Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma dec 11, 2006 5:50 pm

Bertje schreef:Een verdwaalde vrijdagavondwedstrijd waarbij je in slaap valt? Als dat jouw manier van naar spelers kijken is kan ik me voorstellen dat je sceptisch bent. Ik vind hem een goede speler. Je mag zelf weten wat je daarmee doet. Ik ben geen scout van beroep, al zegt dat ook niet veel als je ziet wat er bij Ajax mag aanklooien.
Ik zet die vrijdagavond potjes sowieso niet op. Slecht voetbal is er al genoeg te zien.

Maar eh, welke van die vrijdagavondwedstrijden was ie nou zo indrukwekkend?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 5:51 pm

Ik zou toch zweren dat ik Excelsior op vrijdag heb zien spelen. :yes:

Of laat mijn geheugen me nu al in de steek? :blush:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 5:54 pm

Bertje schreef:Ik zou toch zweren dat ik Excelsior op vrijdag heb zien spelen. :yes:

Niet? Wanneer heb je Bruins dan gescout? :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma dec 11, 2006 5:54 pm

Ja, zo gaat dat bij Ajax nu ook al jaren. Komen die scouts weer met een tip, blijkt achteraf dat ze naar een hele andere speler hebben zitten kijken. En wij ons maar afvragen waarom het aankoopbeleid zo slecht is. ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma dec 11, 2006 6:06 pm

De Dominee schreef:Zijn er meer mensen die het gevoel hebben dat MvG HtC niet aankan? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat MvG, altijd voorstander van mentaal evenwichtige spelers, Leonardo aan wilt trekken.

Heb het gevoel dat HtC een beetje over MvG heenloopt zo nu en dan.
Het lijkt me sterk. Zie de situatie met Charisteas, waarbij Ten Cate Charisteas niet kwijt wilde maar het toch gebeurde.

Van Geel zal ook wel zien dat Ajax een creatieve speler mist.
Jöhnk schreef:In Bruins zie ik een groot talent. Rank gebouwd, gave techniek, groot loopvermogen, actieradius en een uitstraling waar je u tegen zegt.
Ik ken die jongen niet goed hoor, maar als hij echt zo goed is laten we hem wat mij betreft niet naar AZ gaan om vervolgens over twee jaar het dubbele te moeten betalen.

Het wordt echt tijd dat Van Geel wat goede koopjes gaat doen zoals hij bij AZ heeft gedaan.
Bertje schreef:Medunjanin mag vertrekken, geloof ik.
Volgens mij past hij niet bij Ajax (teveel een luie spelverdeler), maar wat zou zo'n jongen kosten?
Lucas schreef:nee hoor, ten Cate vond het niet nodig om te reageren
Hoe kom je daar zo op?
Jöhnk schreef:Verder ben ik het met joey eens. Ik vind Seedorf geen geweldenaar of wereldtopper, maar wel een interessante optie voor Ajax.
Ditto. Zolang hij maar niet als vervanger voor Sneijder gehaald wordt. Ik zie hem liever als halfspeler.
joey schreef:Ik heb meer twijfels over Davids. Die is ouder en de sleet zit er inmiddels op.
Maar beschikt op dit moment over kwaliteiten die Ajax broodnodig mist. En hij is nog altijd beter dan Maduro, Lindenbergh en Roger.

Davids, Seedorf, Schaars, Defour, Bruins, Mavuba in die categorie moet Ajax denken.

En uhm, spelers van Lille hebben vast geen interesse in een transfer naar Ajax, toch? :blush:
Bertje schreef:Ik zou toch zweren dat ik Excelsior op vrijdag heb zien spelen. :yes:

Hij blonk uit in die 6-1 overwinning op Heracles, maar volgens mij was dat gewoon op zaterdag.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma dec 11, 2006 6:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 6:11 pm

Hij hij wel vaker goed gespeeld, hoor.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 6:18 pm

Bertje schreef:Hij hij wel vaker goed gespeeld, hoor.
Maar hoe vaak heb je hem zien spelen?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 6:20 pm

Dat durf ik nu natuurlijk niet meer te zeggen. :D

En met niemand anders!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma dec 11, 2006 6:22 pm

Ik zou Seedorf er graag bij hebben, hij kan met gemak het AJAX niveau aan, dat bewijst ie al jaren.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma dec 11, 2006 6:28 pm

Ik vond Seedorf bij het Nederlands elftal de ideale prof qua instelling en ook erg "stevig" in de wedstrijd: aanwezig, fysiek sterk, beleving.
Hij mag zo per direct naar AJAX komen van mij.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma dec 11, 2006 7:19 pm

Bertje schreef:Dat durf ik nu natuurlijk niet meer te zeggen. :D
Nou, je kan het dit jaar nog twee keer proberen. Of je pakt het serieus aan natuurlijk.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 7:43 pm

:D

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 7:44 pm

Wacht maar tot ik hier (als enige) mod ben!

;)

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 8:04 pm

Neefkens schreef:Ik vond Seedorf bij het Nederlands elftal de ideale prof qua instelling en ook erg "stevig" in de wedstrijd: aanwezig, fysiek sterk, beleving.
Hij mag zo per direct naar AJAX komen van mij.
Clarence is een persoonlijkheid, hij heeft alles meegemaakt en weet wat er gevraagd wordt in de top. Bovendien is hij Ajacied: hij kent onze club en de cultuur van onze club. :yes:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma dec 11, 2006 8:37 pm

Absoluut. Neem maar van mij aan dat een Urby, Sneijder, Babel en een Maduro een hoop kunnen leren van hem. Als het niet op voetbalgebied is, dan zeker op het persoonlijke vlak. Clarence is op en top professional, met een sterk gevoel voor teambuilding.

999

Bericht door 999 » ma dec 11, 2006 9:04 pm

Ouwe lul !!!.

:D
Blij met de punten ...

Nihad

Bericht door Nihad » ma dec 11, 2006 10:22 pm

Leonardo naar Ajax 11-12-06

Leonardo in discussie met arbiter Ruud Bossen tijdens NAC Breda-sc Heerenveen (1-1) (ProShots)
Leonardo verruilt in de winterstop NAC Breda voor Ajax. De 23-jarige Braziliaan tekent, als de medische keuring positief verloopt, een contract tot medio 2009 in Amsterdam.

Ajax betaalt een afkoopsom van 750.000 euro voor de even getalenteerde als nukkige aanvaller. Ook Tottenham Hotspur en PSV hadden interesse in de oud-Feyenoorder getoond.

De clubleiding van Ajax wilde de komst van Leonardo nog niet bevestigen. Zijn presentatie vindt na de opening van de transfermarkt in de winterstop plaats.
Aldus SS
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma dec 11, 2006 10:54 pm

Nou, er lijkt inmiddels geen ontkomen meer aan. Lekker is dat. Zitten we opgescheept met een vreselijk vervelende mannetje dat zich niet weet te gedragen en nou ook niet bepaald een goed rendement heeft. Ik vind het onbegrijpelijk. :nooo:

Nu maar hopen dat ik er naast zit en dat hij het goed gaat doen. Ik wens Ten Cate alvast veel sterkte toe.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma dec 11, 2006 10:57 pm

joey schreef:Barcelona zou Sneijder willen.

Bron:Derksen
Als het serieus is en Ajax kan aan het einde van het jaar een mooi bedrag ontvangen dan gaat hij die kan wel op. Ajax kan door het doorlopende contract voldoende geld vragen om de selectie op een aantal plaatsen te versterken.

Onlangs heeft Wesley geloof ik nog wel wat geroepen over dat hij eigenlijk pas wil vertrekken na een kampioenschap. In dat geval zal hij nog een jaartje moeten wachten maar als Barca echt serieus is dan zie ik hem wel gaan.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma dec 11, 2006 11:28 pm

Bah... heb niet vaak zo'n slecht gevoel gehad over een aankoop van Ajax. Leonardo zal niet gaan slagen bij Ajax maar wat nog erger is: ik denk ook dat hij de club in discrediet zal brengen met zijn aanstellerij en onprofessionele instelling.

Erg jammer ook dat Ten Cate en Van Geel hun goeie naam verbinden aan dit labiele karakter. Hopelijk betekent dit niet dat hij op meer krediet kan rekenen dan ieder ander.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 11:29 pm

Ik zie er ook niets in. Vind hem ook niet zo bijzonder als iedereen beweert. Te weinig rendement tot nu toe.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma dec 11, 2006 11:39 pm

ik geef hem het voordeel van de twijfel, hij kan heel goed voetballen, dit seizoen speelde hij af en toe briljant bij nac. Ik begon echt medelijden met hem te krijgen, kapte hij drie man uit en dan geeft hij hem af, maar dan speelt hij bij nac en dus rammen ze hem huizenhoog over of 15 meter naast. Het is in ieder geval een speler met iets extra's en laat dat nou net zijn wat we node missen.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma dec 11, 2006 11:45 pm

Ik probeer altijd iemand het voordeel van de twijfel te gegeven maar in dit geval lukt het me simpelweg niet. Voormalig feyenoorder Leonardo is een ongeleid projectiel. Loopt om de haverklap huilend of scheldend weg van de training en is blessuregevoeliger dan Litmanen. Heeft een rendement vergelijkbaar met Charisteas bij Feyenoord. Is egoïstischer dan Mitea, labieler dan Patty Brard en spreekt na zijn halve leven in dit land te wonen nog amper een woord Nederlands.

Dit wordt een fiasco...
Ajax!

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di dec 12, 2006 12:25 am

Zlatan was een psychopaat, Perversie had z'n karakter ook niet mee, en in de Premier League zit het vol met onhandelbare ettertjes. En heb je ooit een portugese voetballer in het echt ontmoet?

Voor die 750.000 euro kan Ajax de gok wel nemen. Als ie net als Mido met scharen gaat gooien in de kleedkamer in plaats van op het veld kan ie altijd nog door de achterdeur weg. Dan hebben wij er in ieder geval weer een leuk schandaal bij voor een pagina of 50 moddergooien op AT.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Jesse

Bericht door Jesse » di dec 12, 2006 2:27 am

Inderdaad, voor 750.000 is de gok te nemen.

Al ben ik ook niet bijster positief. :X
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gesloten