Benji schreef:Knap, hij staat namelijk nu op het trainingsveld in De Lutte.

Ik denk dat Vertonghen nog een seizoen blijft.
Moderator: mods
Benji schreef:Knap, hij staat namelijk nu op het trainingsveld in De Lutte.
6 clubs: Barcelona, Real Madrid, Arsenal, Man Utd, Bayern Munchen, Liverpool (zoiets?)Vertonghen: 'Er zijn voor mij vijf, zes clubs die in aanmerking komen'
Zaterdag, 9 juli 2011 om 18:10
De kans is groot dat Jan Vertonghen ook volgend seizoen nog bij Ajax speelt. Technisch manager Danny Blind zei eerder op de dag al dat er niets speelt rondom de Belgische verdediger, die een gelimiteerde afkoopsom van meer dan twintig miljoen euro in zijn contract heeft staan. Vertonghen zelf benadrukt nog maar eens dat hij niet per se wil vertrekken uit Amsterdam.
“Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik wel ambities heb, maar mensen denken dat ik weg wil bij Ajax en dat is absoluut niet waar”, zei Vertonghen voor de camera van Eredivisie Live. “We hebben een fantastische spelersgroep, spelen Champions League en als er uiteindelijk niets concreet wordt dan blijf ik bij Ajax en daar heb ik dan geen moeite mee. Dan zal ik me gewoon honderd procent richten op een nieuw kampioenschap.”
Vertonghen wil Ajax alleen verruilen voor de absolute top: “Sommige mensen zeggen dat ik te kritisch ben, maar dat komt omdat ik zelf zo tevreden ben bij Ajax. Als ik het niet naar mijn zin had gehad, was ik wel voor een mindere club weggegaan, maar dat is absoluut niet het geval. Dus dan moet je wel kritisch zijn vind ik. Er zijn vijf, zes clubs die in aanmerking komen voor mezelf en als die niet komen, dan gaat de deur van tevoren al dicht. “
Juist de toonzetting van Vertonghen klinkt mij te gevaarlijk. Die zwicht ook voor een club als de Spurs.Ajax Rules schreef:Uit het interview blijkt dat de kans groot is dat hij blijft.
(Al weet je het natuurlijk nooit). Maar de hele toonzetting is van een speler die zin heeft in een nieuw Ajax-seizoen.
Nee, dat denk ik echt niet.goodfella schreef:Juist de toonzetting van Vertonghen klinkt mij te gevaarlijk. Die zwicht ook voor een club als de Spurs.Ajax Rules schreef:Uit het interview blijkt dat de kans groot is dat hij blijft.
(Al weet je het natuurlijk nooit). Maar de hele toonzetting is van een speler die zin heeft in een nieuw Ajax-seizoen.
Wedden dat Vertonghen niet die 5 a 6 clubs gaat benoemen (en dan volgens zijn woorden iedere andere club afwijst)? Iedere interessante club die langskomt behoort uiteindelijk bij die 5 a 6 clubs.goodfella schreef:Net als Suarez.
Niemand blijft voor eeuwig bij Ajax. De laatste was Danny Blind. Uiteindelijk gaan ze toch.
Dat valt dus alles mee!Snel herstelde Vertonghen sluit aan bij training Ajax
14/07/2011 12:18
Ajax-trainer Frank de Boer verwelkomt Jan Vertonghen vandaag op het trainingsveld. De Belgische verdediger is eerder dan verwacht hersteld van een liesblessure.
Vertonghen moest begin juli de voorbereiding laten voor wat die was. De 24-jarige international kampte met liesklachten die hem volgens de medische stap zeker twee weken aan de kant zouden houden.
De Rode Duivel is na slechts een week toekijken al klaar voor een rentree. Donderdagmiddag meldt hij zich voor de training van Ajax in het Duitse Furth.
ma 18 jul 2011, 06:02
Klemmend beroep op Jan Vertonghen Van onze speciale verslaggever
NÜRNBERG - Ajax gaat met Jan Vertonghen in gesprek over het verlengen van zijn tot 2013 lopende contract. „Ik heb hem gevraagd bij te tekenen en hij staat daar positief tegenover”, zei Frank de Boer na de nederlaag in Nürnberg (2-0). „Danny Blind zal op korte termijn met zijn zaakwaarnemer praten.”
Dit nieuws komt op een bijzonder moment. Na de transfer van Jerome Boateng van Manchester City naar Bayern München gonst het van de geruchten dat City alle pijlen op Vertonghen richt. Daarnaast werd hij eerder al met een rijtje clubs in verband gebracht. „Maar Jan heeft daarbij ook aangegeven niet naar elke willekeurige club te gaan”, aldus De Boer, die goede hoop heeft op het aanblijven van de Belg.
„Hij heeft het bij Ajax en in Amsterdam bijzonder goed naar zijn zin”, kreeg de trainer in de gesprekken te horen. „Waarna ik hem heb geschetst welke mooie dingen er kunnen gebeuren als we deze groep twee jaar bij elkaar houden. Daarna kan hij misschien een veel mooiere transfer maken.”
De T.
De kop past dan ook in z'n geheel niet bij het artikel. Lees nergens iets van die strekking.Duke schreef:Klemmend beroep?
Duke schreef:Vandaar m'n opmerking.
Last van de andere lies.Rishi schreef:"Hoop" dat het een blessure de reden van afwezigheid is.