Darko Bodul
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Darko Bodul
Volgens mij is die Bodul helemaal niet zo slecht als men wil voordoen, trouwens. Ik heb hem ook slechts een paar keer in actie gezien, maar die jongen zou de Eredivisie wel kunnen halen, denk ik zo.
Nou dat heb je dan helemaal mis Peter. Hij is traag, consumeert louter bier en pizza's en is meer met groupies bezig dan met voetbal. Daarbij zijn er ook zeer sterke aanwijzingen dat hij verantwoordelijk is voor de slechte prestaties van Sulejmani. 

Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Oordeel dan pas als je hem vaker heb zien spelen. Deze jongen kan er niks van en staat nu gewoon in de weg van een talentvolle speler als Castillion.Peter schreef:Volgens mij is die Bodul helemaal niet zo slecht als men wil voordoen, trouwens. Ik heb hem ook slechts een paar keer in actie gezien, maar die jongen zou de Eredivisie wel kunnen halen, denk ik zo.
Ik heb Darko even verhuist naar deze zone. Hij is immers inmiddels gewoon een selectiespeler en geen jeugd meer.
Nil volentibus arduum
Volgens Hugo Borst in Studio Voetbal zou Sparta interesse hebben in Darko Bodul om hem te huren. Ajax heeft al eerder aangegeven dat Bodul verhuurd mag worden.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Staat ook in het AD van vandaag.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
AS schreef:Bodul positief tegenover verhuur
dinsdag 04 augustus, door SV, Amsterdam, 08:41u, Ajax Showtime
Ajax-spits Darko Bodul staat positief tegenover een verhuurperiode. Dat heeft Ajax Showtime vernomen van betrouwbare bronnen. De spits heeft enkele aanbiedingen gehad.
Hij wil graag aan voetballen toe komen dit seizoen. Bodul is overigens van zaakwaarnemer verandert. Kay Lerby vertegenwoordigt niet meer de belangen van Bodul, maar zijn broer en de in Nederland bekende Vlado Lemic.
Naar verluidt hebben Sparta en Haarlem in ieder geval belangstelling voor de aanvaller van Jong Ajax.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Op de één of andere manier heb ik moeite om berichten waar zulke grote spelfouten in staan serieus te nemen. Maar goed, we zien wel.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Dat Sparta hem wil huren heb ik op andere (meer betrouwbare bronnen) gelezen. Het probleem zou alleen zijn dat Sparta eerst moet verkopen.
Poepon en Bodul kunnen natuurlijk prima samenspelen. Zijn aardig complementair aan elkaar.
Poepon en Bodul kunnen natuurlijk prima samenspelen. Zijn aardig complementair aan elkaar.
- Daily Blind
Bodul gaat ook bij Sparta lekker zitten. Sparta speelt meestal met een vleugelspelers en ik denk niet dat Bodul Poepon uit de basis gaat spelen. Poepon gaat het denk ik erg goed doen dit seizoen.Peter schreef:Dat Sparta hem wil huren heb ik op andere (meer betrouwbare bronnen) gelezen. Het probleem zou alleen zijn dat Sparta eerst moet verkopen.
- Ajaciedjuh
L1 <> schreef:Darko Bodul op huurbasis naar Roda JC
vrijdag 07 augustus, door glenncorvers, Heerlen, 21:50u, l1.nlRoda JC huurt Darko Bodul voor één jaar. De 20-jarige Bodul stond vanaf 2008 onder contract bij Ajax. Hij speelde voor Ajax twee seizoenen bij sc Heerenveen.
Daarvoor speelde hij voor First Vienna FC in Oostenrijk. Bodul heeft één officiële wedstrijd meegespeeld met Ajax en wist daarin niet te scoren. Hij wist het afgelopen jaar nog niet door te breken, de coach van Ajax; Martin Jol laat hem liever een jaar ergens anders ervaring opdoen.
De Oostenrijkse Kroaat traint vanaf maandag mee bij Roda JC. Hij zal als vervanger van de naar Feyenoord vertrokken Cissé gaan spelen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
Vervanger van Cissé? Rushes langs de linkerkant?
Leuk dat we hem weten te verhuren. Ben erg benieuwd of hij het niveau van de Eredivisie aan kan.
Impliceert wel dat we er nog een spits bij krijgen, denk ik.

Leuk dat we hem weten te verhuren. Ben erg benieuwd of hij het niveau van de Eredivisie aan kan.
Impliceert wel dat we er nog een spits bij krijgen, denk ik.
- Giacomo Puccini
- Ajaciedjuh
Of is 't toch niet waar ....
Er staat (nog) niets op rodajc.nl (wordt die site bijgehouden?) nog niets op ajax.nl en Bodul is een totaal ander type speler. Leen hem maar uit, goed voor hem, goed voor Castillion en goed voor Ajax.De Dominee schreef:Wat bedoel je?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Ajaciedjuh
Bericht is weggehaald.De Dominee schreef:Wat bedoel je?
Lekker wedstrijdje op de training doen met Van Tornhout en Skoubo wie de traagste spits is.
www.voetbalzone.nlBodul wil niet aan Haarlem verhuurd worden
Darko Bodul ziet het niet zitten om zijn loopbaan tijdelijk voort te zetten bij Haarlem. De spits van Jong Ajax mag verhuurd worden, maar richt zijn pijlen uit een club uit de Eredivisie. “Haarlem is niks voor mij denk ik”, zei de spits tegen RTVNH. Ajax en Haarlem werken sinds kort weer nauw samen en de eerstedivisionist wilde Bodul graag huren. De twintigjarige spits hoeft dit seizoen niet op veel speelminuten bij Ajax te rekenen en kan daarom op huurbasis vertrekken, maar de hoofdrolspeler ziet Haarlem niet zitten. Bodul wil zich verder ontwikkelen in de Eredivisie.
“Waar ik na augustus speel weet ik nog niet”, zei de topschutter van Jong Ajax. “Ik heb nog niet gesproken met de trainer Martin Jol, maar voor mij is het in ieder geval belangrijk dat ik iedere week aan spelen toekom.” Enkele weken geleden werd Sparta Rotterdam nog genoemd, maar zij kan Bodul alleen halen als er eerst spelers vertrekken.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Giacomo Puccini
Sparta gaat nog een spits halen en volgens Adelaar is Bodul iemand die heel goed bij de club zou passen en is hij in beeld. Lijkt dus logisch als hij daar naartoe gaat.
Ajax!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
AjaxDarko Bodul op huurbasis naar Sparta Rotterdam
Ajax en Sparta Rotterdam hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Darko Bodul. De verhuur is per direct en loopt tot en met 30 juni 2010. De aanvaller staat nog tot en met 30 juni 2011 onder contract bij Ajax.
Bodul, geboren op 11 januari 1988 in Sarajevo, Kroatië, kwam op 14 juli 2007 naar Amsterdam. Hij maakte zijn debuut in de competitiewedstrijd 8 februari 2009, Vitesse – Ajax (4-1). De aanvaller speelde tot nu toe één wedstrijd in het eerste elftal van Ajax.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!