Ik probeer daarmee aan te geven dat ik hem ook had opgesteld, ook al mist hij nog z'n oude 'ritme' en redt hij nog geen hele wedstrijd. Want een Sulejmani in deze vorm is nog steeds beter dan de alternatieven op dit moment.joey schreef:Dat zegt meer over die andere twee.
Hoeveel balcontacten heeft Sulejmani gehad? Tien?
Ismail Aissati
Moderator: mods
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Peter Hoekstra kreeg ook kansen, maar zijn blessure bleek onoverkomelijk.Beloki schreef:Hij is nu eenmaal geblesseerd. Waarom zou hij na de winterstop geen kans krijgen volgens jou?Demosthenes schreef:Aissati? Zal hij dit seizoen nog spelen of wordt het Peter Hoekstra II?
Hoe lang is Aissati al geblesseerd? Vorig seizoen liep het ook niet goed met die knie, nu in de voorbereiding weer enz. Ik maak me zorgen over (de blessure van) die speler.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik ben het met je eens, Peter. Die aanvallers op 10 opstellen is me in tactisch opzicht tot nu toe de grootste doorn in het oog onder Van Basten. Met Sarpong op links werkte het nog wel aardig, omdat dat een gedisciplineerde en slimme speler is.
Nee, nu veel spelers weer terug zijn van blessures zou ik Vertonghen (middenveld), Emanuelson (linksback) en Sulejmani (aanval) weer doorschuiven naar hun gebruikelijke stekkie.
Nee, nu veel spelers weer terug zijn van blessures zou ik Vertonghen (middenveld), Emanuelson (linksback) en Sulejmani (aanval) weer doorschuiven naar hun gebruikelijke stekkie.
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Op die linkerkant kun je je actie uitkiezen. Op de '10' ben je veel meer betrokken bij het spel. Daar zet je dus geen speler neer die het allemaal nog niet aan kan. Neemt niet weg dat ik het wel met je eens ben dat Sulejmani op 11 hoort te spelen. Iedereen die het ziet, maar MvB houdt zich vast aan de aardige pot tegen Roda.
-
-
AN26/11/2008 - Volgende week maandag rentree Aissati bij Jong Ajax?
(Gepost door RvN)
De rentree van Sarpong en Cvitanich bij Jong Ajax liep afgelopen maandag in het water vanwege de afgelasting van het duel tegen Jong Vitesse. Volgende week maandag worden zij waarschijnlijk vergezeld door Ismail Aissati, zo meldt de nieuwe uitgave van Voetbal International. Hij kwam door blessures nog geen minuut in actie voor het eerste elftal, maar is nu bijna hersteld.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
We zullen je missen!Vedette-10- schreef: Ik heb besloten om niet meer met de groep mee te trainen en pas weer aan te sluiten als alle complicaties verdwenen zijn. Ik weet dat er grotere belangen zijn, maar het loont om deze weg te kiezen!
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
eindelijkNihad schreef:AN26/11/2008 - Volgende week maandag rentree Aissati bij Jong Ajax?
(Gepost door RvN)
De rentree van Sarpong en Cvitanich bij Jong Ajax liep afgelopen maandag in het water vanwege de afgelasting van het duel tegen Jong Vitesse. Volgende week maandag worden zij waarschijnlijk vergezeld door Ismail Aissati, zo meldt de nieuwe uitgave van Voetbal International. Hij kwam door blessures nog geen minuut in actie voor het eerste elftal, maar is nu bijna hersteld.
Ik denk dat het op Discovery was, ik weet het niet meer.
In elk geval zei Van Basten, gevraagd naar de aanstaande rentree van Aissati, iets vaags in de richting van: goede voetballers kunnen we altijd gebruiken. Zijn exacte formulering weet ik niet mee. Misschien iemand anders wel?
Hoe dan ook, Van Basten wil Sulejmani op 10 hebben en ik neem aan dat Enoh en Lindgren ook altijd spelen, dus ik betwijfel of er plaats is voor Aissati.

In elk geval zei Van Basten, gevraagd naar de aanstaande rentree van Aissati, iets vaags in de richting van: goede voetballers kunnen we altijd gebruiken. Zijn exacte formulering weet ik niet mee. Misschien iemand anders wel?
Hoe dan ook, Van Basten wil Sulejmani op 10 hebben en ik neem aan dat Enoh en Lindgren ook altijd spelen, dus ik betwijfel of er plaats is voor Aissati.
Het stinkt aan alle kanten!
Ach, Van Basten is al regelmatig op zijn mening teruggekomen. Wat dat betreft hoeft Aissati dus nog niet te wanhopen.
Ik wil hem in ieder geval graag in actie zien als hij straks echt fit is. Maar breng hem wel langzaam. Die jongen heeft al een tijd nauwelijks gespeeld. Breng hem dus maar via wedstrijden in Jong Ajax en invalbeurten bij het 1e.
Ik wil hem in ieder geval graag in actie zien als hij straks echt fit is. Maar breng hem wel langzaam. Die jongen heeft al een tijd nauwelijks gespeeld. Breng hem dus maar via wedstrijden in Jong Ajax en invalbeurten bij het 1e.
Nil volentibus arduum
joey schreef:Van Basten deed niet erg enthousiast over Aissati. Eens zien of hij een basisplaats krijgt.
Tja, zo kan je altijd wel iets negatiefs verzinnen. Wat had hij dan moeten zeggen? "Ik dank god op mijn blote knieën dat de centrale bouwsteen van mijn elftal Aissati straks eindelijk weer inzetbaar is?" Hij zegt toch dat hij hem een goede voetballer vindt.joey schreef:Ik denk dat het op Discovery was, ik weet het niet meer.![]()
In elk geval zei Van Basten, gevraagd naar de aanstaande rentree van Aissati, iets vaags in de richting van: goede voetballers kunnen we altijd gebruiken. Zijn exacte formulering weet ik niet mee.
- Ajaciedjuh
Hoezo negatief denken. Je slaat nu echt al een tijdje door hoor Joey! Je mag het best niet zien zitten in een coach, maar om alles vanuit het negatieve te beredeneren gaat me toch wel ver.joey schreef:Ik denk dat hij heel wat anders zou zeggen als het Suarez betrof.
Waarom zou Marco Aissati hebben gehaald, als hij het niet zag zitten in hem!?

Persoonlijk denk ik dat Aissati pas na de winterstop echt inzetbaar is. Hij zal de komende weken nog zijn wedstrijden meepikken in Jong Ajax. Hij is er tenslotte ook al maanden uit. En dan af en toe zijn speelminuutjes meepikken in het eerste.