Klaas Jan Huntelaar (2)
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Speelde verdienstelijk, maar struikelde vlak voor tijd in kansrijke positie weer jammerlijk over zijn eigen voeten. Al moet ik wel zeggen dat Urby toen bijzonder slecht meeliep / meedeed.
Sowieso leek Urby bij de wissel van Schilder aan te geven dat hij een spierblessure had. Liep te trekkenbenen en moeilijk te doen. Gaf vervolgens niet aan gewisseld te willen worden, maar besloot gewoon op halve kracht mee te gaan doen. MvB deed hier ook niets mee. Vreemde zaak vond ik dat.
Sowieso leek Urby bij de wissel van Schilder aan te geven dat hij een spierblessure had. Liep te trekkenbenen en moeilijk te doen. Gaf vervolgens niet aan gewisseld te willen worden, maar besloot gewoon op halve kracht mee te gaan doen. MvB deed hier ook niets mee. Vreemde zaak vond ik dat.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
Het probleem is dat er de aanvallende middenvelder te statisch speelt en dat Klaas-Jan ook geen dynamische mogelijkheden heeft, dus er weinig verrassing mogelijk. Ik vond het daarom ook onbegrijpelijk dat hij juist de dynamische Leonardo niet bracht rondom Huntelaar, dat zou echt veel schelen. Er moeten gewoon diepgaande middenvelders spelen die ook het verschil kunnen maken. En als er meer van spits wordt gevraagd dat die ook individueel het verschil kan maken dan moet je gewoon is Castillion laten spelen.
Huntelaar moet morgen MRI-scan ondergaan
Na de wedstrijd kon Ajax coach Marco van Basten nog geen duidelijkheid geven over de ernst van de blessure van Klaas-Jan Huntelaar. Hij zal maandag een MRI-scan ondergaan. "Morgen verwachten we meer duidelijkheid te kunnen geven", vertelde trainer Marco van Basten tegenover ELF. "Ik kan helaas niets zeggen over de ernst van de blessure
-
- Ajaciedjuh
Ajax.nlHuntelaar scheurt voorste enkelband
Amsterdam, 10 nov 2008
Klaas Jan Huntelaar heeft in de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam (5-2) de voorste enkelband van zijn linkervoet volledig afgescheurd. Huntelaar is minstens zes weken uitgeschakeld.
De ernst van de blessure werd duidelijk uit de MRI-scan die maandag in het ziekenhuis werd uitgevoerd.
Tegen Sparta moest Huntelaar zich in de 38ste minuut laten vervangen. Evander Sno kwam voor hem in het veld.

Dokter VertonghenJöhnk schreef:Ajax.nlHuntelaar scheurt voorste enkelband
Amsterdam, 10 nov 2008
Klaas Jan Huntelaar heeft in de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam (5-2) de voorste enkelband van zijn linkervoet volledig afgescheurd. Huntelaar is minstens zes weken uitgeschakeld.
De ernst van de blessure werd duidelijk uit de MRI-scan die maandag in het ziekenhuis werd uitgevoerd.
Tegen Sparta moest Huntelaar zich in de 38ste minuut laten vervangen. Evander Sno kwam voor hem in het veld.

Laatst gewijzigd door 999 op ma nov 10, 2008 2:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Kijk, dat vind ik dan altijd jammer dat " Van Basten-bashers " .. hoezo Van Basten-bashers ?.Degene die iets te vertellen hebben over van Basten doen dat dus op wat ze op het veld zien, en dat dan niet alleen na al die blessures.Zoals Joey, die hier gewoon zijn mening geeft ( net als ik ) op wat ie ziet op het veld, wordt behandeld slaat natuurlijk nergens.Thomas schreef:Zelfs de grootste Van Basten-bashers zouden nu toe kunnen geven dat we dit seizoen echt onvoorstelbaar veel pech hebben met blessures. Aissati, Sulejmani, Huntelaar, Cvitanich er 6 weken uit, Enoh er vier weken uit, Stekelenburg er drie maanden uit.
Ik val er niemand persoonlijk op aan, maar als je begint met " Zelfs de grootste Van Basten-bashers .. " dan bekruipt mij altijd het gevoel dat daar impliciet mee wordt bedoeld dat men ongelijk heeft ..
Blij met de punten ...
Voetske schreef:Dokter VertonghenJöhnk schreef:Ajax.nlHuntelaar scheurt voorste enkelband
Amsterdam, 10 nov 2008
![]()

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Echt gvd, het is werkelijk ongelofelijk he. Het is dan nog een 'geluk bij een ongeluk' dat we buiten AZ-uit en PSV-thuis een relatief makkelijk programma hebben.
Zes weken, die is dus niet voor 2009 terug. NEC-uit op 18 januari is een mooi streven dan.
Tot die tijd moeten we het zonder hem stellen tegen PSV (thuis), AZ (uit), HSV (uit), FC Utrecht (thuis), FC Volendam (uit), NAC (thuis), Slavia Praag (thuis), De Graafschap (uit) en ADO (thuis).
Dit wordt wéér overleven tot de winterstop. Wat baal ik hiervan, we gaan 'm echt missen.
Zes weken, die is dus niet voor 2009 terug. NEC-uit op 18 januari is een mooi streven dan.
Tot die tijd moeten we het zonder hem stellen tegen PSV (thuis), AZ (uit), HSV (uit), FC Utrecht (thuis), FC Volendam (uit), NAC (thuis), Slavia Praag (thuis), De Graafschap (uit) en ADO (thuis).
Dit wordt wéér overleven tot de winterstop. Wat baal ik hiervan, we gaan 'm echt missen.
Je vergeet Gabri nog, Thomas.Thomas schreef:Zelfs de grootste Van Basten-bashers zouden nu toe kunnen geven dat we dit seizoen echt onvoorstelbaar veel pech hebben met blessures. Aissati, Sulejmani, Huntelaar, Cvitanich er 6 weken uit, Enoh er vier weken uit, Stekelenburg er drie maanden uit.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Sarpong ..Duke schreef:Je vergeet Gabri nog, Thomas.Thomas schreef:Zelfs de grootste Van Basten-bashers zouden nu toe kunnen geven dat we dit seizoen echt onvoorstelbaar veel pech hebben met blessures. Aissati, Sulejmani, Huntelaar, Cvitanich er 6 weken uit, Enoh er vier weken uit, Stekelenburg er drie maanden uit.
Blij met de punten ...