Gregory van der Wiel
Moderator: mods
Re: Gregory van der Wiel
Dat doen andere clubs in onderhandeling met Ajax.
- Ajaciedjuh
Niet helemaal, want om de discussie van Urby hier naartoe te halen: ook VD Wiel heeft met zijn volle verstand een contract bij Ajax getekend. Hij heeft nog een 3-jarig? contract, dus Ajax is wel degelijk partij. Niet voor niks zijn er diverse 'rechtszaken' geweest m.b.t. positieverbeteringen. De club is (vrijwel) altijd in het gelijk gesteld.joey schreef:VDW denkt daar zelf vast anders over, die wil die kans pakken.
Jol en VDB zijn bluffertjes. Ze roepen zoveel. Zij bepalen de marktwaarde van hun spelers niet, dat doen andere clubs.
Ajax zal ook heus VD Wiel niet tegenhouden als Barcelona aanklopt, maar wel voor een marktconforme prijs, die mede Ajax bepaalt.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Yep, dat bedoel ik.Arthur schreef:Dat doen andere clubs in onderhandeling met Ajax.
Het is niet zo dat AD en trainer van Ajax in samenwerking met de supporters de prijs bepalen.
Het stinkt aan alle kanten!
In principe wel, Ajax kan vragen wat het wil. vdW zal naar de arbitragecommissie moeten als hij het met die prijs niet eens is
I think I lost my fucking headache
Ik hoor net bij Evers op 538 dat Manchester City een bod heeft gedaan van 18 miljoen op VDW. Maar dat Ajax vooralsnog 22 vraagt. Ik zit op het werk dus kon hun bron niet horen, maar het klonk vrij overtuigend.
Daarbij opgeteld dat MC de afgelopen dagen wat andere transfers heeft afgerond betekent het wel dat ze daar nu bezig zijn!
Als het om dit soort bedragen gaat zijn we VDW natuurlijk kwijt of hij moet zelf wel heeeeeeeeeel graag bij Ajax willen blijven.
Ik word er niet gelukkig van, maar in deze situatie zitten we nu eenmaal dat we moeten verkopen, zeker als de hoofdprijzen worden geboden.
Daarbij opgeteld dat MC de afgelopen dagen wat andere transfers heeft afgerond betekent het wel dat ze daar nu bezig zijn!
Als het om dit soort bedragen gaat zijn we VDW natuurlijk kwijt of hij moet zelf wel heeeeeeeeeel graag bij Ajax willen blijven.
Ik word er niet gelukkig van, maar in deze situatie zitten we nu eenmaal dat we moeten verkopen, zeker als de hoofdprijzen worden geboden.
Is 1995 echt zolang geleden??
Als deze bedragen kloppen dan zou het me verbazen als het niet rond komt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Mij ook. 18 tot 20 miljoen is ontstellend veel geld, zeker voor een verdediger. Het is jammer want Wiel is een echte topper en zijn spel is één van de dingen die Ajax het afgelopen seizoen sterk maakte, maar helaas.
Nu hopen dat zijn eventuele vertrek niet ook tot een vertrek van Steek, Urby, Vertonghen en Suarez.
Nu hopen dat zijn eventuele vertrek niet ook tot een vertrek van Steek, Urby, Vertonghen en Suarez.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Juist hopla strik eromheen en VdW het gaat je goed bij City... een milj. of 7/8 op de begroting en de rest voor versterking...De Dominee schreef:Mij ook. 18 tot 20 miljoen is ontstellend veel geld, zeker voor een verdediger. Het is jammer want Wiel is een echte topper en zijn spel is één van de dingen die Ajax het afgelopen seizoen sterk maakte, maar helaas.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Door AS wordt Van der Wiel in verband gebracht met Madrid, zou een optie zijn mocht Maicon niet komen. Bedrag dat genoemd wordt is 12 miljoen.
-
- AT Toto winner 10/11
Wat zei Harry van Raaij ook alweer over dit soort biedingen?joey schreef:Door AS wordt Van der Wiel in verband gebracht met Madrid, zou een optie zijn mocht Maicon niet komen. Bedrag dat genoemd wordt is 12 miljoen.
Scherrer schreef:Wat zei Harry van Raaij ook alweer over dit soort biedingen?joey schreef:Door AS wordt Van der Wiel in verband gebracht met Madrid, zou een optie zijn mocht Maicon niet komen. Bedrag dat genoemd wordt is 12 miljoen.
'Kom maar op met dat geld'.

Bij PSV zouden ze dolgraag welke speler dan ook voor 12 miljoen willen verkopen. Dat is al zo lang niet meer gelukt.
En wij vinden het niet eens genoeg voor een verdediger die niet kan verdedigen! De wonderen...
Bertje for President!
Van der Wiel is typisch een jongen uit de Ajax-school. Hij heeft het in voetbaltechnisch opzicht altijd gemakkelijk gehad, dus hij denkt soms dat het vanzelf wel komt. Vergelijk hem maar met Nigel de Jong, die bij Ajax ook regelmatig liep te freewheelen.
VDW moet wegwezen bij Ajax. De eredivisie is voor hem geen uitdaging meer. In een sterkere competitie zal hij door schade en schande wijs worden.
VDW moet wegwezen bij Ajax. De eredivisie is voor hem geen uitdaging meer. In een sterkere competitie zal hij door schade en schande wijs worden.
Dat is voor zowel Ajax als de supporters totaal geen relevant argument om hem te verkopen.joey schreef:VDW moet wegwezen bij Ajax. De eredivisie is voor hem geen uitdaging meer. In een sterkere competitie zal hij door schade en schande wijs worden.
Maar voor hem wel. Ik denk dat hij het zelf ook wel in de gaten heeft. Lijkt me zéér sterk dat Gregory komend seizoen nog bij Ajax speelt.
Bij sommige jongens werkt het nu eenmaal zo. Zlatan was ook een voorbeeld.
Moet er alleen even een club komen die het juiste bedrag overmaakt.
Als die er komt geloof ik ook wel dat hij meteen weg is, ja. Ik zie Greg niet perse wachten op een echte topclub.
Als die er komt geloof ik ook wel dat hij meteen weg is, ja. Ik zie Greg niet perse wachten op een echte topclub.
- Giacomo Puccini
De Van der Wiel van nu en de De Jong van toen zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. De Jong kon zich niet motiveren bij Ajax en liep op jonge leeftijd naast zijn schoenen. Bij Van der Wiel is dit totaal niet het geval, die stond er afgelopen seizoen bijna iedere wedstrijd en heeft geen moeite gehad om het uiterste uit zichzelf te halen. Wat niet wegneemt dat Van der Wiel op korte termijn een stap hogerop moet maken om te kunnen blijven doorontwikkelen. Maar nog een jaartje bij Ajax zou zijn carriere geen kwaad doen, zeker niet mocht Ajax Champions League gaan spelen. Ajax moet hem alleen bij een superbod laten gaan.
Ajax!
Dat lijkt ons allemaal sterk. Jij denkt echter dat we 12 miljoen voor hem krijgen en ons daarover moeten verkneukelen, wij weten wel beter. Kom maar op met die poen, City en Madrid lekker uitspelen en minstens 18 miljoen pakken.joey schreef:Maar voor hem wel. Ik denk dat hij het zelf ook wel in de gaten heeft. Lijkt me zéér sterk dat Gregory komend seizoen nog bij Ajax speelt.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik zeg niets over verkneukelen. Meer dan de boodschapper ben ik niet.
Het is wat de gek ervoor geeft. Je moet het geluk hebben dat er een club voor je speler komt die niet op de centen let.
Het is wat de gek ervoor geeft. Je moet het geluk hebben dat er een club voor je speler komt die niet op de centen let.
Extreem zwak in de eerste helft, mentaal sterk genoeg om een prima 2e helft te spelen. Hij is geen mietje.
- Ajaciedjuh
2e helft gooide hij de schroom van zich af. Dan zag je weer de echte VD Wiel: lekker onbevangen en dat scheelt meteen 2 klasses.wimpey schreef:Extreem zwak in de eerste helft, mentaal sterk genoeg om een prima 2e helft te spelen. Hij is geen mietje.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Helaas word je in de top be/veroordeeld op die extreem zwakke momenten.
Dus hij gaat geen transfer maken?
Ik denk het niet. Daarvoor heeft hij een te kleurloos toernooi gespeeld.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!