Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
KJH voor 27,5 mln kan ik mee leven. Berg naar Ajax zou me bijzonder teleurstellen!brigade zuid schreef:Ik hoorde vandaag van iemand die in Hamburg een scout van AJAX gesproken heeft dat KJH in de winterstop voor 27,5 miljoen naar Real gaat en dat Markus Berg naar AJAX gaat.. voor hetzelfde geld is het onzin en lult ie maar wat uit zn nek maar ach kan het hier net zo goed ff neerzetten toch.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Daily Blind
Berg komt niveau te kort en past ook nog eens niet bij Ajax.De Dominee schreef:KJH voor 27,5 mln kan ik mee leven. Berg naar Ajax zou me bijzonder teleurstellen!brigade zuid schreef:Ik hoorde vandaag van iemand die in Hamburg een scout van AJAX gesproken heeft dat KJH in de winterstop voor 27,5 miljoen naar Real gaat en dat Markus Berg naar AJAX gaat.. voor hetzelfde geld is het onzin en lult ie maar wat uit zn nek maar ach kan het hier net zo goed ff neerzetten toch.
In Nl zijn er 2 opties: Arnautovic die eventueel ook nog kan uitwijken naar de vleugels en van Wolfswinkel, maar die zie ik het liefst dit seizoen nog afmaken bij Vitesse.
-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind
Het is wel erg vervelend dat in deze situatie Cvitanich nog weinig indruk heeft kunnen maken en bovendien geblesseerd is. Als je nu weet dat die jongen het gewenste niveau heeft en zijn draai begint te vinden kun je makkelijker meegaan in een transfer.
Dan schuif je Cvitanich door naar de positie van 1e spits en haal je bijvoorbeeld zo'n jongen als Arnautovic voor daarachter. Overigens heb ik van die laatste nog steeds niet voldoende gezien om mezelf te overtuigen maar ik zie Twente dan ook niet of nauwelijks.
Dan schuif je Cvitanich door naar de positie van 1e spits en haal je bijvoorbeeld zo'n jongen als Arnautovic voor daarachter. Overigens heb ik van die laatste nog steeds niet voldoende gezien om mezelf te overtuigen maar ik zie Twente dan ook niet of nauwelijks.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Ik ken hem vanuit de jeugd en daar was hij erg imponerend. Hij is nsel, doelgericht. Goed aanspeelpunt en kan een actie maken. Daarnaast kan hij makkelijk snel wegdraaien bij de tegenstander en hiermee altijd voor gevaar zorgen. En positie kiezen voor het doel is hij erg goed in. Ondanks dat hij momenteel de bal er niet in schiet en een kans wil missen is hij echt een groeibriljant.J.G. schreef:Waarom ziet iedereen het zo zitten in Van Wolfswinkel?
Arnautovic zeker snel halen!
Op AS is het op dit moment een hot item, zij melden een bijna-overeenkomst tussen Real en Ajax (http://www.as.com).
-
- AT Toto winner 15/16
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Het staat nu op bijna alle sites:
Hoewel ze het allemaal van elkaar overnemen natuurlijk.
Telegraaf.Huntelaar in gesprek met Real Madrid
Van onze Telesportredactie
Gerelateerde artikelen
MADRID/AMSTERDAM - Klaas Jan Huntelaar staat op het punt om een contract te tekenen bij Real Madrid. De Amsterdamse spits moet de Koninklijke versterken omdat Ruud van Nistelrooij de rest van het seizoen uitgeschakeld is met een knieblessure. Direct na de winterstop kan de Ajacied zijn opwachting maken bij de club van trainer Bernd Schuster, zo meldt het Spaanse Marca.
Huntelaar is momenteel nog geblesseerd maar het herstel van zijn gescheurde enkelband verloopt voorspoedig. In principe kan de spits in januari weer spelen.
Bij Real Madrid spelen al een handvol Nederlanders. Behalve de nu uitgeschakelde Van Nistelrooij zijn dat Wesley Sneijder, Arjen Robben, Rafael van der Vaart en Royston Drenthe.
Huntelaar zou dan de zesde Nederlander in Spaanse dienst worden. Het contract van Huntelaar bij Ajax loopt nog tot 2010.
Hoewel ze het allemaal van elkaar overnemen natuurlijk.
20 miljoen is wat mij betreft wel een beetje de ondergrens hoor. Madrid zit in de problemen vanwege de blessure van V.Nistelrooy en dan komen ze halverwege het seizoen onze enige topscorer weghalen. In dat scenario zit volgens mij nog minstens 5 miljoen extra....
Als dit doorgaat hoop ik overigens wel dat ze Berg in Groningen laten. Ik zit er niet op te wachten om weer meer dan de hoofdprijs te gaan betalen in het noorden van het land. Daarbij denk ik ook niet dat hij echt bij Ajax zou passen kwa spelstijl.

Als dit doorgaat hoop ik overigens wel dat ze Berg in Groningen laten. Ik zit er niet op te wachten om weer meer dan de hoofdprijs te gaan betalen in het noorden van het land. Daarbij denk ik ook niet dat hij echt bij Ajax zou passen kwa spelstijl.
Nil volentibus arduum