LEVENSGEVAARLIJK !!!!!Robbins schreef:Ohh, een nick van een AT-er ? is dat zo'n gek type dan ?
Perez
Moderator: mods
Ik heb de statistieken van de competitie er maar even bijgepakt. Volgens mij is Perez na de wedstrijd Sparta - Ajax geschorst geweest. Bij NEC - Ajax was hij er weer bij. Tot aan het moment dat het `kankerneger` incident breed werd uitgemeten speelde Perez gemiddeld 44.64 minuten per wedstrijd. Pas bij de 8ste wedstrijd, de klassieker notabene, had hij voor het eerst een basisplek te pakken.LucaS schreef:Maar speelde hij wel vaker en langer. In 2007 wordt Perez alleen in nod ingebracht en zijn zijn invalbeurten vaak ook maar een minuutje of tien.
Vanaf het `kankerneger` incident kwam Perez gemiddeld tot 34.46 speelminuten per wedstrijd.
Voor het incident komt Perez in 14 wedstrijden tot 8 invalbeurten en 6 basisplekken. Bij 7 invalbeurten wordt Perez pas na de 70ste minuut ingebracht. Slechts 2 keer maakt ie de volle 90 minuten vol.
Na het incident komt Perez in 15 wedstrijden tot 9 invalbeurten en 4 basisplekken. Slechts thuis tegen Utrecht en in Enschede komt hij helemaal niet aan spelen toe.
-
- AT Toto winner 15/16
Ja en dat kan Scheringa ook bij AZ met zn spelers maar als ie dat doet is bij jou het huis te klein.. als een speler weg wil moet je hem niet tegenhouden.. jij bepaalt toch ook zelf waar je gaat werken en meer van dat soort opmerkingen.joey schreef:Inderdaad, en Ajax hoeft ook niets. Ajax kan Perez aan zijn contract houden.
Overigens kan Perez natuurlijk nooit meer naar Fnoord toe (blij toe) want hij heeft pas 345 keer gezegd dat ie liever naar Psv gaat.
Een psv-er die hier af en toe komt kijken, want op zijn psv-forum valt niets te beleven.Voetske schreef:LEVENSGEVAARLIJK !!!!!Robbins schreef:Ohh, een nick van een AT-er ? is dat zo'n gek type dan ?
Hij wil de boel graag een beetje opporren (sorry baseman), niets van aantrekken.

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Het laatste jaar nietRobbins schreef:Wordt dat geaccepteerd hier ? Een pisvinger op een ajaxforum ?
Hoewel ik het wel iets vind hebben, ook vreemde supporters. Als het tenminste niet steeds ruzie oplevert.
Zit er hier ook een kakkerlakken ?

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Prima, we doen ons best.Thomas schreef:Ik denk dat het er meer aan ligt dat het niveau hier over het algemeen wat hoger ligt. Dus laten we dat alsjeblieft zo houden.Demosthenes schreef:Een psv-er die hier af en toe komt kijken, want op zijn psv-forum valt niets te beleven.
@ Robbins: Er zat hier ook een Feyenoorder: Steef.
Steef zát hier ?
-
- AT Toto winner 15/16
Tja, Vorig seizoen met veel bombarie en ook nog een beetje achterbaks gedoe door Van Geel heeft men Perez binnen gehaald.En links om of rechts om, het kan natuurlijk nooit zo zijn dat AJAX een akkoord heeft met Feyenoord terwijl Perez daar van ze langzalzeleven niet naar toe wil.
Volgens mij is er maar een reden waarom AJAX ( een club ) een transfer van de speler naar zijn voorkeur club kan tegenhouden en dat is als men niet aan de vraagprijs kan voldoen, en zelfs die moet in het geval Perez ook nog eens " redelijk " zijn.
Verder vindt ik dit typisch weer iets voor AJAX.Na het in termijnen ontvangen van transfer geld, het geouwehoer met Averladze, nu dit weer met Perez.Blijkbaar snappen ze het bij AJAX nog steeds niet helemaal.Blijkbaar hebben ze niet door dat de " andere " wel eens de " concurrent " kan zijn die ( en of dat ie het ook gaat maken laat ik weer in het midden, ik heb geen glazen bol ) juist zit te springen om zulk een speler als Perez, net dat stukje puzzel wat ze missen.
Natuurlijk, we hebben het over Perez, en niet over Maradonna.Maar we hebben het over HtC, een coach die al mee liftend op het Barca succes pas enige naam heeft gekregen in de voetbalwereld.Eerder was HtC niet eens in beeld.Waar ik me nog steeds aan erger is dat HtC wel Babel wedstrijd na wedstrijds laat aanklooien, Babel die niet uitblinkt in scorend vermogen, maar nooit eens koos om daar Perez op die positie te laten spelen.Ik bedoel we kwamen ÉÉN goal tekort om kampioen te worden, dan had je als coach ook een door moeten wisselen en een andere keuzes moeten maken.Het gaat tenslotte om AJAX, en niet de prive oorlog tussen spelers of trainer.
Als speler, hoe professioneel je je ook dient te gedragen, voel je dat, zie je dat.Waarom hij wel, en ik niet, waarom mag hij wel wedstrijden aanklooien en ik niet.Waarom worden fouten van de ander afgedaan met " tis zijn leer proces " terwijl het toch om de knikkers gaat.Als reserve aanvoeder bankzitter zijn, je moet er maar opkomen ...........
Volgens mij is er maar een reden waarom AJAX ( een club ) een transfer van de speler naar zijn voorkeur club kan tegenhouden en dat is als men niet aan de vraagprijs kan voldoen, en zelfs die moet in het geval Perez ook nog eens " redelijk " zijn.
Verder vindt ik dit typisch weer iets voor AJAX.Na het in termijnen ontvangen van transfer geld, het geouwehoer met Averladze, nu dit weer met Perez.Blijkbaar snappen ze het bij AJAX nog steeds niet helemaal.Blijkbaar hebben ze niet door dat de " andere " wel eens de " concurrent " kan zijn die ( en of dat ie het ook gaat maken laat ik weer in het midden, ik heb geen glazen bol ) juist zit te springen om zulk een speler als Perez, net dat stukje puzzel wat ze missen.
Natuurlijk, we hebben het over Perez, en niet over Maradonna.Maar we hebben het over HtC, een coach die al mee liftend op het Barca succes pas enige naam heeft gekregen in de voetbalwereld.Eerder was HtC niet eens in beeld.Waar ik me nog steeds aan erger is dat HtC wel Babel wedstrijd na wedstrijds laat aanklooien, Babel die niet uitblinkt in scorend vermogen, maar nooit eens koos om daar Perez op die positie te laten spelen.Ik bedoel we kwamen ÉÉN goal tekort om kampioen te worden, dan had je als coach ook een door moeten wisselen en een andere keuzes moeten maken.Het gaat tenslotte om AJAX, en niet de prive oorlog tussen spelers of trainer.
Als speler, hoe professioneel je je ook dient te gedragen, voel je dat, zie je dat.Waarom hij wel, en ik niet, waarom mag hij wel wedstrijden aanklooien en ik niet.Waarom worden fouten van de ander afgedaan met " tis zijn leer proces " terwijl het toch om de knikkers gaat.Als reserve aanvoeder bankzitter zijn, je moet er maar opkomen ...........
Blij met de punten ...
Duidelijk. Perez heeft een probleem. Hij is het hele seizoen al niet happy en dat heeft hij op een verkeerde manier geuit.Robbins schreef:Nee, niemand kan in de hoofden van de KNVB-bovo's kijken.
Maar hij heeft gewoon vaak gespeeld, is aanvoerder geweest en hij kan er zélf niet tegen dat hij geen basisspsler is. HIS problem.
Dat is 1.
2 is dat men bij Ajax net zo goed een probleem met Perez heeft. Herinner je de rotzooi die voorafgaand aan Psv-Ajax naar buiten kwam (waarna in Sportweek door Heitinga werd bevestigd dat er gelekt moest zijn). Herinner je Stam, die bij Studio Voetbal niet de minste moeite deed om te ontkennen dat Perez (en Huntelaar) als persoon minder goed klikken met de technische leiding.
Mijn conclusie is dat Perez van Ajax afwil en Ajax van Perez.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do jun 14, 2007 8:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo werkt dat nu eenmaal. Eerst de clubs accoord en dan de speler.Voetske schreef:En links om of rechts om, het kan natuurlijk nooit zo zijn dat AJAX een akkoord heeft met Feyenoord terwijl Perez daar van ze langzalzeleven niet naar toe wil.
Net zo'n gekloot als met Stam, Davids, Gabri en Kennedy. Het zal ook nooit meer iets worden.Verder vindt ik dit typisch weer iets voor AJAX.Na het in termijnen ontvangen van transfer geld, het geouwehoer met Averladze, nu dit weer met Perez.
Wat wel jammer is, dat er zo'n (imho onterecht) gezeik over komt, dat leijdt alleen maar af van de mooie toekomst.

Nee zo werkt het dus niet, als de clubs tot een akkoord komen dan met instemming van de speler die naar die club wil.Of zou jij wel instemming met een transfer naar een andere werkgever waar je niet naar toe wilt ?.Robbins schreef:Zo werkt dat nu eenmaal. Eerst de clubs accoord en dan de speler.Voetske schreef:En links om of rechts om, het kan natuurlijk nooit zo zijn dat AJAX een akkoord heeft met Feyenoord terwijl Perez daar van ze langzalzeleven niet naar toe wil.
Net zo'n gekloot als met Stam, Davids, Gabri en Kennedy. Het zal ook nooit meer iets worden.Verder vindt ik dit typisch weer iets voor AJAX.Na het in termijnen ontvangen van transfer geld, het geouwehoer met Averladze, nu dit weer met Perez.
Wat wel jammer is, dat er zo'n (imho onterecht) gezeik over komt, dat leijdt alleen maar af van de mooie toekomst.
Wat Stam, Davids, Gabri en Kennedy er mee te maken hebben ongaat me ...
Laatst gewijzigd door 999 op do jun 14, 2007 8:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Dat kan prima. Ajax kan Perez niet forceren om naar Feyenoord te gaan, maar de transferprijs mag natuurlijk wel afgesproken worden voor het geval Perez alsnog naar Feyenoord wil.Voetske schreef:En links om of rechts om, het kan natuurlijk nooit zo zijn dat AJAX een akkoord heeft met Feyenoord terwijl Perez daar van ze langzalzeleven niet naar toe wil.
-
- AT Toto winner 15/16
dat denk ik ook niet, maar een arbitragezaak is gewoon een slechte zaak voor beide partijen. Ik denk dat MvG nu gewoon het maximale eruit haalt. en daar is ie ook voor.LucaS schreef:Laten we de arbitragezaak maar afwachten. Ik betwijfel of Ajax Perez tegen kan houden als PSV bereid is diezelfde transferprijs te betalen.
Ik noem, en ik zal er best nog wel een paar gevallen vergeten, 3 concrete gevallen.Degene die een beeld schept dat het ALTIJD klote is bij transfers bij AJAX ben jij.Robbins schreef:Jij schept een beeld van dat het altijd klote is bij de transfers van AJAX, ik nuanceer dat door de goede voorbeelden.Voetske schreef:Wat Stam, Davids, Gabri en Kennedy er mee te maken hebben ongaat me ...
Verder denk ik net als Lucas dat Perez een goede kans heeft bij de arbitrage commissie ...
Blij met de punten ...
Dat ligt voor de hand. Ik neem niet aan dat MVG staat te springen om een speler te verkopen die hij zelf heeft gehaald. Om het zwak uit te drukken.Robbins schreef:Ik vond het alleen erg onwaarschijnlijk dat hij weet hoe er over Perez gedacht wordt binnen AJAX en zeker het verschil in mening. En dat zeg ik, heel simpel.
Ik begrijp uit de berichten (hoewel ik idd niet kan aangeven hoe betrouwbaar de geciteerde site is) dat Ajax en PSV zo dichtbij een akkoord waren dat er al sprake van een keuring was, waarna Ajax alsnog de op hande zijnde deal helemaal heeft afgeblazen.
Ik moet nog zien of dit niet op arbitrage uitloopt!
Ik moet nog zien of dit niet op arbitrage uitloopt!
I think I lost my fucking headache