Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » za apr 14, 2007 12:50 pm

Je bent toch niet naief Joey? Sinds wanneer zal een speler, bestuurder of trainer in de pers dit soort moeilijke zaken openlijk uitspreken? Dadelijk ga je mij vetrellen dat je ook gelooft dat van geel vorig jaar pas begin mei heeft besloten blind eruit te kicken! ;)
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 14, 2007 12:57 pm

Maar als de betreffende journalist de telefoon niet opneemt wanneer Huntelaar belt en Derksen in z'n eigen programma ook terug gaat krabbelen dan weet ik genoeg hoor. Maar goed, sommige mensen willen de waarheid niet onder ogen zien. Dat komt niet zo goed uit. ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 14, 2007 12:57 pm

Ach, ik zet een paar dingen op een rijtje.

1. KJH ontkent het verhaal.
2. De journalist verifieert het verhaal niet bij KJH. Van hoor en wederhoor is geen sprake. Prutswerk dus.
3. De bron is Scheringa.
4. Derksen weet niet te benoemen wie AZ gebeld zou hebben.
5. Een overgang van KJH van Ajax naar AZ is een achteruitgang en dus niet logisch.
6. In het artikel worden uitgerekend populaire spelers genoemd van clubs waarmee AZ nog in de strijd om de titel verwikkeld is.

Wie is er nou naïef?
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za apr 14, 2007 1:04 pm

Thomas schreef:Maar goed, sommige mensen willen de waarheid niet onder ogen zien. Dat komt niet zo goed uit. ;)
Het blijft natuurlijk giswerk voor ons buitenstaanders.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 14, 2007 1:07 pm

Ik denk dat het verhaal weer van HtC komt. Het gaat immers weer over een speler die HtC niet mag. Net als bij Perez.

:hypocrite:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za apr 14, 2007 1:09 pm

Zou best kunnen inderdaad. Sinds er gelekt is uit de kleedkamer, valt niemand meer te vertrouwen. Blijkbaar heeft niet iedereen binnen Ajax het beste met de club voor.

LucaS

Bericht door LucaS » za apr 14, 2007 2:54 pm

Alles is pais en vree hoor, johnk! :eusa_naughty:

Leuk verhaal Joey, maar dit verhaal over onvrede van KJH speelde al voordat de titelrace zo spannend werd en voordat Scheringa ermee kwam.

Soms ben ik inderdaad best naief, maar niet voor wat betreft de dingen die spelers/trainers/bestuurders in de pers zeggen. Dat is over het algemeen in tijden van spanning/ruzie/slechte prestaties, zelden de hele waarheid
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 14, 2007 3:04 pm

Muisje Andersom schreef:Leuk verhaal Joey, maar dit verhaal over onvrede van KJH speelde al voordat de titelrace zo spannend werd en voordat Scheringa ermee kwam.
Juist, dus waarom wordt het nu gepubliceerd? VI speelt een niet zo fris spelletje. Het blad heeft duidelijk zijn eigen belangen, want de berichtgeving over AZ slaat onderhand nergens meer op.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za apr 14, 2007 3:06 pm

Vooropgesteld: ik geloof KJH wel. Lijkt me een eerlijke jongen. Hij had ook zijn mond kunnen houden. Maar goed, je weet het nooit, daar heb je gelijk in.

Vraag blijft voor mij vooral waar dit verhaal vandaan komt.

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 14, 2007 3:25 pm

Jöhnk schreef:Vraag blijft voor mij vooral waar dit verhaal vandaan komt.
Van Scheringa die MVG wil pesten?

Het is het ultieme machoverhaal. Past in de lijn van hoe AZ zich de laatste keer presenteert. AZ vindt het blijkbaar nodig om stoere dingen te roepen.

KJH is erg gevoelig voor zaken als traditie en uitstraling van een club. Die gaat niet van Ajax naar AZ.

Aristides

Bericht door Aristides » zo apr 15, 2007 6:23 pm

joey schreef:
Jöhnk schreef:Vraag blijft voor mij vooral waar dit verhaal vandaan komt.
Van Scheringa die MVG wil pesten?

Het is het ultieme machoverhaal. Past in de lijn van hoe AZ zich de laatste keer presenteert. AZ vindt het blijkbaar nodig om stoere dingen te roepen.

KJH is erg gevoelig voor zaken als traditie en uitstraling van een club. Die gaat niet van Ajax naar AZ.
Van Gaal vind ik leuk, is een topcoach, de beste in Nederland, maar afgelopen donderdag heb ik me wel geëergerd aan zijn commentaar en aan de verslaggever. Niet één echt kritische vraag en toch een verbolgen Van Gaal die als enige een beter AZ had gezien. Zo'n man mag je wat mij betreft dan volledig afmaken, maar dat gebeurt niet, want "men" is bang voor het commentaar van scheringa enz. AZ is heilig?

Het gaat om pr-status, AZ heeft dat Ajax niet. We laten ons afslachten, ONDER HET MOM VAN: "WE STAAN ERBOVEN".
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 19, 2007 10:10 am

Jöhnk schreef:Vooropgesteld: ik geloof KJH wel. Lijkt me een eerlijke jongen.
Hebben jullie het hem al hóren zeggen? Hier de beelden. Zeg het maar, liegt hij of niet?

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » vr apr 20, 2007 3:26 pm

Auto ongeluk Huntelaar

vrijdag 20 april, door RudyAjax20, Nijmegen, 16:23u, www.ajax.nl

Klaas Jan Huntelaar is na afloop van de training op weg naar huis betrokken geraakt bij een aanrijding op de A2. Bij de botsing waren twee andere automobilisten betrokken. Tijdens filevorming werd Huntelaar van achteren aangereden waarna zijn auto doorschoot op zijn voorganger.
De spits van Ajax hield aan de aanrijding alleen (op het oog) lichte nekklachten over en een bloeduitstorting op zijn voorhoofd. Naar het zich nu laat aanzien zijn de klachten niet van dien aard dat dit consequenties heeft voor zijn inzetbaarheid aanstaande zondag in de competitiewedstrijd tegen Sparta.
Pompiedom

Marijn

Bericht door Marijn » vr apr 20, 2007 3:29 pm

Demosthenes schreef:Van Gaal vind ik leuk, is een topcoach, de beste in Nederland, maar afgelopen donderdag heb ik me wel geëergerd aan zijn commentaar en aan de verslaggever.
Ach, die 'AZ-retteketet' kon ik persoonlijk wel waarderen. :D
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr apr 20, 2007 3:30 pm

Zo, dat was even schrikken bij het lezen van de titel. Gelukkig valt het mee. KJH kennende rost hij er zondag weer twee in tegen Sparta.

ferry

Bericht door ferry » vr apr 20, 2007 3:35 pm

LeonardoSpits schreef:
Auto ongeluk Huntelaar

vrijdag 20 april, door RudyAjax20, Nijmegen, 16:23u, www.ajax.nl

Klaas Jan Huntelaar is na afloop van de training op weg naar huis betrokken geraakt bij een aanrijding op de A2. Bij de botsing waren twee andere automobilisten betrokken. Tijdens filevorming werd Huntelaar van achteren aangereden waarna zijn auto doorschoot op zijn voorganger.
De spits van Ajax hield aan de aanrijding alleen (op het oog) lichte nekklachten over en een bloeduitstorting op zijn voorhoofd. Naar het zich nu laat aanzien zijn de klachten niet van dien aard dat dit consequenties heeft voor zijn inzetbaarheid aanstaande zondag in de competitiewedstrijd tegen Sparta.
Bloeduitstorting op z'n voorhoofd? Onze miljoenen kostende spits had toch wel z'n gordel om hè! :eusa_naughty:

Je weet maar nooit met dit soort dingen. Direkt na een ongeval voel je het nog niet zo, de volgende dag zit je hele nek vast...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr apr 20, 2007 3:47 pm

Inderdaad. Nekletsel kan verraderlijk zijn.

Jesse

Bericht door Jesse » vr apr 20, 2007 3:49 pm

Ideaal, vlak voor de wedstrijden waarin er veel gescoord moet worden.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Waas

Bericht door Waas » vr apr 20, 2007 6:53 pm

Pure competitie vervalsing, ik weet zeker dat ene Farfan achter het stuur zat! :X

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr apr 20, 2007 6:55 pm

Of Drunk Driving Danny. :D

ferry

Bericht door ferry » vr apr 20, 2007 8:33 pm

Denk dat Scheringa 'm klem wilde rijden... ;)

Aristides

Bericht door Aristides » vr apr 20, 2007 10:07 pm

Is Van Gobbel weer in het land?

We mogen toch veronderstellen dat Ajax eventueel zonder KJH wel van Sparta kan winnen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Jesse

Bericht door Jesse » vr apr 20, 2007 10:20 pm

Ja, maar het gaat wellicht om doelpunten.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » do mei 03, 2007 8:53 am

Huntelaar blijft in Italië gelinkt worden aan Juventus. Juventus zou 15 miljoen willen bieden, Ajax zou 20 miljoen vragen. Die bedragen lijken me aan de lage kant.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do mei 03, 2007 9:08 am

20 miljoen vind ik anders een hele duit, hoor. Denk niet dat je er meer voor zal krijgen.

Gesloten