Daley Blind

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel

Re: Daley Blind

Bericht door Lionel » za jul 19, 2014 12:46 pm

Als Barca komt moet hij gaan. Over een jaar ziet ie wel weer.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 19, 2014 1:00 pm

Hij moet sowieso gaan, maakt niet uit waarheen. :hypocrite.gif:
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » za jul 19, 2014 3:42 pm

Yopi schreef:http://www.mundodeportivo.com/20140719/ ... 60877.html

22 miljoen voor Blind? Liever Blind dan Hummels of Vertonghen? Als dat waar is, zijn ze in Barcelona gek geworden.
hahaha, dan ga we hem achterop de fiets naar Barca brengen, Yopi!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

zeux

Bericht door zeux » za jul 19, 2014 4:15 pm

Mollema hangt in de staart.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » za jul 19, 2014 4:25 pm

Hmmm, wat hier stond had in het wielertopic gemoeten. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za jul 19, 2014 6:10 pm

Dat dacht ik al.

@Weekend Cees: zeg dat niet tet hard. Straks gebeurt het nog ook. :smallgrin.gif:

Misschien kunnen we hem ruilen tegen Hummels? :hypocrite.gif:

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... -Evra.html

Ze mogen het uitvechten. De bodemprijs is 25 miljoen euro. :headbang.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 21, 2014 7:27 am

Steeds meer en meer geruchten dat Blind in de belangstelling staat van diverse topclubs.
IK GELOOF!!!!!!

gaizka

Bericht door gaizka » wo jul 23, 2014 11:01 am

Mathieu gaat naar Barcelona, die zullen dus niet voor Daley gaan vermoedelijk...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo jul 23, 2014 8:26 pm

Voor 20 miljoen. Keupie. :smallgrin.gif:

zeux

Bericht door zeux » za jul 26, 2014 6:48 pm

Volgens Daily Express gaat Daley voor € 21.5m naar Man Utd

Maar ja, als je de andere berichten op die site gelooft, is Man Utd voor nog eens ruim € 70m bezig met andere spelers en zouden ook De Vrij, Sneijder en Depay in beeld zijn...

Eerst maar eens wat serieuzere berichten afwachten dus.

wimpey

Bericht door wimpey » za jul 26, 2014 8:47 pm

Ik denk dat DB gewoon bij Ajax blijft. Hij staat net een half seizoen op zijn gewenste plek. Zal nog minimaal een seizoen op die plek willen settlen.

Man U lijkt vooral behoefte te hebben aan CVs. Zeker omdat LvG heeft aangekondigd met 3 CVs te willen spelen. Als ie DB nu haalt, dan zal het wel voor die plek zijn.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do aug 07, 2014 10:12 pm

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do aug 07, 2014 10:17 pm

Prima bedrag als het waar is. Ruim 21 miljoen euro.
Ajax!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » do aug 07, 2014 11:06 pm

Jemig, stel je dat voor. Straks levert hij meer op dan Suarez. :baaa.gif:

O, ik zie nu dat Bart Sanders het bericht al gerelativeerd heeft. 'De happy few die het nummer van Overmars hebben melden dat er geen bod gedaan is door MU'. Voor wat het waard is. Dit kan van alles betekenen, van aandachttrekkerij tot: er is gesproken maar niets concreet.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr aug 08, 2014 6:19 am

Ik ben wel benieuwd naar de selectie op 1 september. Er zit nog niet veel schot in de verkoop van Moisander, Sigthorsson en Vermeer. Worden die drie in de laatste week verkocht, is er toch een probleem.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr aug 08, 2014 10:19 am

Ja, dat zou erg vervelend zijn.

Maar aan de andere kant is het zo dat zolang ze niet verkocht worden, ik hoop blijf houden dat ze het hele seizoen bij Ajax te bewonderen zijn.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr aug 08, 2014 12:10 pm

Oh, ik blijf juist hoop houden dat die mafkees langskomt die 21 miljoen geeft voor Delay. :hypocrite.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » za aug 09, 2014 5:24 pm

InnerHarbour schreef:Oh, ik blijf juist hoop houden dat die mafkees langskomt die 21 miljoen geeft voor Delay. :hypocrite.gif:
Ik denk dat je op je wenken bediend gaat worden. Blind is vroeger begonnen met trainen (toeval?) en Lewis kan nog wel een extra CV / LV / VM gebruiken. Op die plekken is Man U vrij dun bezet.

Man U legt zonder met de wimpers te knipperen 30 M GBP voor die Shaw (ik kende 'm niet) neer. Dan mag Marc Netto niet met minder dan € 20 M voor Blind genoegen nemen, lijkt me.

gaizka

Bericht door gaizka » zo aug 10, 2014 8:23 am

‘Bod van 18,5 miljoen euro op Blind in komende 48 uur’

Directeur voetbalzaken Marc Overmars van Ajax kan zondag of maandag een belletje uit Engeland verwachten. Volgens diverse Britse media zal Manchester United in de komende 48 uur een formeel bod van ongeveer 18,5 miljoen euro op Daley Blind uitbrengen. Dit heeft alles te maken met het mislopen van Thomas Vermaelen, die van Arsenal naar Barcelona ging.

Vermaelen genoot belangstelling van Manchester United, maar Arsenal-manager Arsène Wenger prevaleerde een buitenlandse transfer voor de Belgisch international. De Fransman verloor Robin van Persie immers twee jaar geleden al aan de Old Trafford-club. Zodoende komt de club van manager Louis van Gaal uit bij Blind, die in een eerder stadium werd gelinkt aan Barcelona. De media in Engeland wijzen Hedwiges Maduro van PAOK Saloniki aan als vervanger van Blind bij Ajax.

Blind brak zijn vakantie na het WK in Brazilië eerder af om de training bij Ajax te hervatten. Dat voedde de geruchtenstroom over een zomers vertrek uit Amsterdam. Blind wordt door de Engelse media omschreven als the perfect Van Gaal player, daar de zoon van Danny Blind zowel in de verdediging als op het middenveld uit de voeten kan.

De Dominee

Bericht door De Dominee » zo aug 10, 2014 8:27 am

Goh, en dan is Mokotjo net naar Twente vertrokken. Wie zag dit scenario aankomen, zeg.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo aug 10, 2014 8:33 am

25 Miljoen tegen bieden en dan kom je ergens in het midden uit. Mooie transfer voor hem en ook voor Ajax mooi dat een speler weer eens naar een absolute topclub wordt verkocht voor een goede prijs. Als een sterkhouder dan toch moet vertrekken, dan liever naar Manchester United dan naar Tottenham of Hamburg.

Mag hopen dat er een middenvelder voor terug komt die er gelijk staat. Hoop op Van Ginkel.
Ajax!

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo aug 10, 2014 8:47 am

Ik snap die belangstelling niet. Wat wil Van Gaal dan met hem? Een wingerrol in een 3-5-2? Blind vind ik redelijk tot goed in de opbouw en passing en hij kan ook heel behoorlijk een rappe one-touch spelen. Dat zou dan nog kunnen. Maar hij is verdedigend/controlerend erg matig als het op snelheid aan komt. Niet alleen in de sprint, maar ook in wendbaarheid en dynamiek. Er waren een paar gasten op het WK die hem daarmee vreselijk dolden op de vierkante meter, hem te gemakkelijk uitspeelden. Dat moet Van Gaal toch ook gezien hebben? Ga je daar dan niet nat mee in de PL? Of denkt ie dat hij van Blind een rappe, dynamische jongen kan maken?
Laatst gewijzigd door Zuidema op zo aug 10, 2014 9:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo aug 10, 2014 9:06 am

Niet zeuren Zuidema, het moet voor iedereen zo langzamerhand duidelijk zijn dat als Blind Jansen had geheten hij bij ADO of NAC leuk zou meekomen in de grote rondo op de training, meer niet. Dus als er iemand zo mesjogge is om er 20 miljoen voor te geven……..
YNWA

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo aug 10, 2014 9:08 am

Zuidema schreef:Snap ik niet. Wat wil Van Gaal dan met hem? Een wingerrol in een 3-5-2? Blind vind ik redelijk tot goed in de opbouw en passing en hij kan ook heel behoorlijk een rappe one-touch spelen. Dat zou dan nog kunnen. Maar hij is verdedigend/controlerend erg matig als het op snelheid aan komt. Niet alleen in de sprint, maar ook in wendbaarheid en dynamiek. Er waren een paar gasten op het WK die hem zo vreselijk dolden op de vierkante meter. Dat moet Van Gaal toch ook gezien hebben? Ga je daar dan niet nat mee in de PL? Of denkt ie dat hij van Blind een rappe, dynamische jongen kan maken?
Maakt het uit wat Van Gaal met hem wil? Ziet hij de overgang zelf niet zitten, om de redenen die Zuidema geeft (die paar gasten die hem dolden heb ik gemist, die Chileen kwam er door overtredingen niet voorbij en overtredingen horen bij het voetbal las ik steeds tijdens het wk) , dan gaat hij niet. Van Gaal kan wel iets met een speler. Sneller zal Blind niet worden (al zijn daar wel pilletjes voor), maar als het bericht klopt, dan is het voor Ajax en Daley Blind een goede zaak.

Daley Blind wordt, ook op AT, door velen gehaat, gewoon door de achternaam "Blind", Daley is schandalig behandeld door supporters, wat moet hij bij Ajax. Verliest Ajax, dan zal hij ongetwijfeld schuldig gevonden worden. Laat hij nu gaan, hij won de "Gouden Schoen", http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands ... n_het_jaar Hij kan met opgeheven hoofd Ajax verlaten.

Daley blijft in mijn ogen te traag voor de top, maar blijkbaar zie ik dat verkeerd (als het gerucht klopt, wil wel eerst op ajax.nl lezen dat er een dergelijk bod is binnengekomen)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo aug 10, 2014 9:23 am

InnerHarbour schreef:Niet zeuren Zuidema, het moet voor iedereen zo langzamerhand duidelijk zijn dat als Blind Jansen had geheten hij bij ADO of NAC leuk zou meekomen in de grote rondo op de training, meer niet. Dus als er iemand zo mesjogge is om er 20 miljoen voor te geven……..
:666.gif:

Oh nee, daar kom ik niet aan. Ik heb ook wel het idee dat 'de zoon van' bovengemiddeld krediet oplevert bij een speler. En het geld is natuurlijk prima voor een speler met toch wel een rijtje kwalijke beperkingen op de VM en LB. Kennelijk ziet Van Gaal wel mogelijkheden.

Ik hoop wel dat Ajax dan goede alternatieven op de korrel heeft. Moisander zal wel weggaan, waarna Viergever een linie teruggaat. Wie vult dan de VM in? Bazoer? Lijkt een groot talent, maar is die nog niet wat jong en onervaren om zo'n dragende rol een heel seizoen op het Vlaggenschip te vervullen? En wie wordt dan de back-up voor de LB, als Boilesen weer eens wegvalt? Riedewald? Denswil? Ook niet alles.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

Plaats reactie