Maar waarom naar AZ? Je gaat naar een (volgens jou) gelijkwaardige club. Je gaat minder geld verdienen, voor minder publiek spelen, zit je in Alkmaar ipv Amsterdam, voor de rest speel je tegen dezelfde tegenstanders en kom je, misschien, een wedstrijd verder in de UEFA-cup. Zou die dat allemaal doen voor van Gaal? Denk het niet.Muisje Andersom schreef:Spelers moeten niet zo vroeg naar het buitenland. Zoals ik al zei, KJH is een planner, het buitenland staat nog even niet bovenaan schat ik zo in. Die blijft nog een jaartje in Nederland
Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Joey heeft natuurlijk wel gelijk over Van Gaal. Die zou Huntelaar zeker mee willen laten voetballen. Zelfs Rivaldo kreeg bij Barcelona allerlei opdrachten mee van Louis. Ten Cate lijkt het wat dat betreft hebben opgegeven. En laat nou juist Van Gaal het type zijn die wil bewijzen dat hij Huntelaar wel mee kan laten voetballen. En laat nou juist dat volgens velen hier niet de bedoeling zijn van een spits als Huntelaar.
Omdat Van Gaal van positiegebondenheid en systematisch aanvallen houdt. Echt 180 graden anders dan HTC, die meer van het gevarieerde en onvoorspelbare aanvalsspel is. Met Huntelaar erbij moet HTC consessies doen aan de speelstijl die hij eigenlijk voorstaat.
LVG zou ook gegarandeerd overhoop liggen met Ronaldinho.
Weet niet of KJH wel zo goed in de visie van Gaal past. Want KJH is niet echt de best meevoetballende spits aller tijden, verre van dat eigenlijk. Dat heeft dit seizoen ons wel bewezen dacht ik zo.Jöhnk schreef:Je hebt meevoetballen en meevoetballen. KJH past perfect in de visie van Van Gaal. HTC houdt van multi-inzetbare aanvallers. Zo is Leo gekocht voor alle drie posities in de voorhoede en las ik laatst weer iets over een veelzijdige aanvaller die er deze zomer bij moet gaan komen.
En de visie van Ten Cate is tegenwoordig best wel te rechtvaardigen, tegenwoordig kun je team niet meer in 1 strak systeem spelen. Je moet de vrijheid hebben om de best manier te vinden om je tegenstander te bespelen. De ene keer is dat in een 4-4-2 de andere keer 4-3-3. Met beide systemen kun je aantrekkelijk, aanvallend voetbal spelen. En om beide systemen te kunnen voetballen heb je spitsen nodig die multi-inzetbaar zijn.
Chris a.k.a Giiser
Zo slecht vind ik hem helemaal niet. Zolang hij maar in de buurt van de zestien blijft.Chris schreef: Weet niet of KJH wel zo goed in de visie van Gaal past. Want KJH is niet echt de best meevoetballende spits aller tijden, verre van dat eigenlijk. Dat heeft dit seizoen ons wel bewezen dacht ik zo.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ok, in dat opzicht kan ik je goed volgen. Ten Cate houdt inderdaad van de georganiseerde chaos.Jöhnk schreef:Omdat Van Gaal van positiegebondenheid en systematisch aanvallen houdt. Echt 180 graden anders dan HTC, die meer van het gevarieerde en onvoorspelbare aanvalsspel is. Met Huntelaar erbij moet HTC consessies doen aan de speelstijl die hij eigenlijk voorstaat.
Toch is Van Gaal altijd fan geweest van het type spits die graag inzakt om de bal in ontvangst te nemen en sterk is in de combinatie.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ophangen die vent, strop erom en aan zijn eigen DSB Stadion hangen.. Verbranden op het heetste vuur, een miljoen kogels door hem heen jagen.. Shit wat een idioot, hij past precies bij het plaatje van grootheidswaanzin van AZ. Als er spelers van AZ naar Ajax vertrekken (zoals Perez en Lindenbergh) en als Jenner verklaart Ajax-fan te zijn en er graag nog eens te willen spelen roepen de AZ sukkeltjes moord en brand en zijn het "Judassen" maar zodra er geruchten gaan dat er spelers van Ajax naar AZ gaan springen ze rond en gillen ze van blijdschap en komen ze zowat klaar bij de woorden van ''Herr Führer" Scheringa. Sorry hoor, maar mag ik een teiltje?