Jeffrey Sarpong
Moderator: mods
- martijn401
Re: Jeffrey Sarpong
ja precies, als half speler kan hij goed uit de voeten.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op di dec 29, 2009 11:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Want Lindgren speelt de wedstrijden als hangende links- of rechtsbuiten....
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
Mag wat mij betreft structureel bij het eerste gehaald worden, voor een positie op het middenveld wel te verstaan. Vind hem beter dan De Jong en Donald, om maar wat te zeggen.
Anders moet hij worden verkocht met terugkoop clausule, of uitgehuurd aan een Eredivisieclub.
Anders moet hij worden verkocht met terugkoop clausule, of uitgehuurd aan een Eredivisieclub.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ja, wat zonde. Die jongen kan voetballen.Giacomo Puccini schreef:Weer een weggegooid half jaar voor Sarpong.
Het stinkt aan alle kanten!
Maar ik betwijfel of hij het gaat redden. Hij staat echt al veel te lang stil en dit zijn toch wel cruciale jaren voor zijn ontwikkeling.
Hij is ook een beetje slachtoffer van het feit dat hij op meerdere posities kan worden ingezet. Zo'n jongen moet zoveel mogelijk spelen op zijn sterkste positie. En als dat niet bij Ajax kan dan hadden we hem al lang moeten verhuren.
Hij is ook een beetje slachtoffer van het feit dat hij op meerdere posities kan worden ingezet. Zo'n jongen moet zoveel mogelijk spelen op zijn sterkste positie. En als dat niet bij Ajax kan dan hadden we hem al lang moeten verhuren.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Ik vraag mijn af of ze bij AJAX weten dat hij een middenvelder is. Hij is de afgelopen 2 jaar niet anders dan links of rechtsbuiten gebruikt.Marillion schreef:Maar ik betwijfel of hij het gaat redden. Hij staat echt al veel te lang stil en dit zijn toch wel cruciale jaren voor zijn ontwikkeling.
Inderdaad! Belachelijk.Zlatan Son of God schreef:Ik vraag mijn af of ze bij AJAX weten dat hij een middenvelder is. Hij is de afgelopen 2 jaar niet anders dan links of rechtsbuiten gebruikt.Marillion schreef:Maar ik betwijfel of hij het gaat redden. Hij staat echt al veel te lang stil en dit zijn toch wel cruciale jaren voor zijn ontwikkeling.
Is hij verkeerd begeleid de afgelopen jaren? Was toch echt een mega-talent? Zonde hoor....
IK GELOOF!!!!!!
-
niks
Inderdaad: in de jeugd links op het middenveld, bij MvB ineens linksbuiten, bij Huistra rechtsbuiten en dan constateren dat hij "het niet is". Dat heet "opleiden"?Zlatan Son of God schreef:Ik vraag mijn af of ze bij AJAX weten dat hij een middenvelder is. Hij is de afgelopen 2 jaar niet anders dan links of rechtsbuiten gebruikt.Marillion schreef:Maar ik betwijfel of hij het gaat redden. Hij staat echt al veel te lang stil en dit zijn toch wel cruciale jaren voor zijn ontwikkeling.
Anita: de hele jeugd "op 4 of op 6", nu linksback, Van der Wiel, ineens blijkt dat een rechtsback te zijn, blijkt Urby linksback te zijn, Babel linksbuiten!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
T.Ajax verhuurt Sarpong aan NEC
AMSTERDAM - Ajax heeft Jeffrey Sarpong verhuurd aan NEC. Het komende half jaar komt de Ajacied uit voor de Nijmeegse club. In Amsterdam heeft Sarpong nog een contract tot medio 2011.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Giacomo Puccini
- Ajaciedjuh
Goede zaak. Eens kijken hoe hij zichzelf ontwikkelt. 27 jan. moet hij zich inhouden 
Ps. zat in deze deal niet ook de overname van Wielaert?

Ps. zat in deze deal niet ook de overname van Wielaert?

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op do dec 31, 2009 3:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
Zul je net zien dat dit de enige wedstrijd is waarin hij een doelpunt maakt. Ik zou gewoon contractueel vast laten leggen dat zo'n jongen tegen Ajax niet mag spelen.
Ajax!
Goed voor hem. En hopelijk ook voor Ajax. Laat ie zich in de kijker spelen daar...
Ajax - NEC gezien hebbende speelt ie zich easy peasy in de basis.
Ajax - NEC gezien hebbende speelt ie zich easy peasy in de basis.
Ajax-NEC 0-1 doelpuntenmaker Sarpong
Ajax - NEC was 3-0, snuggere Toppie. 

De beker, wimpey.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
NEC heeft ook een optie tot koop bedongen, zo valt te lezen in het draadje van NEC.
Ik denk dat hij het daar wel goed gaat doen en dat die optie nog wordt gelicht ook.
Ik denk dat hij het daar wel goed gaat doen en dat die optie nog wordt gelicht ook.

Godverdomme. Dan mag ik hopen dat Ajax een terugkoop optie heeft opgenomen, net als met Lindgren toen en volgens mij ook Goossens. Sarpong is een prima middenvelder. Links, rechts en centraal.Peter schreef:NEC heeft ook een optie tot koop bedongen, zo valt te lezen in het draadje van NEC.
Als NEC hem gaat gebruiken als vleugelaar, zullen ze hem dus niet goed genoeg vinden en hem dus niet kopen hoor. Gok ik...Sarpong is in eerste instantie gehaald als extra kracht voor de voorhoede, waarbij hij zich moet richten op de flanken. Maar de voormalig jeugdinternational kan ook prima als aanvallende middenvelder uit de voeten.
Bron: De Gelderlander
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."