Perez
Moderator: mods
Ajax weet ook wel dat Psv het zo speelt. Dus MVG zal de poot gewoon stijf houden.Baseman schreef:PSV speelt dit slim, Perez wil alleen naar PSV en mag vertrekken. Dus waarom zou PSV meteen de volle mep betalen, laag inzetten en afwachten hoe het gaat lopen. Vooralsnog veel herrie in de tent bij Ajax, dus gunstig voor PSV.
Misschien komt er nog een andere club die het gewenste bedrag wel op tafel wil leggen. En als dat niet gebeurd kiest Perez uiteindelijk toch wel eieren voor zijn geld. Je kan wel gaan zitten mokken maar dan speel je helemaal niet. Dan zal hij zich uiteindelijk wel weer professioneel opstellen.
Maar goed, zo ver komt het niet. Er is echt wel een club die 2 miljoen op tafel wil leggen waar Perez wel heen wil hoor.
Maar goed, zo ver komt het niet. Er is echt wel een club die 2 miljoen op tafel wil leggen waar Perez wel heen wil hoor.
Nil volentibus arduum
Ach, dat loopt wel los. Dan gaat hij ergens anders heen. Alsnog naar Feyenoord, waarschijnlijk.
MVG wilde het correct oplossen, hij gaf Perez alle ruimte om een andere club te vinden. Hij kreeg zelfs toestemming om met de concurrentie te praten. Dan verwacht je omgekeerd ook een beetje begrip, maar dat is niet aan Perez besteed. Perez zou zelf ook moeten inzien dat een half miljoen geen serieus bod is.
MVG wilde het correct oplossen, hij gaf Perez alle ruimte om een andere club te vinden. Hij kreeg zelfs toestemming om met de concurrentie te praten. Dan verwacht je omgekeerd ook een beetje begrip, maar dat is niet aan Perez besteed. Perez zou zelf ook moeten inzien dat een half miljoen geen serieus bod is.
Het stinkt aan alle kanten!
Nou Nou, vergeet niet dat Perez nogal moeite heeft met professioneel opstellen he. Tuurlijk er zullen wel meer clubs geinterresseerd zijn, maar Perez is ene mannetje dat graag z'n zin doordrijft.Misschien komt er nog een andere club die het gewenste bedrag wel op tafel wil leggen. En als dat niet gebeurd kiest Perez uiteindelijk toch wel eieren voor zijn geld. Je kan wel gaan zitten mokken maar dan speel je helemaal niet. Dan zal hij zich uiteindelijk wel weer professioneel opstellen
Pompiedom
Lucas, je gaat helemaal niet in op mijn bovenstaande post. Jammer is dat. Kom je met een feit en dan negeer je het weer.goodfella schreef:Ik heb de statistieken van de competitie er maar even bijgepakt. Volgens mij is Perez na de wedstrijd Sparta - Ajax geschorst geweest. Bij NEC - Ajax was hij er weer bij. Tot aan het moment dat het `kankerneger` incident breed werd uitgemeten speelde Perez gemiddeld 44.64 minuten per wedstrijd. Pas bij de 8ste wedstrijd, de klassieker notabene, had hij voor het eerst een basisplek te pakken.LucaS schreef:Maar speelde hij wel vaker en langer. In 2007 wordt Perez alleen in nod ingebracht en zijn zijn invalbeurten vaak ook maar een minuutje of tien.
Vanaf het `kankerneger` incident kwam Perez gemiddeld tot 34.46 speelminuten per wedstrijd.
Voor het incident komt Perez in 14 wedstrijden tot 8 invalbeurten en 6 basisplekken. Bij 7 invalbeurten wordt Perez pas na de 70ste minuut ingebracht. Slechts 2 keer maakt ie de volle 90 minuten vol.
Na het incident komt Perez in 15 wedstrijden tot 9 invalbeurten en 4 basisplekken. Slechts thuis tegen Utrecht en in Enschede komt hij helemaal niet aan spelen toe.
Dat laatste hoop ik niet.Marillion schreef:Ach, als hij uiteindelijk kan kiezen tussen de bank of de tribune moet ik het nog zien. Voor hetzelfde geld raakt er iemand geblesseerd en speelt hij het hele jaar in de basis.
Er zijn weinig principiële spelers; geld is het enige principe dat telt? Perez voetbalt volgend jaar, maakt niet uit waar.
Jaren geleden moesten Rob Witschge en Reggie Blinker op een bijveld rondjes lopen

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik lees toch echt dat Perez na zijn schorsing gemiddeld per wedstrijd 10 minuten minder speelde. Wat je niet vermeldt (wel indirect) is dat Perez zijn 6 basisplekken achter elkaar had, onmiddelijk voorafgaand aan het incident. Op dat moment had hij zich dus 'in het elftal gespeeld', lijkt me een faire conclusie. Na zijn schorsing begon hij de eerste wedtsrijd nog in de basis, maar daarna was het over.goodfella schreef:Lucas, je gaat helemaal niet in op mijn bovenstaande post. Jammer is dat. Kom je met een feit en dan negeer je het weer.
Basisplekken zijn er dan nog drie keer, waarvan twee keer als vervanger van een afwezige Sneijder, terwijl hij voor het incident samen met Sneijder in de basis stond.
Je feiten onderstrepen mijn stelling eerder dan dat ze het ontkrachten.
I think I lost my fucking headache
Het is niet waar dat hij 6 basisplekken op rij had tot zijn schorsing? Het is niet waar dat hij na zijn schorsing tien minuten per wedstrijd gemiddeld minder speelde? Het is niet waar dat van de 4 basisplekken na zijn schorsing er twee waren omdat Sneijder geschorst/geblesseerd was, terwijl hij voor zijn schorsing samen speelde met Sneijder?
Je kunt het uiteraard oneens zijn met mijn interpretatie, maar de kwalificatie van diep gezonken in mijn moeras zijn wat overdreven
Je kunt het uiteraard oneens zijn met mijn interpretatie, maar de kwalificatie van diep gezonken in mijn moeras zijn wat overdreven
I think I lost my fucking headache
Dus Perez wordt alleen in nood ingebracht? En zijn invalbeurten zijn vaak ook maar een minuutje of tien in 2007?LucaS schreef: In 2007 wordt Perez alleen in nod ingebracht en zijn zijn invalbeurten vaak ook maar een minuutje of tien.
Dat is wat jij zegt Lucas. Dus haal er niet ineens van alles en nog wat bij. Bij de invalbeurten in 2007 heeft Perez meer minuten gemaakt dan bij de invalbeurten in 2006 durf ik wel te stellen. Praat niet recht wat krom is.