Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » ma jun 11, 2007 12:35 pm

Ik zag dat Sarpong een verbeterd contract kreeg! Wie liet dit megatalent ook alweer debuteren? :hypocrite.gif:

Maar goed, genoeg gegeind! :wink.gif:

Niemand deelt mijn verbazing dat zowel Feyenoord als PSV Perez een drie-jarig contract aanbieden?
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 12:36 pm

Ja, heel raar. Hij is al bijna 33. Misschien vraagt Ajax relatief veel geld voor hem?
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jun 11, 2007 12:38 pm

joey schreef:Ja, heel raar. Hij is al bijna 33. Misschien vraagt Ajax relatief veel geld voor hem?
Dat zou een verklaring kunnen zijn. Zo is de jaarlijkse afschrijving op zijn transfersom vermoedelijk lager.

goodfella

Bericht door goodfella » ma jun 11, 2007 1:08 pm

Jöhnk schreef:
joey schreef:Ja, heel raar. Hij is al bijna 33. Misschien vraagt Ajax relatief veel geld voor hem?
Dat zou een verklaring kunnen zijn. Zo is de jaarlijkse afschrijving op zijn transfersom vermoedelijk lager.
?

Dat bedrag zal bij het incasseren van de transfersom vermoedelijk in 1 keer worden afgeschreven?

Arthur

Bericht door Arthur » ma jun 11, 2007 1:09 pm

Johnk bedoelt de afschrijving bij Psv.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 11, 2007 1:40 pm

joey schreef:Maar liggen jullie er werkelijk wakker van dat hij vertrekt?
Even een irrationele reactie:

Ik vind het he-le-maal niets. Natuurlijk is de balans in de selectie van PSV op dit moment volledig zoek. De schutterende verdediging zonder Alex mag blijven staan, geweldenaar Cocu is weg en het is nog maar de vraag of daar een speler voor gevonden kan worden die ook maar 2/3 van de kwaliteiten heeft en ondertussen haalt PSV de ene aanvaller na de ander.

Maar PSV heeft aanvallende smaken te over. Afellay, Aissati, Farfan, Kone, Lazovic en Perez, je kan er in alle redelijkheid volgens mij slechts 4 tegelijk opstellen tegen een beetje tegenstander. En toch ben ik de afgelopen jaren zo erg getraumatiseerd door PSV dat ik angstbeelden krijg. Stel dat dat gekke PSV deze aanvalskrachten toch op 1 lijn weet te krijgen. Nee, Ajax zal komend seizoen een flinke stap vooruit moeten zetten dankzij een aantal uitstekende aankopen om PSV voor te blijven. Ik denk dat deze aanvallende impulsen gewoon garant staan voor heel veel doelpunten voor PSV.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jun 11, 2007 1:47 pm

Goed, en nu de rationele reactie graag, Thomas.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 11, 2007 1:50 pm

Dan nog vind ik het niets dat Ajax een goede voetballer aan de concurrent verkoopt, maar wil ik afwachten hoeveel Ajax krijgt en welke spelers er door Ajax zelf gehaald worden. Wie weet heeft Ajax betere en uitstekende spelers op het oog waardoor het zich geen zorgen maakt over PSV.

En het blijven veel aanvallend ingestelde spelers bij PSV die nooit allemaal kunnen spelen. Aissati twijfelt nu al aan z'n toekomst bij PSV en Lazovic en Perez zijn wel een beetje jankerds, wanneer ze het niet naar hun zin hebben. Farfan of Kone wordt wellicht verkocht en mijn gok is dan dat het Farfan wordt. Voor Kone moet PSV nog teveel hebben.

Aristides

Bericht door Aristides » ma jun 11, 2007 2:30 pm

Ajax raakt nogal wat spelers kwijt, maar is vrij traag in het presenteren van opvolgers.

Voor Grygera is nog steeds niemand gekomen en gezien uitlatingen op dit forum (citaten van MvG?) zal die er ook niet komen. Dat betekent de blessuregevoelige Stam en Vermaelen in het centrum met Heitinga en v.d. Wiel als back-up. Zorgelijk.

Op de backplaatsen geen spelers achter de hand. Zorgelijk.

Op het middenveld is wat meer speelruimte met Delorge en Vertonghen (volgens mij geen verdediger) en in de voorhoede met Bakircioglu, De Mul, KJH, Babel is het ook niet echt dringen geblazen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Nihad

Bericht door Nihad » ma jun 11, 2007 2:53 pm

Je vergeet Leonardo.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma jun 11, 2007 2:57 pm

Ik maak me over de aanval ook wel zorgen hoor. Zowel kwantitatief als qua rendement valt het vies tegen. Als Huntelaar wegvalt hebben we een probleem en we hebben de eerste maanden geen backup voor Babel of Kennedy. Leonardo is er nog een tijdje uit en op Manucharyan kan je niet rekenen.

Ik denk dat De Mul nog verkocht wordt en hoop dat Mitea nog verkocht wordt, waarna Ajax nog op zoek gaat naar een buitenspeler en een jonge backupspits.

999

Bericht door 999 » ma jun 11, 2007 2:58 pm

Is natuurlijk wel heel slim van AJAX om een speler met de kwaliteiten van Perez, waar Psv om zit te springen, naar een directe concurrent te laten gaan.
Blij met de punten ...

Duke

Bericht door Duke » ma jun 11, 2007 3:04 pm

Voorlopig zijn we één speler kwijt (Grygera) en hebben we twee nieuwe (Kennedy en Delorge). Al het andere is speculatie. En dan heb ik het nog niet over de verhuurde spelers die al dan niet terugkomen.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 3:37 pm

Voetske schreef:Is natuurlijk wel heel slim van AJAX om een speler met de kwaliteiten van Perez, waar Psv om zit te springen, naar een directe concurrent te laten gaan.
In mijn ogen zit PSV helemaal niet om Perez te springen. Ze halen hem omdat de gelegenheid zich voordoet. Ik denk ook niet dat PSV veel geld voor hem over heeft.

Toppie

Bericht door Toppie » ma jun 11, 2007 4:05 pm

joey schreef:
Voetske schreef:Is natuurlijk wel heel slim van AJAX om een speler met de kwaliteiten van Perez, waar Psv om zit te springen, naar een directe concurrent te laten gaan.
In mijn ogen zit PSV helemaal niet om Perez te springen. Ze halen hem omdat de gelegenheid zich voordoet. Ik denk ook niet dat PSV veel geld voor hem over heeft.
Wacht maar tot hij een vrije rol krijgt bij Pisvee , dan gooien ze echt zand in de ogen en kijken wie dan het hardste schreeuwt om het vertrek van HTC. :00001595.gif:

Duke

Bericht door Duke » ma jun 11, 2007 4:06 pm

Jij? :smallgrin.gif:

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » ma jun 11, 2007 4:17 pm

joey schreef:
Jou(w) ogen kijken al een jaar of vier scheel wat Psv betreft, vanaf het moment dat spelers vertrokken wist jij het zeker, Psv zou als een kaartenhuis in elkaar zakken.Elk jaar weer ... Met Koeman aan het roer zou het flink bergafwaarts gaan met Psv en wat al niet meer ...ach .. als je het maar lang genoeg blijft roepen zullen we maar zeggen .. :aai.gif:
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 4:21 pm

Tja, PSV was het afgelopen half jaar onklopbaar en nu krijgen ze ook nog de internationaal vermaarde superspeler Kenneth Jensen Perez erbij.... :smallgrin.gif:
Overdrijf niet zo. Alex en Cocu weg, Lazovic en Perez erbij is per saldo geen vooruitgang, hoor.

999

Bericht door 999 » ma jun 11, 2007 5:26 pm

joey schreef:Tja, PSV was het afgelopen half jaar onklopbaar en nu krijgen ze ook nog de internationaal vermaarde superspeler Kenneth Jensen Perez erbij.... :smallgrin.gif:
Overdrijf niet zo. Alex en Cocu weg, Lazovic en Perez erbij is per saldo geen vooruitgang, hoor.
De enige die, als het gaat over Psv, overdrijft ben jij.En dat alweer wat jaartjes lang.En dat " per slado " heb ik geloof ik de laatste vier jaar wel meer van jou gehoord.

Maar zoals ik al zei, je zult wel een keertje je gelijk halen.Of dat dit jaar al is moet ik eerst nog zien.Lazovic zou best eens de ideale speler voor Psv kunnen zijn.Ik vindt hem goed in het systeem van Psv passen.En Perez, ach, Delorge das ook zo'n internationaal vermaarde superspeler, om jou termen te gebruiken ... renpaard ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma jun 11, 2007 6:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma jun 11, 2007 5:44 pm

Het hangt een beetje af van hoeveel Ajax voor Perez ontvangt maar normaal gespoken is Ajax verliezer in deze situatie. Ik geloof niet dat PSV miljoenen voor Perez betaalt; een overbodige speler op leeftijd is dat niet waard. Vergeleken met het afgelopen seizoen levert Ajax een ideale supersub in die vele malen een doorslaggevende rol heeft gespeeld met doelpunten en assists. Een multifunctionele speler die zonder al te veel problemen Sneijder of Babel kon vervangen. Wat komt er voor Perez terug? Het gedroomde breekijzer van Ten Cate? Ik moet het nog zien. Voor 2 miljoen is er niet zo veel te koop.

Ik vrees dat Ajax iets te snel heeft uitgesproken dat Perez overbodig is want het is in het hedendaagse voetbal erg belangrijk om een sterke bank te hebben. Ik had geprobeerd om Perez te behouden voor de breedte en hem alleen laten gaan wanneer een buitenlandse club met een grote zak geld op de deur had geklopt.
Ajax!

Daniel

Bericht door Daniel » ma jun 11, 2007 7:50 pm

Maar hij is dan ook nog niet weg he, misschien botsen Ajax en PSV op de transfer som..

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » ma jun 11, 2007 7:51 pm

Maar hij is dan ook nog niet weg he, misschien botsen Ajax en PSV op de transfer som..
Ik denk dat dat wel gaat lukken.

Hij is 33 jaar, zit op de bank, dus je kan er nooit teveel voor vragen, en PSV lijkt hem toch maar al te graag te willen hebben.
Pompiedom

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 11, 2007 8:04 pm

Giacomo Puccini schreef:Ik vrees dat Ajax iets te snel heeft uitgesproken dat Perez overbodig is want het is in het hedendaagse voetbal erg belangrijk om een sterke bank te hebben. Ik had geprobeerd om Perez te behouden voor de breedte en hem alleen laten gaan wanneer een buitenlandse club met een grote zak geld op de deur had geklopt.

Die jongen begon al te zeuren na de eerste keer bankzitten. Die ontploft binnenkort. Hij heeft een enorm ego, hij 'offert zich niet nog een jaar op.'

999

Bericht door 999 » ma jun 11, 2007 8:11 pm

'Kenneth Perez voor 3 jaar naar PSV'

BRON: AD

Het Algemeen Dagblad meldt dat Kenneth Perez de komende drie jaar uit zal komen voor PSV als deze week de puntjes op de i worden gezet. Volgens het AD is Perez al persoonlijk akkoord met de Eindhovenaren en zouden de clubs de onderhandelingen over de transfersom deze week afronden.

Een gesprek met Ronald Koeman gaf Perez het gevoel dat hij bij PSV kon krijgen waar hij naar op zoek was: een vaste plek in het team, bij PSV als linkerspits en incidenteel als voorste middenvelder. Perez wilde en kon eveneens naar Feyenoord. De Deense aanvaller was daar na een gesprek met de clubleiding in eerste instantie enthousiast over, maar realiseerde zich later dat het risico dat succes bij de Rotterdamse club uit zal blijven te groot is.
BRON: AD
Blij met de punten ...

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma jun 11, 2007 8:17 pm

Die laatste zin, prachtig! :biggrin.gif:

Plaats reactie