Ik begreep uit verschillende bronnen dat er ook uit Spanje en Duitsland interesse wasInnerHarbour schreef:Er hoeft meer een club uit een niet Mickey Mouse competitie te komen en het hele verhaal gaat niet door.
Nicolás Tagliafico
Moderator: mods
Re: Nicolás Tagliafico
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
Inderdaad die gaat naar Ajax omdat daar zo bijzonder voetbal gespeeld wordt, zou hij 6 of 12 maanden moeten wennen in JA,Cruijff schreef:Maar deze gozer wil nu nog niet voor de munten kiezen, beweert men. In 2019/2020 doet ie dat natuurlijk wel.

YNWA
-
Definitief, de officiële Twitter account van Indepediente meldt zijn transfer naar Ajax.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We gaan het zien. Ben in ieder geval blij dat we geen 4 miljoen hebben over gemaakt aan AZ,Groningen of weet ik veel welke Ere voor de subtop back. Die jongens mislukken namelijk in 99/100 gevallen.
Ajax heeft volgens mij überhaupt maar twee goede backs gekocht de afgelopen twintig jaar. Trabelsi en Maxwell?
IK GELOOF!!!!!!
@ IH: je posts worden met de dag origineler.
@ Rishi: vond Ogararu en Grygera ook niet heel verkeerd hoor. En die mattie van Suárez, Bruna Silva kon als back ook best wel ballen. Had ladingen pech
dat hij niet alleen geblesseerd maar zelfs gehandicapt raakte.
Onze Oostenrijker Wöber die vanuit Wenen overkwam zei: "Mathijs de Ligt is 17 en heeft al een Europa League finale gespeeld. Dat kan alleen bij Ajax."
En dus kwam ie naar Ajax. En is hij logischerwijs vorige maand geblesseerd geraakt in die loodzware beukcompetitie van een Eredivisie.

@ Rishi: vond Ogararu en Grygera ook niet heel verkeerd hoor. En die mattie van Suárez, Bruna Silva kon als back ook best wel ballen. Had ladingen pech

Jep, gaan we bij deze 25-jarige gozer zeker doen!InnerHarbour schreef:weet je wat, gooi hem eerst een maand in O19 dan kan er weer gezegd worden dat het eigen kweek is.

Iedereen die naar Ajax gaat die hep zo z'n eigen redenen om voor Ajax te kiezen.InnerHarbour schreef:Inderdaad die gaat naar Ajax omdat daar zo bijzonder voetbal gespeeld wordt, zou hij 6 of 12 maanden moeten wennen in JA,Cruijff schreef:Maar deze gozer wil nu nog niet voor de munten kiezen, beweert men. In 2019/2020 doet ie dat natuurlijk wel.![]()
Onze Oostenrijker Wöber die vanuit Wenen overkwam zei: "Mathijs de Ligt is 17 en heeft al een Europa League finale gespeeld. Dat kan alleen bij Ajax."
En dus kwam ie naar Ajax. En is hij logischerwijs vorige maand geblesseerd geraakt in die loodzware beukcompetitie van een Eredivisie.
Zeker van Betis, dat de speler ook een aanbieding deed:LucaS schreef:
Ik begreep uit verschillende bronnen dat er ook uit Spanje en Duitsland interesse was
Ik neem aan dat jullie dit wel begrijpen, maar voor de zekerheid: twee aanbiedingen gehad, voor Ajax gekozen omdat het een grote club is in Europa met veel historie. Hij denkt ook dat Nederland bij hem past, heeft ook gekozen voor de kwaliteit van leven. Nederland is gestructureerd en gedisciplineerd en zo is hij ook.Con respecto a las ofertas que tuvo y la decisión de ir al Ajax, el defensor expuso: “En un momento había dos propuestas firmes. Yo estaba decidido porque es un grande de Europa, tiene mucha historia. Es un buen paso, me pareció buena idea. Lo que es el país va con mi forma de ser: disciplinado, estructurado y me me tiró un poco. La calidad de vida me inclinó en Ajax. Eran dos posibilidades muy lindas para emigrar al fútbol Europeo”.
Verder in de zomer van Newcastle en naar men zegt ook van een paar Duitse clubs.
Verdriet bij de supporters van Independiente vanwege deze transfer. Mooie woorden over hem ook.
https://twitter.com/Independiente/statu ... 9701711872
Laatst gewijzigd door Yopii op do jan 04, 2018 12:32 am, 2 keer totaal gewijzigd.
- Giacomo Puccini
Mooie uitspraak ja. Laat Veltman die aanvoerdersband maar snel bij hem inleveren.
Eens kijken hoe hij over Nederland denkt zodra hij kennis leert maken met Nederlands winterweer. Dat is toch afzien vergeleken met de winters in Buenos Aires en de Bahama's
Eens kijken hoe hij over Nederland denkt zodra hij kennis leert maken met Nederlands winterweer. Dat is toch afzien vergeleken met de winters in Buenos Aires en de Bahama's

Ajax!
Ach, in Argentinië is het ook niet overal altijd warm. Daar went hij wel aan.
Voetballers willen allemaal naar Engeland, een land met een slechter klimaat dan het onze.
Voetballers willen allemaal naar Engeland, een land met een slechter klimaat dan het onze.
Mooie quotes ja. Zo te zien niet alleen een praatje voor de buhne.Yopii schreef:Ik neem aan dat jullie dit wel begrijpen, maar voor de zekerheid: twee aanbiedingen gehad, voor Ajax gekozen omdat het een grote club is in Europa met veel historie. Hij denkt ook dat Nederland bij hem past, heeft ook gekozen voor de kwaliteit van leven. Nederland is gestructureerd en gedisciplineerd en zo is hij ook.Con respecto a las ofertas que tuvo y la decisión de ir al Ajax, el defensor expuso: “En un momento había dos propuestas firmes. Yo estaba decidido porque es un grande de Europa, tiene mucha historia. Es un buen paso, me pareció buena idea. Lo que es el país va con mi forma de ser: disciplinado, estructurado y me me tiró un poco. La calidad de vida me inclinó en Ajax. Eran dos posibilidades muy lindas para emigrar al fútbol Europeo”.
Je staat trouwens versteld van wat een enorm goede reputatie Nederland en Nederlanders op het continent Zuid-Amerika hebben, met name onder de inwoners van Brazilië en Argentinië.
Mooi land, goed georganiseerd, koud maar wel veel stranden, mooie vrouwen, hoge standaard qua (internationaal) onderwijs, mooie vrouwen daar in Nederland

- InnerHarbour
Ja hij kon naar Duitsland, Engeland, landen waar je het veelvuldige van het miljoentje bruto van Ajax pakt omdat het hier zo gestruktureerd is, did you see that pig fly. 

YNWA
Hij zal niet de absolute top afgeslagen hebben maar wellicht wel clubs als Betis, Mainz ofzo.InnerHarbour schreef:Ja hij kon naar Duitsland, Engeland, landen waar je het veelvuldige van het miljoentje bruto van Ajax pakt omdat het hier zo gestruktureerd is, did you see that pig fly.
Dortmund lijkt me niet. Al wilde hij misschien niet het risico lopen om op de bank te zitten omdat hij zich wellicht moet aanpassen nog.
IK GELOOF!!!!!!
Nee maar wel om de mooie vrouwen.InnerHarbour schreef:Ja hij kon naar Duitsland, Engeland, landen waar je het veelvuldige van het miljoentje bruto van Ajax pakt omdat het hier zo gestruktureerd is, did you see that pig fly.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- Giacomo Puccini
Hij heeft geen werkvergunning nodig in verband met het Italiaanse paspoort dat hij sinds zijn 15e bezit. Zal daarom tegelijk met de rest van de selectie starten. Dit werd door zijn zaakwaarnemer Ricardo Schlieper in de Telegraaf bevestigd.
Goeie zaakwaarnemer trouwens
Goeie zaakwaarnemer trouwens

Ajax troefde een aantal grotere en rijkere clubs af. "Ik kon naar Duitsland en Real Betis, maar Ajax is Ajax", vertelt Tagliafico. "In Argentinië heeft de club een goede naam." Schlieper: "Ajax behoort tot de tien, twaalf grootste clubs van Europa."
Ajax!
- InnerHarbour
Praatjes voor de supporters waar sommige met open ogen instinken. Kijk hij is al een keer mislukt in Spanje dus denk nu niet dat Duitsland of Engeland voor hem staan te trappelen, 25 jaar oud vorige keer is het niet gelukt, laat het hem eerst maar eens gaan proberen in een makkelijke competitie en als dat lukt pakken wij hem alsnog.
YNWA
Betis heeft hem een contract aangeboden en Duitse clubs wilden hem ook. Zo slecht zal ie niet zijn.InnerHarbour schreef:Praatjes voor de supporters waar sommige met open ogen instinken. Kijk hij is al een keer mislukt in Spanje dus denk nu niet dat Duitsland of Engeland voor hem staan te trappelen,
5 jaar oud vorige keer is het niet gelukt.
Moeten we niet juist blij zijn met een jongen van 25? Normaliter shopt Ajax vrijwel onmogelijk bij buitenlanders in die categorie. Laat staan bij de aanvoerder van een andere club.
InnerHarbour schreef:Praatjes voor de supporters waar sommige met open ogen instinken.
Bij Ajax verkoopt je shirtje niet in de fanshop obv mooie praatjes. Je moet je wel 220 keer tegenover de aanhang bewijzen.
Bij vrijwel elke club is een speler die er 150 wedstrijden gespeeld heeft een held.
En dat terwijl voetballers geen helden zijn.
Bij Ajax is iemand die 150 of 200 keer goed was, maar één keer een corner niet voor het doel krijgt meteen weer een pannenkoek.
- InnerHarbour
Leuk AC is een van de goedglovige die denkt dat de verhaaltjes van een zaakwaarnemer waar zijn. 

YNWA
Alleen gelooft (voor jou: glooft) niemand AC!InnerHarbour schreef:Leuk AC is een van de goedglovige die denkt dat de verhaaltjes van een zaakwaarnemer waar zijn.

Ik heb wel fiducie in deze Taglia.
Ach, als de opmerking over dat hij gelijk zou toehappen als een club uit een sterkere competitie zich zou melden bullshit blijkt te zijn, doen we toch gewoon alsof de feiten anders zijn. Die neiging zie je wel vaker bij extreem rechts.
I think I lost my fucking headache
- InnerHarbour
@ Wim
Denk dat hij zeker een aanwinst is voor Ajax, de Agentijnse competitie is onmogelijk zwakker dan de Nederlandse, ik gloof
alleen geen bal van die zaakwaarnemer verhaaltjes, dat laat ik aan linkse sukkels over
Denk dat hij zeker een aanwinst is voor Ajax, de Agentijnse competitie is onmogelijk zwakker dan de Nederlandse, ik gloof

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op do jan 04, 2018 9:19 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Volgens de media ging het om Betis en Freiburg. Dus reken maar dat Ajax z'n agent en de speler zelf flink heeft beloond om deze keuze te maken. Sportief (WK, stap naar betere league) lijkt Ajax me een betere springplank dan die clubs. Bij Ajax speelt ie op zeker gezien de 'concurrentie' op linksachter. En wanneer je het bij Ajax goed doet, dan komen clubs als Lyon, Spurs enzo wel.InnerHarbour schreef:@ Wim
Denk dat hij zeker een aanwinst is voor Ajax, de Agentijnse competitie is onmogelijk zwakker dan de Nederlandse, ik gloofalleen geen bal van die zaakwaarnemer verhaaltjes, dat laat ik aan linkse sukkels over.
- InnerHarbour
De media wordt gevoerd door zaakwaarnemers. Als een Spaanse club een echt bod doet gaat een Argentijn daar altijd heen. Maar als 'jullie' Ajacieden er beter door voelen om te denken dat Ajax Duitse en Spaanse clubs kan aftroeven, be my guest. 

YNWA
Al met al krijg ik wel het idee dat deze jongen een directe versterking is voor Ajax. Heel ander verhaal dan bij zo'n Orejuela bijvoorbeeld, waarbij iedereen vanaf het begin al twijfels had.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
wimpey schreef:Alleen gelooft (voor jou: glooft) niemand AC!InnerHarbour schreef:Leuk AC is een van de goedglovige die denkt dat de verhaaltjes van een zaakwaarnemer waar zijn.![]()
Ik heb wel fiducie in deze Taglia.
Ik, Zlatan, ehhh... ik, AC, heb er ook fiducie in.
En uiteraard geloof ik ook nog steeds in Sinterklaas.
Fluisterpraatjes van de zaakwaarnemers? Bij Independiente zullen ze ook wel een oude rot als Wim Schoevaart hebben of, om in jouw regionen te blijven, een soort Lex Schoenmaker.
Die zal ongetwijfeld

'vroeger toen Independiente nog een echt grote club was speelden we in 1972 de finale om de Wereldbeker. We moesten tegen een stel Hollanders. Heel Montserrat was uitgelopen. We hebben die kaaskoppen met van alles en nog wat bekogeld, bespuugd en de tyfus geschopt.
Die club uit Amsterdam was in onze ogen maar een stelletje zaalvoetballers. Maar de halve wereld liep te dwepen met die club. Bloed irritant. Om ze even stevig te intimideren hebben we toen op het vliegveld van Buenos Aires nog geprobeerd om ene Johan Cruijff te ontvoeren. Maar naast die Garnaal, naast de magere 'El Flaco', daar stond een beer van een bodyguard naast, waardoor niemand dat meer durfde. Pas tijdens de wedstrijd ontdekten we dat die 'bodyguard' Heinz Stuy was, hun keeper. En dar als we Heinz een kroket of een heet gefrituurd stukje tapas hadden toegeworpen, we die Cruijff zo hadden kunnen meenemen.
Daarna hebben we elke toeschouwer 45 vlijmscherpe muntjes gegeven, in totaal met 70.000 toeschouwers dus 3,15 miljoen stuks. Hier en daar werd wat kleingeld achterover gedrukt, toch vlogen aan het begin van die wedstrijd de muntstukken en andere scherpe voorwerpen bij die Hollanders om de oren. Maar die Amsterdammers gaven geen krimp. Thuis bleef het gelijk, in de return van die finale kregen we met 3-0 op de kloten.
De twee maal scorende Johnny Rep werd vervolgens de aller, allergrootste speler ter wereld. Diego Armando Maradona smeekte later in zijn carrière na een vriendschappelijke wedstrijd nog om Rep's shirt. Echt voor altijd een reus van een club dat Ajax Amsterdam.
Nee echt Nicolás, Manchester City, Real Madrid, Barcelona, Arsenal of Liverpool, da's allemaal best leuk. Maar Ajax uit Amsterdam, de club met de drie sterren. De 'slagers uit de mistwedstrijd', De Godenzonen. Dat is het echte werk. Als je daar in je carrière ooit een keer kunt spelen... Echt, ik zou geld toe geven!