De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Daniel

Bericht door Daniel » do jul 19, 2007 11:21 pm

Demosthenes schreef:
Daniel_vT schreef:Urzaiz in plaats van Huntelaar? Foutje van je Demo neem ik aan? Urzaiz is merely een pinch hitter, en niets meer dan dat.
Geen foutje, maar een grapje, reken maar mee wat het verschil in prijs is :ajaxsmiley.gif:

Ook met KJH heeft Ajax een goedkoop team, veel goedkoper dan dat van de concurrentie.
Inderdaad, nu zie ik het. :biggthumpup.gif:

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr jul 20, 2007 11:13 am

LucaS schreef:Verder is het natuurlijk een heel enge en foute man
Waar haal je dát nou weer vandaan?

Ik heb heel wat mensen van Ajax iets beter leren kennen het afgelopen jaar, en dat was maar bij heel weinigen zo'n genoegen als bij Martin van Geel.

Ontzettend leuke, aardige vent, vind ik. Iemand met wie je ook off the record leuk kunt praten, en over meer dan alleen voetbal.

Hoe goed ken jíj hem, vraag ik me af, om met zulke zware termen te oordelen dat hij heel erg eng en fout is?

Ik heb tevens groot respect voor hoe hij zijn werk doet.

K.
Still alive...

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 20, 2007 11:17 am

De 'zaken' Blind en Suarez zijn Ajax onwaardig.

Op persoonlijk vlak ken ik hem uiteraard niet. Daar kan ik dan uiteraard ook geen oordeel over geven. Hoewel zijn zakelijke opstelling natuurlijk ook wel vermoedens over zijn karakter opwerpt.
Laatst gewijzigd door LucaS op vr jul 20, 2007 11:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 20, 2007 11:18 am

Zijn PR zou beter kunnen, Ko. Neem nu weer de gang van zaken rond Suárez... Verdient de schoonheidsprijs niet, vind ik.
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 20, 2007 11:21 am

joey schreef:Zijn PR zou beter kunnen, Ko. Neem nu weer de gang van zaken rond Suárez... Verdient de schoonheidsprijs niet, vind ik.
Ik vind zijn PR juist uitstekend. Van Geel is 1 van de weinigen die oprecht in de pers verteld hoe de situatie zit met bepaalde transfers, zoals Perez, De Mul en Babel. Geen gedraai of moddergooien, gewoon de waarheid.

De zaak met Blind, ik weet nog steeds niet wat Van Geel daar fout deed. Hij gooide een superslechte trainer eruit... nou nou..

De zaak met Suarez: het komt van 2 kanten vind ik, wat Groningen doet is ook niet goed te praten.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 20, 2007 11:28 am

GangstaRiB schreef:De zaak met Suarez: het komt van 2 kanten vind ik, wat Groningen doet is ook niet goed te praten.
Hoezo? Wat doet Groningen fout?

MVG is in mijn ogen een van de beste TD's van Nederland, maar een vleugje 'Harry van Raaij' in zijn optreden zou geen kwaad kunnen.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 20, 2007 11:41 am

Als Ajax inderdaad achter de arbitragezaak zit, vind ik dat een foute zaak. Men zou er afstand van moeten nemen.

Toch lijkt het er op dat Groningen zich onredelijk opstelt ten opzichte van de wensen van Suarez. Als Sneijder begint te klagen over de onredelijkheid van zijn vraagprijs, zou ik daar ook niet van opkijken.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 20, 2007 12:06 pm

joey schreef:
GangstaRiB schreef:De zaak met Suarez: het komt van 2 kanten vind ik, wat Groningen doet is ook niet goed te praten.
Hoezo? Wat doet Groningen fout?

MVG is in mijn ogen een van de beste TD's van Nederland, maar een vleugje 'Harry van Raaij' in zijn optreden zou geen kwaad kunnen.
Groningen moet begrijpen dat de voetbalwereld zo in elkaar zit. Het niet noemen van vraagprijzen is naief. Vervolgens op internet een heel betoog houden waar Ajax voor van alles wordt uitgemaakt, terwijl Ajax gewoon een toenadering zoekt.

Suarez is degene die de zaak aanspant, als Suarez zo graag bij Groningen wil blijven doet hij dat niet. Blijkbaar wil hij heel graag naar Ajax.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 20, 2007 12:11 pm

Voorheen weigerde Ajax zaken te doen met spelers die zich op deze manier van hun club los probeerden te maken. We hadden twee jaar geleden die Afrikaan die in Polen speelde (rechtsbuiten volgens mij?) en vorig jaar Defour. Blijkbaar is de nood hoog en is dat schaduwelftal toch niet zo uitgebreid.

Suarez zou de zaak niet aanspannen als hij niet zou weten dat hij bij Ajax terecht kan na afloop. Dat is van Ajax een breuk met de manier waarop voorheen zaken werd gedaan, dus dat is Suarez ongetwijfeld verteld

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jul 20, 2007 12:14 pm

Kalu Uche was die speler, inderdaad.

Als Groningen de zaak wint, dan is Suarez alsnog ongelukkig. Denk niet dat ze daar heel vrolijk van worden, want die jongen is dan echt niet meer gemotiveerd. Het is alleen wel de vraag of je zo'n jongen moet binnenhalen, maar ja.

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr jul 20, 2007 12:21 pm

Uche speelde toch in Polen? Links- of rechtsbuiten?
Bertje for President!

peter

Bericht door peter » vr jul 20, 2007 12:29 pm

Rechtsbuiten inderdaad. Speelt nu bij Almeria, maar dat is allemaal vreselijk offtopic.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 20, 2007 12:32 pm

LucaS schreef:Voorheen weigerde Ajax zaken te doen met spelers die zich op deze manier van hun club los probeerden te maken. We hadden twee jaar geleden die Afrikaan die in Polen speelde (rechtsbuiten volgens mij?) en vorig jaar Defour. Blijkbaar is de nood hoog en is dat schaduwelftal toch niet zo uitgebreid.
De zaak Defour vond ook onder Van Geel plaats. Wellicht dat de situatie gewoon iets anders in elkaar steekt. Misschien dat Groningen zich wel erg onredelijk opstelt?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 20, 2007 12:35 pm

Thomas schreef:
LucaS schreef:Voorheen weigerde Ajax zaken te doen met spelers die zich op deze manier van hun club los probeerden te maken. We hadden twee jaar geleden die Afrikaan die in Polen speelde (rechtsbuiten volgens mij?) en vorig jaar Defour. Blijkbaar is de nood hoog en is dat schaduwelftal toch niet zo uitgebreid.
De zaak Defour vond ook onder Van Geel plaats. Wellicht dat de situatie gewoon iets anders in elkaar steekt. Misschien dat Groningen zich wel erg onredelijk opstelt?
Defour gebruikte de Wet '78 die in Belgie geldt. De Belgische clubs hebben ooit afgesproken deze wet niet te gebruiken, omdat het eind dat echt zoek is. Van Geel respecteerde dat en zag af van Defour, omdat het niet netjes was. Defour kon toen alleen maar naar een dubieuze club als Standard.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 20, 2007 12:43 pm

Hoezo stelt Groningen zich onredelijk op. Suarez heeft 5 jaar getekend, heeft pas 1 jaar achter de rug. Suarez kan prima uitmaken waar hij wanneer naartoe gaat, moet hij voortaan 1-jarige contracten tekenen. Hij is er net, Groningen staat prima in haar recht als het zegt dat Suarez niet te koop is. Net zoals Ajax prima in haar recht staat als ze zegt dat Huntelaar of Kennedy of Davids niet te koop is.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 20, 2007 12:44 pm

Voetballers zijn geen lijfeigenen. Bij een meer dan redelijk bod moeten clubs onderhandelen. Of ze nu Groningen of Ajax heten.

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr jul 20, 2007 12:44 pm

Liefde maakt blind.
Bertje for President!

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 20, 2007 12:45 pm

En wat is redelijk? Maakt Ajax dat uit? Overigens is de regel dat clubs moeten onderhandelen mij compleet onbekend. Is 30 miljoen voor Sneijder redelijk? Of begrijpen we het dadelijk ook zo massaal als hij naar de rechter stapt vanwege de belachelijke houding van Ajax?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 20, 2007 12:45 pm

LucaS schreef:Hoezo stelt Groningen zich onredelijk op. Suarez heeft 5 jaar getekend, heeft pas 1 jaar achter de rug. Suarez kan prima uitmaken waar hij wanneer naartoe gaat, moet hij voortaan 1-jarige contracten tekenen. Hij is er net, Groningen staat prima in haar recht als het zegt dat Suarez niet te koop is. Net zoals Ajax prima in haar recht staat als ze zegt dat Huntelaar of Kennedy of Davids niet te koop is.
En dat zegt Ajax nooit, want dat is niet waar. Bij Ajax is iedere speler voor een bepaalde prijs te koop. Dat Suarez voor zolang heeft getekend is niet alleen in Suarez' belang, ook Groningen pikt een graantje mee omdat ze nu kunnen schermen met een "langdurig contract". Maar ik ben er van overtuigd dat Luis 'gewoon' naar Amsterdam toe komt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jul 20, 2007 12:46 pm

LucaS schreef:En wat is redelijk? Maakt Ajax dat uit? Overigens is de regel dat clubs moeten onderhandelen mij compleet onbekend. Is 30 miljoen voor Sneijder redelijk? Of begrijpen we het dadelijk ook zo massaal als hij naar de rechter stapt vanwege de belachelijke houding van Ajax?
Ik zou als ik Sneijder was 30 miljoen belachelijk veel vinden, maar wellicht komt Van Geel er in het geval van Sneijder mee weg.

In dit geval hebben we het over Suarez, een speler die pas 1 seizoen heeft gepresteerd in een B-competitie. Daarnaast is Groningen sowieso onredelijk omdat het uberhaupt niet wil onderhandelen.

Je krijgt van mij geen dubbele standaarden te horen hoor. Ik heb duidelijk gemaakt wat ik van beide zaken (Sneijder en Suarez) vind.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op vr jul 20, 2007 12:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 20, 2007 12:46 pm

Wat een dubbele standaarden hier. Ik begrijp dat de broers de Boer alsnog een hartverwarmend afscheid krijgen dat we bij hun vertrek naar Barcelona zijn vergeten?

peter

Bericht door peter » vr jul 20, 2007 1:10 pm

Je mag als club zijnde toch zeggen dat er niet valt te onderhandelen over een speler? Onredelijk? Mwah, de speler heeft met het volle verstand een nieuw contract getekend. De club Groningen wil hem hier aan houden, wat hun goed recht ook is.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 20, 2007 4:31 pm

Peter schreef:Je mag als club zijnde toch zeggen dat er niet valt te onderhandelen over een speler? Onredelijk? Mwah, de speler heeft met het volle verstand een nieuw contract getekend. De club Groningen wil hem hier aan houden, wat hun goed recht ook is.
Exact. In mijn ogen heeft Ajax dat maar te accepteren. Net zoals Sneyder en geinteresseerde clubs hebben te accepteren dat er 30 mio op tafel moet komen.

Dit gehijg achter Suarez aan was onnodig geweest wanneer de heren H&M hun huiswerk hadden gedaan. Wedden op één paard: nooit slim.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr jul 20, 2007 4:47 pm

Peter schreef:Je mag als club zijnde toch zeggen dat er niet valt te onderhandelen over een speler? Onredelijk? Mwah, de speler heeft met het volle verstand een nieuw contract getekend. De club Groningen wil hem hier aan houden, wat hun goed recht ook is.
Idd en zeker als die jongen er net een jaar voetbalt en nota bene nog een contract voor 4 (!) jaar heeft.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jul 20, 2007 5:53 pm

Dit gehijg achter Suarez aan was onnodig geweest wanneer de heren H&M hun huiswerk hadden gedaan. Wedden op één paard: nooit slim.
Wie weet op wie er wordt gewed?

Wie heeft hier geschreven dan Urzaiz en Rommedahl kwamen? Bij Ajax wordt momenteel niet gelekt.

Ajax komt misschien wel ineens met een transfer die de meeste supporters wel met gejuich ontvangen (ik weet niet voor welke speler dat geldt, maar voorlopig worden de aanwinsten als tweederangs gezien)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Plaats reactie