Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Helemaal eens met Wimpey! Ze moeten die El Ham zsm dumpen. Suarez is goud waard voor Ajax. Niet te vergelijken met Mounir. De gedachte al..
IK GELOOF!!!!!!
Waarom zou Fulham acht miljoen betalen voor EH? Lezen ze daar geen kranten?
Het stinkt aan alle kanten!
Nou kom ik net terug uit Engeland en heb ik daar de kranten gelezen, maar niets over El Ham.
Wel over Chelsea en de interesse voor van der Wiel (world-class rightback). Volgens de kenners missen ze namelijk klasse achterin. Waarde werd daar geschat op ongeveer 15 miljoen euro.
Wel over Chelsea en de interesse voor van der Wiel (world-class rightback). Volgens de kenners missen ze namelijk klasse achterin. Waarde werd daar geschat op ongeveer 15 miljoen euro.
- Daily Blind
Is die kut nog niet weg?
Nee, volgens Frank is hij er morgen gewoon bij.
Nee. Niets over gelezen. Wel dat het chaos is bij Chelsea (Ancelotti wil nieuwe spelers). Dat kan de markt wel redelijk in gang gaan brengen, maar zij zijn vooral op zoek naar verdedigers. Man. City is natuurlijk nog op zoek naar een spits, maar dat wordt waarschijnlijk Dzeko.joey schreef:Ook niets over Suarez zeker?
Ferreira is inderdaad niet veel soeps. Maar die hebben aanvallend toch wel wat nodig hoor. Malouda, Anelka, Kalou.....Justin schreef:Nou kom ik net terug uit Engeland en heb ik daar de kranten gelezen, maar niets over El Ham.
IK GELOOF!!!!!!
El Hamda voor 8 miljoen naar Fulham zou ECHT een zege zijn.
Hey, voor je gaat roepen "strik erom en weg wezen" moet jezelf wel even afvragen hoeveel 8 miljoen bruto, netto naar Ajax is.
Zou z'n maatje Dembele 'm missen? Dembele had wel beter bij Ajax gepast trouwens.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Telesport
Straks even persoonlijk checken of hij vandaag op de training verschijnt.Ajax rekent op El Hamdaoui
AMSTERDAM - Ajax gaat ervan uit dat Mounir El Hamdaoui vandaag gewoon op het trainingsveld verschijnt voor de eerste oefensessie van het nieuwe kalenderjaar. Dat wil niet zeggen, dat de lucht tussen de ontevreden spits en de Amsterdammers al is geklaard.
Later deze week gaan El Hamdaoui en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens om de tafel met Ajax om nader tot elkaar te komen. Eind vorig jaar ontstond er ruis op de lijn, toen El Hamdaoui vanuit de media moest vernemen, dat hij niet zou spelen tegen AC Milan.
De aanvaller, die tot dan elf keer had gescoord, was hierdoor zo geraakt, dat hij eerst lichamelijk (ziek) en vervolgens geestelijk (teleurstelling) niet meer in staat was om op trainingen en bij de wedstrijden te verschijnen. In die periode zaten El Hamdaoui en Ajax al eens om de tafel om over de ontstane situatie te praten, een gesprek dat deze week een vervolg krijgt.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Niet alleen of hij er is, maar ook hoe hij manifesteert.
Op naar de vierde ster!
Helaas.
Bron: At5.nlMounir El Hamdaoui toch niet op training
Tegen de verwachting in, trainde Mounir El Hamdaoui dinsdag toch niet mee met de selectie van Ajax.
Maandag zei Frank de Boer nog dat hij verwachtte dat El Hamdaoui weer aanwezig zou zijn vandaag. De aanvaller had tot 4 januari vrij gekregen, nadat hij had aangeven geestelijk niet in staat te zijn voor Ajax te spelen uit onvrede over zijn reserverol.
Ook keeper Maarten Stekelenburg was vandaag niet op de training, de reden daarvan is niet bekend. Dario Cvitanich en Bruno Silva waren wel weer van de partij.
Gewoon zo snel mogelijk verkopen die vent.
Het maakt me niet uit hoe het gegaan is tussen hem en De Boer, maar we hebben niks aan zo'n stoorzender en hij past toch niet in het voetbal dat we gaan spelen.
Het maakt me niet uit hoe het gegaan is tussen hem en De Boer, maar we hebben niks aan zo'n stoorzender en hij past toch niet in het voetbal dat we gaan spelen.
-
Het is godverdegodver toch niet te geloven..... Mocht El-Ham gewoonweg thuisblijven vanwege een eenzijdig dispuut, moet de FIFA/UEFA een keer ingrijpen. Absoluut niet te tolereren.
Whitey on the moon.
Verhaal gaat dat ie binnen traint omdat hij keelpijn heeft... Even afwachten dus nog.
Nee, natuurlijk niet!joey schreef:Zullen we het eerst even rustig afwachten?

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Joh. Even afwachten? Dat is toch niet spannend man. Opdonderen met die luie Marokkaan.

Ik weet niet of dat onder andere aan mij gericht is, maar, nogmaals, ik vind de schuldvraag niet zo interessant. Het is naar mijn idee sowieso beter voor Ajax als hij gewoon vertrekt.Peter schreef:Joh. Even afwachten? Dat is toch niet spannend man. Opdonderen met die luie Marokkaan.
De T:
El Hamdaoui traint niet mee
AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui heeft de eerste training van Ajax in het nieuwe kalenderjaar gemist. De spits meldde zich weer in Amsterdam, waar de clubarts constateerde dat hij keelontsteking had.
El Hamdaoui meldde zich begin december ziek nadat trainer Frank de Boer hem passeerde voor de uitwedstrijd bij AC Milan. Hij had eerst griep en was vervolgens geestelijk niet in staat voor Ajax te voetballen. De bedoeling is dat El Hamdaoui later deze week samen met zijn zaakwaarnemer en de leiding van Ajax over zijn situatie praat.
El Hamdaoui tekende afgelopen zomer op aandringen van de inmiddels vertrokken trainer Martin Jol bij Ajax. De voorganger van De Boer liet ook Mido terugkeren naar Amsterdam. De spits uit Egypte tekende een prestatiecontract maar heeft Ajax laten weten dat hij wil vertrekken. Hij hoefde zich daarom dinsdag niet meer te melden. Centrumspits Dario Cvitanich verscheen wel weer op de training. De Argentijn was het vorige jaar verhuurd aan het Mexicaanse Panchuca.
-
Mmm.. nog niet overtuigd. Hij is wel erg vaak ziek voor een topsporter.
Whitey on the moon.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
De arts zit ook in het complot hehe.
@Arthur. Ik vind dat je het moet proberen te lijmen. Ajax heeft een godsvermogen voor die gozer betaald en moet het eerst zien te managen.
@Arthur. Ik vind dat je het moet proberen te lijmen. Ajax heeft een godsvermogen voor die gozer betaald en moet het eerst zien te managen.
En het is gewoon een goede speler.

Stekelenburg oprotten.D_skilled schreef:Helaas.
Bron: At5.nlMounir El Hamdaoui toch niet op training
Tegen de verwachting in, trainde Mounir El Hamdaoui dinsdag toch niet mee met de selectie van Ajax.
Maandag zei Frank de Boer nog dat hij verwachtte dat El Hamdaoui weer aanwezig zou zijn vandaag. De aanvaller had tot 4 januari vrij gekregen, nadat hij had aangeven geestelijk niet in staat te zijn voor Ajax te spelen uit onvrede over zijn reserverol.
Ook keeper Maarten Stekelenburg was vandaag niet op de training, de reden daarvan is niet bekend. Dario Cvitanich en Bruno Silva waren wel weer van de partij.