CL toch? Heeft ie nog gescoord in ook, dus zowel in de UEFA Cup als in de CL loopt ie 1 op 1..Harm schreef:En in welke Europese competitie speelde Ajax ook alweer?

Moderator: mods
Mikel werd door Chelsea gekocht van Man. Utd voor 17,5 miljoen. Had die vent al veel gepresteerd in Europa of de competitie in Engeland?Harm schreef:Alsof hij zoveel gepresteerd heeft in Europa of de competitie.joey schreef:Huntelaar blijft in Italië gelinkt worden aan Juventus. Juventus zou 15 miljoen willen bieden, Ajax zou 20 miljoen vragen. Die bedragen lijken me aan de lage kant.
Tuurlijk wel. Of waardeer jij scoren in de eerste divisie net zo hoog als scoren in de eredivisie?goodfella schreef:Dat doet er toch niet toe?Harm schreef:En in welke Europese competitie speelde Ajax ook alweer?
Jij komt met de bewering dat Huntelaar er Europees niks van bakt. Ik kom met het feit dat ie bijna 1 op 1 loopt in Europees verband. Geen slecht moyenne. Oja, ook tegen Internazionale staat Huntelaar zijn mannetje.
Laten we dan het fenomenale gemiddelde van Kone er maar eens bijpakken dan.
Ah, dus omdat Kanoute niet tegen Osasuna heeft gescoord is het gelijk een slechte spits?Harm schreef:Tuurlijk wel. Of waardeer jij scoren in de eerste divisie net zo hoog als scoren in de eredivisie?goodfella schreef:Dat doet er toch niet toe?Harm schreef:En in welke Europese competitie speelde Ajax ook alweer?
Jij komt met de bewering dat Huntelaar er Europees niks van bakt. Ik kom met het feit dat ie bijna 1 op 1 loopt in Europees verband. Geen slecht moyenne. Oja, ook tegen Internazionale staat Huntelaar zijn mannetje.
Laten we dan het fenomenale gemiddelde van Kone er maar eens bijpakken dan.
Scoren in de UEFA cup tegen clubs als Zulte Waregem maakt niet echt indruk bij scouts hoor.
Sportweek'Ajacied Huntelaar in belangstelling FC Barcelona'
Het management van FC Barcelona is op zoek naar een spits die als alternatief kan dienen voor Samuel Eto’o. De nieuwe nummer 9 moet een garantie zijn voor goals en zich fysiek staande kunnen houden in La Liga. Een type zoals Henrik Larsson in de jaargang 2005/2006. Momenteel vervult Eidur Gudjohnsen een dergelijke rol, maar de Blaugranas zouden niet helemaal zijn te spreken over de IJslander.
Volgens de krant Sport zijn er drie kandidaten: Ajacied Klaas-Jan Huntelaar, Diego Forlan (Villarreal) en Diego Milito (Real Zaragoza). Sportief directeur Txiki Begiristain zou de komst van Huntelaar prefereren, maar veel hangt af van de vraagprijzen van de betrokken clubs.
Volgens mij kan Juve (en ook Inter of Milan, bijvoorbeeld) de vraagprijs van Huntelaar wel betalen hoor, Joey. Het is alleen de vraag of ze het willen.joey schreef:Ajax zit klem door die hoge transfersom. KJH kan nog een jaar bij Ajax blijven, maar dan moet hij echt verkocht worden. Italiaanse clubs kunnen hem niet betalen, dus hij zal wel naar Engeland gaan.
Zeker gezien de andere sensationele namen op z'n lijstje is het een belachelijk bedrag voor Hargreaves, inderdaad.Raul Gonzalez Blanco schreef:ManU wordt vaak genoemd (in geval van KJH) en dat zou ik nog wel zien gebeuren. Ferguson wil liever Fernando Torres maar die is peperduur en ManU werkt met een gelimiteerd budget waar bovendien al 20 miljoen gereserveerd van is voor Owen Hargreaves (mi onbegrijpelijk maar Ferguson is helemaal wild van hem).
Alle topclubs hebben wel een oogje (gehad) op Huntelaar. Dan kan je wel alle grote clubs met geld gaan hekelen (dat doe ik ook in zekere zin), maar dat doe jij ook niet. Je vindt Chelsea geweldig, geloof ik.brigade zuid schreef:Leuke club he Thomas!Jabu schreef:En Barca heeft weer een Ajaxspeler op het oog........:
Einde discussie. HtC ziet het wél zitten in KJH.Een gevecht...Zwaar overtrokken. Klaas heeft in alle toernooien toch weer dik over de dertig goals gemaakt. Dat is gewoon goed, vooral als je bedenkt dat verdedigers nu dubbel alert op hem zijn. Ik heb Klaas ook niet anders willen laten voetballen, alleen beter. Ik vind dat een centrumspits bij Ajax meer moet doen dan alleen scoren. Je speelt voornamelijk met je rug naar het doel, dat vergt een andere discipline. Dan kun je niet altijd voor je eigen actie gaan, maar moet je de combinatie zoeken in de kleine ruimte. Dat vraagt handelings- en startsnelheid. Hij heeft zich daarin goed ontwikkeld, heeft een beter oog voor zijn medespelers, is balvaster én fysiek sterker geworden. Klaas-Jan is een topspits die alleen nog maar beter wordt.
M’n broertje en ik hebben gisteravond naar een samenvatting van 38 minuten zitten kijken. Toen Davids aan ging leggen voor zijn strafschop en we zagen dat hij z’n bril niet op had schreeuwden we allebei precies in koor: “hij heeft z’n bril niet op. Wat doet die gek nou!?”. Erg grappig. Blijkbaar neemt Davids de penalties beter wanneer hij weinig ziet.Thijs schreef:Foto uit de VI van vandaag. Huntelaar had dus tijdens de beslissende penal van Davids even zijn bril in bruikleen genomen. :00001757.gif: