Nee, ik had nooit gedacht dat KJH contact op zou nemen met scheringa, maar ik ben daar nu niet meer zo zeker van. KJH doet geen enkele moeite om de waarheid boven tafel te krijgen, een slap: ik heb gebeld (en waarschijnlijk niet eens iets ingesproken)Bertje schreef:Niet mee eens. Mensen die willen denken dat er vuur is zullen dat toch wel blijven denken. Kijk maar naar iemand als Lucas. ;)
Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16
Goh het lijken wel Ajacieden, op de banken als MvG van AZ komt, op de banken als we toch maar mooi Van de Zee wegpeuteren bij PSv maar als er ook maar een piepklein geruchtje gaat dat KJH misschien wel naar AZ wil dan is het kut AZ dit, kut AZ dat, Scheringa moet dood etc.Daniel_vT schreef:Ophangen die vent, strop erom en aan zijn eigen DSB Stadion hangen.. Verbranden op het heetste vuur, een miljoen kogels door hem heen jagen.. Shit wat een idioot, hij past precies bij het plaatje van grootheidswaanzin van AZ. Als er spelers van AZ naar Ajax vertrekken (zoals Perez en Lindenbergh) en als Jenner verklaart Ajax-fan te zijn en er graag nog eens te willen spelen roepen de AZ sukkeltjes moord en brand en zijn het "Judassen" maar zodra er geruchten gaan dat er spelers van Ajax naar AZ gaan springen ze rond en gillen ze van blijdschap en komen ze zowat klaar bij de woorden van ''Herr Führer" Scheringa. Sorry hoor, maar mag ik een teiltje?
Oh nee hoor, van mij mag ie gaan. Als Scheringa met een hoog genoeg bod komt van rond de 20 miljoen vind ik het prima. Het gaat mij alleen maar vooral om dat zielige achterbakse onruststoken van Scheringa terwijl hij alleen maar keiharde leugens verkondigt..brigade zuid schreef:Goh het lijken wel Ajacieden, op de banken als MvG van AZ komt, op de banken als we toch maar mooi Van de Zee wegpeuteren bij PSv maar als er ook maar een piepklein geruchtje gaat dat KJH misschien wel naar AZ wil dan is het kut AZ dit, kut AZ dat, Scheringa moet dood etc.Daniel_vT schreef:Ophangen die vent, strop erom en aan zijn eigen DSB Stadion hangen.. Verbranden op het heetste vuur, een miljoen kogels door hem heen jagen.. Shit wat een idioot, hij past precies bij het plaatje van grootheidswaanzin van AZ. Als er spelers van AZ naar Ajax vertrekken (zoals Perez en Lindenbergh) en als Jenner verklaart Ajax-fan te zijn en er graag nog eens te willen spelen roepen de AZ sukkeltjes moord en brand en zijn het "Judassen" maar zodra er geruchten gaan dat er spelers van Ajax naar AZ gaan springen ze rond en gillen ze van blijdschap en komen ze zowat klaar bij de woorden van ''Herr Führer" Scheringa. Sorry hoor, maar mag ik een teiltje?
Op www.azfanpage.nl zou Scheringa gereageerd hebben. Volgens de mods daar hebben ze zijn ip-adres gecontroleerd en is hij het echt. Zijn boodschap: KJH en Aisatti hebben hem niet gebeld en ze komen niet naar AZ.
Voor wat het waard is.
Voor wat het waard is.
Het stinkt aan alle kanten!
Ajax online.Scheringa van de Alkmaarse club het weer eens tijd om de verhoudingen op scherp te zetten. Aan een journalist van Voetbal International lekte Scheringa dat Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar AZ zou hebben benaderd voor een eventuele overstap. "Daar is niets van waar, pure onzin", reageert Huntelaar tegenover AT5.
Volgens de spits heeft hij zijn diensten dan ook nooit aangeboden in Alkmaar, zoals door VI wordt beweerd. "Het is echt absolute onzin", aldus de Ajacied over de berichten in de media. "Ik weet niet waar dit vandaan komt. Ik heb die betreffende journalist (Iwan van Duren, red.) gebeld, maar hij nam zijn telefoon niet op. Het lijkt me ook niet meer dan normaal als hij bij mij van tevoren even informeert of zijn bronnen de waarheid vertellen. Dat heeft hij niet gedaan en dat zegt volgens mij genoeg over dat artikel."
Huntelaar, die bij Ajax nog een contract heeft tot medio 2010, laat verder weten dat hij blij is in De Arena. "Ajax is voor honderd procent een goede keuze. Een bewuste keuze en daar sta ik nog steeds achter. Toen ik eerder dit seizoen op de bank terechtkwam, werd mijn naam ook al meteen in verband gebracht met AZ. Het is steeds nergens op gebaseerd."
Ach Scheringa is niks anders dan een glibberige slang ...
Blij met de punten ...
het bericht:joey schreef:Op www.azfanpage.nl zou Scheringa gereageerd hebben. Volgens de mods daar hebben ze zijn ip-adres gecontroleerd en is hij het echt. Zijn boodschap: KJH en Aisatti hebben hem niet gebeld en ze komen niet naar AZ.
Voor wat het waard is.
Vreemd blad dat vi!Klaas-Jan Huntelaar zou, als we Voetbal International mogen geloven, contact hebben opgenomen met voorzitter Dirk Scheringa van AZ. De huidige spits van Ajax zou volgens het weekblad ontevreden zijn over zijn rol bij de Amsterdammers, en daarom een overgang naar Alkmaar wel zien zitten.
Met name trainer Henk ten Cate zou een belangrijke rol hebben gespeeld in de beslissing van Huntelaar om bij één van de concurrenten zijn verhaal te doen. De 23-jarige Achterhoeker werd halverwege het seizoen geslachtofferd door zijn coach, nadat hij enkele weken niet meer tot scoren wist te komen.
Huntelaar liet daarop in een interview met het Algemeen Dagblad weten dat deze maatregel van Ten Cate niet de juiste methode is om hem te prikkelen. Vervolgens legde de club hem een spreekverbod op.
Naast Huntelaar zou ook Ismaïl Aissati zich hebben aangeboden bij AZ. Het 18-jarige talent, die momenteel op huurbasis uitkomt voor FC Twente, zou destijds geen vertrouwen meer hebben gehad in PSV-coach Ronald Koeman.
Hierop besloot hij om een belletje naar Alkmaar te plegen, waarbij hij zijn diensten zou hebben aangeboden aan de voorzitter van de huidige nummer twee van de eredivisie.
Update:
Dirk liet het al weten in de reacties. Huntelaar en Aissati hebben geen contact met hem opgenomen en ze komen ook niet naar AZ.
Update 2:
Inmiddels heeft Ajax een officiele verklaring naar buiten doen gaan om het hele verhaal als onzin af te schrijven.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Geloof je dat verhaal inmiddels nog, Luuk? Zelfs nu Derksen heeft gezegd dat KJH er waarschijnlijk weinig van wist?Muisje Andersom schreef:Het is toch wel fijn als je onmiddelijk wordt geloofd als je maar iets zegt. En mensen die het niet zomaar 100% slikken zijn 'iemand als....'. Het is een mooie wereld
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ik had niet het idee dat KJH zelf dat allemaal geregeld heeft hoor Joey. Ik weet het natuurlijk niet, maar dat huntelaar niet blij was (is?) bij Ajax en TC, staat voor mij al een tijd als ene paal boven water. Al eerder dan de berichten daarover verschenen, dus nee, ik ben niet overtuigd
I think I lost my fucking headache
Ach nee, natuurlijk niet. Dat KJH het zelf ontkent en dat Derksen bij nader inzien zich beroept op 'de zaakwaarnemer van KJH of een tussenpersoon' (hij weet dus niet eens wie) mag geen rol spelen. KJH is ongelukkig bij Ajax, al dat gepraat van hem over dat hij een bewuste keuze heeft gemaakt en dat hij het naar zijn zin heeft bij Ajax moeten we met een korrel zout nemen. Nee, dan Scheringa! De integriteit in persoon! :hypocrite: