Hij zal gerust veel verdienen, maar die 2,2 miljoen is één keer genoemd en sindsdien neemt iedereen het van elkaar over. Ajax lekt nou eenmaal niet over dit soort dingen en dan krijg je al gauw aannames die nergens op gebasseerd zijn.Baseman schreef:Ik heb het in verschillende media gelezen en tijdens verschilllende interviews op tv gehoord.
Maar als jullie willen blijven denken dat Luque voor een fooitje is komen voetballen, dan is dat mij best hoor. Dan geloof je het gewoon niet.
Albert Luque Martos
Moderator: mods
-
Ik geloof best dat die jongen aardig wat verdient, helemaal als hij transfervrij is gekomen. Maar 2,2 miljoen per jaar vind ik toch iets te gortig om direct over te nemen, ook al staat in een krant als ABC (?).
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
@ Baseman
Vreemde zaak, hij is rond met psv (winterstop), voetbalt vervolgens niet meer en wil dan een half jaar later meer verdienen dan in de winterstop???? Leg mij dat eens uit of kon psv dat bedrag ineens wel betalen? Wordt wel moeilijk zo.
Ik wacht nog steeds op de bron voor die 2,2 miljoen per jaar.
Waarom is het rijkere clubs geen probleem een speler binnen te halen die twee jaar nauwelijks heeft gevoetbald? Steeds geblesseerd was?
Ajax kan geen sterren kopen/betalen en moet het hebben van de afdankertjes, KJH niet goed genoeg voor psv, de transfervrije spelers als Gabri, Luque, Davids, Roger, Rommedahl, Colin, Krohn-Dehli, Delorge. daar zitten (natuurlijk) missers tussen, Litmanen niet goed genoeg voor Barcelona, psv enz. Van spelers die afbouwen: Rijkaard, Litmanen tweede keer, winter, Witschge, Stam, Verlaat, Davids; ook daar zitten mislukkingen bij en van jonge, relatief onbekende spelers als Maxwell, Trabelsi, Zlatan, maar ook Suarez, internationaal onbekend.
Wat ik denk? Er werd steeds gesproken over een tweejarig contract, de onderhandelingen werden door beide partijen gerekt. Twee jaar van 2,2 miljoen en ze komen eruit op drie jaar en totaal 4,4 miljoen. Verdient hij nog erg veel, maar zo vreemd is die gang van zaken niet. Ik zit er misschien ver naast (in dit geval
) maar Ajax gaat geen miljoenen betalen voor iemand die de eerste maanden niet aan zijn oude niveau zal komen of dat niveau nooit meer zal halen.
Waarom zou hij geen contact hebben gehad met Gabri? Ze zijn ongeveer even oud beiden zijn toch afkomstig uit de Barcelonajeugd?
Vreemde zaak, hij is rond met psv (winterstop), voetbalt vervolgens niet meer en wil dan een half jaar later meer verdienen dan in de winterstop???? Leg mij dat eens uit of kon psv dat bedrag ineens wel betalen? Wordt wel moeilijk zo.
Ik wacht nog steeds op de bron voor die 2,2 miljoen per jaar.
Waarom is het rijkere clubs geen probleem een speler binnen te halen die twee jaar nauwelijks heeft gevoetbald? Steeds geblesseerd was?
Ajax kan geen sterren kopen/betalen en moet het hebben van de afdankertjes, KJH niet goed genoeg voor psv, de transfervrije spelers als Gabri, Luque, Davids, Roger, Rommedahl, Colin, Krohn-Dehli, Delorge. daar zitten (natuurlijk) missers tussen, Litmanen niet goed genoeg voor Barcelona, psv enz. Van spelers die afbouwen: Rijkaard, Litmanen tweede keer, winter, Witschge, Stam, Verlaat, Davids; ook daar zitten mislukkingen bij en van jonge, relatief onbekende spelers als Maxwell, Trabelsi, Zlatan, maar ook Suarez, internationaal onbekend.
Wat ik denk? Er werd steeds gesproken over een tweejarig contract, de onderhandelingen werden door beide partijen gerekt. Twee jaar van 2,2 miljoen en ze komen eruit op drie jaar en totaal 4,4 miljoen. Verdient hij nog erg veel, maar zo vreemd is die gang van zaken niet. Ik zit er misschien ver naast (in dit geval

Waarom zou hij geen contact hebben gehad met Gabri? Ze zijn ongeveer even oud beiden zijn toch afkomstig uit de Barcelonajeugd?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Ajaciedjuh
Telegraaf schreef:Luque twee tot vier weken out
Ajax zal aanvaller Albert Luque ongeveer twee tot vier weken moeten missen. Een mri-scan toonde gisteren aan dat Luque zondag bij het maken van een doelpunt tegen VVV een verrekking in zijn lies heeft opgelopen. In het meest gunstige geval mist hij maximaal drie duels.
-
- AT Toto winner 10/11
De medische staf van Ajax kennende is 4 weken inderdaad een ondergrens.Thijs schreef:Maak er maar vier weken van.
Maargoed, hij mist dus eigenlijk alleen de wedstrijden tegen Zagreb en Sparta en misschien de thuiswedstrijd tegen NEC. Dat is overkomelijk.
Sowieso zie ik het qua blessures weer iets zonniger in als we deze week zonder kleerscheuren doorkomen, aangezien er na zondag weer een 2 weken durende interland-periode komt. Daarna zijn dus waarschijnlijk Luque, Davids en Leonardo weer beschikbaar. Dan zijn eigenlijk alleen Vermaelen en Kennedy nog geblesseerd van de potentiele basisspelers en kunnen we eindelijk gaan bouwen aan iets beter voetbal.
De mogelijkheid dat Luques lichaam niet meer mee wil werken heb ik dan ook altijd open gehouden, maar geen van ons heeft volgens mij kijk op de fitheid van Luque. Bij Newcastle is hij ook om andere redenen gepasseerd.wimpey schreef:We hebben echter de Luque van NUFC gehaald. Een speler met de fitness van Vierklau. Wat heb je aan kwaliteiten wanneer het lichaam 'nee' zegt?Thomas schreef:De Luque van Depor is zeker een aanwinst voor Ajax.
Ik heb geen idee hoe goed hij is. In de Arena leek zijn tweede doelpunt een fantastisch schot, op tv zag het er anders uit (maar wat als de commentator bij zo'n schot van mackaai zegt: fantastisch effectvolle bal???????????).Thomas schreef:De mogelijkheid dat Luques lichaam niet meer mee wil werken heb ik dan ook altijd open gehouden, maar geen van ons heeft volgens mij kijk op de fitheid van Luque. Bij Newcastle is hij ook om andere redenen gepasseerd.wimpey schreef:We hebben echter de Luque van NUFC gehaald. Een speler met de fitness van Vierklau. Wat heb je aan kwaliteiten wanneer het lichaam 'nee' zegt?Thomas schreef:De Luque van Depor is zeker een aanwinst voor Ajax.
Wat heeft hij aan positieve kanten laten zien? (is niet op tv geweest?)
Zijn corners zijn goed. Tom de Mul deed het vorig jaar ook goed, Perez kon het ook. De wedstrijden waarin Bakircioglu speelde, nam hij de corners en vrije trappen, dat deed hij goed en Luque deed dat ook. De ballen zijn hard, niet van die dwarrelballen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Jack en Hugo brengen waar ik al bang voor was. De spelers zijn woest dat iemand die niks heeft gepresteerd meer dan 2 miljoen verdiend! Succes met het verlengen van de contracten Martin! Wat heb je er een ongelooflijke teringzooi van gemaakt deze zomer.
Laatst gewijzigd door Izmailov op zo okt 07, 2007 10:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Klopt zowel Jack als Hugo zeiden het dus dan zal het wel kloppen. Echt ongelooflijk, een gast die 2 jaar niks heeft laten zien wordt gelijk de grootverdiener in de selectie.Izmailov schreef:Jack en Hugo brengen waar ik al bang voor was. De spelers zijn woest dat iemand die niks heeft gepresteerd meer dan 2 miljoen verdiend! Succes met het verlengen van de contracten Martin! Wat heb je er een ongelooflijke teringzooi van gemaakt deze zomer.
Leg voor het gemak het CV van Luque naast dat van de gemiddelde Ajax-speler (Stam uitgezonderd), dan weet je genoeg.Voetske schreef:Uche, uche, uche .. en wat hebben die andere spelers dan allemaal gepresteerd ...
Overigens neem ik de woorden van Borst (die overdrijft altijd) en Cheque van Gelder niet zo heel serieus.
Ik heb wel mijn twijfels bij de aankoop van Luque, maar dat heeft meer met de tactiek te maken, en het feit dat het een gok is. Voor hetzelfde geld haalt hij zijn niveau van Deportivo weer, en is iedereen tevreden over hem.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Daarom, verder ben ik het met je eens.Borst en Cheque van Gelder neem ik ook niet al te serieus.Tis net alsof ze elke keer weer een toneelstukje aan het opvoeren zijn, een tweetjes, inkoppertjes.Ach, en de een of andere roept 2.2 miljoen en de rest volgt ...Duke schreef:Leg voor het gemak het CV van Luque naast dat van de gemiddelde Ajax-speler (Stam uitgezonderd), dan weet je genoeg.Voetske schreef:Uche, uche, uche .. en wat hebben die andere spelers dan allemaal gepresteerd ...
Overigens neem ik de woorden van Borst (die overdrijft altijd) en Cheque van Gelder niet zo heel serieus.
Ik heb wel mijn twijfels bij de aankoop van Luque, maar dat heeft meer met de tactiek te maken, en het feit dat het een gok is. Voor hetzelfde geld haalt hij zijn niveau van Deportivo weer, en is iedereen tevreden over hem.
Blij met de punten ...
Alweer een succesvoll breken met het oude keurslijf van Ajax. Van Geel doet het geweldig!
Paniekaankoop dus, zoals we al dachten. Ondanks het gelul dat Luque feitelijk als eerste op de lijst stond.
Neemt overigens niet weg dat Luque in Spanje een prima speler was en dus een prima kans heeft het bij Ajax uitstekend te gaan doen. Het is belachelijk om hem nu af te branden

Paniekaankoop dus, zoals we al dachten. Ondanks het gelul dat Luque feitelijk als eerste op de lijst stond.

Neemt overigens niet weg dat Luque in Spanje een prima speler was en dus een prima kans heeft het bij Ajax uitstekend te gaan doen. Het is belachelijk om hem nu af te branden
I think I lost my fucking headache
Niet overdrijven, Baseman: er is één bron voor die 2,2 miljoen, en die komt van een regionale krant uit Spanje. Dat dat als waarheid wordt aangenomen door velen is heel wat anders.Baseman schreef:Het zal wel toeval zijn dat er vanuit alle hoeken de berichten komen dat Luque 2,2 miljoen salaris eiste en bij Ajax heeft gekregen...en natuurlijk overdrijft iedereen die dat zegt ook
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Yeah right, de uitspraken van oa Koeman, Van Marwijk, de voorzitter van Betis, Borst en Van Gelder vergeten we dan maar even.Duke schreef:Niet overdrijven, Baseman: er is één bron voor die 2,2 miljoen, en die komt van een regionale krant uit Spanje. Dat dat als waarheid wordt aangenomen door velen is heel wat anders.
Maar goed, blijf vooral in je eigen illusie geloven...

- Ajaciedjuh
Volgens mij zijn zowel Koeman, van Marwijk, de voorzitter van Betis, Borst en van Gelder niet bij de contractonderhandelingen aanwezig geweest! Het blijft dus suggestief (maar waarschijnlijk wel dicht bij de waarheid)!Baseman schreef:Yeah right, de uitspraken van oa Koeman, Van Marwijk, de voorzitter van Betis, Borst en Van Gelder vergeten we dan maar even.Duke schreef:Niet overdrijven, Baseman: er is één bron voor die 2,2 miljoen, en die komt van een regionale krant uit Spanje. Dat dat als waarheid wordt aangenomen door velen is heel wat anders.
Maar goed, blijf vooral in je eigen illusie geloven...
Idd. Baseman, Luque is gewoon de grootverdiener van deze selectie. Alles wijst daarop.
Nu interesseert mij dat niet zoveel. Ik zou liever weten waarom Ajax een linkerspits heeft gehaald terwijl het er al 4 had en een creatieve middenvelder gevraagd werd. En ik zou ook graag weten hoevaak Ajax Luque bij Newcastle heeft bekeken. Ik gok nul keer.
Nu interesseert mij dat niet zoveel. Ik zou liever weten waarom Ajax een linkerspits heeft gehaald terwijl het er al 4 had en een creatieve middenvelder gevraagd werd. En ik zou ook graag weten hoevaak Ajax Luque bij Newcastle heeft bekeken. Ik gok nul keer.