Kerlon Mauro Souza

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Kerlon Mauro Souza

Bericht door joey » za sep 19, 2009 11:17 pm

Neefkens schreef:Het is heel normaal dat je graag samenwerkt met iemand waar je goede ervaringen mee hebt en die je vertrouwt. In dit geval is dat Jol en Raiola. Om daar nu meteen van alles van te maken, is nergens op gebaseerd.
Raiola is een vieze rat.
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo sep 20, 2009 12:16 am

joey schreef:
Neefkens schreef:Het is heel normaal dat je graag samenwerkt met iemand waar je goede ervaringen mee hebt en die je vertrouwt. In dit geval is dat Jol en Raiola. Om daar nu meteen van alles van te maken, is nergens op gebaseerd.
Raiola is een vieze rat.
En eentje die Ajax al eens berooid heeft achtergelaten. Belachelijk dat Ajax zich wederom met zo'n figuur in laat en hem zelfs via Jol gratis cadeautjes geeft. Want wat er met Kerlon en Ze Edurado gebeurt klopt van geen kant. Dat kan zelfs Neefkens niet rechtpraten.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo sep 20, 2009 7:53 am

Zullen we het hele voetbal dan maar opdoeken? :confused.gif:

Zo kan ik niet naar mijn cluppie kijken, ik wil genieten van het spel en niet overal iets achter moeten zoeken. Misschien is het allemaal wel waar, maar ik ga me er niet druk over maken.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo sep 20, 2009 11:05 am

Zoeken is niet nodig, het is zonneklaar.

En inderdaad, het voetbal wordt er zo niet leuker op. Maar ja, het is nu eenmaal zo.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo sep 20, 2009 11:30 am

En daar kun je dan in blijven hangen, of een methode vinden om er toch plezier aan te blijven hebben.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo sep 20, 2009 11:37 am

een oortje afsnijden?

Harm

Bericht door Harm » zo sep 20, 2009 8:54 pm

Afbeelding

joey
Erelid

Bericht door joey » zo sep 20, 2009 9:42 pm

:smallgrin.gif:

Dat is zelfbedrog, waarde Neefkens.

Misschien is de VI die deze week verschijnt iets voor jou?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » vr nov 13, 2009 4:37 pm

Kerlon Moura Souza heeft afgelopen week tijdens de training zijn knie verdraaid. Onderzoek wees uit dat de voorste kruisband van zijn linkerknie zodanig is beschadigd dat een operatie noodzakelijk is.
Zaterdagochtend wordt de Braziliaan in Italië geopereerd door de arts die hem al eerder opereerde. De revalidatie van de 21-jarige middenvelder gaat naar verwachting tussen de zes en negen maanden duren. Ajax huurt Kerlon dit seizoen van Internazionale.
Ajax.nl

Goed, dat was ook een daverend succes. :blush.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr nov 13, 2009 4:58 pm

Maar ongelukkig kan je het niet noemen. Die jongen is altijd geblesseerd.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr nov 13, 2009 5:00 pm

Jammer. Tot ziens!
Face your fears and live your dreams, No Fear

beelzebub

Bericht door beelzebub » vr nov 13, 2009 5:23 pm

Deze zeehond is al een paar keer bij Lenie geweest, maar soms moet je de natuur z'n gang laten gaan...
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr nov 13, 2009 5:32 pm

Zou dit de reden zijn dat Ajax hem gratis mocht proberen? Al die medische begeleiding kost handenvol geld.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr nov 13, 2009 5:49 pm

Ik neem aan dat ie nu wel terug zal gaan naar Milaan. Hier heeft ie in ieder geval niets meer te zoeken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » vr nov 13, 2009 6:39 pm

Leuk hè, die aankopen vlak voor de deadline. :confused.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr nov 13, 2009 6:40 pm

Het aankoopbeleid van Jol is niet veel soeps. De Zeeuw is een aanwinst voor Ajax, maar die had heel AT wel kunnen scouten. En verder heeft hij louter missers gescoord.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr nov 13, 2009 7:13 pm

Gelukkig hebben we de foto's nog. Tenminste, hij heeft toch wel een keertje meegedaan bij Jong Ajax?

Laat 'm maar lekker in Milaan revalideren. Voor zover dat vanaf het begin al niet duidelijk was weten we nu helemaal zeker dat we niets meer aan die jongen gaan hebben.
Nil volentibus arduum

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr nov 13, 2009 7:19 pm

joey schreef:De Zeeuw is een aanwinst voor Ajax, maar die had heel AT wel kunnen scouten. En verder heeft hij louter missers gescoord.
Vind ik geen argument. Zo bezien was Suárez ook geen goede aankoop. De trainer zit er niet om te scouten, maar om goede aankopen te doen. Uit wiens koker die dan komen doet er verder niet toe.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » vr nov 13, 2009 11:33 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 11:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za nov 14, 2009 6:53 am

Thijs schreef:Zaterdagochtend wordt de Braziliaan in Italië geopereerd door de arts die hem al eerder opereerde. De revalidatie van de 21-jarige middenvelder gaat naar verwachting tussen de zes en negen maanden duren. Ajax huurt Kerlon dit seizoen van Internazionale.
Zou zo'n arts nou ook deel uitmaken van het netwerk? Als Lemic echt een schraper is dan laat hij natuurlijk waar mogelijk zijn spelers bij dezelfde artsen behandelen en pakt hij een percentage van die omzet. Er zijn vast artsen die daar voor te porren zijn, naast de extra omzet levert het ze immers ook prestige op.

Maar goed. Teleurstellend bericht. Had graag een (extra?) creative middenvelder met niveau bij het 1e gezien.

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 14, 2009 1:15 pm

Iemand die bij Inter en Chievo al nooit speelde (en geblesseerd was), komt bij Ajax ook niet aan de bak.

Jol mag het afval van z'n buddy Raiola in het vervolg overslaan. Jol heeft 3 totale onzindeals (Zeehond, Z.E. en de Maldini van Kameroen) gesloten, hopelijk steekt ie er wat van op.

Ajax is geen proeflab en om extra contractspelers zit de club ook niet verlegen. Hopelijk is Jol in de toekomst wat meer serieus op het gebied van het aantrekken van spelers.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za nov 14, 2009 1:23 pm

Zonde van het geld allemaal.

joey
Erelid

Bericht door joey » za nov 14, 2009 1:35 pm

Bertje schreef:Vind ik geen argument. Zo bezien was Suárez ook geen goede aankoop. De trainer zit er niet om te scouten, maar om goede aankopen te doen. Uit wiens koker die dan komen doet er verder niet toe.
Nee, in prinicipe heb je daar een TD en een hoofd scouting voor. De trainer moet op het veld staan. Maar nu zitten we in de situatie dat we geen TD hebben. En dus mogen de zakenrelaties van Jol spelers binnenbrengen. En tot nu toe is dat geen succes. Ik zie tenminste bij god niet wat we moeten met spelers als Atouba, Kerlon en Ze Eduardo. (Die laatste ken ik verder niet, maar als hij nu nog in de A1 speelt, dan ziet het er somber uit. Hij heeft immers maar een contract voor één jaar.)

Overigens heeft Van Geel met Suarez en KJH twee goudmijntjes binnengehaald. Dat moet je hem nageven. Daarmee zorgt hij er wel voor dat Ajax lucht heeft in deze moeilijke jaren. Misschien moet Jol ook eens een speler binnenhalen die in de toekomst voor veel geld verkocht kan worden. Ik ben benieuwd.

Beloki

Bericht door Beloki » za nov 14, 2009 1:37 pm

joey schreef:
Overigens heeft Van Geel met Suarez en KJH twee goudmijntjes binnengehaald. Dat moet je hem nageven. Daarmee zorgt hij er wel voor dat Ajax lucht heeft in deze moeilijke jaren. Misschien moet Jol ook eens een speler binnenhalen die in de toekomst voor veel geld verkocht kan worden. Ik ben benieuwd.
Van Geel heeft ook voor een absurd salarishuis en een heleboel dure miskopen gezorgd. Hij is compleet door het ijs gezakt. Nu zit hij bij Roda.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

joey
Erelid

Bericht door joey » za nov 14, 2009 1:45 pm

Dat is een kant van het verhaal. De andere kant is dat hij KJH en Suarez heeft gekocht en de contracten van spelers die er al waren ( Babel, Sneijder, Vermaelen) op tijd heeft verlengd, waardoor Ajax veel aan die spelers heeft verdiend. Uiteindelijk zorgen die transfers ervoor dat we nog leven.
LVG haalde niet veel spelers, maar verzuimde contracten op tijd te verlengen. Dat heeft Ajax bakken met geld bekost. Van Basten besteedde dertig miljoen aan spelers van wie alleen Enoh nu in Ajax 1 staat. De rest is zwaar in waarde afgenomen.

Al met al vind ik het erg overdreven om Van Geel overal de schuld van te geven. Hij heeft zeker gefaald, maar hij was niet de enige. De hoofdschuldigen zijn wat mij betreft degenen áchter trainers en TD's. Slop, Jaakke, de RvC ook, VDB, enz. Die legden en leggen alle macht in handen van passanten, en lieten (laten) trainers en TD's smijten met geld, in plaats van er op toe te zien dat er goed beleid gevoerd werd (wordt).

Plaats reactie