Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Daniel

Bericht door Daniel » vr mei 04, 2007 5:53 pm

Harm schreef:En in welke Europese competitie speelde Ajax ook alweer?
CL toch? Heeft ie nog gescoord in ook, dus zowel in de UEFA Cup als in de CL loopt ie 1 op 1..:blub.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » vr mei 04, 2007 5:57 pm

Harm schreef:
joey schreef:Huntelaar blijft in Italië gelinkt worden aan Juventus. Juventus zou 15 miljoen willen bieden, Ajax zou 20 miljoen vragen. Die bedragen lijken me aan de lage kant.
Alsof hij zoveel gepresteerd heeft in Europa of de competitie.
Mikel werd door Chelsea gekocht van Man. Utd voor 17,5 miljoen. Had die vent al veel gepresteerd in Europa of de competitie in Engeland?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 04, 2007 6:20 pm

Daniel_vT schreef:
CL toch? Heeft ie nog gescoord in ook, dus zowel in de UEFA Cup als in de CL loopt ie 1 op 1..:blub.gif:
Huntelaar scoorde in de twee wedstrijden tegen Inter één keer en twee keer in de twee wedstrijden tegen Kopenhagen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr mei 04, 2007 6:24 pm

Maar de tweekamp met FCK was geen CL, dus loopt-ie 1 op 2.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 04, 2007 6:25 pm

Voorronde is toch ook CL?

Harm

Bericht door Harm » vr mei 04, 2007 11:08 pm

Is Intertoto dan ook UEFA cup?

Harm

Bericht door Harm » vr mei 04, 2007 11:09 pm

goodfella schreef:
Dat doet er toch niet toe?

Jij komt met de bewering dat Huntelaar er Europees niks van bakt. Ik kom met het feit dat ie bijna 1 op 1 loopt in Europees verband. Geen slecht moyenne. Oja, ook tegen Internazionale staat Huntelaar zijn mannetje.

Laten we dan het fenomenale gemiddelde van Kone er maar eens bijpakken dan.
Tuurlijk wel. Of waardeer jij scoren in de eerste divisie net zo hoog als scoren in de eredivisie?

Scoren in de UEFA cup tegen clubs als Zulte Waregem maakt niet echt indruk bij scouts hoor.

999

Bericht door 999 » za mei 05, 2007 12:09 am

Nog altijd beter dan " FARFÁN AL EEN JAAR DROOG in de Champions L." maar waarom reageer ik eigenlijk op dit gezeur ...
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » za mei 05, 2007 11:15 am

Harm schreef:
goodfella schreef:
Dat doet er toch niet toe?

Jij komt met de bewering dat Huntelaar er Europees niks van bakt. Ik kom met het feit dat ie bijna 1 op 1 loopt in Europees verband. Geen slecht moyenne. Oja, ook tegen Internazionale staat Huntelaar zijn mannetje.

Laten we dan het fenomenale gemiddelde van Kone er maar eens bijpakken dan.
Tuurlijk wel. Of waardeer jij scoren in de eerste divisie net zo hoog als scoren in de eredivisie?

Scoren in de UEFA cup tegen clubs als Zulte Waregem maakt niet echt indruk bij scouts hoor.
Ah, dus omdat Kanoute niet tegen Osasuna heeft gescoord is het gelijk een slechte spits?

Huntelaar scoort ook tegen Internazionale en op het jeugd EK een aantal alleraardigste goals. Dan heb je meer indruk gemaakt dan Kone en Farfan.

Oja, Kone kan nog niet eens scoren in een Mickey Mouse competitie.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za mei 05, 2007 11:48 am

Volgens mij kon heel PSV amper scoren in de CL, en kwamen ze zo ver dankzij en uitstekende verdediging.

Voor mij is KJH een spits die je moet koesteren, Voor het eerst in 20 jaar een speler die 30+ kan scoren in de competitie. Kijk nou alleen eens tegen Willem II, de 0-2: hij stond precies op de juiste plaats. HtC moet serieus beter met hem omgaan dan in (met name) de eerste seizoenshelft. Iemand die zo vaak scoort hoeft toch niet ineens beter te gaan "mee"voetballen, om anderen te laten scoren? Hij heeft nou juist die kwaliteit! Benut die dan!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

jabu

Bericht door jabu » di mei 08, 2007 2:30 pm

En Barca heeft weer een Ajaxspeler op het oog........:
'Ajacied Huntelaar in belangstelling FC Barcelona'

Het management van FC Barcelona is op zoek naar een spits die als alternatief kan dienen voor Samuel Eto’o. De nieuwe nummer 9 moet een garantie zijn voor goals en zich fysiek staande kunnen houden in La Liga. Een type zoals Henrik Larsson in de jaargang 2005/2006. Momenteel vervult Eidur Gudjohnsen een dergelijke rol, maar de Blaugranas zouden niet helemaal zijn te spreken over de IJslander.

Volgens de krant Sport zijn er drie kandidaten: Ajacied Klaas-Jan Huntelaar, Diego Forlan (Villarreal) en Diego Milito (Real Zaragoza). Sportief directeur Txiki Begiristain zou de komst van Huntelaar prefereren, maar veel hangt af van de vraagprijzen van de betrokken clubs.
Sportweek

Raymond

Bericht door Raymond » di mei 08, 2007 2:35 pm

Ja hoor, Huntelaar als 'een type Larsson'. Gewoon gelul, uiteindelijk wordt het waarschijnlijk Milito. Huntelaar heeft niets te zoeken in Barcelona, daar is hij vooral veel te traag en niet technisch genoeg voor.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di mei 08, 2007 8:16 pm

Jabu schreef:En Barca heeft weer een Ajaxspeler op het oog........:
Leuke club he Thomas!

Arwin

Bericht door Arwin » di mei 08, 2007 8:50 pm

Alsof Huntelaar, zoals Larsson, een spits is aan het einde van zijn carriere die wel even op de bank gaat zitten en genoegen neemt met af en toe wat minuten in dit stadium van zijn carriere. Een flut artikel dus.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 09, 2007 6:20 am

joey schreef:Ajax zit klem door die hoge transfersom. KJH kan nog een jaar bij Ajax blijven, maar dan moet hij echt verkocht worden. Italiaanse clubs kunnen hem niet betalen, dus hij zal wel naar Engeland gaan.
Volgens mij kan Juve (en ook Inter of Milan, bijvoorbeeld) de vraagprijs van Huntelaar wel betalen hoor, Joey. Het is alleen de vraag of ze het willen.
Raul Gonzalez Blanco schreef:ManU wordt vaak genoemd (in geval van KJH) en dat zou ik nog wel zien gebeuren. Ferguson wil liever Fernando Torres maar die is peperduur en ManU werkt met een gelimiteerd budget waar bovendien al 20 miljoen gereserveerd van is voor Owen Hargreaves (mi onbegrijpelijk maar Ferguson is helemaal wild van hem).
Zeker gezien de andere sensationele namen op z'n lijstje is het een belachelijk bedrag voor Hargreaves, inderdaad.
brigade zuid schreef:
Jabu schreef:En Barca heeft weer een Ajaxspeler op het oog........:
Leuke club he Thomas!
Alle topclubs hebben wel een oogje (gehad) op Huntelaar. Dan kan je wel alle grote clubs met geld gaan hekelen (dat doe ik ook in zekere zin), maar dat doe jij ook niet. Je vindt Chelsea geweldig, geloof ik.

Overigens is dat stuk van Sportweek niet serieus te nemen. Huntelaar past niet in dit Barcelona en helemaal niet in de 'Larsson-rol'. Ik zie Barcelona veel eerder Mauro Zarate aantrekken.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo mei 09, 2007 2:11 pm

Foto uit de VI van vandaag. Huntelaar had dus tijdens de beslissende penal van Davids even zijn bril in bruikleen genomen. :00001757.gif:

Afbeelding

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mei 09, 2007 3:00 pm

In de VI van deze week wordt HTC gevraagd naar het gevecht dat hij met KJH zou zijn aangegaan. Dan zegt hij:
Een gevecht...Zwaar overtrokken. Klaas heeft in alle toernooien toch weer dik over de dertig goals gemaakt. Dat is gewoon goed, vooral als je bedenkt dat verdedigers nu dubbel alert op hem zijn. Ik heb Klaas ook niet anders willen laten voetballen, alleen beter. Ik vind dat een centrumspits bij Ajax meer moet doen dan alleen scoren. Je speelt voornamelijk met je rug naar het doel, dat vergt een andere discipline. Dan kun je niet altijd voor je eigen actie gaan, maar moet je de combinatie zoeken in de kleine ruimte. Dat vraagt handelings- en startsnelheid. Hij heeft zich daarin goed ontwikkeld, heeft een beter oog voor zijn medespelers, is balvaster én fysiek sterker geworden. Klaas-Jan is een topspits die alleen nog maar beter wordt.
Einde discussie. HtC ziet het wél zitten in KJH.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 09, 2007 3:02 pm

Ik heb Klaas ook niet anders willen laten voetballen, ik heb hem alleen gevraagd anders te gaan voetballen

:00000939.gif:
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 09, 2007 3:08 pm

Hij wil hem beter maken, absoluut niets mis mee lijkt me.
De rest is erbij verzonnen.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » wo mei 09, 2007 3:22 pm

Met die bril van Davids kan KJH zo in de nieuwste versie van Austin Powers
Pompiedom

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 09, 2007 4:45 pm

Thijs schreef:Foto uit de VI van vandaag. Huntelaar had dus tijdens de beslissende penal van Davids even zijn bril in bruikleen genomen. :00001757.gif:

Afbeelding
M’n broertje en ik hebben gisteravond naar een samenvatting van 38 minuten zitten kijken. Toen Davids aan ging leggen voor zijn strafschop en we zagen dat hij z’n bril niet op had schreeuwden we allebei precies in koor: “hij heeft z’n bril niet op. Wat doet die gek nou!?”. Erg grappig. Blijkbaar neemt Davids de penalties beter wanneer hij weinig ziet.

Geweldige foto trouwens. Twee spelers die zogenaamd kapot zijn gemaakt door de huidige trainer, een speler die weg mag en de infiltrant van de selectie. Goh, toch raar dat de sfeer zo goed lijkt te zijn.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo mei 09, 2007 4:50 pm

Gelukkig dat het tweede niet speelde, want anders had Lindenbergh die penalty niet kunnen nemen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 09, 2007 4:56 pm

Lindenbergh is gewoon een prima prof gebleven voor Ajax. Ten Cate heeft zich destijds gewoon ongelukkig uitgedrukt, denk ik. Hij doelde op spelers die liepen te mopperen en chagrijnen tijdens de trainingen. Op iemand als Rosenberg en wellicht Perez, bijvoorbeeld.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo mei 09, 2007 4:58 pm

Uiteraard, met een paar mitsen en maren zal het vast wel weer kloppen. :biggthumpup.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 09, 2007 5:02 pm

Het valt wel mee hoor. Het is mijn hobby niet om alles wat Ten Cate doet goed te praten. Ik denk gewoon dat Ten Cate zich te generaliserend heeft uitgelaten. Sneijder wil waarschijnlijk ook naar het buitenland, maar Ten Cate zal onmogelijk op hem gedoeld hebben. Het lijkt mij veel aannemelijker dat Ten Cate weer eens lichtelijk geïrriteerd was door iets of iemand (het gedrag van bepaalde spelers die weg willen) en daardoor een domme en ondoordachte opmerking maakte.

Gesloten