Spelers zijn geen pakken wasmiddel die je in de supermarkt koopt. Ook ik word onrustig maar het zal op dit moment spitsuur zijn. Ik wacht nog maar even af.
Moderator: mods
Plus dat die spelers in het schaduwelftal op korte termijn kunnen aansluiten bij de groep. Suarez duurt nog tot minimaal 30 juni en Prieto duurt ook steeds langer. Zoals in dit topic al gesteld is: het zou ideaal zijn als ze de trip naar Schotland kunnen meemaken.Peter schreef:Er moeten gewoon aansprekende namen uit de hoge hoed komen. Vooralsnog heb ik die niet gehoord, maar ga ik uit van een verrassing. Hopelijk is dat schaduwelftal echt zo goed als MvG ons wil doen beweren.
Dat wordt ook een probleem, Luuk. Helaas.LucaS schreef:Krijgen we dat gezeik straks weer. We hebben de voorronde van de CL niet overleefd omdat we een korte voorbereiding hadden waarin een aantal spelers ook nog eens op het laatste moment ingepast moest worden.
Er zijn drie partijen nodig voor een overeenkomst. Wanneer Ajax gewoon betaalt wat de ander vraagt, dan is de selectie zo rond. Nijland mailen, met voor 17 miljoen willen wij Suarez, dan komt er geen zaak, ligt Nijland te kwijlen en brengt hij Suarez persoonlijk en in groningen treurt niemand om het vertrek van Suarez. Ik hoop niet dat zoiets gebeurt, dan maar wat langer wachten/wat verder weg zoeken en vinden(*?)Thomas schreef:Dat is geen excuus. Daar zijn de heren Ten Cate en Van Geel zelf bij. Nogmaals, het komt allemaal niet top op mij over, maar aangezien Van Geel een prof is zou dat kunnen omdat er gewoon zo weinig naar buiten lekt. We zullen zien.
Heel duidelijk zelfs!Demosthenes schreef:Er zijn drie partijen nodig voor een overeenkomst. Wanneer Ajax gewoon betaalt wat de ander vraagt, dan is de selectie zo rond. Nijland mailen, met voor 17 miljoen willen wij Suarez, dan komt er geen zaak, ligt Nijland te kwijlen en brengt hij Suarez persoonlijk en in groningen treurt niemand om het vertrek van Suarez. Ik hoop niet dat zoiets gebeurt, dan maar wat langer wachten/wat verder weg zoeken en vinden(*?)
Nee, je interpreteert het verkeerd. Hij zegt alleen maar dat Nijland ligt te kwijlen en Groningen opeens alles goed vind als er een hoge transfer som komt, maar hij zegt ook duidelijk ''Ik hoop niet dat zoiets gebeurt'' en zegt precies het zelfde wat jij al zei: "dan maar wat langer wachten/wat verder weg zoeken en vinden"Thomvak425 schreef:Ja:Heel duidelijk zelfs!Demosthenes schreef:Er zijn drie partijen nodig voor een overeenkomst. Wanneer Ajax gewoon betaalt wat de ander vraagt, dan is de selectie zo rond. Nijland mailen, met voor 17 miljoen willen wij Suarez, dan komt er geen zaak, ligt Nijland te kwijlen en brengt hij Suarez persoonlijk en in groningen treurt niemand om het vertrek van Suarez. Ik hoop niet dat zoiets gebeurt, dan maar wat langer wachten/wat verder weg zoeken en vinden(*?)
Ja, Margairaz voor 0 euri naar Osasuna. Toch geen slechte club, lijkt me. Ajax had die jongen goed kunnen gebruiken... Net als Gonzalez. Met Betis moet Ajax toch kunnen concurreren. Maar goed, die jongens speelden niet in Spanje of NL en zijn daardoor dus niet interessant voor H&M.Demosthenes schreef: Het gaat snel met je rijtje: Utaka naar Portsmouth en volgens andere bronnen gaat Gonzalez naar Betis Sevilla (vi.nl) en Margairaz naar Osasuna.
Is nog altijd 1 naam van een 'buitenspeler' méér dan H&M op hun lijstje hebben staan, krijg ik de indruk.Blijft er nog één overof heb je nog meer namen?
Inderdaad, alsjeblieft geen halve maatregelen dus of spelers met meerwaarde of niemand. Dan nog veel liever een jeugdspeler. Maar zo langzamerhand begin ik mij een beetje zorgen te maken over dat zogenaamde schaduwelftal en welke spelers hier dan op staan. Zometeen overspelen we onze hand in de huidige (hopelijk toch min of meer) lopende onderhandelingen(?!?!), moeten we aansluitend over op plan B en vissen we vervolgens achter het net of we betalen zeker de hoofdprijs voor een speler die dat bij lange na niet waard is. Maar goed, we wachten maar weer af.....Demosthenes schreef:Mee eens, maar niet ten koste van alles, geen niveau-Lindenbergh, omdat dergelijke spelers beschikbaar zijn.Neefkens schreef:Ik verbaasde mezelf ook al![]()
Eigenlijk moet vóór de trip naar Schotland al wat vers bloed geregeld zijn.
MHF schreef:Inderdaad, alsjeblieft geen halve maatregelen dus of spelers met meerwaarde of niemand. Dan nog veel liever een jeugdspeler. Maar zo langzamerhand begin ik mij een beetje zorgen te maken over dat zogenaamde schaduwelftal en welke spelers hier dan op staan. Zometeen overspelen we onze hand in de huidige (hopelijk toch min of meer) lopende onderhandelingen(?!?!), moeten we aansluitend over op plan B en vissen we vervolgens achter het net of we betalen zeker de hoofdprijs voor een speler die dat bij lange na niet waard is. Maar goed, we wachten maar weer af.....Demosthenes schreef:Mee eens, maar niet ten koste van alles, geen niveau-Lindenbergh, omdat dergelijke spelers beschikbaar zijn.Neefkens schreef:Ik verbaasde mezelf ook al![]()
Eigenlijk moet vóór de trip naar Schotland al wat vers bloed geregeld zijn.