Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 8:41 pm

Ferry schreef:Frank de Boer zegt net in een een interview op Eredivisie Live duidelijk dat Mounir het nu nog niet op kan brengen om voor Ajax te spelen. Sorry hoor, maar dan ben je mentaal niet geschikt voor topvoetbal. Hij is er bij 1 wedstrijd naast gehouden en de communicatie daarover is niet optimaal geweest. Daarna hebben ze een gesprek gehad, dan moet dat toch uit de wereld zijn. Waarom kan meneer zich nu nog niet opladen om voor Ajax te spelen in godsnaam? Omdat hij geen garantie krijgt op een basisplaats?
Zei Frank de Boer dat allemaal of is dat jouw interpretatie?
Het stinkt aan alle kanten!

jamie
Berichten: 898
Lid geworden op: zo apr 19, 2009 9:51 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door jamie » do dec 23, 2010 8:42 pm

Krijgt hij wel zijn salaris doorbetaald?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ajaciedjuh » do dec 23, 2010 8:42 pm

Ik hoef hem nooit meer bij Ajax te zien (mits de verhalen kloppen). :1evil.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door ferry » do dec 23, 2010 8:44 pm

joey schreef:
Ferry schreef:Frank de Boer zegt net in een een interview op Eredivisie Live duidelijk dat Mounir het nu nog niet op kan brengen om voor Ajax te spelen. Sorry hoor, maar dan ben je mentaal niet geschikt voor topvoetbal. Hij is er bij 1 wedstrijd naast gehouden en de communicatie daarover is niet optimaal geweest. Daarna hebben ze een gesprek gehad, dan moet dat toch uit de wereld zijn. Waarom kan meneer zich nu nog niet opladen om voor Ajax te spelen in godsnaam? Omdat hij geen garantie krijgt op een basisplaats?
Zei Frank de Boer dat allemaal of is dat jouw interpretatie?
De Boer zei dat hij het niet op kon brengen om te spelen. Daarbij zei hij dat hij nog altijd gelooft in Mounir (en hij zei daar ook bij: om te spelen of op de bank)
Wat zou jouw interpretatie daarvan zijn Joey?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 8:48 pm

Dat het moet zakken bij El Hamdaoui. Weekje vakantie, goede voornemens...
Het stinkt aan alle kanten!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door M.. » do dec 23, 2010 8:49 pm

Ik ben het met Joey eens. FdB moet met een bossie bloemen op de knieën naar El Ham toe kruipen en hem smeken om vergiffenis.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 8:50 pm

M schreef:Ik ben het met Joey eens. FdB moet met een bossie bloemen op de knieën naar El Ham toe kruipen en hem smeken om vergiffenis.
Dat is het andere uiterste.

Denk dat ze nog eens om de tafel moeten.
Het stinkt aan alle kanten!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door M.. » do dec 23, 2010 8:51 pm

Sorry, zal het niet meer met je eens zijn.

Probeert een mens goed te doen.........

Maar alle gekheid op zijn stokje. Ik vind het een bizarre gedachtengang wanneer een speler zou vinden dat een trainer zich vooraf bij hem moet verantwoorden dat die speler niet speelt. Dat kan die speler prima horen wanneer de rest van het team ook de opstelling hoort. Dat sommige kranten de conclusie al getrokken hebben die die speler nog niet getrokken hard. Tja, het is een harde wereld.
Laatst gewijzigd door M.. op do dec 23, 2010 8:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 8:54 pm

M schreef:Sorry, zal het niet meer met je eens zijn.

Probeert een mens goed te doen.........
Doe nog wat meer je best... :ajaxsmiley.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door M.. » do dec 23, 2010 8:55 pm

joey schreef:
M schreef:Sorry, zal het niet meer met je eens zijn.

Probeert een mens goed te doen.........
Doe nog wat meer je best... :ajaxsmiley.gif:
Ik vind dit al heel wat. Dat jij het niet kan waarderen ligt dan weer niet aan mij. Ik heb mijn goede kerstdaad in ieder geval gedaan en kom in de hemel!

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door ferry » do dec 23, 2010 9:04 pm

Ajax is toch schappelijk op zich? Gesprek met 'm gehad, nu op vakantie gestuurd tot 4 januari, dan weer een gesprek.... Ik zou niet weten wat ze nog meer zouden moeten doen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 9:04 pm

Een slappe poging, vind ik. Jij wordt een klantje van 666. :ajaxsmiley.gif:

Maar serieus, denk je dat Ajax dit op de spits moet drijven zodat El Hamdaoui met slaande deuren voor een spotprijs vertrekt?

Ik kan je zeggen, zo doen ze het niet. Ze kijken wel uit.
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB
Berichten: 16904
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door GangstaRiB » do dec 23, 2010 9:14 pm

joey schreef:Een slappe poging, vind ik. Jij wordt een klantje van 666. :ajaxsmiley.gif:

Maar serieus, denk je dat Ajax dit op de spits moet drijven zodat El Hamdaoui met slaande deuren voor een spotprijs vertrekt?

Ik kan je zeggen, zo doen ze het niet. Ze kijken wel uit.
Maar we zitten dus in de houdgreep van Mounir... Meneer weigert te spelen, dus z'n marktwaarde keldert. Als hij weg wil, gaat dat makkelijker als ie goedkoop is. Tevens wil je toch de kwaliteiten van El Ham in je team hebben.. maar ja.. hoe gemotiveerd is ie? Tot 4 januari z'n salaris bevriezen is misschien het meest logische, als ligt El Ham daar niet wakker van denk ik..

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door M.. » do dec 23, 2010 9:15 pm

joey schreef:Een slappe poging, vind ik. Jij wordt een klantje van 666. :ajaxsmiley.gif:

Maar serieus, denk je dat Ajax dit op de spits moet drijven zodat El Hamdaoui met slaande deuren voor een spotprijs vertrekt?

Ik kan je zeggen, zo doen ze het niet. Ze kijken wel uit.
Mwoah.. die tijd heb ik wel gehad.. de satanic bible ligt al een paar jaar stof te happen. Dit moet absoluut helpen.

Ik denk dat het voor el ham kiezen of delen zou moeten zijn tenzij ze in het contract gezet hebben dat het belang van el ham boven het belang van Ajax gaat. Erl ham speelt een spelletje waarbij hij miljoenen euro's verdiend. Dan is het niet te veel gevraagd dat hij de beslissing van zijn baas accepteert. Als je je dan ziek gaat melden omdat hij geen voorkeursbehandeling krijgt dan daal je behoorlijk in mijn aanzien. Dat geldt voor spelers van Ajax en dat geldt voor directe collega's die iets minder verdienen dan hij. Ik hoop absoluut niet dat het kruipend, hielenlikkend en met een kopje thee afgedaan wordt. Wat mij betreft vind ik het al heel schappelijk dat de periode 'vakantie' genoemd wordt en geen 'schorsing'

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 9:23 pm

Daar ben je supporter voor. Ajax moet dit iets zakelijker bekijken.
Het stinkt aan alle kanten!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door M.. » do dec 23, 2010 9:24 pm

Ik neem nog steeds aan dat jij ook supporter bent. Wat zegt jouw gevoel?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 9:28 pm

Mijn gevoel zegt dat een storm in een glas water is. En dat de supporters van Ajax binnenkort weer op de banken staan na een mooie goal van Mounir.

Ik wil niet te snel oordelen en niet te snel veroordelen. Het lijkt me niet meer dan fair om beide partijen te horen.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » vr dec 24, 2010 1:13 am

Volgens Demy is er ook meer aan de hand. Spelers en mensen binnen Ajax vragen hem ook over het gedrag van El Ham.

En natuurlijk Joey, als het bestuur/de trainers etc. hem vergeven wie zijn de supporters dan om hem uit te fluiten? Als hij er niks van bakt oke... maar anders moedig je hem toch aan? Niks verkeerds aan.

Maar dat moet ik nog maar zien.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door LucaS » vr dec 24, 2010 6:52 am

Bijzonder dat mensen vinden dat Ajax de ruzie moet escaleren. Die jongen is miljoenen waard en Ajax kan zich niet veroorloven daar achteloos een streep door te zetten. Een kopje thee is hier, zoals zo vaak, een uitstekende oplossing.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » vr dec 24, 2010 9:53 am

Rishi schreef:Volgens Demy is er ook meer aan de hand. Spelers en mensen binnen Ajax vragen hem ook over het gedrag van El Ham.
Demy de Zeeuw moet zijn grote toeter eens houden. Zijn uitspraken doen over het algemeen meer kwaad dan goed.
En natuurlijk Joey, als het bestuur/de trainers etc. hem vergeven wie zijn de supporters dan om hem uit te fluiten? Als hij er niks van bakt oke... maar anders moedig je hem toch aan? Niks verkeerds aan.
Ach, vergeven... In het topvoetbal gaat het om het presteren. Neem Rijkaard. Die werd in 1987 weggehoond en uitgescholden. Hij moest maar opdonderen en nooit meer terugkomen. Een paar jaar later stonden de supporters te juichen toen 'onze Frankie thuiskwam'.

Bij Ajax moeten ze nu rationeel denken. Die jongen kan verdomd goed voetballen, dus het geniet de voorkeur om hem er 'gewoon' bij te houden. Lukt dat niet, dat moet er een goede oplossing gevonden worden. Zodat die jongen ergens anders aan de slag komt en Ajax een goede prijs krijgt. Het ene of het andere bereik je niet door het op de spits te drijven, dan kan ik je verzekeren.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Pride of Amsterdam » vr dec 24, 2010 10:23 am

joey schreef:Daar ben je supporter voor. Ajax moet dit iets zakelijker bekijken.
Zakelijker bekijken? Ze betalen die gozer GVD ruim een miljoen per jaar! Het wordt dat dat die El Hamdawie(?) het eens wat zakelijker gaat bekijken!!
Op naar de vierde ster!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door LucaS » vr dec 24, 2010 10:25 am

Daar is denk ik vrijwel iedereen het over eens. De vraag is alleen even hoe je dat gaat bereiken. Heb je de grootste kans op succes met een boete en schorsing, of is in gesprek gaan, al dan niet met kopje thee, wellicht toch een betere strategie?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Pride of Amsterdam » vr dec 24, 2010 10:29 am

Keihard aanpakken! NIEMAND is groter/belangrijker dan Ajax.

Ik bedoel, als je bij het eerste elftal nog rekening moet houden met het feit dat jongens niet met teleurstelling om kunnen gaan.....
Op naar de vierde ster!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door LucaS » vr dec 24, 2010 10:30 am

Dat is dan heel stoer van Ajax, want een groot conflict drukt zijn transferwaarde ongetwijfeld met een paar miljoen. Het mag wat kosten, die principes!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48025
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door peter » vr dec 24, 2010 10:34 am

Ontslaan! En zijn contract afkopen!

:smallgrin.gif:

Plaats reactie