Tot nu toe heeft MvG pas 1 keer geld gehad om te besteden en daar is KJH van gehaald. Alle andere aankopen waren inventieve aankopen aangezien Ajax geen geld had.Alexander schreef:Meer dan 15 miljoen voor Babel, laat staan 20 miljoen, is een gigantische hoop geld, maar Ajax kennende gaat daar maar pure middelmaat voor terugkomen. De aankopen die Ajax heeft gedaan onder Van Geel vind ik allemaal nog niet overtuigend. Ajax moet nu op zoek naar buitenspelers, en die zijn erg lastig te vinden. Er is nu geen enkele dynamiek meer op de vleugels, of je moet tevreden zijn over Mitea. Ik sta nog zeer weifelend tegenover een overgang van Ryan.
Babel
Moderator: mods
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Mitea is alleen maar minder geworden. Op die jongen kan je niet rekenen, want hij is blessuregevoelig. Hetzelfde geldt vooralsnog voor Manucharyan en in mindere mate voor Leonardo. De conclusie is dat we alleen Kennedy als zekerheidje hebben voor de vleugels en er dus twee nieuwe vleugelspelers gehaald moeten worden.
Mitea raak je niet kwijt; voor hem geldt het Perez-verhaal. Een minuut of 20 mogen opdraven als de tegenstander kapot is gespeeld. Het lijkt dan heel wat, maar mij heeft hij niet kunnen overtuigen.
Het Babelverhaal is duidelijk; zijn tegenstanders zullen blij zijn dat hij vertrekt, want Ajax zal zonder hem veel te sterk zijn voor de eredivisie? Ik vrees echter het ergste.
Het Babelverhaal is duidelijk; zijn tegenstanders zullen blij zijn dat hij vertrekt, want Ajax zal zonder hem veel te sterk zijn voor de eredivisie? Ik vrees echter het ergste.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Als je dit serieus zou menen zou dat wel vrij triest zijn, want werkelijk iedere leek ziet dat deze 2 buitenspelers gewoon weg te kort komen voor Ajax.Dr. Living Stoned schreef:Mitea is een prima linkerspits, leonardo is op de weg terug... m.a.w. we hebben weinig problemen op links. We hebben meer aan een rechtsback en een centrale verdediger.
-
- AT Toto winner 10/11
Tot nu toe zijn het steeds geruchten die de ander overtreffen, om vervolgens zelf weer overtroffen te worden. De bedragen die vallen vertrouw ik daarom voor geen meter. Waarom zou Liverpool als openingsbod al met 14 miljoen euro gaan zwaaien, terwijl de meerderheid hier hem voor 10 miljoen al zou laten gaan. Er zit geen logica in, ze zijn daar echt niet gek.
Dat Van Geel zou hebben gezegd dat het geboden bedrag hoger ligt dan de gesuggereerde 14 miljoen geloof ik absoluut niet. Dat doet Van Geel niet, hij heeft er geen enkele baat bij, volgens mij is dat glashard uit een puberale internet-duim gezogen.
Maar wie weet zit ik ernaast, en gaan we straks écht 20 miljoen vangen voor Babel en De Mul.
Dat Van Geel zou hebben gezegd dat het geboden bedrag hoger ligt dan de gesuggereerde 14 miljoen geloof ik absoluut niet. Dat doet Van Geel niet, hij heeft er geen enkele baat bij, volgens mij is dat glashard uit een puberale internet-duim gezogen.
Maar wie weet zit ik ernaast, en gaan we straks écht 20 miljoen vangen voor Babel en De Mul.
Dat niet, het komt uit het AD.Scherrer schreef:Dat Van Geel zou hebben gezegd dat het geboden bedrag hoger ligt dan de gesuggereerde 14 miljoen geloof ik absoluut niet. Dat doet Van Geel niet, hij heeft er geen enkele baat bij, volgens mij is dat glashard uit een puberale internet-duim gezogen.
De Telegraaf meldt trouwens min of meer hetzelfde, evenals de NOS.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik verwacht het ook ja, en het is goed om te zien dat van Geel het onderste uit de kan probeert te halen! Doorverkoop clausule lijkt me gezien zijn leeftijd ook niet verkeerd...
Ben benieuwd wat er voor terug komt, is die Quaresma van Porto nog betaalbaar en haalbaar?
En wat helemaal mooi zou zijn, Veron, die zit momenteel toch in Argentinie
Ben benieuwd wat er voor terug komt, is die Quaresma van Porto nog betaalbaar en haalbaar?

Compleet onhaalbaar. Het grappige is dat Liverpool in eerste instantie achter hem en Mancini aan zat en nu blijkbaar bij Babel terecht is gekomen.gaizka schreef:Ben benieuwd wat er voor terug komt, is die Quaresma van Porto nog betaalbaar en haalbaar?
Ik denk niet dat La Bruja terug wil naar Europa, maar ik hoef hem niet. Sowieso heeft Ajax niets aan nog meer spelers zonder restwaarde.
-
- AT Toto winner 15/16
- InnerHarbour
V.I.Liverpool komt nog vijf miljoen tekort voor Babel
9/7/2007 19:20
Nog vijf miljoen euro scheiden Ajax en Liverpool van een akkoord over de transfersom van Ryan Babel. De Oranje-international staat open voor een vertrek naar de verliezend finalist van de Champions League.
Liverpool heeft bij Ajax een bod neergelegd van vijftien miljoen euro voor Babel. De Amsterdamse club liet daarop weten twintig miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller te verlangen. In De Arena staat de veertienvoudig international nog tot medio 2010 onder contract.
Mochten Ajax en Liverpool tot een vergelijk komen over de transfervoorwaarden, dan zal Babel zeker in gesprek gaan met The Reds. De aanvaller, die als spits met Jong Oranje de Europese titel veroverde, ziet in de Engelse topclub als een volgende stap in zijn loopbaan.
Mwah, das niet dicht tegen de 20 Miljoen ...
Blij met de punten ...