Inderdaad. Hij moet gewoon eens naar de kerk gaan, eventueel een paar zonden opbiechten, maar in ieder geval zijn geest weer even rustig laten worden.joey schreef:Vertonghen loopt de laatste tijd opgefokt rond. Misschien moet hij zijn zonden maar eens overdenken.
Jan Vertonghen
Moderator: mods
Re: Jan Vertonghen
- SylvievdVaart
Leuk stukje in het Parool vandaag, Vertonghens miserabele reis naar Rusland. Ik kan het helaas niet op Internet vinden.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Je postte dit vóór de wedstrijd. Was toen al duidelijk dat Vertonghen zó miserabel zou spelen?!SylvievdVaart schreef:Leuk stukje in het Parool vandaag, Vertonghens miserabele reis naar Rusland. Ik kan het helaas niet op Internet vinden.

- Daily Blind
Hij is altijd zó miserabel!wimpey schreef:Je postte dit vóór de wedstrijd. Was toen al duidelijk dat Vertonghen zó miserabel zou spelen?!SylvievdVaart schreef:Leuk stukje in het Parool vandaag, Vertonghens miserabele reis naar Rusland. Ik kan het helaas niet op Internet vinden.
Vertonghen is geen verdediger, eerder een mislukte middenvelder. Hij mist het instinct dat een verdediger nodig heeft, het inzicht en het meedogenloze.
Het stinkt aan alle kanten!
Gaat bij de 2-1 en 3-1 gruwelijk in de fout. Lul.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Het is dat je geen goede vervanger op zijn positie hebt, anders had ik hem zeker op het middenveld uitgeprobeerd.joey schreef:Vertonghen is geen verdediger, eerder een mislukte middenvelder. Hij mist het instinct dat een verdediger nodig heeft, het inzicht en het meedogenloze.
- Daily Blind
Zelfs ooijer doet het vast niet slechter dan Vertonghen. Competitie is over en uit.. dus nog 6 oefenpotjes richting het volgende seizoen.D_skilled schreef:Het is dat je geen goede vervanger op zijn positie hebt, anders had ik hem zeker op het middenveld uitgeprobeerd.joey schreef:Vertonghen is geen verdediger, eerder een mislukte middenvelder. Hij mist het instinct dat een verdediger nodig heeft, het inzicht en het meedogenloze.
Afscheid nemen van van der Wiel, Blind, Cvitanich en Vertonghen en alvast maar doorschuiven vanuit de jeugd. Aangezien we geen aankopen kunnen doen tot de zomer.
Ja, maar wanneer?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zou zo fijn zijn als ie eerst de stap naar een landstitel wilde zetten...Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ajax-verdediger Jan Vertonghen is naar eigen zeggen klaar voor een stap naar het buitenland. "Ik wil zeker nog een stap maken. Ik heb het gevoel dat ik het aan zou kunnen."
Jan legt straks de aanbiedingen van Milan, Arsenal en Barcelona naast elkaar... 

Jan is als Chivu van vroeger. Verdedigend matig, aan de bal goed en een behoorlijk charisma. Hij lijkt vaak beter dan ie is, ook een kwaliteit...joey schreef:Jan legt straks de aanbiedingen van Milan, Arsenal en Barcelona naast elkaar...
www.ad.nlOok Manchester City aast op Vertonghen
Het lijkt er sterk op dat Jan Vertonghen zondag zijn laatste wedstrijd voor Ajax gaat spelen. Nadat eerder Arsenal al belangstelling toonde in de verdediger, blijkt ook Manchester City serieus geïnteresseerd. Trainer Roberto Mancini bekeek Vertonghen zondag tijdens de bekerfinale, waarin Ajax met 2-3 van FC Twente verloor.
'We weten dat Mancini er was. En ik ken de geruchten uit Engeland dat City hem wil. Eén en één is twee', zegt trainer Frank de Boer in De Telegraaf.
Bij Ajax is Joris Mathijsen, die weg mag bij HSV in beeld als kandidaat. 'Mathijsen is een serieuze optie', zegt De Boer. 'Nicolai Boilesen en Daley Blind zijn grote talenten, maar in mijn ogen niet constant genoeg voor een heel seizoen. Onder de vleugels van een type als Mathijsen zouden ze - in een of twee jaar - helemaal kunnen worden klaargestoomd voor de top. Door zijn routine kunnen ze veel leren.'
Salvador Dali
Salvador Dali
Mancini moet hebben opgemerkt dat Vertonghen niet zo goed kan verdedigen.
In verdedigend opzicht zouden we erop vooruitgaan met Mathijsen. Maar aan de bal kan die jongen weer heel weinig.
In verdedigend opzicht zouden we erop vooruitgaan met Mathijsen. Maar aan de bal kan die jongen weer heel weinig.
Jan Vertonghen
Iemand die primair kan verdedigen is ook wel weer eens aardig. Zo'n Janko die ongehinderd geheel vrij kan inkoppen heb ik het ondertussen wel mee gehad. Laat Alderweireld ofzo maar passes geven en opbouwen.
Ik heb er ook niet per se iets tegen, maar je moet je wel realiseren dat Mathijsen altijd de bal snel kwijt moet kunnen. Dat vergt meer van de middenvelders.
Even op dit forum gekeken. In Hamburg liggen ze blijkbaar niet wakker van een vertrek van Matthijsen. Ze vinden dat hij de laatste twee jaar niet constant meer presteert, langzamer is geworden en ook vaak geblesseerd is. Ik word er niet blij van.
Even op dit forum gekeken. In Hamburg liggen ze blijkbaar niet wakker van een vertrek van Matthijsen. Ze vinden dat hij de laatste twee jaar niet constant meer presteert, langzamer is geworden en ook vaak geblesseerd is. Ik word er niet blij van.
Hier graag verder over Vertonghen, Mathijsen wordt in de 'betrouwbaar transfernieuws-topic' besproken.
Salvador Dali
Salvador Dali
Jan zat gisteren bij de Wereld Draait Door en ik heb weer van hem genoten. Veruit mijn favoriete speler van Ajax.