Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » wo dec 22, 2010 11:10 pm

Ja en dan kunnen we wel nagaan waar dat over gaat. Kom op zeg. Hang nou ff niet allemaal de rechter uit...

Die gast vindt zichzelf heel wat. Werd gepasseerd en is daarna ziek. En nu blijkt hij niet ziek te zijn (of niet meer) maar is hij mentaal niet in staat om te spelen... En dan nog niet willen geloven dat er meer aan de hand is.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » wo dec 22, 2010 11:15 pm

Zou het kunnen (vraag ik dan heel voorzichtig, want ik weet dat het vloeken in de kerk is) dat De Boer dit niet zo handig heeft aangepakt? :confused.gif:

Ik weet het niet, hoor. :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » wo dec 22, 2010 11:30 pm

Vooralsnog ga ik er overigens vanuit dat-ie ziek is (of in ieder geval tot héél recent was), hoor. Ik geloof Zwartkruis (die dit maandag in VI wist te melden) eerder dan één of andere willekeurige journalist. Bovendien wist Zwartkruis een bron te geven, de clubarts.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » wo dec 22, 2010 11:37 pm

Tot voor kort wel, want De Boer zei een aantal dagen geleden nog dat EH echt ziek was.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » wo dec 22, 2010 11:40 pm

Ja, maar als ik het goed begrijp maakt het alleen uit wat De Boer zegt wanneer het El Hamdaoui in een negatief daglicht stelt. ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do dec 23, 2010 12:05 am

joey schreef:Hij is geestelijk en lichamelijk niet in staat om te spelen. Dat is eigenlijk alles wat we weten.
Dat zegt ie dus tegen de Boer.Nergens hoor ik de Boer vertellen over een blessure, nergens dat op ADVIES van de medische staf is besloten enz. enz.Nee, na een gesprek met M. E. H. zegt De Boer dat M.E.H. ( vind ) niet kan spelen.Heb niet gehoord dat ie morgenavond aanwezig is.

Lijkt me stug dat hier niet meer aan de hand is.Mocht later blijken dat dat niet het geval is dan vind ik dat de Boer ( AJAX ) dat toch wel iets beter hadden mogen uitleggen en er, zo komt het toch bij iedereen over, niet zo geheimzinng over hoeven te doen ..

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ajaciedjuh » do dec 23, 2010 8:31 am

joey schreef:Zou het kunnen (vraag ik dan heel voorzichtig, want ik weet dat het vloeken in de kerk is) dat De Boer dit niet zo handig heeft aangepakt? :confused.gif:

Ik weet het niet, hoor. :confused.gif:
Als dat al zo is, dan kun je 1 dag teleurgesteld zijn, maar daarna zul je weer verder moeten. Maar die kans acht ik klein gezien het verleden van El H.
Kijk maar naar het voorbeeld wat Verbeek aanhaalt: te laat en reageert meteen met 'we gaan toch niet continue zitten zeiken'. Zegt genoeg over zijn karakter. Het is een geweldige voetballer, maar een waardeloze persoonlijkheid. Die kun je liever kwijt dan rijk zijn.

Het is te hopen dat Jol hem snel meeneemt naar Wolfsburg:
Telesport schreef:’Trainer neemt Mounir El Hamdaoui mee’
WEG VRIJ VOOR MARTIN JOL
Van onze Telesportredactie

WOLFSBURG – De Duitse media – met boulevardkrant Bild voorop – weten het zeker. Een eventueel ontslag van VfL Wolfsburg-trainer Steve McClaren maakt de weg vrij voor Martin Jol. De Nederlandse trainer, die onlangs ontslag nam bij Ajax, geniet in Duitsland nog veel aanzien. Bij HSV speelde Jol lange tijd mee om het kampioenschap en bereikte hij de halve finale van zowel de DFB-Pokal als de Europa League.

Na het ’mislukte’ avontuur met ex-FC Twente-coach McClaren – aan wiens trainerskwaliteiten niet wordt getwijfeld – zou Wolfsburg er veel waarde aan hechten iemand aan te trekken die (wetten van) de Bundesliga kent. Bronnen in de directe omgeving van Mounir El Hamdaoui melden dat Jol de spits de toezegging heeft gedaan hem mee te nemen naar een nieuwe club. Dat zou goed nieuws zijn voor Ajax, dat Jol dan niet hoeft door te betalen tot het einde van het seizoen en de ’mentaal niet fitte’ El Hamdaoui kwijt is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » do dec 23, 2010 8:40 am

El Hamdaoui breekt met zaakwaarnemer

ROTTERDAM - Mounir El Hamdaoui wordt niet langer begeleid door de Rotterdamse zaakwaarnemer Sietje Mouch. De Rotterdamse voetbalmakelaar heeft de nu 26-jarige aanvaller meer dan tien jaar bijgestaan. Maar beide partijen hebben al weken terug een einde aan hun samenwerking gemaakt.

De zaakwaarnemer heeft daarom niets te maken met de perikelen bij Ajax. Mouch heeft geen invloed meer kunnen hebben op de beslissing van El Hamdaoui om voorlopig thuis in Rotterdam te blijven en niet meer op de training te verschijnen. "Mounir is vrij om een andere weg te bewandelen", zegt Mouch. "Ik wens hem daarbij veel succes. Ik heb mijn best voor hem gedaan."

De Rotterdammer hielp El Hamdaoui onder meer bij het afsluiten van zijn contracten bij Excelsior, Tottenham Hotspur, de verhuurperiode bij Derby County, zijn transfers naar Willem II, AZ en Ajax.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rooie » do dec 23, 2010 8:41 am

Ik heb zo'n flauw vermoeden wie z'n nieuwe zaakwaarnemer is...

Dat zou dit proces wel in een geheel ander daglicht zetten.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13812
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Jinne » do dec 23, 2010 9:08 am

Raiola.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door ferry » do dec 23, 2010 9:13 am

Uit de T:
Koeman: Situatie Mounir verbaast me niet

Door Mike Verweij
AMSTERDAM -
Ronald Koeman liep een jaar eerder tegen hetzelfde probleem aan, betreft de ziekmelding van Mounir El Hamdaoui bij Ajax. "Deze situatie bij Ajax verbaast me niks", zegt de trainer die bij AZ met El Hamdaoui werkte. "Het zal de teleurstelling zijn geweest van niet spelen tegen AC Milan. Dan reageert hij zich af en is er moeilijk met hem te werken."

Ronald Koeman
Koeman begrijpt de keuze van Ajax-trainer Frank de Boer om El Hamdaoui niet op te stellen. "Mounir zegt dat het mentaal moeilijk voor hem is om als diepe spits in een 4-3-3-systeem te spelen. Als aanspeelpunt voelt hij zich minder prettig. Hij wil als centrale man vrijheid en iemand dicht bij hem. Bij AZ hebben we - en Louis van Gaal ook al - een aanpassing gemaakt om hem te laten functioneren. Maar ik kan me voorstellen dat je dit niet doet."
De Bussumer weet niet hoe de 'soap' zal aflopen. "Maar als Ajax en El Hamdaoui er niet uitkomen of willen uitkomen, is een vertrek de enige oplossing."
Ofschoon De Boer na de vakantie weer met de Rotterdammer om tafel gaat, hebben de fans er weinig fiducie in dat het goed komt: 'El Ham-doei', staat er al op supporterssites te lezen.
Er staat ook een irritant en badinerend stukje van Verbeek in:
Verbeek: Ook aanvaring met Mounir

Van onze Telesportredactie
ALKMAAR - Gertjan Verbeek kan zich aardig in Frank de Boer verplaatsen, nu de trainer van Ajax geconfronteerd wordt met de eerste tegenslagen als hoofdverantwoordelijke bij zijn club. "Dit zijn niet de makkelijkste situaties. Dit soort dingen kom je ook niet bij de A1 tegen. Het is een vervelende zaak als Mounir El Hamdaoui aangeeft dat hij mentaal en fysiek niet in staat of gemotiveerd is om te spelen voor zijn club. Hij is een dure aankoop en drukt zwaar op de begroting. Dan heb je als Ajax én als trainer zijnde een probleem", weet de AZ-collega dat er voor De Boer nu andere dingen bij komen kijken bij het vak van hoofdcoach.

"Ik had de eerste week hier ook een aanvaring met Mounir", vervolgt Verbeek. "Hij kwam na drie of vier dagen al te laat op de training. Ik vroeg hem waarom, en hij zei gelijk: 'Ben jij nou ook zo'n trainer die hier gelijk over begint te zeiken? Nou, dan hoeft het voor mij niet meer.' Kennelijk had hij met mijn voorgangers ook dergelijke problemen gehad."
"Ik wist niet dat hij uit Rotterdam moest komen. Als het een incident betreft en niet structureel blijkt, heb ik er geen probleem mee. Dan word ik ook niet boos. Alleen is het wel zo dat Mounir zich heel snel aangesproken en aangevallen voelt. Daar moet je handig mee omgaan, want het is een trotse jongen. Wat je vooral moet doen, is heel duidelijke afspraken met hem maken", zegt de trainer van AZ, die niet gelooft dat Ajax na twee duels het lek meteen boven heeft en een complete metamorfose heeft ondergaan. "Zo snel kun je het nooit op de rit hebben. Het geeft ook de labiliteit van die spelersgroep aan."
En waarschijnlijk heeft Van Gaal ook wel een dergelijk verhaal als hem daarnaar gevraagd wordt. Het is een lastig ventje kennelijk. Ik zou het onbegrijpelijk vinden als Ajax z'n kop laat hangen naar deze speler. Ik kan het me ook niet voorstellen eigenlijk.
Hopelijk mag ie met Jol mee. Good riddance.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 9:55 am

Mwah, als het een asociale egoïst was, had Van Gaal hem niet in zijn team willen hebben. En Jol heeft ook goed met hem kunnen werken. Je moet blijkbaar weten hoe je die jongen moet aanpakken. Ervaren coaches zien dat eerder.

Typerend dat Koe nog even moet natrappen... :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door InnerHarbour » do dec 23, 2010 10:27 am

Oppleuren met die klootzak, “kan het niet opbrengen om te trainen en spelen” rot toch op watje, je hebt het mooiste beroep ter wereld waar je een fortuin voor krijgt maar hij “kan het niet opbrengen om te trainen en spelen”. Pleur op zak stront!
YNWA

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » do dec 23, 2010 10:42 am

joey schreef:Mwah, als het een asociale egoïst was, had Van Gaal hem niet in zijn team willen hebben. En Jol heeft ook goed met hem kunnen werken. Je moet blijkbaar weten hoe je die jongen moet aanpakken. Ervaren coaches zien dat eerder.

Typerend dat Koe nog even moet natrappen... :excited.gif:
Van Gaal speelde dan ook geen voetbal zoals hij dat eigenlijk zou willen hoor. En Jol werkte goed met hem samen omdat hij hem alle vrijheid gaf. Dat het spel met de week slechter werd moet je er dan ook bij vermelden. De relatie Jol-El Ham kan wel goed zijn maar daar heeft Ajax niet veel aan als het spel dramatisch is.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door mattie » do dec 23, 2010 11:37 am

FdB kent van Gaal heel goed.. Ik vermoed dat FdB dan ook het voorbeeld van v. Gaal volgt. Inderdaad niemand is belangerijker dan Ajax of het team. V. Gaal zal en heeft dat ook zeker hoog in het vaandel staan. Vandaar ook dat de samenwerking bij de kaaskoppen moeizaam verliep.

Maar goed 5 milj. van Wolfsburg krijgen en een dikke strik eromheen en een spits kopen die bij Ajax past.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door peter » do dec 23, 2010 11:44 am

Ik mag toch hopen dat we hem dan voor een bedrag richting de 10 miljoen kunnen verkopen, hoor.

Eerst maar eens zien hoe en wat. Het zou me wel een situatie zijn als Jol er bij Wolfsburg instapt en hij die El Hamdaoui meeneemt.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rooie » do dec 23, 2010 11:49 am

Kunnen ze 'm mooi ruilen met Mandzukic

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door jabu » do dec 23, 2010 11:51 am

Dat leek mij ook altijd een goede spits voor Ajax, maar volgens wimpey bakt hij er weining van in de BuLi. Dat geeft natuurlijk te denken.

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » do dec 23, 2010 11:54 am

En Wimpey en de BL is wel te vertrouwen ja :biggthumpup.gif:

Denk ook niet dat we nu aankopen moeten gaan doen. Suarez komt straks nog terug en we hebben genoeg eigen jeugd. Laat De Boer maar eens rustig aan het team gaan werken. We hebben zulke goede spelers dat je met een beetje positiespel al een heel eind komt.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 11:59 am

Peter schreef:Ik mag toch hopen dat we hem dan voor een bedrag richting de 10 miljoen kunnen verkopen, hoor.

Eerst maar eens zien hoe en wat. Het zou me wel een situatie zijn als Jol er bij Wolfsburg instapt en hij die El Hamdaoui meeneemt.
Dat zegt dan meer over Jol dan over El Hamdaoui.

Tien miljoen? Ik zie het niet gebeuren.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » do dec 23, 2010 12:09 pm

Ik neem aan dat Dzeko dan toch echt eerst verkocht zal moeten worden.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47510
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Lionel » do dec 23, 2010 12:11 pm

Ik denk het ook. Denk ook wel dat hij weggaat. Maar Mounir naar de BL? Daar komt hij helemaal niet aan de bak. En die zal ook geen 10 miljoen kosten hoor. Voor max 5 is hij weg.
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door joey » do dec 23, 2010 12:13 pm

Bertje schreef:Ik neem aan dat Dzeko dan toch echt eerst verkocht zal moeten worden.

Eerst moeten ze Jol aanstellen, lijkt me. Hoe groot schatten jullie die kans in?
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » do dec 23, 2010 12:26 pm

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er een club zou komen die een eventuele vraagprijs van Ajax wil betalen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do dec 23, 2010 12:27 pm

joey schreef:
Peter schreef:Ik mag toch hopen dat we hem dan voor een bedrag richting de 10 miljoen kunnen verkopen, hoor.

Eerst maar eens zien hoe en wat. Het zou me wel een situatie zijn als Jol er bij Wolfsburg instapt en hij die El Hamdaoui meeneemt.
Dat zegt dan meer over Jol dan over El Hamdaoui.

Tien miljoen? Ik zie het niet gebeuren.
Gewoon een dvd'tje van zijn goals dit seizoen laten zien (minus die goal tegen Kiev, dat dreigde de misser van de eeuw te worden, met zijn binnenkant hak)! :hypocrite.gif:

Hebben de zieke Taino en Mido overigens dezelfde klachten?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Plaats reactie