Kenneth Perez
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajax en Kenneth Perez uit elkaar
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Kenneth Perez over de directe ontbinding van zijn contract.
De Deen, die morgen 34 jaar wordt, maakte op 9 augustus 2006 zijn debuut voor Ajax in de wedstrijd in zijn geboortestad Kopenhagen tegen FC Kopenhagen (1-2). Aan het begin van het seizoen 2007-2008 vertrok Perez naar PSV, waarna Ajax hem in de winterstop weer terughaalde naar Amsterdam. De aanvallende middenvelder speelde in totaal 66 officiële wedstrijden voor Ajax, daarin maakte hij 26 doelpunten.
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Kenneth Perez over de directe ontbinding van zijn contract.
De Deen, die morgen 34 jaar wordt, maakte op 9 augustus 2006 zijn debuut voor Ajax in de wedstrijd in zijn geboortestad Kopenhagen tegen FC Kopenhagen (1-2). Aan het begin van het seizoen 2007-2008 vertrok Perez naar PSV, waarna Ajax hem in de winterstop weer terughaalde naar Amsterdam. De aanvallende middenvelder speelde in totaal 66 officiële wedstrijden voor Ajax, daarin maakte hij 26 doelpunten.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Edit: inderdaad Ajax.nl Duke.Ajax en Kenneth Perez uit elkaar
Amsterdam, 28 aug 2008
De Deen, die vrijdag 34 jaar wordt, maakte op 9 augustus 2006 zijn debuut voor Ajax in de wedstrijd in zijn geboortestad Kopenhagen tegen FC Kopenhagen (1-2). Aan het begin van het seizoen 2007-2008 vertrok Perez naar PSV, waarna Ajax hem in de winterstop weer terughaalde naar Amsterdam. De aanvallende middenvelder speelde in totaal 66 officiële wedstrijden voor Ajax, daarin maakte hij 26 doelpunten.
Kenneth Perez: ,,Ik ga me nu richten op mijn toekomst. Ik wil Ajax veel succes wensen. Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de steun die ik heb gehad.” Manager technische zaken Danny Blind: ,,We hebben elkaar zojuist de hand geschud. We denken dat het voor Ajax en Kenneth goed is dat de vervelende situatie achter de rug is. We wensen hem veel succes met wat hij gaat doen.”
Laatst gewijzigd door Thijs op do aug 28, 2008 2:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daily Blind
-
contract afkopen houdt niet meer in dan dat perez maximaal in een keer zijn salaris van het resterende contract contract heeft gekregen. dat is dus wel veel maar geen "flinke duit" Ajax zou dat geld anders ook kwijt zijn geweest.joey schreef:Een flinke duit, ga daar maar van uit. Ajax zal het contract hebben moeten afkopen.
-
- Daily Blind
Dat lijkt me veelste veel. Want meneer strijkt bij een gemiddelde eredivisie club ook nog wel een half miljoen op. Daarnaast is het de wens van Perez om gratis te kunnen vertrekken uit Amsterdam.Vedette-10 schreef:1,5 Miljoen gok ik, ik denk dat Ajax hem 1 miljoen betaald om te vertrekken.
Vergeet niet dat Ajax ook hem volledig dus afschrijft. 1,6 miljoen is ook al weg!
Dat zou anders betekenen dat dit Ajax ruim 2,5 miljoen zou kosten dacht het dus niet!