Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Je bent toch niet naief Joey? Sinds wanneer zal een speler, bestuurder of trainer in de pers dit soort moeilijke zaken openlijk uitspreken? Dadelijk ga je mij vetrellen dat je ook gelooft dat van geel vorig jaar pas begin mei heeft besloten blind eruit te kicken! ;)
I think I lost my fucking headache
Ach, ik zet een paar dingen op een rijtje.
1. KJH ontkent het verhaal.
2. De journalist verifieert het verhaal niet bij KJH. Van hoor en wederhoor is geen sprake. Prutswerk dus.
3. De bron is Scheringa.
4. Derksen weet niet te benoemen wie AZ gebeld zou hebben.
5. Een overgang van KJH van Ajax naar AZ is een achteruitgang en dus niet logisch.
6. In het artikel worden uitgerekend populaire spelers genoemd van clubs waarmee AZ nog in de strijd om de titel verwikkeld is.
Wie is er nou naïef?
1. KJH ontkent het verhaal.
2. De journalist verifieert het verhaal niet bij KJH. Van hoor en wederhoor is geen sprake. Prutswerk dus.
3. De bron is Scheringa.
4. Derksen weet niet te benoemen wie AZ gebeld zou hebben.
5. Een overgang van KJH van Ajax naar AZ is een achteruitgang en dus niet logisch.
6. In het artikel worden uitgerekend populaire spelers genoemd van clubs waarmee AZ nog in de strijd om de titel verwikkeld is.
Wie is er nou naïef?
Het stinkt aan alle kanten!
Alles is pais en vree hoor, johnk! :eusa_naughty:
Leuk verhaal Joey, maar dit verhaal over onvrede van KJH speelde al voordat de titelrace zo spannend werd en voordat Scheringa ermee kwam.
Soms ben ik inderdaad best naief, maar niet voor wat betreft de dingen die spelers/trainers/bestuurders in de pers zeggen. Dat is over het algemeen in tijden van spanning/ruzie/slechte prestaties, zelden de hele waarheid
Leuk verhaal Joey, maar dit verhaal over onvrede van KJH speelde al voordat de titelrace zo spannend werd en voordat Scheringa ermee kwam.
Soms ben ik inderdaad best naief, maar niet voor wat betreft de dingen die spelers/trainers/bestuurders in de pers zeggen. Dat is over het algemeen in tijden van spanning/ruzie/slechte prestaties, zelden de hele waarheid
I think I lost my fucking headache
Juist, dus waarom wordt het nu gepubliceerd? VI speelt een niet zo fris spelletje. Het blad heeft duidelijk zijn eigen belangen, want de berichtgeving over AZ slaat onderhand nergens meer op.Muisje Andersom schreef:Leuk verhaal Joey, maar dit verhaal over onvrede van KJH speelde al voordat de titelrace zo spannend werd en voordat Scheringa ermee kwam.
Van Scheringa die MVG wil pesten?Jöhnk schreef:Vraag blijft voor mij vooral waar dit verhaal vandaan komt.
Het is het ultieme machoverhaal. Past in de lijn van hoe AZ zich de laatste keer presenteert. AZ vindt het blijkbaar nodig om stoere dingen te roepen.
KJH is erg gevoelig voor zaken als traditie en uitstraling van een club. Die gaat niet van Ajax naar AZ.
Van Gaal vind ik leuk, is een topcoach, de beste in Nederland, maar afgelopen donderdag heb ik me wel geëergerd aan zijn commentaar en aan de verslaggever. Niet één echt kritische vraag en toch een verbolgen Van Gaal die als enige een beter AZ had gezien. Zo'n man mag je wat mij betreft dan volledig afmaken, maar dat gebeurt niet, want "men" is bang voor het commentaar van scheringa enz. AZ is heilig?joey schreef:Van Scheringa die MVG wil pesten?Jöhnk schreef:Vraag blijft voor mij vooral waar dit verhaal vandaan komt.
Het is het ultieme machoverhaal. Past in de lijn van hoe AZ zich de laatste keer presenteert. AZ vindt het blijkbaar nodig om stoere dingen te roepen.
KJH is erg gevoelig voor zaken als traditie en uitstraling van een club. Die gaat niet van Ajax naar AZ.
Het gaat om pr-status, AZ heeft dat Ajax niet. We laten ons afslachten, ONDER HET MOM VAN: "WE STAAN ERBOVEN".
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Auto ongeluk Huntelaar
vrijdag 20 april, door RudyAjax20, Nijmegen, 16:23u, www.ajax.nl
Klaas Jan Huntelaar is na afloop van de training op weg naar huis betrokken geraakt bij een aanrijding op de A2. Bij de botsing waren twee andere automobilisten betrokken. Tijdens filevorming werd Huntelaar van achteren aangereden waarna zijn auto doorschoot op zijn voorganger.
De spits van Ajax hield aan de aanrijding alleen (op het oog) lichte nekklachten over en een bloeduitstorting op zijn voorhoofd. Naar het zich nu laat aanzien zijn de klachten niet van dien aard dat dit consequenties heeft voor zijn inzetbaarheid aanstaande zondag in de competitiewedstrijd tegen Sparta.
Pompiedom
Ach, die 'AZ-retteketet' kon ik persoonlijk wel waarderen. :DDemosthenes schreef:Van Gaal vind ik leuk, is een topcoach, de beste in Nederland, maar afgelopen donderdag heb ik me wel geëergerd aan zijn commentaar en aan de verslaggever.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Bloeduitstorting op z'n voorhoofd? Onze miljoenen kostende spits had toch wel z'n gordel om hè! :eusa_naughty:LeonardoSpits schreef:Auto ongeluk Huntelaar
vrijdag 20 april, door RudyAjax20, Nijmegen, 16:23u, www.ajax.nl
Klaas Jan Huntelaar is na afloop van de training op weg naar huis betrokken geraakt bij een aanrijding op de A2. Bij de botsing waren twee andere automobilisten betrokken. Tijdens filevorming werd Huntelaar van achteren aangereden waarna zijn auto doorschoot op zijn voorganger.
De spits van Ajax hield aan de aanrijding alleen (op het oog) lichte nekklachten over en een bloeduitstorting op zijn voorhoofd. Naar het zich nu laat aanzien zijn de klachten niet van dien aard dat dit consequenties heeft voor zijn inzetbaarheid aanstaande zondag in de competitiewedstrijd tegen Sparta.
Je weet maar nooit met dit soort dingen. Direkt na een ongeval voel je het nog niet zo, de volgende dag zit je hele nek vast...