Evander Sno
Moderator: mods
In mijn eerste reactie hier zei ik ook dat ik hoop dat hij me verrast. Natuurlijk mogen mensen negatief reageren of twijfels hebben, maar zoals die jongen hier wordt afgemaakt gaat me wat ver. Te meer daar ik er van overtuigd ben dat de meesten die nu hebben gereageerd Sno alleen in het Olympisch elftal hebben gezien, 1 of 2 wedstrijden dus. Een enorme momentopname op zijn hoogst.
Laatst gewijzigd door LucaS op do aug 21, 2008 4:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
-
Zelfs in zijn enige "goede" wedstrijd (wat al een uitzondering is) laat hij zijn man scoren. Wat een topper inderdaad!LucaS schreef:Ach, er zijn ook mensen die hem goede wedstrijden hebben zien spelen
orange goblin schreef:Don't think this is a bad news. For sure he's not a defender, and neither a striker although he occasionally played there in the jong orange..
he is absolutely a checking midfielder. not too fast, as far as i remember, but with tactical skills.
I witnessed a great game of this guy versus Ac Milan in Champions League with Celtic. He totally erased Kakà from the field....until in the extra time the Brazilian scored in the only situation he was able to escape from him.
let's hope that game showed us the real Evander...good luck
(but we expect a defender!)
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
Twee minuten geleden dit nieuws gehoord... ik kan maar 1 reden bedenken:
De druk is best groot voor Sulejmani, dus kopen ze Sno zodat alle aandacht daarheen gaat..... En kan Sulejmani rustig zijn dingen doen.. Sno wordt lekker afgebrand en krijgt daar ook nog eens goed voor betaald...
De druk is best groot voor Sulejmani, dus kopen ze Sno zodat alle aandacht daarheen gaat..... En kan Sulejmani rustig zijn dingen doen.. Sno wordt lekker afgebrand en krijgt daar ook nog eens goed voor betaald...
IK GELOOF!!!!!!
Ja, inderdaad, Donk! Zullen we anders ook Hans Werdekker halen? Word alsjeblieft Feyenoorder...Vedette-10 schreef:Ik denk dat we met VD Wiel en Sno een complementair centrum hebben, net als Oleguer-Vertonghen goed zal klikken. En dan heb je nog reserves als Lindgren, Wormgoor en Alderweireld. Het liefst nog Donk erbij en dan ben ik tevreden.

Ja, Lindgren als reserve. Goh, wat lul je toch verschrikkelijk dom. (wederom)Vedette-10 schreef:Ik denk dat we met VD Wiel en Sno een complementair centrum hebben, net als Oleguer-Vertonghen goed zal klikken. En dan heb je nog reserves als Lindgren, Wormgoor en Alderweireld. Het liefst nog Donk erbij en dan ben ik tevreden.
-
-
-
-
Die is dan wel weer leuk.Toppie schreef:Die van Basten heeft toch wel Snode plannen

Maar ik ben eigenlijk nog in afwachting van het commentaar van Wimpey, die zal ons deze meesterzet van Van Basten ongetwijfeld uit kunnen leggen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Vedette-10 schreef:In dit geval denk ik inderdaad dat ik verstandige dingen zeg, dus dan kan je moeilijk jouw gelijk halen.Frank schreef:Weer zo eentje die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en dat de rest er geen zak van snapt.
Moeilijk discussieren zo....