Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jun 14, 2007 2:50 pm

Thomas schreef:
LucaS schreef:Natuurlijk, want dan gaat Ajax vast wel door de knieen met die transfersom?
Nee, maar dan kan Perez eerder iets forceren bij een eventuele rechtszaak, lijkt mij.
Bij een arbitragezaak heeft Perez geen poot om op te staan.

Ajax wil van Perez af, dat lijkt me duidelijk.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 2:52 pm

Dat denk ik ook, maar ik heb geen poot om op te staan als ik dat beweer.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 14, 2007 2:53 pm

LucaS schreef:Ik denk niet dat de meeste rechters iets doen met onbevestigde beweringen van belanghebbenden, als degene die de opmerkingen gemaakt zou hebben, deze ontkent.
Precies, en dus zal geen rechter de bewering van Perez geloven dat hij niet in visie van HTC past, alleen omdat Perez dat zegt. Die rechter zal wijzen op het feit dat Perez een flink aantal wedstrijden heeft meegedaan en zelfs in belangrijke wedstrijden aanvoerder is geweest.

Ik had het over de zakelijke impasse, Luuk.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 2:54 pm

Jöhnk schreef:
Thomas schreef:
LucaS schreef:Natuurlijk, want dan gaat Ajax vast wel door de knieen met die transfersom?
Nee, maar dan kan Perez eerder iets forceren bij een eventuele rechtszaak, lijkt mij.
Bij een arbitragezaak heeft Perez geen poot om op te staan.

Ajax wil van Perez af, dat lijkt me duidelijk.
Waarom denk je dat, Jöhnk? Als Perez is verteld dat hij weg moet (en Perez is de enige die dat beweert) dan heeft hij volgens de wet toch net zoveel recht op PSV als een andere club? Dat het in de praktijk wat anders ligt zal voor de AC niets uitmaken, denk ik.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jun 14, 2007 2:55 pm

Ajax kan Perez niet eens vertellen dat hij weg moet. Perez moet nl. helemaal niets, want hij heeft nog een contract.

Ajax kan Perez hoogstens weg proberen te jagen door hem al dan niet letterlijk te vertellen dat hij overbodig is.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do jun 14, 2007 2:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 14, 2007 2:56 pm

Inderdaad, en Ajax hoeft ook niets. Ajax kan Perez aan zijn contract houden.

Aristides

Bericht door Aristides » do jun 14, 2007 3:04 pm

Alle drukte om de transferprijs te drukken.

Ik ben wel benieuwd naar de voorhoede farfan-lazovic-perez of reis-kone-perez en dan een lekker aanvallend middenveld met een inschuivende laatste man, daar zal koeman wel van dromen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 14, 2007 3:14 pm

Inderdaad, het gaat gewoon om geld.

Perez steeds met problemen vertrokken (2 contracten tekenen, naar de concurrent, etc.) dus het past wel in de lijn.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do jun 14, 2007 3:23 pm

Demosthenes schreef:Alle drukte om de transferprijs te drukken.

Ik ben wel benieuwd naar de voorhoede farfan-lazovic-perez of reis-kone-perez en dan een lekker aanvallend middenveld met een inschuivende laatste man, daar zal koeman wel van dromen.
Maar dan moet er wel een heel sterk middenveld komen te staan en dat hebben ze op dit moment nog niet. Tevens weet ik niet of ze in eindhoven wel zo graag zo aanvallend willen spelen. Ajax heeft een huisstijl, maar psv heeft er onderhand ook 1 ontwikkeld.....

goodfella

Bericht door goodfella » do jun 14, 2007 3:44 pm

LucaS schreef:Mwa, na de opmerkingen van Perez over een bepaalde grensrechter, was hij uit de gratie bij HTC. Inderdaad is Perez al een half jaar min of meer genegeerd door Ten Cate. De zaakwaarnemer heeft dus in zoverre gelijk dat als de trainer niet door wil met een speler, de club de speler natuurlijk niet opeens aan zijn contract kan gaan dreigen te houden.
Ook tot dat incident was Perez geen basisspeler.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 3:55 pm

Maar speelde hij wel vaker en langer. In 2007 wordt Perez alleen in nod ingebracht en zijn zijn invalbeurten vaak ook maar een minuutje of tien.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 14, 2007 3:58 pm

In de allerlaatste wedstrijd was hij basisspeler en aanvoerder, dus ik weet niet waar je het over hebt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 3:58 pm

Volgens mij was er inderdaad nauwelijks verschil tussen de eerste en de tweede seizoenshelft.

Robbins

Bericht door Robbins » do jun 14, 2007 4:18 pm

Ik loop hier nou een paar weekies mee, maar de herhaling van zetten begint angstaanjagende vormen aan te nemen. Om de vast ingenomen posities te verdedigen worden feiten verdraaid, soms zelfs bewust andersom neergezet terwijl ze heel gemakkelijk te checken zijn.

Zoals nu weer het aanvoerderschap van perez is gewoon een feit. Hoe je dan kan praten van bewust buiten het team houden, van een trainer die de pik op iemand heeft, van geen kans gehad hebben: onvoorstelbaar en het maakt dit forum voor mij een stuk minder leuk, hoewel ik me wel wat op mijn gemak voel.

Aristides

Bericht door Aristides » do jun 14, 2007 4:31 pm

Robbins schreef:Ik loop hier nou een paar weekies mee, maar de herhaling van zetten begint angstaanjagende vormen aan te nemen. Om de vast ingenomen posities te verdedigen worden feiten verdraaid, soms zelfs bewust andersom neergezet terwijl ze heel gemakkelijk te checken zijn.

Zoals nu weer het aanvoerderschap van perez is gewoon een feit. Hoe je dan kan praten van bewust buiten het team houden, van een trainer die de pik op iemand heeft, van geen kans gehad hebben: onvoorstelbaar en het maakt dit forum voor mij een stuk minder leuk, hoewel ik me wel wat op mijn gemak voel.
Het zal nog wel even doorgaan zo :ajaxsmiley.gif:

Eind mei lid geworden en nu al 268 berichten; volgens mij voel je je wel op je gemak :headbang.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jun 14, 2007 4:33 pm

Eigenlijk is het plaatje toch vrij simpel? Na Stam was Perez reserve-aanvoerder en in feite fungeerde hij alleen als stand-in voor Sneijder of als pinch-hitter. Als Stam dan geblesseerd is en Sneijder geschorst, kan Perez ineens als aanvoerder in de basis beginnen tegen AZ. Feit is dat HtC geen grote fan van Perez is, anders had hij hem wel frequenter in de basis gezet. Perez was afgelopen seizoen supersub en kan zich (ik denk gezien zijn leeftijd en kwaliteiten, terecht) niet in die rol vinden. Dus wil ie weg en vindt Ajax dat best, wederom een aanwijzing dat HtC het niet echt ziet zitten in Perez.

Wel idioot dat er dan weer zo'n poppenkast ontstaat: Ajsx is rond met 010 over de transfersom, Perez is persoonlijk rond met PSV. Bizar.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 4:35 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wel idioot dat er dan weer zo'n poppenkast ontstaat: Ajsx is rond met 010 over de transfersom, Perez is persoonlijk rond met PSV. Bizar.
Overigens de eigen schuld van Perez. Dan had hij maar niet met een andere club moeten onderhandelen voordat de clubs eruit waren. :aai.gif:

Robbins

Bericht door Robbins » do jun 14, 2007 5:14 pm

Demosthenes schreef:Het zal nog wel even doorgaan zo :ajaxsmiley.gif:

Eind mei lid geworden en nu al 268 berichten; volgens mij voel je je wel op je gemak :headbang.gif:
Hoe lang is het dan al bezig, die ellende ? :icon_sad.gif:

Shit, al zoveel ? Ik moet het Jellinek maar eens bellen.:biggrin.gif:

On Topic: volgens mij ís de trainer er ook voor om de mensen op te stellen waar hij mee denkt de oorlog te kunnen winnen. Natuurlijk vindt hij de ene beter dan de andere, hij maakt keuzes, dat is zijn werk. Om daar van alles bij te halen is vaak smeuig voor het verkopen van ranzige blaadjes als de VI, maar past niet op zo'n keurig Ajax-forum als AT. :headbang.gif:
Laatst gewijzigd door Robbins op do jun 14, 2007 5:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jun 14, 2007 5:43 pm

Thomas schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wel idioot dat er dan weer zo'n poppenkast ontstaat: Ajsx is rond met 010 over de transfersom, Perez is persoonlijk rond met PSV. Bizar.
Overigens de eigen schuld van Perez. Dan had hij maar niet met een andere club moeten onderhandelen voordat de clubs eruit waren. :aai.gif:
Ach, schuld. Het heeft geen zin om hier met Zwarte Pieten te gaan zwaaien, Perez en Ajax zitten met een probleem, en dat moet op een elegante manier opgelost worden. En als dat betekent dat PSV de hoofdprijs moet betalen voor een reserve van Ajax, dan zij dat maar zo. :666.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 5:47 pm

Perez had gewoon niet mogen onderhandelen met een club waar Ajax nog geen overeenstemming mee heeft bereikt. De enige die officieel gezien iets fout doen in deze, zijn Perez en PSV.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 5:51 pm

Het Baseman gehalte neemt hier angstwekkende vormen aan!
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jun 14, 2007 5:55 pm

:confused.gif:

Robbins

Bericht door Robbins » do jun 14, 2007 6:03 pm

LucaS schreef:Het Baseman gehalte neemt hier angstwekkende vormen aan!
Leg eens rustig uit. Wie is die baseman ? Iemand uit de kelder ?

999

Bericht door 999 » do jun 14, 2007 6:15 pm

Robbins schreef:
LucaS schreef:Het Baseman gehalte neemt hier angstwekkende vormen aan!
Leg eens rustig uit. Wie is die baseman ? Iemand uit de kelder ?
All about Baseman

Total posts: 5806
[2.06% of total / 4.37 posts per day]
Find all posts by Baseman
Website:
Occupation:
Interests:
Blij met de punten ...

Robbins

Bericht door Robbins » do jun 14, 2007 6:17 pm

Ohh, een nick van een AT-er ? is dat zo'n gek type dan ?

Plaats reactie