George Ogararu
Moderator: mods
NuSport.nlDavids springt in de bres voor Ogararu
Uitgegeven: 27 mei 2008 21:52
Laatst gewijzigd: 27 mei 2008 21:52
AMSTERDAM - "Ik snap niet waarom de Roemeense bondscoach George Ogararu niet naar het EK meeneemt." Dat zei Edgar Davids dinsdag in Boekarest na afloop van een benefietduel voor de Luis Figo Foundation.
“Roemenië kan ver komen op het EK. Ik wilde zelfs geld op ze zetten, maar nu niet meer. Ogararu verdiende het om bij de selectie te zitten.”
“Hij heeft er de kwaliteit en de mentaliteit voor”, vervolgde Davids zijn relaas over zijn ploeggenoot bij Ajax. “Ik ben erg teleurgesteld voor hem. Ik heb geen idee wat Roemenië tegen Nederland gaat doen. Ik kan niet in de toekomst kijken. Alles is mogelijk.”
Davids deed 45 minuten met de World Stars, de vrienden van Figo, tegen de Romanian Stars. De World Stars zouden de wedstrijd, die georganiseerd was door Gheorghe Hagi en Gheorghe Popescu, met 5-3 winnen. Omdat Davids in Boekarest was, miste hij de laatste training van Ajax van dit seizoen en een eerbetoon waarmee Ajax-fans hem wilden verrassen.
Wat een mafkees...
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, hem is natuurlijk gevraagd door één of andere journalist wat hij van Ogararu vindt. Dan ga je niet je ploegmaat afvallen door te zeggen dat het volkomen logisch is dat hij is thuisgelaten en dat hij een waardeloze eerste seizoenshelft heeft gespeeld.
Neemt niet weg dat het door Beloki gequote zinnetje hilarisch is natuurlijk.
Neemt niet weg dat het door Beloki gequote zinnetje hilarisch is natuurlijk.
TOgararu rond met Steaua
BOEKAREST - George Ogararu (28) gaat ervan uit Ajax te verruilen voor zijn oude club Steau Boekarest. De verdediger kreeg toestemming om met de Roemenen te praten, bereikte een akkoord en wacht nu op overeenstemming tussen Ajax en Steau.
Beide partijen liggen nog ver uit elkaar, maar Ogararu rekent erop dat er vandaag witte rook komt.
Kan Steaua dan een transfersom betalen? Veel zal het niet worden.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- Jinne
- Site Admin
Die spelen wel CL. Dus die krijgen de miljoenen daar wel binnen.joey schreef:TOgararu rond met Steaua
BOEKAREST - George Ogararu (28) gaat ervan uit Ajax te verruilen voor zijn oude club Steau Boekarest. De verdediger kreeg toestemming om met de Roemenen te praten, bereikte een akkoord en wacht nu op overeenstemming tussen Ajax en Steau.
Beide partijen liggen nog ver uit elkaar, maar Ogararu rekent erop dat er vandaag witte rook komt.
Kan Steaua dan een transfersom betalen? Veel zal het niet worden.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- Ajaciedjuh