Rosenberg

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma nov 06, 2006 11:51 pm

Mailen dan maar:

DAHLIN Martin
Martin Dahlin Management
Pier House, Strand on the Green

LONDON W4 3NN

ENG
Email: [email protected]

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma nov 06, 2006 11:52 pm

Erbij zeggen van wie ik zijn emailadres heb? :D

Maar serieus, hoe schat jij dit in? Ballonnetje?
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma nov 06, 2006 11:53 pm

Al die zooi staat gewoon op Fifa.com hoor. Van (zowat) iedere agent.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma nov 06, 2006 11:54 pm

joey schreef:Erbij zeggen van wie ik zijn emailadres heb? :D

Maar serieus, hoe schat jij dit in? Ballonnetje?
Lyon zoekt spits. Ajax heeft spits. En dan maar kijken of ze happen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma nov 06, 2006 11:56 pm

Lijkt me ook, maar dit is hoog inzetten. Een Engelse middenmoter is het niveau van onze frisse Zweed.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di nov 07, 2006 10:32 am

'Rosenberg in beeld bij Olympique Lyon'

6/11/2006 22:40

EXCLUSIEF - Van Ajax mag Markus Rosenberg in de winterstop al weg. Olympique Lyon heeft de Zweedse spits op de korrel.
'Laten de clubs zich maar melden', zegt technisch directeur Martin van Geel in de nieuwe VI over de mogelijke belangstelling voor Rosenberg.

Rosenberg kwam in 2005 naar Amsterdam. Ajax nam hem over van het Zweedse Malmö FF. Maar de Zweedse international groeide niet uit tot de vaste waarde waar hij voor was gehouden.

Dit seizoen moet Rosenberg genoegen nemen met een rol op het tweede plan. De 23-jarige Zweed werd in de Eredivisie zes keer als invaller gebruikt. Alleen in het UEFA Cup-duel met IK Start mocht hij beginnen.
vi.nl

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di nov 07, 2006 5:39 pm

En waar heeft Derksen het nieuws dan vandaan?

Hij schiet en hij schiet maar en hoopt dat hij een keer raak schiet. Triest.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di nov 07, 2006 7:00 pm

Het geeft aan dat Ajax druk doende is een club voor Rosenberg te vinden.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » do nov 09, 2006 6:53 pm

Ik heb geen zin om het er in het Engels over te hebben, maar even een vraag aan Bertje: jij denkt dat Rosenberg niks klaarspeelt als hij naar een andere club gaat? Daar ben ik het nl. niet mee eens. Bij Ajax met 4-3-3 heb je niet zoveel aan hem, maar als spits in een 4-4-2 opstelling zie ik hem nog wel belangrijk worden voor een andere club.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do nov 09, 2006 7:25 pm

Ik denk dat het alleen maar tegen kan vallen als je hemt verhuurt. Waarschijnlijk brengt hij nu op basis van de status, die hij heeft waardoor hij bij Ajax terecht kwam, en door die paar doelpunten van vorig seizoen meer op dan als de desbetreffende club eerst zelf mag ondervinden dat dit geen hoogvlieger is.

Mr. Ajax
Berichten: 14588
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » do nov 09, 2006 9:08 pm

Ik ben het met Jesse eens in deze. Hij kan wel degelijk een 'hoogvlieger' zijn bij een andere club die anders speelt dan AJAX. Ik denk/hoop ook dat er wel wat clubs zijn die dit inzien.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » do nov 09, 2006 10:17 pm

Je zag vorig seizoen dat hij nog wel iets kon, af en toe. Hij kan ook echt wel voetballen, alleen totaal niet geschikt voor een rol bij Ajax.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do nov 09, 2006 10:21 pm

Ik ben ik schreef:Je zag vorig seizoen dat hij nog wel iets kon, af en toe. Hij kan ook echt wel voetballen, alleen totaal niet geschikt voor een rol bij Ajax.
Hij kan wel iets, maar een hoogvlieger is hij niet. Niveautje middenmoot PL.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do nov 09, 2006 10:48 pm

Hij is zeker een aardige speler, maar komt het best tot zijn recht in de klassieke 4-4-2, met ruimte voor zich. Dat komt bij Ajax nu eenmaal te weinig voor.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

cento

Bericht door cento » vr nov 10, 2006 9:27 am

'Rosenberg is belangrijk voor Ajax'

Hoewel technisch directeur Martin van Geel eerder aangaf dat Markus Rosenberg voor een goed bedrag mag vertrekken, heeft trainer Henk ten Cate donderdag laten weten de Zweedse aanvaller nog niet kwijt te willen. "Ik heb maar één spits: Klaas-Jan Huntelaar. Ryan Babel zou ook centraal in de aanval kunnen spelen, maar hij begint meestal op de linkerflank.''

(...)Geruchten over een naderend vertrek van Markus Rosenberg drukte Ten Cate de kop in. Hoewel de Zweedse international bij Ajax slechts sporadisch mag invallen, wil Ten Cate hem in de winterstop niet laten gaan. ''Ik heb maar één spits: Klaas-Jan Huntelaar. Ryan Babel zou ook centraal in de aanval kunnen spelen, maar hij begint meestal op de linkerflank.''

Over de ontwikkeling van Rosenberg is Ten Cate niet al te juichend. ''Je hoopt dat spelers het je moeilijk maken om te kiezen tussen de een of de ander. Vooralsnog heeft Markus Rosenberg het me niet moeilijk gemaakt. Klaas-Jan Huntelaar is onomstreden.'' (Bron: Parool, 11-09/17:06)


Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr nov 10, 2006 12:34 pm

:drecul2:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr nov 10, 2006 12:38 pm

Ten Cate wil gewoon een vervanger.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Ik ben ik
Berichten: 10051
Lid geworden op: ma sep 15, 2003 3:57 pm

Bericht door Ik ben ik » vr nov 10, 2006 2:24 pm

Natuurlijk. Bovendien ga je ook niet zeggen dat die kerel helemaal niet meer aan de bak komt. Dit klinkt nog een beetje alsof je nog wilt overwegen geld voor hem te vragen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr nov 10, 2006 6:11 pm

joey schreef:Ten Cate wil gewoon een vervanger.
Misschien wel, ja. Het kan ook dat hij gewoon liever wacht tot zomer, wanneer het aanbod van spelers groter is en de prijzen wat lager.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo nov 19, 2006 11:58 am

Rosenberg wil nu zelf ook weg:
'Rosenberg wil Ajax verlaten'

Er lijkt een einde te komen aan het tijdperk van Markus Rosenberg bij Ajax. De Zweedse aanvaller meldt dit tegenover de Zweedse krant Expressen. Eerder werd al gemeld dat hij onder meer in de belangstelling zou staan van Olympique Lyon.

Afgelopen week zaten er scouts van de Franse kampioen tijdens de wedstrijd Zweden – Ivoorkust (0-1 verlies) op de tribune, die Rosenberg hebben bekeken. De spits liet dan ook weten dat hij hoopt indruk te hebben gemaakt.

“Op dit moment is het helemaal niet goed. Het is duidelijk dat ik wil spelen en dus ben ik erg ontevreden,” vertelt hij tegen het ochtendblad. "Zoals mijn situatie er op dit moment uitziet, is het goed om een kans te krijgen in het Zweedse nationale team.”

Volgens berichten zou de international er zelfs aan aan denken om al in de winterstop de overstap te maken naar een andere club. Ook vandaag tijdens het duel met FC Twente zal hij op de bank plaats moeten nemen.
voetbalzone

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo nov 22, 2006 12:24 pm

Ten Cate hekelt Rosenberg
--------------------------------------------------------------------------------
21 november 2006

Ajax-trainer Henk ten Cate hekelt op de website van Sportweek zijn pupil Markus Rosenberg. De Zweedse spits heeft na de oefeninterland van Zweden tegen Ivoorkust gezegd dat hij niet blij is bij Ajax en in een moeilijke situatie terecht is gekomen. "Iedereen die weg wil, moet weggaan", reageerde Ten Cate kort maar krachtig op de uitlatingen van de aanvaller.

"Ik wil alleen maar werken met mensen, die dolgraag bij Ajax spelen. Als mensen niet tevreden zijn en ze hebben een andere club, dan mogen ze van mij vertrekken." Rosenberg heeft bij Ajax nog een contract tot de zomer van 2009.


Ajax Online

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo nov 22, 2006 12:26 pm

Ter illustratie hoe je van hetzelfde nieuws twee compleet verschillende nieuwsberichten kunt maken: :D
21/11/2006 - Ten Cate: Bericht vertrek Rosenberg onjuist
(Gepost door P.)


BRON: De Telegraaf

Volgens Henk ten Cate wil Markus Rosenberg Ajax niet verlaten. De trainer van Ajax weerspreekt daarmee in de Telegraaf het bericht in de Zweedse krant Expressen dat Rosenberg Ajax zou willen verlaten. „Iemand die weg wil, mag van mij weg. Graag zelfs, maar dan moet hij wel met een club komen. Ik heb Rosenberg aangesproken. Hij zegt dat hij wil blijven. Zweedse journalisten hebben zijn teksten niet goed weergegeven. Misschien moet hij voortaan een interview voor publicatie doornemen. Dat is gebruikelijk bij Ajax”, aldus Ten Cate
AN

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo nov 22, 2006 12:34 pm

Ik vond die titel van Ajax Online eigenlijk ook maar niets, maargoed.

Gebruikersavatar
Donnie Darko
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 20, 2004 8:18 pm

Bericht door Donnie Darko » wo nov 22, 2006 1:44 pm

Het bericht van Ajax Online staat los van wat Ten Cate over Rosenberg heeft gezegd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di nov 28, 2006 4:26 pm

Markus Rosenberg blijft bij Ajax

BRON: At5

In het AT5 nieuws zegt Markus Rosenberg dat hij bij Ajax wil blijven. De spits reageert hiermee op de vele geruchten die er de afgelopen weken zijn geweest. Rosenberg zou - volgens het Zweedse Expressen - terecht kunnen in de Franse, Duitse en Portugese competities. Er hebben zich wel een paar clubs bij zijn zaakwaarnemer Martin Dahlin gemeld, maar die interesse heeft Rosenberg naast zich neer gelegd. Rosenberg wil zichzelf ondanks dat hij weinig aan spelen toe komt gewoon aan zijn contract met Ajax houden.
AN


Kan hij zeggen, maar meent hij het ook?
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie