Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
-
Zou je een keer een bronvermelding erbij kunnen zetten ipv al die loze kreten ajaxhome?
Alves naar Ajax...denk het ook. Als er een speler niet bij Ajax past is hij het wel, bovendien is hij te duur.
Onbetrouwbare geruchten betekent niet dat je gewoon geruchten kunt verzinnen en posten.
Alves naar Ajax...denk het ook. Als er een speler niet bij Ajax past is hij het wel, bovendien is hij te duur.
Onbetrouwbare geruchten betekent niet dat je gewoon geruchten kunt verzinnen en posten.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
zit niet zo slap te zeiken, domme-nee! Ajaxhome hoopt op Alves, zoveel mag duidelijk zijn. Daarbij heeft hij de mening dat ons scoutingsapperaat benedenmaats werk levert [en dat al jaren doet] geen van de twee zijn off topic, en dus is een bron vermelding niet nodig, lijkt mee.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
eindelijk dan zijn we meteen van die opstelling-postings van Mr Ajax af. Er is nu een mod die daarop gaat letten. :xyxthumbs:Neefkens schreef:Dat "hopen" doet ie dan maar ergens anders. :aai:
Het gaat hier wel degelijk om geruchten die misschien erg onwaarschijnlijk lijken maar wel ergens een bron hebben. En dan is het voor de medeleden handig om die er bij te zetten.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
en wederom zeg ik dat ik aan je verzoek geen gehoor zal geven.De Dominee schreef:[Ik vergeef je de reactie en vraag je bij deze nogmaals mij voortaan met mijn schermnaam aan te spreken dan wel aan mij te refereren met mijn schermnaam. Nogmaals bedankt.
Je bent erg vermoeiend. Ik kort hem alleen maar af, jij doet het puur om te klieren.
Wat is er nu waar van het eerder verschenen gerucht van Landzaat ? Hij heeft het in ieder geval niet naar zijn zin in Wigan. Ik herinner me een troosteloos verhaal van een wanhopig rondsjokkende Danny, die steeds ballen over zijn hoofd heen en weer zag vliegen. :sad:
Wat is er nu waar van het eerder verschenen gerucht van Landzaat ? Hij heeft het in ieder geval niet naar zijn zin in Wigan. Ik herinner me een troosteloos verhaal van een wanhopig rondsjokkende Danny, die steeds ballen over zijn hoofd heen en weer zag vliegen. :sad:
Dan vrees ik dat ik bij deze de vraag bij de mods neer moet leggen, hoe spijtig dan ook. Een benaming van No Brains is namelijk geenszins een verbastering van mijn schermnaam, eerder een scheldwoord. Bovendien ben jij niet bij machte mijn intelligentie te beoordelen.
Ontopic dan maar weer!
Ontopic dan maar weer!
Laatst gewijzigd door Michael_B op za jan 27, 2007 11:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad, laat Landzaat maar zitten waar hij zit.
Code: Selecteer alles
Ryan Babel -Huntelaar - Leonardo
--------Sneijder
Urby -------------- Gabri
-------Davids
Vermaelen - Stam - Heitinga
Maarten Stekelenburg
Maar dit is wel degelijk de topic waar men ook mag aangeven welke spelers men graag ziet komen, toch? Het gaat er alleen om dat je even duidelijk maakt of het om jouw vurige wens of om een onbetrouwbaar gerucht gaat, is het niet?Neefkens schreef:Dat "hopen" doet ie dan maar ergens anders. :aai:
Het gaat hier wel degelijk om geruchten die misschien erg onwaarschijnlijk lijken maar wel ergens een bron hebben. En dan is het voor de medeleden handig om die er bij te zetten.
Niet dat ik Doc z'n kant kies, want die was gewoon weer irritant bezig. ;)
Precies. Na Davids is het mooi geweest. Bovendien twijfel ik ook aan de meerwaarde van Landzaat.Bertje schreef:Liever niet nog een speler zonder restwaarde.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Je zou eens moeten weten welke emotionele schade jij me hiermee berokkend. X'CNeefkens schreef:Je bent erg vermoeiend. Ik kort hem alleen maar af, jij doet het puur om te klieren.
Maar eh, wat moeten we met zo'n opgebrand semi-sprookje als Landzaat
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Is er geen nieuws, hoe onbetrouwbaar ook, zodat we een streep kunnen zetten onder dat gezeik? :eusa_pray:
Ik geloof trouwens nooit dat Ajax Landzaat gaat halen. Wigan zal een flinke transfersom vragen en als een ding duidelijk is geworden de afgelopen dagen is het dat Ajax écht geen geld heeft. Zelfs Davids kunnen ze niet halen zonder te verkopen.
Ik geloof trouwens nooit dat Ajax Landzaat gaat halen. Wigan zal een flinke transfersom vragen en als een ding duidelijk is geworden de afgelopen dagen is het dat Ajax écht geen geld heeft. Zelfs Davids kunnen ze niet halen zonder te verkopen.
Het stinkt aan alle kanten!