Urby Emanuelson
Moderator: mods
Een Europa Cup 2 en bij zijn terugkomst een Europa Cup 1 en een kampioenschap. Niet slecht, hoor.Lucas schreef:Jammer alleen dat niet Ajax de club was die van deze wijze lessen profiteerde
Laatst gewijzigd door Bert op za jan 27, 2007 3:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ach ja, 80 jaar later.
Maar goed, begrijp dan maar niet dat Henk het risico neemt dat Urby snel zorgt dat ie weg komt
Maar goed, begrijp dan maar niet dat Henk het risico neemt dat Urby snel zorgt dat ie weg komt
Laatst gewijzigd door LucaS op za jan 27, 2007 3:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
Ik vind dat hij slim bezig is als hij aan Urby duidelijk wilt maken dat hij moet veranderen, en dan vooral in mentaal opzicht. We zeiken toch altijd over onze ' verwende nestjes'. Dan moeten we ze niet zo in bescherming nemen als de coach maatregelen neemt of op zijn manier iets duidelijk probeert te maken.Dan is het dus ook raar als mensen zeggen dat HTC slim bezig is.
Maar goed, ik heb sterk de indruk dat HTC niet het beste met Urby voorheeft.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Was jij niet degene die gisteren de uitleg daarvan postte?Jöhnk schreef:Ja, dat idee heb ik ook. Vraag me ook af wat Urby fout deed op de bank waardoor hij zo lang warm moest lopen.
Waarom zou hij Urby dan zoveel aandacht geven en hem vrijwel altijd opstellen? Om hem te pesten?Jöhnk schreef:Maar goed, ik heb sterk de indruk dat HTC niet het beste met Urby voorheeft.