Ik heb het vermoeden dat het eerder dezelfde supporters zijn die hem eerder hartstochtelijk uitfloten.Zeux schreef:Of er zijn gewoon genoeg supporters die wel objectief en nuchter zijn en niet doordrenkt zijn van het gif der haat.Jabu schreef:Niets opportunistischer dan de voetbalsupporter.
Daley Blind
Moderator: mods
Re: Daley Blind
Het zal de feestroes zijn.Duke schreef:Ajacied van het jaar!

Slaat nergens op. Eriksen en De Jong waren toch veeeeeel belangrijker dit jaar? 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Objectief en nuchter. Ik vind het allemaal prima, maar Siem de Jong en Eriksen waren objectief en nuchter bekeken een stukje belangrijker voor dit Ajax.Zeux schreef:Of er zijn gewoon genoeg supporters die wel objectief en nuchter zijn en niet doordrenkt zijn van het gif der haat.Jabu schreef:Niets opportunistischer dan de voetbalsupporter.
Ja, Daley heeft een uitstekend seizoen gespeeld maar dit slaat wel een tikje door. Nou ja, laten we het maar zien als een mooi gebaar naar een jongen die zich knap heeft terug geknokt uit een lastige positie.
Nil volentibus arduum
Marillion schreef:Ja, Daley heeft een uitstekend seizoen gespeeld maar dit slaat wel een tikje door. Nou ja, laten we het maar zien als een mooi gebaar naar een jongen die zich knap heeft terug geknokt uit een lastige positie.

IK GELOOF!!!!!!
Zou Daley zich niet stiekem een beetje generen voor deze prijs? 

- InnerHarbour
Ze moeten niet zoveel zuipen bij Ajax, gaan ze hele rare dingen van doen.wimpey schreef:Het zal de feestroes zijn.Duke schreef:Ajacied van het jaar!
YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Waarom? Was de meest constante dit seizoen. Vind de uitverkiezing wel terecht eigenlijk.Yopi schreef:Zou Daley zich niet stiekem een beetje generen voor deze prijs?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ajacied van het jaar. Dalley stond er iedere wedstrijd en zette zich altijd 100 % in. Nooit een onvertogen woord ondanks de bakken zure stront van meehuilers. Professioneel en constante factor binnen een soms zwalkend Ajax. Ik vind het een mooie keuze.Peter schreef:Objectief en nuchter. Ik vind het allemaal prima, maar Siem de Jong en Eriksen waren objectief en nuchter bekeken een stukje belangrijker voor dit Ajax.Zeux schreef:Of er zijn gewoon genoeg supporters die wel objectief en nuchter zijn en niet doordrenkt zijn van het gif der haat.Jabu schreef:Niets opportunistischer dan de voetbalsupporter.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Laat ik het zo zeggen: er zitten elke week buitenlandse scouts op de tribune bij Ajax en die komen echt niet voor Daley Blind.Raymon schreef:Waarom? Was de meest constante dit seizoen. Vind de uitverkiezing wel terecht eigenlijk.Yopi schreef:Zou Daley zich niet stiekem een beetje generen voor deze prijs?
Die trofee is nu een soort aanmoedigingsprijs geworden.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ja, dat is dus niet objectief en nuchter. Daley zette zich altijd 100% in. Alsof dat niet geldt voor een Siem de Jong ofzo. Professioneel? Siem is dat ook. Constant? Mwah, Blind was niet constant in een zwalkend Ajax. Mooi dat dat op het netvlies blijft, maar tegen Heerenveen was hij tergend slecht bijvoorbeeld.Zeux schreef: Ajacied van het jaar. Dalley stond er iedere wedstrijd en zette zich altijd 100 % in. Nooit een onvertogen woord ondanks de bakken zure stront van meehuilers. Professioneel en constante factor binnen een soms zwalkend Ajax. Ik vind het een mooie keuze.
Siem de Jong was constant, beslissend en nam de rol van leider op. Europees gezien was hij by far de beste ook.
Gezien zijn toegedichte kwaliteiten, status en klaarblijkelijke rolmodelfunctie, had ik van De Jong (en ook Eriksen) meer verwacht in de wedstrijden die tergend in gelijkspel eindigden.
Maar het klopt, De Jong was zeker ook een kandidaat (er zijn altijd meerdere kandidaten), maar mooi dat het Blind is geworden.
Maar het klopt, De Jong was zeker ook een kandidaat (er zijn altijd meerdere kandidaten), maar mooi dat het Blind is geworden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Nou heeft menigeen (yours truly bijv.) hier al aangegeven het v.w.b. Daley verkeerd te hebben gezien.Zeux schreef: Nooit een onvertogen woord ondanks de bakken zure stront van meehuilers.
Ga jij ook nog grif toegeven dat je met je zure gezever v.w.b. "we doen de komende 5 jaar niet mee om de prijzen" de plank volledig hebt misgeslagen?
Siem was by far de beste en belangrijkste. Toby en Vermeer waren ook belangrijker dan Blind.Peter schreef: Objectief en nuchter. Ik vind het allemaal prima, maar Siem de Jong en Eriksen waren objectief en nuchter bekeken een stukje belangrijker voor dit Ajax.
Mijn MOTS is Schöne. Voor 0 euro heeft Ajax aan hem een zeer nuttige kracht. Hulde aan hem en het TH daarvoor.
Vermeer vond ik ook een prima seizoen keepen. Maar Siem was de beste inderdaad. Maar ook hij was nog te vaak onzichtbaar hoor, even vaak als Daley.
Daley werd alleen uitgekotst. En daarom is het zo knap dat hij er zo sterk is uitgekomen
Kan je alleen maar respect voor hebben toch?
Daley werd alleen uitgekotst. En daarom is het zo knap dat hij er zo sterk is uitgekomen

IK GELOOF!!!!!!
Kan me wel vinden in Daley... Als je de cijfers bekijkt heeft hij ook het hoogste gemiddelde van alle veldspelers.
Voor zover ik weet is het in ieder geval geen verkiezing 'in the heat of the moment', maar worden de beoordelingen van alle wedstrijden in de eindstand betrokken. Het zou eventueel wel kunnen (wat overigens dom zou zijn) dat niet naar een gemiddelde wordt gekeken, en dat Daley voordeel heeft van het feit dat hij alles heeft gespeeld.
Bij de VI is hij iig de best beoordeelde veldspeler, dus helemaal onzin zal het niet zijn.
Bij de VI is hij iig de best beoordeelde veldspeler, dus helemaal onzin zal het niet zijn.
I think I lost my fucking headache
Vind het niet zo interessant of hij die prijs nu verdient of niet. Ben allang blij dat Daley in de loop van dit seizoen heeft laten zien dat hij het niveau van Ajax 1 aan kan. Weliswaar vult hij de LB positie op geheel eigen wijze in en vraagt dat verdedigend nogal wat van de rest van het elftal maar bij balbezit plukt het team de voordelen van zijn sterke positiespel. Als hij de lijn door weet te trekken dat hij verdedigend minder kwetsbaar wordt dan kan hij ooit nog een echte meerwaarde worden.
Proficiat Daley, je hebt in ieder geval ene Wimpey ( en nog een paar anderen ) zijn mond gesnoerd, al zul je denken Wimpey WTFI Wimpey ?. ...
En volgend seizoen ?, volgend seizoen zien we wel weer ..
En volgend seizoen ?, volgend seizoen zien we wel weer ..
Blij met de punten ...
Bij Ajax hebben ze er geen verstand van bij AT wel 
Daley TOPJAAR

Daley TOPJAAR

Boilesen is weer fit. 

Je weet dat hij een eigen topic heeft? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Yopi heeft een eigen topic?!Duke schreef:Je weet dat jij een eigen topic heeft?

Dat ook. 
Maar om misverstanden te voorkomen heb ik het aangepast.

Maar om misverstanden te voorkomen heb ik het aangepast.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali