Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 13

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do okt 30, 2008 1:22 pm

idd, heeft niks met passie te maken.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do okt 30, 2008 1:51 pm

Hij vertelde laatst in een interview dat hij de scheidsrechter probeert te beinvloeden. Zou hij nog steeds niet doorhebben dat dat alleen maar gele kaarten oplevert?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do okt 30, 2008 2:40 pm

De scheids beinvloeden, waarmee dan ?, met z'n swalbes ?.Net zoals men zegt, heeft niks met passie of beinvloeden te maken.Gewoon oliedomme gele kaarten pakken terwijl er geen reden voor is ...

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do okt 30, 2008 2:46 pm

Met zijn geouwejoer tegen de scheids. Ik verzin het niet hoor, hij denkt echt dat hij daar iets mee bereikt
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do okt 30, 2008 2:55 pm

Even over die assist: die was weergaloos hoor. Het verhaal dat Suárez geen inzicht heeft en/of egoistisch is kan volgens mij definitief de prullenbak in.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do okt 30, 2008 2:56 pm

Tja, en niemand die hem bij kan brengen dat ie, volgens mij, daar het verstand niet voor heeft ?.Tegen Heracles ook weer zoiets, blijf toch met je poten van die bal af.Maar nee hoor, net zolang doorgaan totdat ie een gele kaart had.Stomme vent ...

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » do okt 30, 2008 3:12 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 1:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do okt 30, 2008 3:21 pm

Jöhnk schreef:Even over die assist: die was weergaloos hoor. Het verhaal dat Suárez geen inzicht heeft en/of egoistisch is kan volgens mij definitief de prullenbak in.
Ik vind Suarez totaal niet egoìstisch. Niet voor niets heeft hij veel assists op zijn naam. Een aanvaller móet af en toe voor zijn eigen kans gaan, zeker als hij zoveel kan als Suarez.

Maar ik begrijp dat Luuk Hennie zaterdag ook gaat missen?
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do okt 30, 2008 3:24 pm

Jöhnk schreef:Even over die assist: die was weergaloos hoor. Het verhaal dat Suárez geen inzicht heeft en/of egoistisch is kan volgens mij definitief de prullenbak in.
Inzicht in een actie of inzicht in je opstellen is wat anders he... Het was gewoon een goede schijnbeweging...
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do okt 30, 2008 3:25 pm

Natuurlijk. Ik heb volgens mij nooit gezegd dat ie niet kan voetballen, alleen maar dat hij niet zo geweldig is als sommigen hem hier maken. Hij is te vergelijken met Huntelaar qua belang. Zonder die 2 maakt Ajax geen doelpunten
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do okt 30, 2008 3:43 pm

Ja, lekkere dooddoener. Zonder een voorhoede maakt geen enkele ploeg doelpunten.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do okt 30, 2008 3:50 pm

De lengte van het contract van Suarez is niet belangrijk, hij zal Ajax, vrees ik, na dit seizoen wel verlaten en daarna waardering krijgen, zoals Zlatan ook overkwam.

Ik maak me zorgen over Twente uit, zo zonder Suarez, maar ben ik de enige? Denken anderen dat onze voorhoede er in ieder geval lustig op los zal scoren, 1-6? :neutral.gif: Zal KJH nu ook tegen Twente vier keer scoren? Hij wordt nu omringd dor spelers die de bal liever kwijt zijn (aan KJH) dan er zelf iets mee doen richting doel?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » do okt 30, 2008 4:23 pm

LucaS schreef:Natuurlijk. Ik heb volgens mij nooit gezegd dat ie niet kan voetballen, alleen maar dat hij niet zo geweldig is als sommigen hem hier maken. Hij is te vergelijken met Huntelaar qua belang. Zonder die 2 maakt Ajax geen doelpunten
Eigenlijk is hij nog belangrijker dan Huntelaar om dat hij indivudeel voor gevaar of een doelpunt kan zorgen, Huntelaar moet in stelling gebracht worden.

Ik voorspel een grote toekomst voor Suarez, hij zit nog lang niet aan zijn top. Een club als Inter past wel bij hem.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do okt 30, 2008 4:29 pm

Spijker schreef:Ja, lekkere dooddoener. Zonder een voorhoede maakt geen enkele ploeg doelpunten.
Ik had me blijkbaar zorgvuldiger uit moeten drukken. Als Ajax speelt met vervangers voor Suarez en Huntelaar, wie moet er dan in hemelsnaam scoren?
I think I lost my fucking headache

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr okt 31, 2008 12:01 am

LucaS schreef:
Spijker schreef:Ja, lekkere dooddoener. Zonder een voorhoede maakt geen enkele ploeg doelpunten.
Ik had me blijkbaar zorgvuldiger uit moeten drukken. Als Ajax speelt met vervangers voor Suarez en Huntelaar, wie moet er dan in hemelsnaam scoren?
Praat me bij, waarom doet KJH niet mee? Hij is toch onze topscorer, hij kan toch gewoon scoren, of heb ik echt gemist dat hij geblesseerd is, een schorsing kan volgens mij niet.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr okt 31, 2008 6:45 am

Je hebt niets gemist, het ging om het hypothetische geval
I think I lost my fucking headache

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr okt 31, 2008 10:13 am

LucaS schreef:Je hebt niets gemist, het ging om het hypothetische geval
Oké, je bedoelt met de nu al geblesseeerden als Bodul, Cvitanich er nog eens bij, zijn we afhankelijk van niveau "Stanton Lewis/Evander Sno" voor de spitspositie.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr okt 31, 2008 10:35 am

Bodul en Cvitanic kan ik als spits nog niet goed beoordelen, maar ik denk dat een Ajax zonder Huntelaar en Suarez gewoon niet voldoende mensen in de ploeg kan opstellen die makkelijk scoren
I think I lost my fucking headache

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr okt 31, 2008 8:02 pm

LucaS schreef:Bodul en Cvitanic kan ik als spits nog niet goed beoordelen, maar ik denk dat een Ajax zonder Huntelaar en Suarez gewoon niet voldoende mensen in de ploeg kan opstellen die makkelijk scoren
Je mist niet alleen scorend vermogen, ook de inventiviteit van Suarez, hij bindt twee man. Martina en Leonardo staan niet bekend om grote aantallen treffers.

Ajax kent sinds het vertrek van Sneijder ook geen scorende middenvelder meer, m.a.w. maximaal haalbaar??? een 0-1??? met een scorende Vertonghen (deed hij in de jeugd regelmatig) of toch een koppende Vermaelen/Oleguer?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo nov 09, 2008 6:12 pm

Van Basten overweegt boete Suarez

AMSTERDAM - Trainer Marco van Basten van Ajax overweegt Luis Suarez een boete op te leggen. De aanvaller van Ajax incasseerde zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Sparta (5-2) alweer zijn zesde gele kaart in deze competitie. ,,Dat is veel en veel te veel'', aldus Van Basten.

Suarez kreeg een gele kaart toen hij over de knie van Kevin Strootman dook. De aanvaller uit Uruguay claimde een strafschop. Scheidsrechter Pol van Boekel sprak van een ,,Schwalbe'' en trok een prent. ,,En volgens mij had de scheidsrechter gelijk'', zei Van Basten.

,,Suarez is ongelooflijk belangrijk voor ons. Hij is bijna bij alle doelpunten betrokken. Maar hij benadeelt ons ook met al die gele kaarten. Nog even en hij is bij iedere gele kaart geschorst. Dat kan niet. We gaan dus weer met hem praten. Ik sluit een boete niet uit.''
www.sportwereld.nl

De verslaggever van Langs de Lijn was er van overtuigd dat het geen schwalbe was, dus zo duidelijk zal het niet geweest zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo nov 09, 2008 6:15 pm

Een boete zou belachelijk zijn imo.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo nov 09, 2008 6:15 pm

Duke schreef:
Van Basten overweegt boete Suarez

AMSTERDAM - Trainer Marco van Basten van Ajax overweegt Luis Suarez een boete op te leggen. De aanvaller van Ajax incasseerde zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Sparta (5-2) alweer zijn zesde gele kaart in deze competitie. ,,Dat is veel en veel te veel'', aldus Van Basten.

Suarez kreeg een gele kaart toen hij over de knie van Kevin Strootman dook. De aanvaller uit Uruguay claimde een strafschop. Scheidsrechter Pol van Boekel sprak van een ,,Schwalbe'' en trok een prent. ,,En volgens mij had de scheidsrechter gelijk'', zei Van Basten.

,,Suarez is ongelooflijk belangrijk voor ons. Hij is bijna bij alle doelpunten betrokken. Maar hij benadeelt ons ook met al die gele kaarten. Nog even en hij is bij iedere gele kaart geschorst. Dat kan niet. We gaan dus weer met hem praten. Ik sluit een boete niet uit.''
www.sportwereld.nl

De verslaggever van Langs de Lijn was er van overtuigd dat het geen schwalbe was, dus zo duidelijk zal het niet geweest zijn.
Mjah mjah mjah... hij ging wel gretig naar de grond. Maar dat wil niet zeggen dat het gelijk een schwalbe is, dus geel. Suarez kan in een duel gewoon zijn evenwicht verliezen of hij wordt ietsjes geduwd. Het is dan niet zwaar genoeg voor een penalty, maar gelijk geel geven voor een schwalbe is wel erg makkelijk.

Gebruikersavatar
Real Ajax
Berichten: 1603
Lid geworden op: di apr 06, 2004 10:08 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Real Ajax » zo nov 09, 2008 7:45 pm

Rare gele kaart....puur op zijn faam gegeven.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo nov 09, 2008 9:47 pm

Duke schreef:
Van Basten overweegt boete Suarez

AMSTERDAM - Trainer Marco van Basten van Ajax overweegt Luis Suarez een boete op te leggen. De aanvaller van Ajax incasseerde zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Sparta (5-2) alweer zijn zesde gele kaart in deze competitie. ,,Dat is veel en veel te veel'', aldus Van Basten.

Suarez kreeg een gele kaart toen hij over de knie van Kevin Strootman dook. De aanvaller uit Uruguay claimde een strafschop. Scheidsrechter Pol van Boekel sprak van een ,,Schwalbe'' en trok een prent. ,,En volgens mij had de scheidsrechter gelijk'', zei Van Basten.

,,Suarez is ongelooflijk belangrijk voor ons. Hij is bijna bij alle doelpunten betrokken. Maar hij benadeelt ons ook met al die gele kaarten. Nog even en hij is bij iedere gele kaart geschorst. Dat kan niet. We gaan dus weer met hem praten. Ik sluit een boete niet uit.''
www.sportwereld.nl

De verslaggever van Langs de Lijn was er van overtuigd dat het geen schwalbe was, dus zo duidelijk zal het niet geweest zijn.
Inderdaad. Van Basten moet eens leren zijn bek te houden. Hij weet niet eens of de scheidsrechter gelijk had, blijkt uit zijn woorden. Regel zoiets intern, wat heb je aan die stoere praat?
Het stinkt aan alle kanten!

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo nov 09, 2008 9:56 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 2:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie