Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Nee joh, dit is niet op details afwijken van het beleid.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
straks gaan we leuke confrontaties krijgen tussen El en zijn trainer... Ik voorspel dat hij dat gaat verliezen... Hij gokt net als Pantelic en ook deze gaat verliezen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
En dan gaat ie naar Twente als daar Ruiz vertrekt? Zijn we alsnog verliezer, maar een Engels salaris is 2.5 miljoen?mattie schreef:straks gaan we leuke confrontaties krijgen tussen El en zijn trainer... Ik voorspel dat hij dat gaat verliezen... Hij gokt net als Pantelic en ook deze gaat verliezen.
Voor ik met vakantie ging las ik ook op AT dat Ruiz en Douglas voor tientallen miljoenen (samen!) zouden vertrekken. Vooralsnog ga ik er vanuit (Ik ben net terug van vakantie en heb niets gezien over transfers van Twente-spelers) dat beiden nog bij Twente spelen. Ajax is niet in de positie om € 2,5 miljoen per jaar (neem ik aan) te betalen en als hij dat wil verdienen, dan wens ik hem veel succes en plezier toe in ??? want wtf is internationaal gezien El Hamdaoui?goodfella schreef:En dan gaat ie naar Twente als daar Ruiz vertrekt? Zijn we alsnog verliezer, maar een Engels salaris is 2.5 miljoen?mattie schreef:straks gaan we leuke confrontaties krijgen tussen El en zijn trainer... Ik voorspel dat hij dat gaat verliezen... Hij gokt net als Pantelic en ook deze gaat verliezen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Vind ik ook. Ik dacht dat het beleid was jonge spelers aan te trekken met restwaarde. Dembele scoort misschien minder dan El Hamdaoui, maar hij is ook vaak misbruikt als rechtsbuiten. Ik zie in hem echt een type Kluivert. Die scoorde zelf ook niet zoveel, maar liet het team wel beter spelen. Denk dat Siem en Suarez enorm profijt van hem zullen hebben. Bovendien zouden onze Belgen achterin het ook fantastisch vinden. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Ajax El Hamdaoui verkiest boven Dembele.De Dominee schreef:
Ik snap niet waarom Dembele niet gepeild wordt. Mpenza kan het toch niet gaan worden...
- Ajaciedjuh
Ik verwacht dat het nog wel rond komt met El H. Het was bekend dat Ajax al interesse had en dat ze gesproken met elkaar hebben. Dan zal Ajax toch wel geweten hebben wat hij wilde verdienen. Anders ga je toch niet in onderhandeling met az.
Of El H. moet zijn eisen hebben bijgesteld (op advies van zaakwaarnemer!?) gezien de onderhandelingspositie waarin een nieuwe spits zich bevindt. Ajax moet een nieuwe spits en dat weten de gegadigden ook.
Of El H. moet zijn eisen hebben bijgesteld (op advies van zaakwaarnemer!?) gezien de onderhandelingspositie waarin een nieuwe spits zich bevindt. Ajax moet een nieuwe spits en dat weten de gegadigden ook.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zou heel goed kunnen. Ik hoop wel dat ze dan een beetje opschieten.
- mattie
overal lees je dat onze nieuwe vriend Mpenza het gaat worden. Geen restwaarde, volgend jaar zelfde probleem. Ik neem aan dat Ajax voor een 1 jarig contract gaat met wat extra opties.Ajaciedjuh schreef:Ik verwacht dat het nog wel rond komt met El H. Het was bekend dat Ajax al interesse had en dat ze gesproken met elkaar hebben. Dan zal Ajax toch wel geweten hebben wat hij wilde verdienen. Anders ga je toch niet in onderhandeling met az.
- Cluijffert
zowiezo dat namen als Mpenza rondzingen is al onbegrijpelijk.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Hallo, het is internet hoor. Het grootste anarchistische bolwerk ooit. Elke puisterige puber kan namen verzinnen en de ether inslingeren.
Op de twitter van Ko meldt hij dat het gerucht gaat dat er vandaag weer een gesprek gepland staat.
- InnerHarbour
Kowalzyck (Menno Pot).
- InnerHarbour
- mattie
met onze nieuwe superheld Mpenza...Yo schreef:Op de twitter van Ko meldt hij dat het gerucht gaat dat er vandaag weer een gesprek gepland staat.

Dat past bij Jol, die graag opportunistisch speelt. Jol is in die zin geen echte Ajax-trainer.Trab schreef:Vind ik ook. Ik dacht dat het beleid was jonge spelers aan te trekken met restwaarde. Dembele scoort misschien minder dan El Hamdaoui, maar hij is ook vaak misbruikt als rechtsbuiten. Ik zie in hem echt een type Kluivert. Die scoorde zelf ook niet zoveel, maar liet het team wel beter spelen. Denk dat Siem en Suarez enorm profijt van hem zullen hebben. Bovendien zouden onze Belgen achterin het ook fantastisch vinden. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Ajax El Hamdaoui verkiest boven Dembele.De Dominee schreef:
Ik snap niet waarom Dembele niet gepeild wordt. Mpenza kan het toch niet gaan worden...
We zien wel of iets waar is van dat gerucht van Ko. Als ik het goed begrepen heb zit er een wel heeeel groot gat tussen vraag en aanbod.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Als ze weer gaan praten, dan zal het gat niet onoverbrugbaar zijn. Anders heeft het geen nut om te gaan praten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
-
Psies. Ik denk dat El-Ham met z'n gevolg hoog heeft ingezet, maar dat ze nu gaan zakken. Ben nog steeds voorstander van El-Ham. Veel beter dan Mpenza en/of Odonkor...Ajaciedjuh schreef:Als ze weer gaan praten, dan zal het gat niet onoverbrugbaar zijn. Anders heeft het geen nut om te gaan praten.
Whitey on the moon.
Het is maar een gerucht. Ko zegt niet dat ze ook echt gaan praten.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik hoop ook dat het doorgaat. Voor de genoemde alternatieven loop ik niet warm.
Twitter Mike zei dat vraag en aanbod een miljoen uit elkaar zouden liggen. Vraag is of dat een miljoen per jaar is of een miljoen over de gehele contractduur.
Twitter Mike zei dat vraag en aanbod een miljoen uit elkaar zouden liggen. Vraag is of dat een miljoen per jaar is of een miljoen over de gehele contractduur.
-
Een contract zit vol met details, dat kan Twitter Mike nooit weten.Jöhnk schreef:Ik hoop ook dat het doorgaat. Voor de genoemde alternatieven loop ik niet warm.
Maar goed, je weet wel dat je met el-Ham een spits haalt die pas 26 is en dus in de kracht van z'n carriere. Verder is het aannemelijk dat Ajax hem voor veel meer geld weet te verpatsen. Nu zuinigheid tonen is in dit specifieke geval de verkeerde beslissing...... Jongens als Mpenza kan je laten lopen, dat is pas kaptitaalvernietiging. El-Ham heeft nog een toekomst voor zich.
Whitey on the moon.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Eens. Ik zou hem ook graag bij Ajax zien en als het even kan nog samen met Suarez ook.
Hoe kan ik Ko volgen op twitter?