Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 10, 2006 3:55 pm

En volkomen terecht dat je daarvoor een tik op de vingers krijgt kleuter. Niemand anders op dit forum zou het in zijn hoofd halen zoiets te doen! :eusa_naughty:
I think I lost my fucking headache

Jesse

Bericht door Jesse » zo dec 10, 2006 3:58 pm

Als je daarover wilt beginnen, kan je dat dan in het Rommelhok doen, Lucas? :eusa_pray:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo dec 10, 2006 4:06 pm

:xyxthumbs:

Zou leonardo nu wél of niet komen ? Heeft ie nu wél of niet een gesprek gehad ?? :eusa_doh:

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo dec 10, 2006 4:08 pm

Met de scheids was het gesprek niet bepaald goed te noemen.

Maar ik denk dat hij niet komt. Ajax gaat een hypocriet statement maken.
Bertje for President!

jabu

Bericht door jabu » zo dec 10, 2006 8:15 pm

Thomas schreef:
Kaboem! schreef:Wat een kolder. Ik geloof dat voetbal de enige sport is waar zo overdreven gereageerd wordt op scheidsrechters. Ik weet in ieder geval dat je het bij basketball niet hoeft te proberen want dan kun je een erg lange schorsing tegemoet zien. Heeft dus niks met de tijd te maken waarin we leven, maar meer het voetbal(publiek). Wat dt betreft ben ik het volledig met Jöhnk eens. Aanpakken die losgeslagen randdebielen!

Zo.
Mwah, in de NBA krijg je echt geen bijzonder lange schorsing als je zo'n gebaar maakt naar de scheidsrechter hoor. Je kan voor die ene wedstrijd naar de bank en dat is het dan ook wel.
Als je met zo'n gebaar op het 'bril-gebaar' doelt inderdaad niet. Maar daar kreeg Leonardo nu ook alleen geel voor. Het gaat meer om de buitensporige reactie daarna. Dat kan je als speler in de NBA beter ook niet flikken.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 10, 2006 10:08 pm

Neefkens schreef::xyxthumbs:

Zou leonardo nu wél of niet komen ? Heeft ie nu wél of niet een gesprek gehad ?? :eusa_doh:
Hij heeft een gesprek gehad, Ten Cate heeft indruk op hem gemaakt, maar het gesprek heeft geen indruk op hem gemaakt. :hypocrite:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma dec 11, 2006 1:25 am

Jabukajaja schreef:
Thomas schreef:
Kaboem! schreef:Wat een kolder. Ik geloof dat voetbal de enige sport is waar zo overdreven gereageerd wordt op scheidsrechters. Ik weet in ieder geval dat je het bij basketball niet hoeft te proberen want dan kun je een erg lange schorsing tegemoet zien. Heeft dus niks met de tijd te maken waarin we leven, maar meer het voetbal(publiek). Wat dt betreft ben ik het volledig met Jöhnk eens. Aanpakken die losgeslagen randdebielen!

Zo.
Mwah, in de NBA krijg je echt geen bijzonder lange schorsing als je zo'n gebaar maakt naar de scheidsrechter hoor. Je kan voor die ene wedstrijd naar de bank en dat is het dan ook wel.
Als je met zo'n gebaar op het 'bril-gebaar' doelt inderdaad niet. Maar daar kreeg Leonardo nu ook alleen geel voor. Het gaat meer om de buitensporige reactie daarna. Dat kan je als speler in de NBA beter ook niet flikken.
Ik heb Rasheed Wallace zo vaak een agressief wegwerpgebaar zien maken. Daar is hij echt niet meerdere wedstrijden voor geschorst hoor.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma dec 11, 2006 6:33 am

Sportweek: 'Transfer Leonardo naar Ajax is rond'
Eerder is bericht dat NAC-aanvaller Leonardo de Vitor Santiago niet met Ten Cate zou hebben gesproken. Sportweek komt met iets heel anders: de transfer van het voormalige wonderkind van Feyenoord zou zo goed als afgerond zijn. De Braziliaan zou een contract voor 2,5 jaar krijgen. Vandaag zou Leonardo medisch gekeurd worden.

Update: ik zie dat deze al gepost is bij onbetrouwbaar. Vandaag zullen we het weten waar deze info thuis hoort. Leonardo (of HtC) is in ieder geval onbetrouwbaar. E.e.a. zal wel weer te maken hebben met de beurs.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma dec 11, 2006 9:09 am

oke krijgt ie voordeel van de twijfel? of branden we hem voordat ie al zelfs het ajax shirt heeft gedragen al af? Tuurlijk ik dacht ook na afgelopen zaterdag avond pff gaat lachen worden in de Arena. Maar ik denk 1 gesprek Stam versus leonardo meer dan voldoende is :hypocrite:

Maar vanaf 1 januari deze voorhoede : Babel-Huntelaar-Leonardo. Heeft alles snelheid, diepgang, kunnen hun man passeren en zijn doel gericht.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Aristides

Bericht door Aristides » ma dec 11, 2006 9:37 am

mattie schreef:oke krijgt ie voordeel van de twijfel? of branden we hem voordat ie al zelfs het ajax shirt heeft gedragen al af? Tuurlijk ik dacht ook na afgelopen zaterdag avond pff gaat lachen worden in de Arena. Maar ik denk 1 gesprek Stam versus leonardo meer dan voldoende is :hypocrite:

Maar vanaf 1 januari deze voorhoede : Babel-Huntelaar-Leonardo. Heeft alles snelheid, diepgang, kunnen hun man passeren en zijn doel gericht.
Komt er dan nog een voorzet voor KJH? leonardo is niet iemand die een bal zal afgeven, dat is hem nog steeeds niet bijgebracht. Babel heeft niet de perfecte voorzet!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 9:46 am

Maar Ogararu wel. :xyxthumbs:
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » ma dec 11, 2006 9:53 am

joey schreef:Maar Ogararu wel. :xyxthumbs:
Ja. desnoods achter zijn standbeen langs :xyxthumbs: Jammer dat die actie niet op tv was. Ergens op het web die actie te vinden?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma dec 11, 2006 10:24 am

Ik denk inderdaad dat we met die voorhoede kunnen spelen, mits de backs dan veelvuldig langs de zijlijn opstomen en voorzetten afleveren. Dat kan met Ogararu en Urby goed. Nu moeten we goede (controlerende) middenvelder die de zone overnemen als de backs naar voren gaan. Davids op links, maar op rechts?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma dec 11, 2006 10:44 am

mattie schreef: Maar vanaf 1 januari deze voorhoede : Babel-Huntelaar-Leonardo. Heeft alles snelheid, diepgang, kunnen hun man passeren en zijn doel gericht.
Heeft alles behalve verdedigende kwaliteiten ben ik bang. Dan moet je dus absoluut zorgen voor 2 verdedigend ingestelde middenvelders met longen als een paard (Urby en Gabri met Sneijder ervoor?) anders kun je weleens overlopen worden.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma dec 11, 2006 10:50 am

Alsof dat nu met De Mul anders is?

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma dec 11, 2006 10:55 am

Spijker schreef:Alsof dat nu met De Mul anders is?
Ik denk dat De Mul beter in staat is om verdedigend te denken dat Leonardo maar ik laat me graag verrassen.

999

Bericht door 999 » ma dec 11, 2006 11:26 am

Vraag me af of de aankoop van Leonardo voor de korte of lange termijn is ..
Blij met de punten ...

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma dec 11, 2006 11:34 am

Voetske schreef:Vraag me af of de aankoop van Leonardo voor de korte of lange termijn is ..
Korte termijn. Ze hopen dat hij Europees wat bijzonders laat zien en er zodoende een leuke bak met geld aan overhouden, lijkt mij.
Bertje for President!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma dec 11, 2006 12:09 pm

Raymon schreef:
Ik denk dat De Mul beter in staat is om verdedigend te denken dat Leonardo maar ik laat me graag verrassen.
Vind ik wel meevallen. Daarnaast vind ik het ook niet een punt om een rechtervleugelspits te beoordelen.

Jesse

Bericht door Jesse » ma dec 11, 2006 12:10 pm

Raymon schreef:
Ik zou als linksback minder snel naar voren durven als ik wist dat ik Leonardo achterliet.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma dec 11, 2006 12:34 pm

'Doorgedraaide' Leo: 'De scheidsrechter zoekt me'

11/12/2006 9 :33

Leonardo bewees zaterdag dat hij nog steeds een lastig ventje is. De aanvaller van NAC Breda kreeg al na acht minuten rood vanwege protesteren tijdens de 2-1 zege op Excelsior.

De Braziliaan reageerde eerst verontwaardigd toen hij werd teruggefloten vanwege buitenspel. Hij maakte een brilletje-gebaar naar de assistent die het had gewaagd te vlaggen. Reden voor scheidsrechter Jan Wegereef om Leonardo geel te geven. Tot woede van de 23-jarige speler, die zo tekeer ging tegen de scheidsrechter, dat deze nogmaals geel trok: rood.

Leo begrijpt er weinig van, zo blijkt in zijn commentaar in het Algemeen Dagblad. 'Ik was boos omdat ik geel kreeg, maar heb niet gescholden. Ik zei: Hoe kun je mij hiervoor een kaart geven? De scheidsrechters zoeken me omdat ik de laatste tijd veel in het nieuws kom.'

Wegereef had een andere kijk op het gebeurde: 'Leonardo draaide helemaal door. Als hij nou wat had gezegd, had ik nog kunnen reageren. Maar dit was een partij agressie, heel intimiderend', aldus de scheidsrechter.

Coach Ernie Brandts kondigde aan maar weer eens met Leonardo te gaan praten. 'Of ik boos ben op Leonardo? Nou ja, het was in elk geval onprofessioneel van hem', liet de trainer weten via de website van zijn club. 'Ik weet niet wat er precies gebeurd en gezegd is. Je weet dat er tegen praten wordt opgetreden sinds het hele Perez- en Sneijder-verhaal, dus het was niet slim van hem. Verder zullen we dat allemaal bespreken.'
vi.nl

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma dec 11, 2006 12:37 pm

We halen een ontzettende wacko in huis, maar dat wisten we al. Des te vreemder dat we onze vingers er toch aan gaan branden.
Bertje for President!

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma dec 11, 2006 12:38 pm

Spijker schreef:
Raymon schreef:
Vind ik wel meevallen. Daarnaast vind ik het ook niet een punt om een rechtervleugelspits te beoordelen.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil ook 2 echte buitenspelers hebben, ik geef alleen aan dat je daar wel je middenveld op moet inrichten. Een Rosales en de Mul en aan de andere kant Rosenberg zijn toch meer spelers die een paar stappen terug doen (soms een paar teveel misschien) en dat kun je zeker met Leonardo wel vergeten. Is allemaal prima, je zult extra druk geven op hun verdediging maar het maakt je zelf ook wel kwetsbaarder.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma dec 11, 2006 12:38 pm

Zijn er meer mensen die het gevoel hebben dat MvG HtC niet aankan? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat MvG, altijd voorstander van mentaal evenwichtige spelers, Leonardo aan wilt trekken.

Heb het gevoel dat HtC een beetje over MvG heenloopt zo nu en dan.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma dec 11, 2006 12:40 pm

Ik denk niet dat MVG zomaar over zich heen laat lopen. HTC mag wat koopjes uitzoeken, meer niet.

Gesloten