Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door joey » vr jul 09, 2010 8:40 am

Hoe zou het zitten? Want vi.nl kwam met gedetailleerde informatie en doorgaans zit VI (itt Derksen) er niet naast.

Misschien houdt Ajax de deur op een kiertje? Een en ander via vi.nl naar buiten brengen en dan hopen dat er nog een rijkere club komt. Die dan uiteraard de voorkeur heeft van VDW. :666.gif:

Kijk, dit bedoel ik:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sp ... -Wiel.html

Bild is er ook mee bezig.
Laatst gewijzigd door joey op vr jul 09, 2010 10:20 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 09, 2010 8:50 am

"Dann wäre Ajax seinen Schuldenberg von 18 Mio mit einem Schlag los."

Waar zouden ze dat nou weer vandaan hebben?
I think I lost my fucking headache

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jul 09, 2010 2:48 pm

mit einem Schlag los? 21 miljoen is 18 Mio in duitsland?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 11, 2010 7:02 pm

Zojuist het interview van Jol op Ajax.tv gezien: Voor VD Wiel is dus concrete belangstelling en voor Suarez / Stekelenburg (nog) niet.

Mochten we inderdaad 20+ miljoen ophalen voor VD Wiel, dan kun je een goede spits voor 8 - 10 miljoen halen en een talentvolle rechtsback. De rest naar de rekening van Ajax. Dan hoef je er niet slechter van te worden als elftal.
Hopelijk blijven Maarten en Luis dan nog een jaartje.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

LucaS

Bericht door LucaS » zo jul 11, 2010 7:27 pm

Om meer dan één reden vanavond hopen op een doelpunt a la Utrecht van van der Wiel.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 13, 2010 12:04 pm

AS <> Haarlems Dagblad schreef:'Van der Wiel wil weg bij Ajax'

In de papieren versie van het Haarlems Dagblad van vandaag geeft Gregory van der Wiel aan toe te zijn aan een nieuw avontuur. De rechtsback van Ajax en Oranje wil een volgende stap zetten in zijn loopbaan.

"Ik heb nu weken op het allerhoogste niveau getraind en ik wil niet terugvallen. Dit smaakt naar meer", aldus Van der Wiel, die in de serieuze belangstelling staat van Bayern Munchen. Van der Wiel ziet een overgang naar de club van Louis van Gaal wel zitten. Bij Ajax houden ze inmiddels rekening met het vertrek van de international. De club ziet in FC Twente-verdediger Ronnie Stam een potentiele vervanger.
Schijnt ook in te staan dat hij aangeeft 'dat hij niet terug wil vallen' ........ :excited.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 13, 2010 12:06 pm

Wat had je dan gedacht? Dat hij zin had om komend seizoen weer uit tegen Roda te spelen? :confused.gif:

Stekelenburg en Suarez denken er ongetwijfeld ook zo over. Alleen moeten die maar afwachten of ze wegkomen.

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 13, 2010 12:06 pm

Een beetje hoog in de bol. Lekker laten gaan, super Greg, hij heeft tenslotte al één heel seizoen op hoog niveau gespeeld.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di jul 13, 2010 12:22 pm

precies luuk, "terugvallen"? Ik heb Greg betere wedstrijden bij Ajax zien spelen, dan tijdens het hele flut-WK.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jul 13, 2010 12:39 pm

Tjonge jonge wat een mannetje zeg.. :excited.gif:

T82

Bericht door T82 » di jul 13, 2010 12:57 pm

Doe eens niet zo verontwaardigd allemaal. Groot gelijk heeft hij en zoveel onzin komt er nou ook weer niet uit.

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 13, 2010 12:59 pm

Natuurlijk heeft hij geen groot gelijk, hij komt net kijken en zo bijzonder heeft hij niet gespeeld dit tournooi. Daarnaast is het erg beledigend naar zijn collega's bij Ajax. Het jochie komt net kijken, laat eerst maar eens zien dat je een paar jaar op hoog niveau kan presteren.

T82

Bericht door T82 » di jul 13, 2010 1:28 pm

"Ik heb nu weken op het allerhoogste niveau getraind en ik wil niet terugvallen. Dit smaakt naar meer." Ik lees nergens een belediging richting zijn collega's. Als die collega's zo goed waren, hadden ze ook op het WK gespeeld. Dat weten ze zelf ook wel. Maar inderdaad, als de finalist van de Champions League een finalist van een WK wil hebben, moet zo'n jonge speler eigenlijk zeggen: "Nee joh, ben je gek. Ik blijf lekker in Nederland tegen Excelsior en De Graafschap voetballen. Dan kan ik een paar jaar lang laten zien op "hoog niveau" te kunnen presteren. Champions League? Ik speel liever Europa League. En die zak geld? Die hoef ik niet."

Khraa

Bericht door Khraa » di jul 13, 2010 1:31 pm

In zijn team zitten meerdere spelers die op het WK actief zijn geweest, dus dat niveau is er heus wel. Suarez en Stekelenburg hebben bijvoorbeeld beter gepresteerd op het WK dan Vd Wiel.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 13, 2010 1:32 pm

Sterker nog, er waren 9 spelers van Ajax actief op het WK.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 13, 2010 1:33 pm

Met T82 eens. VDW valt niets te verwijten. De eredivisie is nu eenmaal niet van een geweldig niveau. Als een speler de kans krijgt om bij een buitenlandse topclub te spelen, is hij gek als hij die kans niet pakt.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jul 13, 2010 1:37 pm

Daarom hoeft ie nog niet zo denigrerend te doen van.. 'ik wil niet terugvallen..' alsof ie zoveel beter is dan wat er bij AJAX rondloopt.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jul 13, 2010 1:40 pm

Dat is ie inderdaad.

Alleen Eriksen heeft meer talent, maar die moet alles nog bewijzen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 13, 2010 1:40 pm

Nou ja, als je kunt kiezen tussen spelen met Schweinsteiger, Müller', Ribéry en Lahm of spelen met wat er bij Ajax rondloopt dan is de keuze niet zo moeilijk, hoor.

Khraa

Bericht door Khraa » di jul 13, 2010 1:48 pm

Jöhnk schreef:Dat is ie inderdaad.

Alleen Eriksen heeft meer talent, maar die moet alles nog bewijzen.
Op basis van wat hij op het WK heeft laten zien is ie niet zoveel beter dan wat er bij Ajax rondloopt hoor. Maar als een topclub langskomt dan wil je weg, dat kan ik begrijpen. De wijze van reageren klopt ook wel met VdWiel. He isn't the sharpest tool in the shed.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

T82

Bericht door T82 » di jul 13, 2010 2:10 pm

LucaS schreef:Sterker nog, er waren 9 spelers van Ajax actief op het WK.
En laten we die zes niet-Nederlanders eens vergelijken:

Enoh <=> Van Bommel
Eriksen <=> Sneijder
Lodeiro <=> Van der Vaart
Pantelic <=> Huntelaar
Rommedahl <=> Robben
Suarez <=> Van Persie

Goh, bij welke spelers zou het niveau op de training nu hoger liggen. Er is wel niveau bij Ajax, maar wel degelijk lager dan bij het Nederlands elftal en vervolgens bij Bayern München.

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 13, 2010 2:12 pm

Natuurlijk is het niveau bij Oranje hoger. Maar goed, als je niet inziet dat het nogal kleinerend is om over je collegá's en club op zo'n manier te praten, terwijl je zelf net 1 jaar onbetwist basisspeler bent, dan ga ik er ook niet in slagen je dat duidelijk te maken.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jul 13, 2010 2:17 pm

Poeh, ik weet al hoe dit gaat. Van der Wiel braakt een wat dommige/ongelukkige zin uit, vervolgens gaat men hier een uur discussie voeren over die ene uitspraak, haalt men bij elkaar het bloed onder de nagels vandaan, verscherpen de standpunten aan beide kanten en voor je het weet heeft bijvoorbeeld Luuk net zo'n grote hekel aan Van der Wiel als aan De Jong of Ibrahimovic.

Die jongen heeft al het een en ander bij Ajax laten zien en heeft nu ook een prima WK gespeeld. Uiteraard heeft ook hij z'n steekjes laten vallen, maar tegen Spanje vond ik hem defensief bijvoorbeeld sterk spelen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jul 13, 2010 2:18 pm

Met name in de tweede helft was ie ijzersterk.

T82

Bericht door T82 » di jul 13, 2010 2:34 pm

LucaS schreef:Natuurlijk is het niveau bij Oranje hoger. Maar goed, als je niet inziet dat het nogal kleinerend is om over je collegá's en club op zo'n manier te praten, terwijl je zelf net 1 jaar onbetwist basisspeler bent, dan ga ik er ook niet in slagen je dat duidelijk te maken.
Ik heb op m'n werk al meerdere collega's zien vertrekken, die "een stapje hogerop wilde" of "Champions League wilden spelen". Prima, is hun goed recht. Maar zoals Enganche al wijselijk aangeeft, laten we deze discussie niet laten uitlopen tot een hetze tegen Van der Wiel. Verdient die jongen sowieso niet.

Plaats reactie