Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jun 13, 2007 12:34 pm

goodfella schreef:
joey schreef: Ik neem aan dat Koeman hem dat niet zwart op wit wil garanderen.
Die garantie heeft Perez toch al? Samen met Farfan voorin en dan Lazovic en Kone op de bank. :hypocrite.gif:
Mwah, in theorie kan Perez op links, Danko en Kone in de spits en Farfan op rechts.

Maar ja...dat ziet ik niet echt gebeuren eigenlijk.
Face your fears and live your dreams, No Fear

goodfella

Bericht door goodfella » wo jun 13, 2007 12:46 pm

De Dominee schreef:
goodfella schreef:
joey schreef: Ik neem aan dat Koeman hem dat niet zwart op wit wil garanderen.
Die garantie heeft Perez toch al? Samen met Farfan voorin en dan Lazovic en Kone op de bank. :hypocrite.gif:
Mwah, in theorie kan Perez op links, Danko en Kone in de spits en Farfan op rechts.

Ja, 4 spitsen! Dat is behoorlijk realistisch. En dan Aissati en Afellay op het middenveld. Volstrekt logisch.

Beloki

Bericht door Beloki » wo jun 13, 2007 12:52 pm

LucaS schreef:Gelukkig maak jij dat niet uit
Daar traint de almachtige Van Gaal toch? En hier nietsnut Ten Cate? Wat let je, zou ik zeggen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 13, 2007 12:54 pm

Jullie zijn inderdaad veel Echtere Supporters! Mag ik nu weer zeggen wat ik vind, zonder voor landverrader uitgemaakt te worden?
I think I lost my fucking headache

Beloki

Bericht door Beloki » wo jun 13, 2007 12:54 pm

Dat heb je altijd al gemogen, hoor. Het valt me alleen op dat je wel erg veel kankert op ''je club''.

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 13, 2007 12:56 pm

So?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 13, 2007 12:56 pm

Nee hoor, Luuk is een echte Ajacied. Mopperen hoort erbij.

Niemand zo blij als hij toen Ajax PSV een pak slaag gaf. :tifoajax.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » wo jun 13, 2007 12:57 pm

Ach, vorig jaar kankerde iedereen op Ajax, behalve Lucas. Was hij toen de enige Ajacied?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Beloki

Bericht door Beloki » wo jun 13, 2007 12:58 pm

Ik zeg ook nergens dat hij geen Ajacied is. Hij is ongetwijfeld een groot fan. Alleen vind ik hem in 99,9% van de gevallen gewoon ziekelijk kritisch.

goodfella

Bericht door goodfella » wo jun 13, 2007 1:00 pm

Jesse schreef:Ach, vorig jaar kankerde iedereen op Ajax, behalve Lucas. Was hij toen de enige Ajacied?
Volgens mij had ik vorig seizoen wat meer reden om op Ajax te kankeren dan dit seizoen. Als jij de afgelopen 2 jaar in het stadion hebt gezeten/abbo van Tele2 was, begrijp je heel goed waarom.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo jun 13, 2007 1:06 pm

goodfella schreef:
De Dominee schreef:
goodfella schreef: Die garantie heeft Perez toch al? Samen met Farfan voorin en dan Lazovic en Kone op de bank. :hypocrite.gif:

Ja, 4 spitsen! Dat is behoorlijk realistisch. En dan Aissati en Afellay op het middenveld. Volstrekt logisch.
Zoals ik zei: ik zie het ook niet gebeuren. Niet zo aangebrand man.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jesse

Bericht door Jesse » wo jun 13, 2007 1:08 pm

goodfella schreef:
Jesse schreef:Ach, vorig jaar kankerde iedereen op Ajax, behalve Lucas. Was hij toen de enige Ajacied?
Volgens mij had ik vorig seizoen wat meer reden om op Ajax te kankeren dan dit seizoen. Als jij de afgelopen 2 jaar in het stadion hebt gezeten/abbo van Tele2 was, begrijp je heel goed waarom.
Wat mij betreft had je inderdaad meer reden om te kankeren, ik deed immers vrolijk mee.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS

Bericht door LucaS » wo jun 13, 2007 1:10 pm

Gelukkig kunnen meningen altijd verschillen; dat maakt een discussieforum ook een stuk leuker!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jun 13, 2007 1:15 pm

Zo is het. :ajaxtalk.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » wo jun 13, 2007 1:18 pm

Jöhnk schreef:Zo is het. :ajaxtalk.gif:
:blush.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jun 13, 2007 1:20 pm

Jöhnk schreef:Zo is het. :ajaxtalk.gif:
Laat Neefkens nou gewoon z'n werk doen, joh!

wimpey

Bericht door wimpey » wo jun 13, 2007 6:11 pm

'Grappig', Het leC heeft geen plek in zijn elftal voor Kenneth Perez, maar de TD ziet hem liever niet naar de ploeg vertrekken die 3 keer op rij kampioen van Nederland is geworden.

Een speler die, door de trainer, als voor Ajax niet goed genoeg wordt bevonden, wordt door de TD blijkbaar als een directe versterking voor PSV ingeschat.

Dat de heren v.w.b. Perez niet op één lijn zitten - en bij het aantrekken van Ogararu, Leonardo en Roger blijkbaar wél - doet vrezen voor de toekomst.

'Puin in', 'kwaliteit uit', is dat het motto van H&M?!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jun 13, 2007 6:53 pm

LucaS schreef:Goh, het ging er niet om dat PSV niet de vraagprijs wenst te betalen. Wat verrassend! :hypocrite.gif:
PSV moet wellicht wat meer betalen. Van een buitenlandse transfer accepteert Ajax wat meer verlies, lijkt mij.

Ik snap niet zo dat Babel niet enigszins over z'n toekomst mag bepalen door middel van een clausule in z'n contract maar dat Perez wel alle vrijheid moet krijgen om zomaar naar PSV te vertrekken. Perez is nooit verteld dat hij niet goed genoeg is en hoeft van Ajax niet weg, dus acht Ajax hem van het niveau van een topclub in Nederland. Als PSV dan langskomt, wil Ajax dus meer geld ontvangen dan wanneer Vitesse of Bolton Wanderers zich meldt.

Voor mij is het in zowel in het geval van Babel als van Perez makkelijk: Ajax moet doen wat het beste is voor Ajax. Wat dat betreft kan ik heel subjectief zijn en het mezelf heel makkelijk maken. Al die spelers zijn toch maar passanten en worden nooit zo belangrijk als Ajax. :ajaxsmiley.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo jun 13, 2007 7:02 pm

Jabu schreef:Dan ben je iig Sneijder, Lindenbergh en Grygera al vergeten.

Sneijder en Grygera zijn toe aan een stapje hoger. Lindenbergh wil iet weg, die MOET weg. En terecht.

Verder is De Mul inderdaad een prutser maar vooral een mietje!

Ik ben vooralsnog tevreden met Van Geel :headbang.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » do jun 14, 2007 5:34 am

Kenneth Perez is houding Ajax zat
door onze Telesportredactie
KOPENHAGEN - De op een transfer naar PSV wachtende Ajacied Kenneth Perez begint zijn geduld te verliezen. Volgens de Deense middenvelder en zijn manager Karsten Aabrink verkoopt Ajax de Deen liever niet aan een directe concurrent in de strijd om de landstitel en hierover bestaat bij hen grote ergernis. " Deze behandeling van Perez door Henk ten Cate kunnen wij niet meer tolereren" , aldus Aabrink.
Kenneth Perez
Kenneth Perez

"Henk ten Cate heeft gekregen wat hij wil. Ten Cate wil niet meer werken met Perez. Dit was geen verrassing meer voor ons. We wisten het al een half jaar. Dat moeten wij accepteren. Maar daarmee is de rol van Ten Cate uitgespeeld. Het is niet Ten Cate of Ajax die bepaalt waar Perez nu gaat spelen".

Technisch directeur Martin van Geel bestrijdt dat Ajax een transfer naar PSV expres dwarsboomt. "In eerste instantie wilden we Perez het liefst naar het buitenland verkopen, maar hij wil in Nederland blijven, dus die optie viel af. Vervolgens hebben we te maken met twee clubs die hem willen hebben, PSV en Feyenoord, en moeten we kijken of we eruit kunnen komen. Dat is tot op heden nog niet het geval en meer is er niet aan de hand."

Wat een zeikerds zeg.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jun 14, 2007 5:53 am

Dat Ten Cate niet met hem wilt werken is een leugen. Ten Cate wilt best met hem werken, alleen op een andere manier dan hij dat zelf wilt. Dan is het zijn recht om weg te willen, maar ga de feiten niet lopen negeren.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jun 14, 2007 5:55 am

Het begint weer echt een spel te worden (jammer dat dat altijd moet). Maar Perez moet niet zeuren: hij heeft een contract voor nog 2 jaar. Ajax wil hem bij de selectie houden (er zijn alleen betere spelers in de selectie waardoor hij weinig speelt). Perez had en kan nog waarde hebben voor Ajax, dus het is logisch dat je hem niet naar je grootste concurrent laat vertrekken. En als dat wel het geval is, dan voor de prijs die Ajax wil en niet Perez.

Ik geef Ajax groot gelijk dat ze de hoofdprijs vragen aan psv: je gaat tenslotte niet je concurrentie versterken voor 'niks'.

999

Bericht door 999 » do jun 14, 2007 7:37 am

Tja, wat AJAX en vooral HtC creeert krijgen ze terug op hun eigen bord ... verder begint dat gelul van "AJAX wil hem bij de selectie houden " ook steeds zieliger te klinken.AJAX wil Perez helemaal niet meer bij de selectie houden, net als Lindenberg en Mitea.Wat een slap gezever van de AJAX leiding weer ...
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 7:50 am

Mr. Ajax schreef:Dat Ten Cate niet met hem wilt werken is een leugen. Ten Cate wilt best met hem werken, alleen op een andere manier dan hij dat zelf wilt. Dan is het zijn recht om weg te willen, maar ga de feiten niet lopen negeren.
Dat is geen leugen, hoe kom je daar nou bij. Ten Cate heeft gezegd dat Perez niet in zijn voetbalvisie past. In gewoon Nederlands betekent dat dat hij alleen maar een beroep op hem zal doen als er echt geen andere opties meer zijn en dat hij in ieder geval veel speeltijd, laat staan een eerlijke kans op een basisplaats, kan vergeten.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jun 14, 2007 7:58 am

LucaS schreef:
Mr. Ajax schreef:Dat Ten Cate niet met hem wilt werken is een leugen. Ten Cate wilt best met hem werken, alleen op een andere manier dan hij dat zelf wilt. Dan is het zijn recht om weg te willen, maar ga de feiten niet lopen negeren.
Dat is geen leugen, hoe kom je daar nou bij. Ten Cate heeft gezegd dat Perez niet in zijn voetbalvisie past. In gewoon Nederlands betekent dat dat hij alleen maar een beroep op hem zal doen als er echt geen andere opties meer zijn en dat hij in ieder geval veel speeltijd, laat staan een eerlijke kans op een basisplaats, kan vergeten.
:drecul.gif:

Perez heeft gezegd dat hij niet in de voetbavisie van de coach past. Dat is dus zijn eigen interpretatie na zijn gesprek met Ten Cate. In de praktijk betekent het natuurlijk dat Perez geen basisplaats zal krijgen, en als twaalfde speler zal moeten fungeren. Dat vindt hij dus niet genoeg. AJAX behoudt hem met veel plezier als supersub, want zo heeft ie het ook goed gedaan afgelopen seizoen. Dat hij dat niet wilt is zijn goede recht, maar een ander verhaal.

Plaats reactie