Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 17, 2006 5:14 pm

Ik ben een type trainer dat het maximale uit een groep haalt. Voor mij betekent dat: herhalen, herhalen, herhalen. Dat zijn spelers na drie jaar spuugzat.
:xyxthumbs:

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo mei 17, 2006 5:42 pm

ajaxhome schreef:Voor HDG, vrijdag maakt ajax bekend dat HTC de nieuwe trainer is. En niet HDG :D En inderdaad jaakke is een vent met veel bla bla en een zakkervuller. :worshippy:
en jij bent een stuk stront met het IQ van de bijbehorende vlieg :worshippy:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

mtrules

Bericht door mtrules » wo mei 17, 2006 5:45 pm

Ten Cate:'Mijn beslissing staat los van finale'

Henk ten Cate was 'hot nieuws' in de media. Twee Nederlandse clubs wilden hem hebben. 'In eerste instantie vond ik het complimenteus om met twee Nederlandse topclubs in verband te worden gebracht, later stoorde het me.'

De assistent van Frank Rijkaard vertelt aan de Sportweek dat zulk nieuws even wel leuk is, maar na een tijdje irriteert. 'In beide gevallen (Ajax en PSV red.) zijn berichten verschenen in de pers dat ik al had getekend en dat is pertinent niet waar.'

Toch wil Ten Cate niet de aandacht op hem. De beker winnen vanavond vindt hij heel belangrijker. Op de vraag of hij contact heeft gehad met Piet Keizer antwoord hij laconiek. 'Ik spreek zo veel mensen.' En of Aron Winter zijn assistent wordt: 'Haha, Aron is een hele goede vriend van me. Verder wil ik het niet over Ajax hebben. Vind ik respectloos tegenover mijn huidige werkgever toe en dat verdient Barcelona niet.'

Maar, vertelt het hij nog wel, zijn beslissing over de toekomst staat los van deze finale. Hij heeft een weloverwogen beslissing genomen, die zeker niet makkelijk was. 'Wel emotioneel.'
AjaxShowtime.com

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 17, 2006 6:26 pm

Thomas schreef:
Ik ben een type trainer dat het maximale uit een groep haalt. Voor mij betekent dat: herhalen, herhalen, herhalen. Dat zijn spelers na drie jaar spuugzat.
:xyxthumbs:
Ajax haalt de tweelingbroer van Co Adriaanse in huis?! :D

Jooooeeeeyyyyy!!

Wim
Site Admin

Bericht door Wim » wo mei 17, 2006 7:57 pm

Nee hoor HtC kan wel goed met mensen om gaan.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 17, 2006 8:38 pm

wimpey schreef:Ajax haalt de tweelingbroer van Co Adriaanse in huis?! :D

Jooooeeeeyyyyy!!
Ik zal je even geruststellen, Wimpey. Jij was immers ook geen fan van Co.

Nee hoor. :aai: :D
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 17, 2006 10:59 pm

Zo, onze nieuwe trainer heeft een CL-medaille. :cheer:

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo mei 17, 2006 11:32 pm

ik hoop volgend jaar een tweede :yes:
Jöhnk, 29 mei 2006

cento

Bericht door cento » do mei 18, 2006 1:01 pm

neg een beetje extra geduld:
Het blijft nog onduidelijk of Henk ten Cate daadwerkelijk aan de slag gaat bij Ajax. De assistent van Frank Rijkaard vroeg na de gewonnen Champions Leaguefinale geduld.
'Ik zeg er nu niets over', zei Ten Cate in De Telegraaf. 'We gaan eerst feestvieren met Barcelona. Daarna spelen we nog tegen Bilbao en pas daarna is het moment daar om iets over mij te zeggen. Dat gebeurt in de vorm van een persverklaring van Barcelona. Ik ben tenslotte nog steeds in dienst van deze prachtige club.'

Ten Cate geldt als gedoodverfde kandidaat om bij Ajax aan de slag te gaan als opvolger van de ontslagen Danny Blind. Barcelona speelt vrijdag de laatste competitiewedstrijd tegen Athletic de Bilbao.
vi.nl

LucaS

Bericht door LucaS » do mei 18, 2006 1:06 pm

Wim schreef:Nee hoor HtC kan wel goed met mensen om gaan.
ik heb toch wat anders begrepen in de media. Volgens mij heeft ten Cate, ondanks behoorlijke resultaten, ook vrijwel nergens zijn contract uit mogen dienen
I think I lost my fucking headache

Berend Stoker

Bericht door Berend Stoker » do mei 18, 2006 1:22 pm

Contract uitdienen is allang uit, man!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mei 18, 2006 1:28 pm

:yes:

Aad de Mos en Leo B. zetten alweer lang geleden de trend.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do mei 18, 2006 1:29 pm

Co Adriaanse is ook bijna overal voortijdig vertrokken.
Jöhnk, 29 mei 2006

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mei 18, 2006 1:36 pm

:yes: Zelfs bij Willem II.

Als Ten Cate slim is, tekent-ie een contract voor 4 jaar. Dan kan hij na 3 jaar -als de citroen is uitgeknepen- opstappen, en is-ie helemaal hip.

LucaS

Bericht door LucaS » do mei 18, 2006 1:48 pm

Co Adriaanse kon dan ook niet heel goed met mensen omgaan; of beter, andere mensen konden niet zo goed met Adriaanse omgaan.

Het maakt me allemaal niet uit, ik reageerde alleen maar op de opmerking dat ten Cate zo'n fijne man is voor zijn omgeving. Dat is onjuist
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do mei 18, 2006 1:50 pm

Lucas schreef:Het maakt me allemaal niet uit, ik reageerde alleen maar op de opmerking dat ten Cate zo'n fijne man is voor zijn omgeving. Dat is onjuist
Volgens mij heeft niemand dat gezegd.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » do mei 18, 2006 1:51 pm

Nee, hij is niet zo gemakkelijk. Daarom doet Ajax er goed aan een tegenpool als assistent te benoemen. Laudrup bijvoorbeeld, of Aron Winter. Bij Barcelona heeft zo'n constructie -dat zul je moeten toegeven- uitstekend gewerkt.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mei 18, 2006 1:52 pm

Wim zei het.

Eigenlijk hebben Ten Cate en Adriaanse best veel gemeen. Ze knijpen allebei citroenen uit, hebben allebei subtoppers mooi laten voetballen, en hebben allebei ooit een mes in de rug gestoken gekregen van Leo B. ;)

Aristides

Bericht door Aristides » do mei 18, 2006 2:39 pm

joey schreef:Nee, hij is niet zo gemakkelijk. Daarom doet Ajax er goed aan een tegenpool als assistent te benoemen. Laudrup bijvoorbeeld, of Aron Winter. Bij Barcelona heeft zo'n constructie -dat zul je moeten toegeven- uitstekend gewerkt.
Uit zijn tijd bij Sparta heb ik van Spartanen begrepen dat hij keihard is, ook al kan hij op tv lachen.

Ajax heeft misschien iemand nodig die maatregelen durft te nemen; een klankbord voor degroep? Ik blijf bij een ervaren trainer, iemand die al veel heeft meegemaakt en niet snel gek wordt (Nee, niet v.d. Lem)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 18, 2006 2:42 pm

Lucas schreef:Co Adriaanse kon dan ook niet heel goed met mensen omgaan; of beter, andere mensen konden niet zo goed met Adriaanse omgaan.
De hele wereld tegen Co...

Ik hoop wel dat Ten Cate gewoon een eerlijke kans krijgt, zeg. :eusa_pray:

wimpey

Bericht door wimpey » do mei 18, 2006 5:08 pm

Thomas schreef:
Lucas schreef:Co Adriaanse kon dan ook niet heel goed met mensen omgaan; of beter, andere mensen konden niet zo goed met Adriaanse omgaan.
De hele wereld tegen Co...

Ik hoop wel dat Ten Cate gewoon een eerlijke kans krijgt, zeg. :eusa_pray:
Ten Cate krijgt net zo'n eerlijke kans als Blind kreeg, Thomas. :hypocrite:

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do mei 18, 2006 5:46 pm

en Blind heeft een eerlijke kans gekregen, maar niet gegrepen. Als Ajax goed voetbal had gespeeld onder Blind had hij niet ter discussie komen te staan.
Jöhnk, 29 mei 2006

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do mei 18, 2006 6:13 pm

cento schreef:Ten Cate geldt als gedoodverfde kandidaat om bij Ajax aan de slag te gaan als opvolger van de ontslagen Danny Blind.
Waar komt die term 'gedoodverfde' toch vandaan? Was het soms ooit gebruikelijk om iemand die bijna het loodje legde eerst nog ff flink met een verfkwast te lijf te gaan? :confused:

Arthur

Bericht door Arthur » do mei 18, 2006 6:19 pm

[quote]“Doodverven (Gedoodverfd) Het aanbrengen van de eerste verflagen van een schilderij wordt ‘doodverven’ genoemd. Vaak geeft een schilder in de doodverflaag al aan welke onderdelen van de voorstelling op welke plaats moeten komen. De doodverflaag bestaat uit tamelijk eentonige kleuren, die als ondergrond dienen voor de latere uitwerking.â€

Marijn

Bericht door Marijn » do mei 18, 2006 6:21 pm

“Doodverven (Gedoodverfd) Het aanbrengen van de eerste verflagen van een schilderij wordt ‘doodverven’ genoemd. Vaak geeft een schilder in de doodverflaag al aan welke onderdelen van de voorstelling op welke plaats moeten komen. De doodverflaag bestaat uit tamelijk eentonige kleuren, die als ondergrond dienen voor de latere uitwerking.â€
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Plaats reactie