Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 11, 2007 3:11 pm

Muisje Andersom schreef:Spelers moeten niet zo vroeg naar het buitenland. Zoals ik al zei, KJH is een planner, het buitenland staat nog even niet bovenaan schat ik zo in. Die blijft nog een jaartje in Nederland
Maar waarom naar AZ? Je gaat naar een (volgens jou) gelijkwaardige club. Je gaat minder geld verdienen, voor minder publiek spelen, zit je in Alkmaar ipv Amsterdam, voor de rest speel je tegen dezelfde tegenstanders en kom je, misschien, een wedstrijd verder in de UEFA-cup. Zou die dat allemaal doen voor van Gaal? Denk het niet.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 11, 2007 3:12 pm

Niet voor van Gaal, maar tegen ten Cate. Ik zie niet in waarom niet. Maar goed, Ajax laat hem sowieso niet gaan, dus we zullen nooit weten in hoeverre Scheringa uit zijn nek lult
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 3:20 pm

Joey heeft natuurlijk wel gelijk over Van Gaal. Die zou Huntelaar zeker mee willen laten voetballen. Zelfs Rivaldo kreeg bij Barcelona allerlei opdrachten mee van Louis. Ten Cate lijkt het wat dat betreft hebben opgegeven. En laat nou juist Van Gaal het type zijn die wil bewijzen dat hij Huntelaar wel mee kan laten voetballen. En laat nou juist dat volgens velen hier niet de bedoeling zijn van een spits als Huntelaar.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 3:21 pm

Muisje Andersom schreef:Niet voor van Gaal, maar tegen ten Cate. Ik zie niet in waarom niet. Maar goed, Ajax laat hem sowieso niet gaan, dus we zullen nooit weten in hoeverre Scheringa uit zijn nek lult
Niet iedereen is zo’n fervent tegenstander van Ten Cate als jij hoor. :aai:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 11, 2007 3:22 pm

Je hebt meevoetballen en meevoetballen. KJH past perfect in de visie van Van Gaal. HTC houdt van multi-inzetbare aanvallers. Zo is Leo gekocht voor alle drie posities in de voorhoede en las ik laatst weer iets over een veelzijdige aanvaller die er deze zomer bij moet gaan komen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 3:24 pm

Waarom past Huntelaar in jouw ogen perfect in de visie van Van Gaal?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 11, 2007 3:27 pm

Omdat Van Gaal van positiegebondenheid en systematisch aanvallen houdt. Echt 180 graden anders dan HTC, die meer van het gevarieerde en onvoorspelbare aanvalsspel is. Met Huntelaar erbij moet HTC consessies doen aan de speelstijl die hij eigenlijk voorstaat.

LVG zou ook gegarandeerd overhoop liggen met Ronaldinho.

Chris

Bericht door Chris » wo apr 11, 2007 3:30 pm

Jöhnk schreef:Je hebt meevoetballen en meevoetballen. KJH past perfect in de visie van Van Gaal. HTC houdt van multi-inzetbare aanvallers. Zo is Leo gekocht voor alle drie posities in de voorhoede en las ik laatst weer iets over een veelzijdige aanvaller die er deze zomer bij moet gaan komen.
Weet niet of KJH wel zo goed in de visie van Gaal past. Want KJH is niet echt de best meevoetballende spits aller tijden, verre van dat eigenlijk. Dat heeft dit seizoen ons wel bewezen dacht ik zo.

En de visie van Ten Cate is tegenwoordig best wel te rechtvaardigen, tegenwoordig kun je team niet meer in 1 strak systeem spelen. Je moet de vrijheid hebben om de best manier te vinden om je tegenstander te bespelen. De ene keer is dat in een 4-4-2 de andere keer 4-3-3. Met beide systemen kun je aantrekkelijk, aanvallend voetbal spelen. En om beide systemen te kunnen voetballen heb je spitsen nodig die multi-inzetbaar zijn.
Chris a.k.a Giiser

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 11, 2007 3:30 pm

Dat ben ik wel met Jöhnk eens. Huntelaar staat wat betreft het ideale aanvalsplaatje van HtC in de weg.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 11, 2007 3:31 pm

Chris schreef: Weet niet of KJH wel zo goed in de visie van Gaal past. Want KJH is niet echt de best meevoetballende spits aller tijden, verre van dat eigenlijk. Dat heeft dit seizoen ons wel bewezen dacht ik zo.
Zo slecht vind ik hem helemaal niet. Zolang hij maar in de buurt van de zestien blijft.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 3:57 pm

Jöhnk schreef:Omdat Van Gaal van positiegebondenheid en systematisch aanvallen houdt. Echt 180 graden anders dan HTC, die meer van het gevarieerde en onvoorspelbare aanvalsspel is. Met Huntelaar erbij moet HTC consessies doen aan de speelstijl die hij eigenlijk voorstaat.

LVG zou ook gegarandeerd overhoop liggen met Ronaldinho.
Ok, in dat opzicht kan ik je goed volgen. Ten Cate houdt inderdaad van de georganiseerde chaos.

Toch is Van Gaal altijd fan geweest van het type spits die graag inzakt om de bal in ontvangst te nemen en sterk is in de combinatie.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 11, 2007 5:09 pm

Niet inzakken, wel door koppen en combineren. Inzakken doet de nummer 10 bij Louis.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 5:15 pm

Mwah, Kluivert moest bij Barcelona toch zeker veel inzakken en van positie wisselen met Rivaldo.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 11, 2007 5:19 pm

Dat komt omdat Louis in Kluivert ook een tien zag. Hij dacht dat die twee moeiteloos elkaars positie konden overnemen. Zo zie je maar: Louis heeft de blunders ook opgestapeld.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 5:31 pm

Kluivert speelde in principe gewoon als spits en moest vanuit die positie inzakken. Van Gaal is wel fan van de positiewisseling -en overname tussen de spits en nummer 10.

En aan de productie van het koppel Kluivert-Rivaldo heeft het destijds niet gelegen hoor.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 11, 2007 5:39 pm

Kluivert op tien is werkelijk een vondst, ja. Dat was bij Ajax en Oranje ook al zo geweldig.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 5:40 pm

Kluivert stond destijds niet op 10. Het was wel een positie waar hij soms naar toe moest zaken of in moest lopen. Nogmaals, vanwege die positiewisselingen met Rivaldo.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » wo apr 11, 2007 5:54 pm

Blijven we dit gezeik nu houden? :nooo: Maxunaal 3 keer nog, wanneer die teringhonden tegen Ajax spelen.

die ******-scheringa moet optyfen! KJH is niet te koop en zeker niet voor AZ! :pukey:

(Aangepast door joey)
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 6:14 pm

Dr. Living Stoned schreef:die ******-scheringa moet optyfen! KJH is niet te koop en zeker niet voor AZ! :pukey:

Geen enge ziektes graag, beste Doc!

En natuurlijk is KJH te koop. Elke speler is te koop.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 11, 2007 11:13 pm

20 miljoen mag ie weg
IK GELOOF!!!!!!

Daniel

Bericht door Daniel » do apr 12, 2007 8:57 am

Ophangen die vent, strop erom en aan zijn eigen DSB Stadion hangen.. Verbranden op het heetste vuur, een miljoen kogels door hem heen jagen.. Shit wat een idioot, hij past precies bij het plaatje van grootheidswaanzin van AZ. Als er spelers van AZ naar Ajax vertrekken (zoals Perez en Lindenbergh) en als Jenner verklaart Ajax-fan te zijn en er graag nog eens te willen spelen roepen de AZ sukkeltjes moord en brand en zijn het "Judassen" maar zodra er geruchten gaan dat er spelers van Ajax naar AZ gaan springen ze rond en gillen ze van blijdschap en komen ze zowat klaar bij de woorden van ''Herr Führer" Scheringa. Sorry hoor, maar mag ik een teiltje?

Kaboem

Bericht door Kaboem » do apr 12, 2007 9:04 am

Stel je niet zo aan, Daniel! :aai:

Ik vind Scheringa zeer vermakelijk. Ik vind heel die club uit Alkmaar wel vermakelijk eigenlijk. :blush:

Ik hoop dat ze kampioen worden!
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 12, 2007 9:15 am

En Ajax niet? Zo, zo...... :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

Kaboem

Bericht door Kaboem » do apr 12, 2007 9:16 am

Ajax heeft in mijn ogen nergens bewezen recht te hebben op de titel. AZ heeft dat wel.
Bertje for President!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » do apr 12, 2007 9:17 am

Kaboem! schreef:Ajax heeft in mijn ogen nergens bewezen recht te hebben op de titel. AZ heeft dat wel.
Aangezien ze allebei hetzelfde aantal punten hebben mag je mij uitleggen waarom AZ er meer recht op zou hebben dan Ajax?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gesloten