Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

D_skilled

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door D_skilled » za jul 24, 2010 6:00 pm

Nee joh, dit is niet op details afwijken van het beleid.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za jul 24, 2010 8:28 pm

straks gaan we leuke confrontaties krijgen tussen El en zijn trainer... Ik voorspel dat hij dat gaat verliezen... Hij gokt net als Pantelic en ook deze gaat verliezen.
Weer op zoek naar een Interim coach..

goodfella

Bericht door goodfella » za jul 24, 2010 10:25 pm

mattie schreef:straks gaan we leuke confrontaties krijgen tussen El en zijn trainer... Ik voorspel dat hij dat gaat verliezen... Hij gokt net als Pantelic en ook deze gaat verliezen.
En dan gaat ie naar Twente als daar Ruiz vertrekt? Zijn we alsnog verliezer, maar een Engels salaris is 2.5 miljoen?

Aristides

Bericht door Aristides » zo jul 25, 2010 12:16 am

goodfella schreef:
mattie schreef:straks gaan we leuke confrontaties krijgen tussen El en zijn trainer... Ik voorspel dat hij dat gaat verliezen... Hij gokt net als Pantelic en ook deze gaat verliezen.
En dan gaat ie naar Twente als daar Ruiz vertrekt? Zijn we alsnog verliezer, maar een Engels salaris is 2.5 miljoen?
Voor ik met vakantie ging las ik ook op AT dat Ruiz en Douglas voor tientallen miljoenen (samen!) zouden vertrekken. Vooralsnog ga ik er vanuit (Ik ben net terug van vakantie en heb niets gezien over transfers van Twente-spelers) dat beiden nog bij Twente spelen. Ajax is niet in de positie om € 2,5 miljoen per jaar (neem ik aan) te betalen en als hij dat wil verdienen, dan wens ik hem veel succes en plezier toe in ??? want wtf is internationaal gezien El Hamdaoui?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » zo jul 25, 2010 8:11 am

De Dominee schreef:
Ik snap niet waarom Dembele niet gepeild wordt. Mpenza kan het toch niet gaan worden...
Vind ik ook. Ik dacht dat het beleid was jonge spelers aan te trekken met restwaarde. Dembele scoort misschien minder dan El Hamdaoui, maar hij is ook vaak misbruikt als rechtsbuiten. Ik zie in hem echt een type Kluivert. Die scoorde zelf ook niet zoveel, maar liet het team wel beter spelen. Denk dat Siem en Suarez enorm profijt van hem zullen hebben. Bovendien zouden onze Belgen achterin het ook fantastisch vinden. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Ajax El Hamdaoui verkiest boven Dembele.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 25, 2010 8:26 am

Ik verwacht dat het nog wel rond komt met El H. Het was bekend dat Ajax al interesse had en dat ze gesproken met elkaar hebben. Dan zal Ajax toch wel geweten hebben wat hij wilde verdienen. Anders ga je toch niet in onderhandeling met az.
Of El H. moet zijn eisen hebben bijgesteld (op advies van zaakwaarnemer!?) gezien de onderhandelingspositie waarin een nieuwe spits zich bevindt. Ajax moet een nieuwe spits en dat weten de gegadigden ook.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jul 25, 2010 8:30 am

Zou heel goed kunnen. Ik hoop wel dat ze dan een beetje opschieten.

mattie

Bericht door mattie » zo jul 25, 2010 8:42 am

Ajaciedjuh schreef:Ik verwacht dat het nog wel rond komt met El H. Het was bekend dat Ajax al interesse had en dat ze gesproken met elkaar hebben. Dan zal Ajax toch wel geweten hebben wat hij wilde verdienen. Anders ga je toch niet in onderhandeling met az.
Of El H. moet zijn eisen hebben bijgesteld (op advies van zaakwaarnemer!?) gezien de onderhandelingspositie waarin een nieuwe spits zich bevindt. Ajax moet een nieuwe spits en dat weten de gegadigden ook.
overal lees je dat onze nieuwe vriend Mpenza het gaat worden. Geen restwaarde, volgend jaar zelfde probleem. Ik neem aan dat Ajax voor een 1 jarig contract gaat met wat extra opties.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo jul 25, 2010 8:45 am

zowiezo dat namen als Mpenza rondzingen is al onbegrijpelijk.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo jul 25, 2010 8:53 am

Hallo, het is internet hoor. Het grootste anarchistische bolwerk ooit. Elke puisterige puber kan namen verzinnen en de ether inslingeren.

Yo

Bericht door Yo » zo jul 25, 2010 8:59 am

Op de twitter van Ko meldt hij dat het gerucht gaat dat er vandaag weer een gesprek gepland staat.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jul 25, 2010 9:21 am

WTF is Ko?
YNWA

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo jul 25, 2010 9:42 am

Kowalzyck (Menno Pot).

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jul 25, 2010 9:49 am

A, die Ko, zag ik niet aankomen.
YNWA

mattie

Bericht door mattie » zo jul 25, 2010 10:01 am

Yo schreef:Op de twitter van Ko meldt hij dat het gerucht gaat dat er vandaag weer een gesprek gepland staat.
met onze nieuwe superheld Mpenza... :confused.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 25, 2010 10:20 am

Trab schreef:
De Dominee schreef:
Ik snap niet waarom Dembele niet gepeild wordt. Mpenza kan het toch niet gaan worden...
Vind ik ook. Ik dacht dat het beleid was jonge spelers aan te trekken met restwaarde. Dembele scoort misschien minder dan El Hamdaoui, maar hij is ook vaak misbruikt als rechtsbuiten. Ik zie in hem echt een type Kluivert. Die scoorde zelf ook niet zoveel, maar liet het team wel beter spelen. Denk dat Siem en Suarez enorm profijt van hem zullen hebben. Bovendien zouden onze Belgen achterin het ook fantastisch vinden. Ik vind het echt onbegrijpelijk dat Ajax El Hamdaoui verkiest boven Dembele.
Dat past bij Jol, die graag opportunistisch speelt. Jol is in die zin geen echte Ajax-trainer.

We zien wel of iets waar is van dat gerucht van Ko. Als ik het goed begrepen heb zit er een wel heeeel groot gat tussen vraag en aanbod.
Het stinkt aan alle kanten!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 25, 2010 10:47 am

Als ze weer gaan praten, dan zal het gat niet onoverbrugbaar zijn. Anders heeft het geen nut om te gaan praten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo jul 25, 2010 11:38 am

Heeft Ko ineens ook ingangen bij Ajax?
Whitey on the moon.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo jul 25, 2010 11:40 am

Ajaciedjuh schreef:Als ze weer gaan praten, dan zal het gat niet onoverbrugbaar zijn. Anders heeft het geen nut om te gaan praten.
Psies. Ik denk dat El-Ham met z'n gevolg hoog heeft ingezet, maar dat ze nu gaan zakken. Ben nog steeds voorstander van El-Ham. Veel beter dan Mpenza en/of Odonkor...
Whitey on the moon.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 25, 2010 11:41 am

Het is maar een gerucht. Ko zegt niet dat ze ook echt gaan praten.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jul 25, 2010 11:44 am

Ik hoop ook dat het doorgaat. Voor de genoemde alternatieven loop ik niet warm.

Twitter Mike zei dat vraag en aanbod een miljoen uit elkaar zouden liggen. Vraag is of dat een miljoen per jaar is of een miljoen over de gehele contractduur.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo jul 25, 2010 11:48 am

Jöhnk schreef:Ik hoop ook dat het doorgaat. Voor de genoemde alternatieven loop ik niet warm.

Twitter Mike zei dat vraag en aanbod een miljoen uit elkaar zouden liggen. Vraag is of dat een miljoen per jaar is of een miljoen over de gehele contractduur.
Een contract zit vol met details, dat kan Twitter Mike nooit weten.

Maar goed, je weet wel dat je met el-Ham een spits haalt die pas 26 is en dus in de kracht van z'n carriere. Verder is het aannemelijk dat Ajax hem voor veel meer geld weet te verpatsen. Nu zuinigheid tonen is in dit specifieke geval de verkeerde beslissing...... Jongens als Mpenza kan je laten lopen, dat is pas kaptitaalvernietiging. El-Ham heeft nog een toekomst voor zich.
Whitey on the moon.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » zo jul 25, 2010 12:03 pm

Eens. Ik zou hem ook graag bij Ajax zien en als het even kan nog samen met Suarez ook.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo jul 25, 2010 12:15 pm

Hoe kan ik Ko volgen op twitter?

Rooie

Bericht door Rooie » zo jul 25, 2010 12:16 pm

Plaats reactie