Kolbeinn Sigthórsson
Moderator: mods
Re: Kolbeinn Sigthórsson
Misschien weten we nu waarom Kolbeinn niet al bij een buitenlandse topclub voetbalt.
Dus 1 minder potje en meteen afschrijven maar?Rishi schreef:Maar tegen Grunn was het weer niks. Is een goede invaller. Geen basiskracht.De Dominee schreef:Is dat niet wat snel? Tegen PSV voldeed hij prima.Zlatan Son of God schreef:Siem de Jong dan maar in de spits. Want onze Rus liet ondag zien er ook weinig van te bakken.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Toen was het ook een goede invaller?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Nee, maar ik vind niét dat hij de kwaliteiten heeft om in de basis te staan bij Ajax. Dan liever Siem.
IK GELOOF!!!!!!
Welke kwaliteiten mist hij volgens jou?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Frank begint steeds meer op MvB lijken.Die had dat ook na een tijdje AJAX 1 getraind te hebben .. Dat " ik ben verrast " .. " Had ik niet verwacht " .. " Dacht dat de spelers verder waren " .. " Ik ben teleurgesteld " ..De Boer: spoeling wordt dunner
AMSTERDAM - Ajax-trainer Frank de Boer had niet verwacht dat spits Kolbeinn Sigthorsson zo lang uitgeschakeld zou zijn. "Ik dacht aan een week. Drie maanden is wel heel erg lang."
"Gelukkig hebben we nog Dmitri Bulykin. We hebben ook nog Siem de Jong die in de spits kan spelen", zegt De Boer tegenover de NOS. Het is nog niet duidelijk of de Ajax-coach toch gebruik gaat maken van banneling Mounir El Hamdaoui.
"We denken overal aan, maar El Hamdaoui heeft nog geen wedstrijd gespeeld. Ook niet in het tweede", aldus De Boer.
Blij met de punten ...
Snelheid. Als stormram. vind ik hem prima. Als eerste spits geef ik de voorkeur aan Siem.Jesse schreef:Welke kwaliteiten mist hij volgens jou?
IK GELOOF!!!!!!
VZ'Vroeg me af of hij het fysiek aan zou kunnen bij Ajax'
Gertjan Verbeek zette afgelopen zomer vraagtekens bij de transfer van Kolbeinn Sigthórsson naar Ajax. De twijfels van de oefenmeester van AZ gingen niet over de kwaliteiten van de IJslands international, maar over zijn fysieke gesteldheid. De zomerse aanwinst van de Amsterdammers kreeg woensdag te horen dat hij met een zogenaamde‘vermoeidheidsbreuk’ in zijn rechterenkel kampt.
"Ik vroeg me al af of Kolbeinn het fysiek aan zou kunnen bij Ajax", vertelt Verbeek donderdag in het Algemeen Dagblad. "Bij die club speel je om het kampioenschap en moet je ook presteren in de Champions League. Ik weet van vorig seizoen dat hij al moeite had met het aantal wedstrijden bij AZ. En dat terwijl hij halverwege het seizoen pas een basisplaats kreeg en niet alles speelde."
"Toen waren we al uitgeschakeld in de Europa League dus we speelden niet meer drie wedstrijden in de week. Toch had hij al moeite." Verbeek waarschuwde Sigthórsson eind vorig seizoen al. "Ik heb hem geadviseerd om het EK met Jong IJsland te laten schieten vanwege de grote belasting", stelt de ex-trainer van de IJslander. "Hij zei me toen dat hij toch wilde spelen. Zijn land had zich voor het eerst gekwalificeerd en dat was heel bijzonder voor hem. Prima, zei ik toen. Ik kan het je niet verbieden."
Hier word ik niet vrolijk van.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vind hem echt een prima spits maar wel een dienende spits, niet een die de ster moet zijn. Niet zo eentje die de aandacht naar zich toetrekt maar eentje die je mist als hij er niet bij is omdat dan de geniale middenvelder en de briljante buitenspelers ineens een stuk minder blijken te spelen. Alleen hebben we dat soort middenvelders en buitenspelers niet.
Verder gaat het weer helemaal de verkeerde kant op met blessures. Ajax heeft weer een bekwame verantwoordelijke weg weten te jagen.
Verder gaat het weer helemaal de verkeerde kant op met blessures. Ajax heeft weer een bekwame verantwoordelijke weg weten te jagen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Heeft niets met wegjagen te maken. Lindeman behoort tot het team van Jol.
Het stinkt aan alle kanten!
Ach, daar hebben we Dokter Verbeek ook weer.joey schreef:VZ'Vroeg me af of hij het fysiek aan zou kunnen bij Ajax'
Gertjan Verbeek zette afgelopen zomer vraagtekens bij de transfer van Kolbeinn Sigthórsson naar Ajax. De twijfels van de oefenmeester van AZ gingen niet over de kwaliteiten van de IJslands international, maar over zijn fysieke gesteldheid. De zomerse aanwinst van de Amsterdammers kreeg woensdag te horen dat hij met een zogenaamde‘vermoeidheidsbreuk’ in zijn rechterenkel kampt.
"Ik vroeg me al af of Kolbeinn het fysiek aan zou kunnen bij Ajax", vertelt Verbeek donderdag in het Algemeen Dagblad. "Bij die club speel je om het kampioenschap en moet je ook presteren in de Champions League. Ik weet van vorig seizoen dat hij al moeite had met het aantal wedstrijden bij AZ. En dat terwijl hij halverwege het seizoen pas een basisplaats kreeg en niet alles speelde."
"Toen waren we al uitgeschakeld in de Europa League dus we speelden niet meer drie wedstrijden in de week. Toch had hij al moeite." Verbeek waarschuwde Sigthórsson eind vorig seizoen al. "Ik heb hem geadviseerd om het EK met Jong IJsland te laten schieten vanwege de grote belasting", stelt de ex-trainer van de IJslander. "Hij zei me toen dat hij toch wilde spelen. Zijn land had zich voor het eerst gekwalificeerd en dat was heel bijzonder voor hem. Prima, zei ik toen. Ik kan het je niet verbieden."
Hier word ik niet vrolijk van.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Precies. Waar denkt-ie zich weer mee te moeten bemoeien? 

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nu, ik vind het wel intersant om te lezen, dat Verbeek dat zegt doet er voor mij in principe niet toe.Sigthórsson heeft volgens mij tot nu toe niet een wedstrijd helemaal uitgespeeld bij AJAX en werdt steeds gewisseld omdat ie er door heen zat ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Hij bemoeid zich toch nergens mee, kunnen jullie de kutterige waarheid over Kolbein niet aan.Bertje schreef:Precies. Waar denkt-ie zich weer mee te moeten bemoeien?
Als je het over fysieke gesteldheden moet hebben over spelers dan weet Verbeek echt wel wat hij zegt... ik denk dat hij nog niet eens echt ongelijk heeft...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Het maakt niet uit of hij gelijk heeft of niet. Het is niet netjes om je over dergelijke zaken bij andere clubs (concurrentie nog wel) uit te laten. Maar goed, Verbeek is dan ook het toonbeeld van een lompe boer.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ach... dat gebeurt overal in het voetbal... dat verbaast me al niet eens meer... (misschien dat dat wel erg, maargoed).
Adriaanse had ook kritiek op het beleid bij Ajax en snapte het niet... etc...
Zo is er altijd wel iemand die een mening heeft over Ajax en dat verteld... ik kan me daar neit zo druk over maken.
Adriaanse had ook kritiek op het beleid bij Ajax en snapte het niet... etc...
Zo is er altijd wel iemand die een mening heeft over Ajax en dat verteld... ik kan me daar neit zo druk over maken.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Verbeek heeft het niet zozeer over Ajax, maar dat Kolbeinn vorig seizoen al moeite had met 2 wedstrijden per week en er bij Ajax 3 per week moet spelen.Bertje schreef:Het maakt niet uit of hij gelijk heeft of niet. Het is niet netjes om je over dergelijke zaken bij andere clubs (concurrentie nog wel) uit te laten. Maar goed, Verbeek is dan ook het toonbeeld van een lompe boer.
Nee, de quote waarin staat dat Verbeek zich al afvroeg of hij het fysiek zou redden bij Ajax gaat niet over Ajax.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Verbeek dit Verbeek dat.. Jongens die trainer weet op dit moment en verleden jaar een zeer fit AZ neer te zetten..
Hij heeft dus enig recht van spreken want hij en zijn medische staf weten precies wat er mis is en waar te verbeteren valt.
Hij heeft dus enig recht van spreken want hij en zijn medische staf weten precies wat er mis is en waar te verbeteren valt.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Falkenburg, Boymans, Didulica, Martens. Gaat helemaal geweldig ja.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Zijn die niet weggejaagd dan? Als je een beetje fatsoenlijk van trainer wisselt is er waarschijnlijk wel wat te regelen. Maar aan fatsoen ontbreekt het en dan wordt de groep met bekwame mensen die niet meer voor Ajax willen werken steeds groter.joey schreef:Heeft niets met wegjagen te maken. Lindeman behoort tot het team van Jol.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Laten we deze discussie alsjeblieft niet ook in dit topic gaan voeren.Le T. schreef:Zijn die niet weggejaagd dan? Als je een beetje fatsoenlijk van trainer wisselt is er waarschijnlijk wel wat te regelen. Maar aan fatsoen ontbreekt het en dan wordt de groep met bekwame mensen die niet meer voor Ajax willen werken steeds groter.joey schreef:Heeft niets met wegjagen te maken. Lindeman behoort tot het team van Jol.
Op naar de vierde ster!