Babel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Bericht door 999 » ma jul 09, 2007 3:36 pm

LucaS schreef:Wat een gekkenhuis daar in Engeland. Meer dan 14 miljoen voor zo'n huis, tuin en keuken voetballer. Wat moet een echte voetballer (Sneijder bijvoorbeeld) dan wel niet opleveren?
Inderdaad.TV rechten, die clubs hebben bakken met geld om mee te smijten ... AJAX heeft een tegenvoorstel gedaan, nu maar hopen dat ze niet boos worden bij liverpool
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jul 09, 2007 3:39 pm

Ach voor hoeveel ging die Reo Coker weg? Ook al zo'n houthakker waar grof voor wordt betaald.

Maar ik twijfel nog steeds. 16 miljoen (circa) is een hoop geld, maar Ajax is ook wat verplicht tegenover de supporters die al 10 jaar zitten te wachten op een fatsoenlijk seizoen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 09, 2007 3:40 pm

LucaS schreef:Ik ga denk ik echt maar even een flesje champagne halen! Babel zou overigens, en dat meen ik echt, een stuk beter in Englenad passen dan bij Ajax
Ben je al weg? :smallgrin.gif:

Ik sluit niet uit dat Babel het goed gaat doen in Engeland. Hij past daar precies. Net als zijn uitgeweken concurrent Rosenberg heeft hij moeite zijn weg te vinden binnen het Ajax-systeem.

Maar méér dan 14 miljoen is bizar veel. Wat zullen ze bij PSV jaloers zijn. Daar hopen ze zó een een maffe club die zo'n bedrag neertelt voor Koné... :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 09, 2007 3:40 pm

Je kan echt wel een gelijkwaardige speler vinden voor de helft van dat bedrag hoor. Misschien niet, in de ogen van sommigen, iemand met dezelfde groeimogelijkheden. Maar goed, je hebt niet zo heel veel aan het feit dat Babel over een paar jaar misschien een geweldige voetballer is.
I think I lost my fucking headache

Aristides

Bericht door Aristides » ma jul 09, 2007 3:41 pm

Schrijf ik een paar weken geleden nog dat ik voor spelers als Babel naar het stadion ga, vertrekt hij? Gaat Sneijder ook nog weg, dan is het voetbal over bij Ajax, of er moeten fantastische versterkingen komen.

Het voordeel is als hij nu vertrekt dat Ajax niet een Zlatanaffaire krijgt, nu is er wel tijd om een speler te kopen.

De Mul weg, Babel weg???: Ajax speelt zonder voorhoede?

Klopt het bericht van fc update dan is Babel weg! Ajax kan het zich niet permitteren zoveel geld te laten lopen, hoe triest het verlies van een van je beste spelers ook is.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jul 09, 2007 3:44 pm

Demosthenes schreef:Schrijf ik een paar weken geleden nog dat ik voor spelers als Babel naar het stadion ga, vertrekt hij? Gaat Sneijder ook nog weg, dan is het voetbal over bij Ajax, of er moeten fantastische versterkingen komen.

Het voordeel is als hij nu vertrekt dat Ajax niet een Zlatanaffaire krijgt, nu is er wel tijd om een speler te kopen.

Klopt het bericht van fc update dan is Babel weg! Ajax kan het zich niet permitteren zoveel geld te laten lopen, hoe triest het verlies van een van je beste spelers ook is.
Psies... wat haalt Ajax hiervoor terug en kan HtC dat vormen tot een kampioensteam? En hoe gaat deze transfer en die van De Mul doorwerken in het hoofd van Sneijder. Die zal ook wel op hete kolen zitten als hij dit allemaal hoort.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 09, 2007 3:45 pm

Dat laatste: daar ben ik ook bang voor.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 09, 2007 3:45 pm

Senijder moet het zo bekijken: als ze voor Babel meer dan 14 miljoen betalen, dan is die 8 (?) miljoen die Valencia voor Wesley wilde neertellen een belediging.

Is er iemand die serieus vindt dat Ajax het bod van Liverpool moet afslaan? Ik denk dat het niet eens kán, het is bedrijfseconomisch onverantwoord.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma jul 09, 2007 3:45 pm

Maar Sneijder mag zich dan ook wel even bedenken dat er voor Babel meer wordt betaald, terwijl Sneijder toch aanzienlijk beter is.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 09, 2007 3:46 pm

Ik neem aan dat Sneijder juist wel zal begrijpen dat als babel al meer dan 15 miljoen oplevert, het eigenlijk niet zo raar is dat Ajax niet met de 12 miljoen van valencia akkoord ging.

999

Bericht door 999 » ma jul 09, 2007 3:49 pm

GangstaRiB schreef:
Demosthenes schreef:Schrijf ik een paar weken geleden nog dat ik voor spelers als Babel naar het stadion ga, vertrekt hij? Gaat Sneijder ook nog weg, dan is het voetbal over bij Ajax, of er moeten fantastische versterkingen komen.

Psies... wat haalt Ajax hiervoor terug en kan HtC dat vormen tot een kampioensteam? En hoe gaat deze transfer en die van De Mul doorwerken in het hoofd van Sneijder. Die zal ook wel op hete kolen zitten als hij dit allemaal hoort.
Volgens mij weet toch elke trainer dat zoiets kan gebeuren, dit zijn bedragen die je niet kan en mag laten schieten.En met deze bedragen moet het toch mogelijk zijn om een goede vervanger te halen.Van Geel had het zelf over een schaduw elftal, nou laat maar zien zou ik zeggen.
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jul 09, 2007 3:49 pm

joey schreef:Senijder moet het zo bekijken: als ze voor Babel meer dan 14 miljoen betalen, dan is die 8 (?) miljoen die Valencia voor Wesley wilde neertellen een belediging.
Aanzienlijk meer dan 14 miljoen he, dixit MVG.

Wat mij betreft test Ajax eens flink uit hoever die gekken van Liverpool willen gaan.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 09, 2007 3:51 pm

Jöhnk schreef:
joey schreef:Senijder moet het zo bekijken: als ze voor Babel meer dan 14 miljoen betalen, dan is die 8 (?) miljoen die Valencia voor Wesley wilde neertellen een belediging.
Aanzienlijk meer dan 14 miljoen he, dixit MVG.

Wat mij betreft test Ajax eens flink uit hoever die gekken van Liverpool willen gaan.
Ahum, hij moet ze vooral niet wegjagen!

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 09, 2007 3:51 pm

Zonder opnieuw te twisten over het talent en de toekomstmogelijkheden. Ik neem toch aan dat de meeste mensen het ermee eens zullen zijn dat het rendement van babel niet bijster hoog was afgelopen seizoen. Wellicht was zijn belangrijkste verdienste dat hij vaak anderhalf tot twee tegenstanders bezig hield. Het moet volgens mij voor zo'n bedrag makkelijk kunnen om iemand te vinden met minstens hetzelfde rendement.

999

Bericht door 999 » ma jul 09, 2007 3:52 pm

LucaS schreef:Zonder opnieuw te twisten over het talent en de toekomstmogelijkheden. Ik neem toch aan dat de meeste mensen het ermee eens zullen zijn dat het rendement van babel niet bijster hoog was afgelopen seizoen. Wellicht was zijn belangrijkste verdienste dat hij vaak anderhalf tot twee tegenstanders bezig hield. Het moet volgens mij voor zo'n bedrag makkelijk kunnen om iemand te vinden met minstens hetzelfde rendement.
Ja dat zeg ik ... ook.Als AJAX met dit bedrag geen goede vervanger kan halen, zjesus zeg ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 09, 2007 3:53 pm

LucaS schreef:Wellicht was zijn belangrijkste verdienste dat hij vaak anderhalf tot twee tegenstanders bezig hield.
Dat is ook rendement. Daardoor kreeg Sneijder meer ruimte. Ryan kreeg vaak dubbele dekking.
Natuurlijk kun je een andere speler halen die even goed is, Maar die zal ook niet voor een prikje komen.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 09, 2007 3:55 pm

Niet voor een prikje nee. Maar onder het bedrag waarover nu gesproken wordt is echt wel iets haalbaar. Natuurlijk betekent twee tegenstanders binden meer ruimte voor een ander. Maar goed, zoekt en gij zult vinden!

999

Bericht door 999 » ma jul 09, 2007 3:56 pm

LucaS schreef:Niet voor een prikje nee. Maar onder het bedrag waarover nu gesproken wordt is echt wel iets haalbaar. Natuurlijk betekent twee tegenstanders binden meer ruimte voor een ander. Maar goed, zoekt en gij zult vinden!
Als Babel de bal zou afspelen, natuurlijk.En dat deed ie bijna nooit dus.Strik erom, en laat die van der Zee maar overuren maken en z'n geld ( terug ) verdienen ...
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 09, 2007 3:58 pm

Ik ben het met je eens hoor Voetske, ik denk dat Ajax er zelfs met Mitea niet op achteruit zou gaan. Maar die discussie is uitgemolken. Het rendement van babel is zo laag omdat ie geen bal fatsoenlijk bij een medespeler krijgt

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 09, 2007 4:00 pm

Daar ben ik het helemaal niet mee eens. Maar het heeft inderdaad geen zin om die hele discussie weer op te rakelen.
Als Ajax er met Mitea niet op achteruit gaat, dan hoeft het dus geen vervanger te halen? We hebben Manubrekebeen nog en Goossens komt eraan.

999

Bericht door 999 » ma jul 09, 2007 4:00 pm

Ajax heeft de Reds een tegenbod gedaan
van twintig miljoen euro.
TT.

Nee hé ...
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 09, 2007 4:01 pm

Ik denk dat Manucharian een prima speler is. En ik denk dus inderdaad niet dat we er met manucharian als linksbuiten ipv Babel op achteruit gaan.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma jul 09, 2007 4:02 pm

Wat is er, Voetske? Denk je dat Ajax met dit tegenbod zijn hand overspeelt?

999

Bericht door 999 » ma jul 09, 2007 4:03 pm

LucaS schreef:Ik denk dat Manucharian een prima speler is. En ik denk dus inderdaad niet dat we er met manucharian als linksbuiten ipv Babel op achteruit gaan.
Nou moet je het niet te gek gaan maken LuCas, zodadelijk roept je dat we met Vermaelen op linksbuitenplaats er nog niet op achteruit zullen gaan :biggrin.gif: :ajaxsmiley.gif: :aai.gif:
Blij met de punten ...

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » ma jul 09, 2007 4:03 pm

Spannend hoor. Wordt het geen, één of twee flessen champie?
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Plaats reactie