Absoluut. Maar dat PSV de afgelopen twee jaar kampioen is geworden mag gerust een schande genoemd worden voor de concurrenten. Dat Ajax tweede wordt achter dit AZ vind ik gezien het materiaal niet schandalig, of zo. Dat de achterstand zo groot is en het spel slecht, dat is in mijn ogen veel teleurstellender. En ik had graag wat slimmere investeringen willen zien dan Oleguer, Wielaert en Sno. Als er in plaats van die drie twee echt goede spelers waren gehaald dan was ik heel erg blij geweest met het aankoopbeleid.joey schreef:Scheelt wel dat AZ geen Europees voetbal speelt.
Miralem Sulejmani
Moderator: mods
-
- Daily Blind
laat deze man lekker een aantal wedstrijdjes in het 2de spelen. Wat speelt hij dramatische wedstijden dit seizoen. Met een beetje meer inzet en doorzettingsvermogen zou hij al een stuk beter zijn, maar meneer heeft er volgens mij totaal geen zin in.
En dan bij de 2-1 schijnheilig net doen alsof AJAX je club is door te kloppen op het AJAX logo!
En dan bij de 2-1 schijnheilig net doen alsof AJAX je club is door te kloppen op het AJAX logo!
Meer inzet? Hij speelt bagger, maar hij geeft zich wel voor de volle 100%. Het heeft er mee te maken dat hij niet goed in z'n vel zit en niet fit oogt, maar hij rende zich verder wel helemaal de vernieling in.Zlatan Son of God schreef:laat deze man lekker een aantal wedstrijdjes in het 2de spelen. Wat speelt hij dramatische wedstijden dit seizoen. Met een beetje meer inzet en doorzettingsvermogen zou hij al een stuk beter zijn, maar meneer heeft er volgens mij totaal geen zin in.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het wordt wat dat betreft een lastige keuze voor vBasten. Het wordt Cvitanich of Sulejmani denk ik zo. Eén van deze twee miljoenenaankopen mag de bank warmhouden. Voorlopig lijkt vBasten de voorkeur te geven aan Sulejmani en ziet hij het minder zitten in Cvitanich, maar de vraag is of dit lang vol te houden is.
- peter
Daarom inderdaad. Lijkt me niet dat hij er baat bij heeft om te roepen dat een geblesseerde Cvitanich moet spelen.
Maar jullie denken dus niet dat vBasten moet gaan kiezen tussen Cvitanich en Sulejmani? Ik zou niet weten hoe je ze allebei wil gaan opstellen, namelijk. Wil je dat, dan moet Urby ergens anders (back of bank) gaan spelen en daar is geen enkele reden toe.
Maar jullie denken dus niet dat vBasten moet gaan kiezen tussen Cvitanich en Sulejmani? Ik zou niet weten hoe je ze allebei wil gaan opstellen, namelijk. Wil je dat, dan moet Urby ergens anders (back of bank) gaan spelen en daar is geen enkele reden toe.
- Daily Blind
Geblesseerd is iets anders dan niet in staat zijn om een hele wedstrijd te spelen, Peter.Peter schreef:Daarom inderdaad. Lijkt me niet dat hij er baat bij heeft om te roepen dat een geblesseerde Cvitanich moet spelen.
Het lijkt me inderdaad dat Van Basten moet kiezen tussen Sulejmani en Cvita. Achterin ga je geen plek inruimen voor Emanuelson. Die functioneert dit seizoen erg goed, terwijl Vermaelen alleen als linksback goed genoeg is en je bij een fitte selectie voor het centrum al goede opties hebt.
- peter
Niet in staat om een hele wedstrijd te spelen is ook weer wat anders dan invallen in 105e minuut, hoor. Met alle respect, maar Sulejmani was slecht en had gewoon gewisseld moeten worden in de reguliere speeltijd. Aangezien dat niet gebeurde trek ik een logische conclusie dat Sulejmani voorlopig nog altijd stevig de voorkeur geniet boven Cvitanich. Verder is dat ook de enige positie waar je over kan dubben, want ik verklaar vBasten rijp voor het gesticht als hij besluit om Sulejmani weer eens op '10' uit te proberen.
Sulejmani is een groot probleem. Hij speelt slecht maar hij is erg duur geweest dus hij moet spelen. Het lijkt erop dat hij zelf ook weet dat hij toch wel wordt opgesteld.
Mijn gut feeling is dat Peter gelijk heeft en dat Van Basten het niet echt ziet zitten in Cvitanich.
Mijn gut feeling is dat Peter gelijk heeft en dat Van Basten het niet echt ziet zitten in Cvitanich.
Het stinkt aan alle kanten!
Inderdaad, de keuze voor Sulejmani betekent dat je in de spits een speler hebt staan die zich lekkerder voelt op de vleugel. Individueel zal Sulejmani beter zijn, maar voor het team zou het best eens beter kunnen zijn om voor Cvitanich te kiezen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali