Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Wie weet:Jöhnk schreef:En straks gaat Ajax weer voor Davids.
VOLEdgar Davids nog niet van FC Dallas
Edgar Davids zit nog altijd gevangen in de gesprekken tussen zijn werkgever Tottenham Hotspur en het Amerikaanse FC Dallas. De manager van de club uit de MLS, Michael Hitchcock heeft toegegeven dat de gesprekken nog altijd gaande zijn, maar ook dat er nog altijd geen overeenkomst is. Er blijken meer kapers op de kust te zijn.
“We zijn blij dat er vooruitgang in de gesprekken zit, maar er zijn meer teams die Edgar willen aantrekken. Zowel clubs uit de Premiership, als Europese clubs van het vasteland dingen naar de diensten van de bijna 34-jarige middenvelder”, aldus Hitchcock die geen namen prijsgaf.
Het stinkt aan alle kanten!
- Alaindebanaan
Leuk hé, die FM-tactics?Dr. Living Stoned schreef:zo moeilijk is dat niet, spijker.
ik zie een ajax-opstelling zo:
-----AC-----
LS--------RS
----AMC-----
-LCM--RCM-
----DCM----
DL--DC--DR
-----GK------
Recht/centraal = RCM
Maar zou Beckham niet ook als rechtsbuiten kunnen spelen? Hij heeft een wereldvoorzet, en hoeft zijn man daar niet eens voor voorbij...
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Joey leest VOL? Waar gaat het geen met het niveau van onze site admins... :nooo:
VI.nl meldt een soortgelijk verhaal.
VI.nl meldt een soortgelijk verhaal.
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op wo jan 17, 2007 12:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
zeker al speelde ik deze tactiek al toeh het spel nog CM2 heette. :)Alaindebanaan schreef:Leuk hé, die FM-tactics?Dr. Living Stoned schreef:zo moeilijk is dat niet, spijker.
ik zie een ajax-opstelling zo:
-----AC-----
LS--------RS
----AMC-----
-LCM--RCM-
----DCM----
DL--DC--DR
-----GK------
Recht/centraal = RCM
Maar zou Beckham niet ook als rechtsbuiten kunnen spelen? Hij heeft een wereldvoorzet, en hoeft zijn man daar niet eens voor voorbij...
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
- Alaindebanaan
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
SportweekKanu wilde bij terugkeer Rijkaard-rol vervullen bij Ajax
Passages uit ‘PSV-trainer Koeman wil Kanu’ in Sportweek 3, door Mark van den Heuvel
Franklin Sedoc, zaakwaarnemer van Nwankwo Kanu, zegt dat Ajax geen contact met hem heeft opgenomen waar het een mogelijke transfer van Kanu betreft. “Een journalist vroeg aan Kanu: ‘Vind je Ajax nog steeds een mooie club?’ Toen zei hij: ‘Ja, ik vind Ajax nog steeds een mooie club.’ Dat was alles, ik stond ernaast, maar dat verhaal is vervolgens een eigen leven gaan leiden. Dat wil ik dus graag even rechtzetten. Als je een club ‘leuk’ vindt, betekent dat nog niet, dat je er ook naartoe gaat.”
“Ajax heeft één keer serieus belangstelling getoond om Kanu terug te halen, dat was na zijn periode bij Inter, maar toen heeft Arsenal gewoon sneller gehandeld. En in 2003 heeft Louis van Gaal, als technisch directeur van Ajax met Wenger gebeld om te vragen of ze Kanu wilden verkopen. Wenger heeft toen ‘nee’ gezegd. Daarna hebben ze nooit meer iets van Ajax gehoord.”
‘Het is allang geen publiek geheim meer dat Kanu ook graag was teruggekeerd bij de club waar het voor hem allemaal is begonnen, Ajax. Kanu had daarbij een rol voor zichzelf in gedachten achter diepe spits Klaas-Jan Huntelaar.’
De Rijkaard-rol zou Kanu graag nog vervullen bij Ajax. Maar vanuit Amsterdam bleef het, tot nu toe, angstig stil.
Blij met de punten ...
Hahaha. Je moet wel durven. X'D“Ajax heeft één keer serieus belangstelling getoond om Kanu terug te halen, dat was na zijn periode bij Inter, maar toen heeft Arsenal gewoon sneller gehandeld.
Arie van Os heeft dat verhaal ooit verteld. Iemand van Ajax ging Kanu van Schiphol halen. Auto van Ajax voorop, de auto met Kanu er achteraan. Op een gegeven moment kijkt die man van Ajax in zijn achteruitkijkspiegel en weg is Kanu. :D
Gewoon een kwestie van poen. Gebruikelijk in het voetbal en geen schande. Zeker niet in het geval van Kanu, die een half dorp te onderhouden heeft. Maar lul niet dat het aan Ajax ligt dat je niet gekomen bent. :X
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Alaindebanaan
nou, volgens mij heeft niemand er last van... :DDr. Living Stoned schreef:nee dat niet, ondanks dat het veel mooier was dan FM2007, met Stadium pics. het spel had veel meer "feel" dan het nieuwe, maar is dit niet erg off topic, Alain?
Maar je speelt dus nu wel veel FM? (dat was eigenlijk de vraag)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.:
- Alaindebanaan
- Alaindebanaan
Jij postte het volgende:
Dat is dus een uitnodiging voor iemand anders om op te merken dat hij er wel last van heeft. Er last van hebben is misschien wat overdreven, maar ik lees in deze topic graag de transfergeruchten en er zijn gewoon andere topics waar je dit kan bespreken. En zo niet dan kan je er eentje aanmaken of het er per PM over hebben. Dat heeft niets met een 'tussenstatus' te maken. Ik heb geen idee waar je het over hebt.Alaindebanaan schreef:nou, volgens mij heeft niemand er last van... :D