Edgar Manucharyan
Moderator: mods
Sorry joey, dit wordt (juridisch gezien) gewoon stelen genoemd. Wat Edgar ook heeft gedaan, het geeft hem niet het recht om het geld op deze manier terug te nemen.
Ander probleem is dat het verhaal van Wormgoor niet controleerbaar is, terwijl het feit dat Wormgoor geld van Edgar heeft 'gestolen' (dat laat ik maar even in het midden) al geverifieerd is. Tenzij er ergens getuigen zijn...
Wat de zaak verder compliceert, is dat mensen in het nauw ook af en toe zomaar wat zeggen of uit rancune iemand er bij proberen te lappen. Het hoef niet, maar het is wel iets waar je als club bewust van moet zijn.
Ander probleem is dat het verhaal van Wormgoor niet controleerbaar is, terwijl het feit dat Wormgoor geld van Edgar heeft 'gestolen' (dat laat ik maar even in het midden) al geverifieerd is. Tenzij er ergens getuigen zijn...
Wat de zaak verder compliceert, is dat mensen in het nauw ook af en toe zomaar wat zeggen of uit rancune iemand er bij proberen te lappen. Het hoef niet, maar het is wel iets waar je als club bewust van moet zijn.
Als het waar is, is er sprake van verzachtende omstandigheden.
Dan nogmaals mijn stelling dat Ajax er blijkbaar niet veel aan gelegen was om Wormgoor te behouden, dan is het iets makkelijker om daadkrachtig op te treden.
Dan nogmaals mijn stelling dat Ajax er blijkbaar niet veel aan gelegen was om Wormgoor te behouden, dan is het iets makkelijker om daadkrachtig op te treden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Hier weer verder over Manu.
Het fietsentopic kun je hier vinden: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic.php?t=9757
Het fietsentopic kun je hier vinden: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic.php?t=9757
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Wie weet wat voor verhaal er achter die lening zit. Het is inet zo dat Manucharyan het geld niet terug kon betalen, want hij had het kennelijk op zak.
Manucharyan is non-EU. Hij verdient misschien wel 4 keer zoveel als Wormgoor. Ik vind het maar vreemd.
Manucharyan is non-EU. Hij verdient misschien wel 4 keer zoveel als Wormgoor. Ik vind het maar vreemd.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma aug 25, 2008 11:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Voetbalzone:
Kaartschuld leidt tot ontslag Wormgoor bij Ajax
Geschreven op maandag, 25 augustus om 13:26
Vito Wormgoor is het slachtoffer geworden van een oude kaartschuld die de hij nog te goed had van een medespeler, naar verluidt Edgar Manucharyan. In een verklaring van de VVCS, doet Wormgoors zaakwaarnemer Louis Laros de zaak uit de doeken. Wormgoor had met kaarten 150 euro gewonnen van Manucharyan. Na drie à vier keer vragen bleef de Iraniër weigeren zijn ereschuld in te lossen. Op een gegeven moment had de negentienjarige verdediger van Ajax er zo genoeg van dat hij het recht in eigen hand nam en het bedrag stal van zijn medespeler.
"In de pers wordt Wormgoor nu opgevoerd als een ordinaire zakkenroller. Maar het verhaal ligt dus wel iets genuanceerder", verduidelijkt Laros. "Laat ik voorop stellen dat de actie van Vito niet goed te praten is. Hij heeft er ook enorm spijt van en vindt het zelf ontzettend stom dat hij zo gehandeld heeft."
"Het is een wet dat je je schulden moet inlossen, maar er is natuurlijk ook een wet dat je van elkaars spullen afblijft. Wormgoor is met dit conflict niet goed omgegaan. Daarom is de contractontbinding, hoe wrang ook, de onvermijdelijke oplossing. Maar Vito is vastberaden om bij een nieuwe club te laten zien wat voor jongen en wat voor talentvolle speler hij is", sluit Laros zijn verklaring af
Wormgoor werd in de voorbereiding op het nieuwe seizoen door hoofdtrainer Marco van Basten bij het eerste gehaald en speelde mee in de oefenwedstrijd tegen Excelsior ’31. Bij de Amsterdamse club wenst niemand commentaar op het voorval te geven.
De jonge Leersummer maakte pas vorig jaar zijn opwachting in de jeugdopleiding van Ajax. Wormgoor, die als rechtsback of in het centrum uit de voeten kan, begon bij HDS, waarna hij op zijn twaalfde overstapte naar DOVO in Veenendaal. De speler kwam de afgelopen jaren uit voor verschillende vertegenwoordigende elftallen.
-
- InnerHarbour
Inderdaad. Wat een viezerik is deze vent zeg. Ik vind het niet correct wat Wormgoor heeft gedaan, maar een schuld niet inlossen is m.i. nog erger. Je hebt geen greintje eergevoel in je flikker als je als dikbetaalde voetballer niet eens 150 euro wil geven aan iemand die dat volgens afspraak van je heeft gewonnen. Als het mij betrof, dan had ik die vent z'n neus gebroken.InnerHarbour schreef:Als het waar is dat het om een niet betaalde gokschuld gaat wordt het m.i wel een heel ander verhaal. Dit had heel anders opgelost kunnen worden tenzij Ajax de spreekwoordelijke stok gevonden had om hem te slaan.
Wormgoor had net als John de Wolf gewoon vals moeten spelen. Dan was ie nu nog Ajacied geweest.Marillion schreef:Het zal verdomme ook een keer niet met dat stomme kaarten te maken hebben. Doen voetballers nog wel eens wat anders? Is de playstation al weer uit?

Wormgoor moet met z'n klauwen van andermans spullen afblijven, basta! Als ie z'n gelijk had willen halen, had ie bij de leiding van Ajax aan de bel moeten trekken.
Ik kan me best voorstellen dat hij dat niet heeft gedaan omdat hij bang was dat hij anders als verrader gezien zou worden. Die Manucharyan is de echte viezerik in dit geval; hij zou blij moeten zijn dat hij niet is "aangegeven" bij Ajax, want dan had hij z'n koffers kunnen pakken.wimpey schreef:Wormgoor had net als John de Wolf gewoon vals moeten spelen. Dan was ie nu nog Ajacied geweest.Marillion schreef:Het zal verdomme ook een keer niet met dat stomme kaarten te maken hebben. Doen voetballers nog wel eens wat anders? Is de playstation al weer uit?![]()
Wormgoor moet met z'n klauwen van andermans spullen afblijven, basta! Als ie z'n gelijk had willen halen, had ie bij de leiding van Ajax aan de bel moeten trekken.
-
Nah.. voor Manu kunnen we misschien nog iets vangen.generaal schreef:Ik kan me best voorstellen dat hij dat niet heeft gedaan omdat hij bang was dat hij anders als verrader gezien zou worden. Die Manucharyan is de echte viezerik in dit geval; hij zou blij moeten zijn dat hij niet is "aangegeven" bij Ajax, want dan had hij z'n koffers kunnen pakken.wimpey schreef:Wormgoor had net als John de Wolf gewoon vals moeten spelen. Dan was ie nu nog Ajacied geweest.Marillion schreef:Het zal verdomme ook een keer niet met dat stomme kaarten te maken hebben. Doen voetballers nog wel eens wat anders? Is de playstation al weer uit?![]()

Ken de kant van het verhaal van Manucharyan niet. Die ziet het verhaal van Wormgoor waarschijnlijk heel anders. Wormgoor moet z'n fikken niet in andermans spullen steken. Wat mij betreft slaat ie Manucharyan op z´n muil, maar je kunt niet iemand´s portefeuille gaan rollen.generaal schreef: Die Manucharyan is de echte viezerik in dit geval; hij zou blij moeten zijn dat hij niet is "aangegeven" bij Ajax, want dan had hij z'n koffers kunnen pakken.
Ik denk dat als hij de neus van Manucharyan zou breken, hij niet alleen ontslagen, maar ook strafrechtelijk vervolgd zou worden.wimpey schreef:Ken de kant van het verhaal van Manucharyan niet. Die ziet het verhaal van Wormgoor waarschijnlijk heel anders. Wormgoor moet z'n fikken niet in andermans spullen steken. Wat mij betreft slaat ie Manucharyan op z´n muil, maar je kunt niet iemand´s portefeuille gaan rollen.generaal schreef: Die Manucharyan is de echte viezerik in dit geval; hij zou blij moeten zijn dat hij niet is "aangegeven" bij Ajax, want dan had hij z'n koffers kunnen pakken.
Diefstal is in beginsel de bron van alle misdaden; het op grove wijze schenden van een onderlinge afspraak valt daar ook onder.