Ik vind dat je de huidige slechte financiele positie van ajax best mee mag nemen. Bij Feyenoord gaat een van Bronckhorst ook (waarschijnlijk) akkoord met een verlaagde aanbieding.Harm schreef:Waarom moet Emanuelson begrip hebben. Hij kan komend jaar of het jaar daarop zonder problemen 3 of 4 miljoen vangen in Engeland of Spanje. Waarom zou je je dan voor minder dan je nu krijgt verbinden aan Ajax?Yo schreef:Wat is wijsheid? Ajax voert een nieuwe koers (lager basissalaris, prestatiebonus bij het behalen van bijv.landstitel), moet ajax dan van deze koers afwijken voor een paar extra centjes in de toekomst met als gevolg dat bij elke contractverlenging geen enkele speler akkoord gaat met het nieuwe beloningssysteem?
Wat ik zelf mis in het verhaal van de zaakwaarnemer van Emanuelson is een stukje begrip voor de situatie bij ajax. Een paar jaar geleden zou zo'n aanbieding misschien een belediging zijn, maar in deze economisch zware tijd kunnen geen topsalarissen meer geboden worden. Spelers moeten daar maar aan wennen en anders gaan ze maar lekker voor de poen ergens anders ballen.
Ik zou zelf in ieder geval niet tekenen, en nee, ook niet als het om PSV ging.
Uiteraard heeft Emanuelson het volste recht om hier niet mee akkoord te gaan en zelfs meer geld te willen, maar ga dan niet in de media ajax lopen afzeiken.