Concentratie. Daar gaat het om. Zuinig spelen. Doen wat het team vraagt, niet waar je zelf zin in hebt. Sneijder heeft progressie gemaakt, maar hij is nog lang niet waar hij moet zijn. Zoals Cruijff zegt: in topvoetbal gaat het om details.Jöhnk schreef:Laksheid? Volgens mij doet Sneijder sinds het FY-incident zijn stinkende best.joey schreef:HtC pakt Sneijder aan, hij pikt diens laksheid niet. Dat is Sneijder niet gewend. Die denkt dat hij alles kan maken omdat hij zo goed is.
Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
Laatst gewijzigd door joey op do jan 04, 2007 2:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Aardige manier van erop aanspreken.
Maar goed, het was een weloverwogen, rustig genomen beslissing van Henk, helemaal in het belang van het team en Sneijder op dat moment. Dank voor de uitleg, ik had het even gemist
Maar goed, het was een weloverwogen, rustig genomen beslissing van Henk, helemaal in het belang van het team en Sneijder op dat moment. Dank voor de uitleg, ik had het even gemist
Laatst gewijzigd door LucaS op do jan 04, 2007 2:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
Dat je boos bent, wil niet zeggen dat je geen weloverwogen beslissing kunt nemen. Je mag ervan uitgaan dat HtC had nagedacht over wat te doen op het moment dat een van zijn spelers het weer eens te gemakkelijk opvatte.Lucas schreef:Maar goed, het was een weloverwogen, rustig genomen beslissing van Henk, helemaal in het belang van het team en Sneijder op dat moment. Dank voor de uitleg, ik had het even gemist
Maar ik vind verdere discussie zinloos. We worden het toch niet eens, en ik heb mijn standpunt denk ik genoeg duidelijk gemaakt. :sad:
Hij vatte het niet te gemakkelijk op. Hij nam iets te veel risico! Is wat anders. Iets te veel, hij ging ook niet op de rand van het eigen strafschopgebied staan pingelen, zoals een niet nader aan te duiden Spanjaard dit seizoen al meerdere malen wel deed. Werd die onmiddelijk gewisseld? Vast niet
Gabri kwam er niet uit, die heeft weinig overzicht. Hij kan niet beter.Lucas schreef:Hij vatte het niet te gemakkelijk op. Hij nam iets te veel risico! Is wat anders. Iets te veel, hij ging ook niet op de rand van het eigen strafschopgebied staan pingelen, zoals een niet nader aan te duiden Spanjaard dit seizoen al meerdere malen wel deed. Werd die onmiddelijk gewisseld? Vast niet
Sneijder moet eens leren wat er gevraagd wordt. Profvoetbal is niet uitgevonden om meneer van de straat te houden. :X
Mijn reactie ging over de opmerking van Jöhnk over Gabri.Lucas schreef:Waarnaar Bert? Jij vindt het niet inconsequent dat onze Spanjaard op deze wijze tegendoelpunten veroorzakend mag blijven staan, terwijl Sneijder wordt geschoffeerd?
Over de situatie met Sneijder kan ik niets zeggen, want ik heb van de tweede helft tegen NEC niets gezien.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Vindt je hem echt zo goed Thomas, of denk je niet heel stiekum zo af en toe: Man, man wat valt het toch vies tegen, bijna een half jaar aan het werk bij AJAX en er is bijna niks van de " hand " van HtC terug te zien in het veld ...[/quote]Voetske schreef:In mijn ogen hoef je helemaal niet op het hoogste niveau te hebben gespeeld om goed een wedstrijd te kunnen coachen.
Het valt me tegen, maar ik heb er vertrouwen in. Maar de post die jij van mij quote sloeg niet alleen op Ten Cate. Topcoaches genoeg die nooit topvoetbal hebben gespeeld.
Deze opmerking snap ik goed, Joey. De wissels van Ten Cate worden tegenwoordig wel heel opzichtig onder een vergrootglas gelegd.joey schreef:Met Sneijder had Ajax gewonnen. :eusa_liar:
En er moest wat zekerheid in de ploeg komen. Sneijder zat niet goed in de wedstrijd en Ten Cate wilde waken voor een situatie zoals die tegen Vitesse.Lucas schreef:Ik snap je redenering niet. Ajax moest winnen en openingen zien te scheppen. Beide is eenvoudiger met Sneijder dan met Lindenbergh.
Jij vindt Gabri toch zo'n geweldige aanwinst, Lucas?Lucas schreef:Iets te veel, hij ging ook niet op de rand van het eigen strafschopgebied staan pingelen, zoals een niet nader aan te duiden Spanjaard dit seizoen al meerdere malen wel deed. Werd die onmiddelijk gewisseld? Vast niet
Je kan zien dat het winterstop is!Bertje schreef:En dat zonder ruzie. ;)
Ik vind Gabri een nutiige speler. Maar ik vind het walgelijk dat Gabri een aantal; keer opzichtig in de fout mag gaan, terwijl Sneijder daarvoor bij de eerste de beste keer opzichtig wordt geslachtofferd. En ondanks alle verdediging hier weet ik wel waar het vandaan komt hoor. Henk was over zijn toeren en de stoppen sloegen door omdat het weer niet ging zoals het hoorde. Want Sneijder deed helemaal niet laks en maakte geen blunder. Hij nam iets te veel risico redelijk ver van de eigen goal
Laatst gewijzigd door LucaS op do jan 04, 2007 3:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Jouw post was een reactie op die van Luuk, waar Luuk zei dat Gabri regelmatig wordt geprezen. Als jij dan zegt "Sterker nog, die niet nader te benoemen Spanjaard wordt geprezen als een van de twee spelers met het hoogste rendement", dan klinkt dat alsof je het wilt doen voorkomen alsof HtC regelmatig al kwijlend achter het gebruinde achterwerk van Gabri aanloopt.Jöhnk schreef:Lees mijn post nog eens. Dat is precies wat ik zeg.Bertje schreef:Ho ho. Hij zegt dat hij bij de spelers met het hoogste rendement hoort.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Net als Luuk doe je alsof Gabri wordt voorgetrokken. Voor zover wij kunnen beoordelen is dat volgens mij onzin.Jöhnk schreef:Pardon? :shock:Bertje schreef:dan klinkt dat alsof je het wilt doen voorkomen alsof HtC regelmatig al kwijlend achter het gebruinde achterwerk van Gabri aanloopt.
Ik zeg hoe het zit. Ten Cate prijst Gabri om zijn rendement.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Zulk balverlies bij een countermogelijkheid is gewoon een grote fout, al vond ik dat Ogararu een grotere fout maakte bij die goal.Lucas schreef:Ik vind Gabri een nutiige speler. Maar ik vind het walgelijk dat Gabri een aantal; keer opzichtig in de fout mag gaan, terwijl Sneijder daarvoor bij de eerste de beste keer opzichtig wordt geslachtofferd. En ondanks alle verdediging hier weet ik wel waar het vandaan komt hoor. Henk was over zijn toeren en de stoppen sloegen door omdat het weer niet ging zoals het hoorde. Want Sneijder deed helemaal niet laks en maakte geen blunder. Hij nam iets te veel risico redelijk ver van de eigen goal
En over Gabri. Het lijkt erop dat je een middenweg probeert te zoeken. Je hebt eerder gezegd dat je Gabri een goede aanwinst voor Ajax vindt, maar je hebt het nu al over een aantal opzichtige blunders (en dus nog niet eens over z'n andere, minder opvallende fouten).