Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Dat denk ik ook. Tenminste, op de manier zoals hij nu speelt. Bij Ajax zou hij toch meer aan de zijkant moeten blijven om zijn man op te zoeken. Dat betekent dat Huntelaar zich anders moet opstellen voor het doel als hij zelf de man van het doelpunt zou blijven. Ik vraag me af hoe dat gaat.
Vooral Sneijder zal van Leonardo profiteren, denk ik.
Vooral Sneijder zal van Leonardo profiteren, denk ik.
Laatst gewijzigd door Bert op ma dec 11, 2006 2:36 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Mwah. Ik vind Seedorf niet zo bijzonder, maar nog belangrijker: hij past totaal niet bij wat we al hebben lopen.
Dat zegt niets.joey schreef:Wij zitten nu tegen Gabri, Maduro en Lindenbergh aan te kijken. Dan heb ik liever Clarence, hoor. :eusa_pray:
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dan haal ik liever Schaars en Defour. Of als Defour niet zo kunnen kan je altijd nog Bruins halen.joey schreef:Sneijder is over een half jaar weg. De rest van de middenvelders vind ik niet van een dusdanig niveau dat je om hen Seedorf niet zou moeten halen.
Seedorf voor een zacht prijsje en Schaars voor meer. Dan staat er wat. :yes:
Maar ik denk dat MvG één dure aankoop voor het middenveld wel genoeg vindt. Het zal niet lang meer duren voordat Sarpong en Anita op de deur gaan kloppen, lijkt mij.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik had het niet over de persoon Seedorf. Seedorf is soms een wat moeilijke jongen, maar wel een modelprof.Jöhnk schreef:Nou, iemand die Leonardo haalt zie ik zeer zeker in staat om Seedorf te halen.Bertje schreef:Van Geel is echt niet zo gek om Seedorf te halen. :nooo:
Verder ben ik het met joey eens. Ik vind Seedorf geen geweldenaar of wereldtopper, maar wel een interessante optie voor Ajax.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat Seedorf het bij alle topclubs tot basisspeler schopte en en passant 3 maal de CL op zijn naam schreef is een kwestie van scorebord journalistiek. Die jongen kan er geen hout van, hij mag de schoenveters van onze huidige bikkels nog niet eens strikken... :hypocrite:
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
Ehh, ik heb Babel nooit afgeschreven. (Wel geconstateerd dat hij vorig seizoen onder de maat was.) Net zoals ik hem nu niet aan de hand van luttele aardige wedstrijdjes de hemel in prijs.
@Bertje: Seedorf is inderdaad een modelprof. Laat ik het dan anders zeggen: iemand die Roesjee haalt is zeer zeker in staat om Seedorf te contracteren. ;)
@Bertje: Seedorf is inderdaad een modelprof. Laat ik het dan anders zeggen: iemand die Roesjee haalt is zeer zeker in staat om Seedorf te contracteren. ;)
Babel is jong. Hij is zichzelf nog aan het vormen. Seedorf komt nooit meer van dat lage tempo af.joey schreef:Ik heb meer twijfels over Davids. Die is ouder en de sleet zit er inmiddels op.
HtC kan Seedorf en Davids wel aan. Die kent de Surinaamse mentaliteit. Ryan Babel is onder hem ook opgebloeid. Wie gaf er een jaar geleden nog een cent voor Ryan?
Davids is wat mij betreft wel welkom, als hij tenminste niet veel kost. Ik kan mij voorstellen dat MvG gaat proberen of hij Davids nog een half jaar kan huren.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik neem aan dat hij Seedorf wel heeft zien spelen. Nee, die hoef ik niet zo nodig. Liever Bruins die een half jaar moet wennen, dan Seedorf die altijd een blok aan je been blijft.Jöhnk schreef:@Bertje: Seedorf is inderdaad een modelprof. Laat ik het dan anders zeggen: iemand die Roesjee haalt is zeer zeker in staat om Seedorf te contracteren. ;)
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hierbij dan:
Ach, het risico is beperkt, en het geeft inderdaad meer mogelijkheden voorin. Het is aan Henk om aan te tonen dat zijn keuze goed was.
www.ad.nlLeonardo kiest voor Ajax
AMSTERDAM - Leonardo speelt na de winterstop voor Ajax. De spits van NAC tekent een contract dat hem tot de zomer van 2009 aan de Amsterdamse club bindt. De 23-jarige Braziliaan moet nog wel met goed gevolg de medische keuring afleggen.
Leonardo wordt voorlopig nog niet gepresenteerd. Ajax en de aanvaller zullen wachten totdat de transfermarkt in de winterstop weer wordt geopend. De clubleiding van Ajax wil de overgang daarom nog niet bevestigen. ,,Ik kan en wil niets zeggen. We zijn bovendien een beursgenoteerd bedrijf. We zijn aan regels gebonden'', sprak trainer Henk ten Cate maandag na afloop van de training.
Ajax betaalt 750.000 euro voor Leonardo die ook in de belangstelling van Tottenham Hotspur en PSV stond. NAC moet de transfersom delen met de aanvaller en Feyenoord. De Braziliaan doorliep vanaf zijn twaalfde de jeugdopleiding van de Rotterdamse club. ,,Ik weet niet of Leonardo ons beter maakt'', sprak Ten Cate afgelopen vrijdag al over de spits. ,,Van één speler word je niet zo vlug veel beter. Hij geeft me wel meer alternatieven voor de aanval. Dat is prettig.''
Ach, het risico is beperkt, en het geeft inderdaad meer mogelijkheden voorin. Het is aan Henk om aan te tonen dat zijn keuze goed was.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dan moet die Bruins heel wat zijn. :shock:Bertje schreef:Liever Bruins die een half jaar moet wennen, dan Seedorf die altijd een blok aan je been blijft.
Seedorf was op zijn zestiende al goed genoeg voor de Nederlandse competitie, en dan zou hij dat nu niet meer zijn? Seedorf heeft zich jaar in jaar uit bewezen op een niveau waar Sneijder en Maduro voorlopig alleen van mogen dromen. En hij is nooit eeuwige wisselspeler geweest, zoals Gabri, noch heeft hij op de nominatie gestaan om aan De Graafschap te worden uitgeleend, zoals Lindenbergh. Seedorf heeft bovendien een ijzersterk lichaam, hij is nooit geblesseerd. Hij is pas dertig, normaal gesproken kan hij nog een paar jaartjes mee. Bij Ajax mogen ze zich in de handjes knijpen als hij voor onze club wil spelen.
Het stinkt aan alle kanten!
Eens kijken wie Psv nu binnen haalt.Duke schreef:Hierbij dan:
www.ad.nlLeonardo kiest voor Ajax
AMSTERDAM - Leonardo speelt na de winterstop voor Ajax. De spits van NAC tekent een contract dat hem tot de zomer van 2009 aan de Amsterdamse club bindt. De 23-jarige Braziliaan moet nog wel met goed gevolg de medische keuring afleggen.
Leonardo wordt voorlopig nog niet gepresenteerd. Ajax en de aanvaller zullen wachten totdat de transfermarkt in de winterstop weer wordt geopend. De clubleiding van Ajax wil de overgang daarom nog niet bevestigen. ,,Ik kan en wil niets zeggen. We zijn bovendien een beursgenoteerd bedrijf. We zijn aan regels gebonden'', sprak trainer Henk ten Cate maandag na afloop van de training.
Ajax betaalt 750.000 euro voor Leonardo die ook in de belangstelling van Tottenham Hotspur en PSV stond. NAC moet de transfersom delen met de aanvaller en Feyenoord. De Braziliaan doorliep vanaf zijn twaalfde de jeugdopleiding van de Rotterdamse club. ,,Ik weet niet of Leonardo ons beter maakt'', sprak Ten Cate afgelopen vrijdag al over de spits. ,,Van één speler word je niet zo vlug veel beter. Hij geeft me wel meer alternatieven voor de aanval. Dat is prettig.''
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Edgar Davids niet naar Ajax
AJAX Ajax zal in de winterstop geen pogingen doen om Edgar Davids naar Amsterdam te halen.
Dat zei trainer Henk ten Cate maandag na de training. Afgelopen zomer was er sprake van dat de oud-Ajacied, inmiddels uitkomend voor het Engelse Tottenham Hotspur, naar Amsterdam zou komen. Nu heeft Ten Cate daar geen behoefte meer aan.
"Onze selectie is compleet. Hoogstens Leonardo komt en Vertonghen wordt misschien uitgeleend", aldus Ten Cate.
11 december 2006 - 16:45
AJAX Ajax zal in de winterstop geen pogingen doen om Edgar Davids naar Amsterdam te halen.
Dat zei trainer Henk ten Cate maandag na de training. Afgelopen zomer was er sprake van dat de oud-Ajacied, inmiddels uitkomend voor het Engelse Tottenham Hotspur, naar Amsterdam zou komen. Nu heeft Ten Cate daar geen behoefte meer aan.
"Onze selectie is compleet. Hoogstens Leonardo komt en Vertonghen wordt misschien uitgeleend", aldus Ten Cate.
11 december 2006 - 16:45