Christian D. Eriksen
Moderator: mods
Re: Christian D. Eriksen
Mooi. Het WK kan alleen maar goed zijn voor zijn ontwikkeling.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Waarom? Kan Olsen zien wat hij te bieden heeft en als een "Walcott"(Hij werd toch door Eriksen meegenomen zonder in Arsenal 1 gespeeld te hebben o.i.d.???) naar het WK?joey schreef:Benji schreef:Hij is opgeroepen voor het Deens Nationaal Team na wat afzeggingen.
Beetje overdreven.
Eriksen is nu nog niet zo ver dat hij dat allemaal aan kan, hij moet zien dat anderen hem nu nog overklassen, maar daar wordt hij alleen maar sterker van, daar kan ook Denemarken van profiteren. Laat hem maar zien dat hij er nog lang niet is.
Naar Arsenal? Waarom zou hij? Hij kon al eerder naar Engeland, maar hij koos voor Ajax. Arsenal kende hem ook al voordat hij naar Ajax kwam en als ik afgelopen week ergens lees dat Bergkamp hem heeft aanbevolen bij Arsenal? Ach! Arsenal werkt niet alleen met scouts, maar ook met Nederlandse tipgevers (denk aan Rotterdamse voetbaljournalisten) en in de drie keer dat ik Eriksen in Rotterdam heb zien spelen, was er in ieder geval één van die tipgevers aanwezig. Ze kennen hem al lang en zullen hem zeker blijven volgen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
15 mei 2011.
OPPLEUREN inderdaad!
Wij laten Messi toch ook gewoon met rust?
Wij laten Messi toch ook gewoon met rust?

IK GELOOF!!!!!!
Weet Barcelona dan niet dat Ajax afhankelijk is van Suarez? 

Ik heb toch zo vreselijk de schurft aan dat vreselijke k*t Barcelona
I think I lost my fucking headache
Barca volgt die jongen toch al heel lang? Die wachten gewoon rustig nog een paar jaartjes tot hij er echt staat.
Bizar overigens hoe groot het technische verschil was tussen Eriksen en de rest van het Deense elftal...
Hoe deed ie het in die half uur?
Dat mag ook wel. Krohn-Dehli, Poulsen, Silberbauer...het is niveau RKC.
Hij was direct één van de beteren bij Denemarken, maar zoals Johnk al zegt, daar zitten ook een stelletje ballenvangers bij. Begon direct met een goeie loopactie met bal, stuitte net op een verdediger. Vervolgens een actie buitenom met een prachtige voorzet vanaf de achterlijn die door een aanvaller in het zijnet werd geschoten. Daarna nog een pass in de kleine ruimte waarna een van die aanvallers had moeten scoren, maar bleef te lang wachten. Laatste 10 minuten heb ik niet gezien.
Olsen was ook positief over z'n debuut.
Olsen was ook positief over z'n debuut.
Silberbauer stond rechtsback, lees ik net. Dat is wel erg armoedig. 

Ja, als ik de Deense commentaren lees, zijn ze nogal negatief over Silberbauer en Rommedahl, met als kanttekening dat ze Silberbauer ook niet als back zien. Krohn-Dehli zijn ze dan weer wel positief over.
Z'n corners waren beter dan die van De Zeeuw 

Uitgezonderd van Eriksen, Kjaer, Agger en Bendtner zijn het voor de rest allemaal kwaliteitsarme spelers.
Inderdaad. Gelukkig zijn het jonge gasten.. Er is dus iets van hoop.
IK GELOOF!!!!!!
Pas wanneer hij verlengd heeft zal ik weer rustig kunnen slapen.
15 mei 2011.
Van den Boog heeft aangegeven dat Ajax er wel uitkomt met Eriksen, volgens hem hoeven we ons niet druk te maken.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Wat heeft Dennis Bergkamp te maken met de interesse van Arsenal in Eriksen? Als hij Wenger echt getipt heeft mogen ze hem van mij neerschieten...
IK GELOOF!!!!!!
Ga er vooralsnog vanuit dat het om Engelse perspraat gaat, Sun-nieuws. Mocht het wel zo zijn, dan vind ik het een kwalijke zaak. Dan kun je zeggen: 'Wat maakt het uit dat Bergkamp het erover heeft, Arsenal kan zonder zijn inzicht ook zien dat Eriksen een goede speler is', maar Bergkamp's eerste loyaliteit als werknemer hoort bij Ajax te liggen en daarbij kan hij gewoon zeggen (tegen Wenger) dat hij zich hierover niet wil uitlaten.
Inderdaad. Maar denk ook dat die Engelsen snel de link hebben gelegd.
IK GELOOF!!!!!!
Hoe zit het ondertussen met dat contract van Eriksen? Zou toch allemaal goed komen volgens VdB.....gas erop dan!!
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Waar blijft die handtekening nou?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Bij Ajax concentreren ze zich op Go Ahead....
SCHIET EENS OP!

SCHIET EENS OP!
IK GELOOF!!!!!!