Behoudens Suarez (en Anita in mindere mate) had iedereen de angst in de benen. Ook niet zo gek, maar daar heb ik al eerder een verklaring voor gegeven. Hopelijk heeft deze pot iets van vertrouwen gebracht voor de jongens en bouwen we daar op verder.joey schreef:Ja, daar ergerde ik me ook kapot aan. Wat een bange wezel.Rachid schreef:Wat was hij gisteren irritant. Er waren een aantal momenten dat hij rond de middenlijn eenvoudig kon opendraaien en vooruit kon spelen... pffff
Rasmus Lindgren
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wen er wat Anita betreft maar niet aan hoor. Z'n handelsmerk is juist dat hij normaal gesproken ook ontzettend veel breed speelt.Zlatan Son of God schreef:Sorry?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Speelde tegen Fiorentina een puike partij. Mag ook wel eens gezegd worden.
Hij was juist de speler die constant balverlies leed en vaak te laat was in de omschakeling. met zijn slechte en slappe passes leidde hij steeds de neiuwe aanval van Fiorentina in. En meneer denkt nooit vooruit.
Anita wint heel veel duels en zodra hij de bal heeft denkt hij vooruit. Zoals AJAX zou moeten spelen. Aanavlelrs in spelen en dan zelf direct weer mee doen. helaas is het bij Lindgren alleen een slordig tikkie breed of een tikkie terug.
Lindgren voegde in balbezit niets toe. Zonder bal was het prima.
- Daily Blind
-
- Daily Blind
- Daily Blind
- Daily Blind
-
- Jinne
- Site Admin
Toen bestond je nog niet eens, bijdehandje.Vedette-10- schreef:Net-niet goed genoeg, dat heb ik al eeuwen geleden gezegd.
Ik vond de Lindgren van vorig seizoen duidelijk beter dan de Lindgren van dit seizoen. Zeker in de vorm van vorig seizoen is ie een toegevoegde waarde.
Hier op AT zie ik ook voornamelijk ZSOG (en nu ook z'n broertje) over hem klagen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dan krijgt Lindgren dus de sleutel in handen. Ik zie het niet gebeuren dat we dan beter voetbal krijgen te zien. Die jongen speelt als een wezel als er meer van hem wordt verwacht. Hij legt alle ballen dan breed op Aissati of Gabri. Neutraliseer Aissati en je hebt dus geen voetbal meer.Bertje schreef:Aissati kan ook prima als halfspeler uit de voeten.
Lindgren neemt weinig risico, akkoord, maar Lindgren durft prima spelers aan te spelen die zich aanspeelbaar maken. Types als Aissati dus. Vergelijk hem met Vogel bij PSV: jarenlang een anonieme schuifboer, totdat Cocu kwam die én in de dekking aangespeeld kan worden én zich positioneel zo opstelt dat je de bal bij hem kwijt kan.
Ik zou dan ook eerder Gabri vervangen dan Lindgren. Enoh is een klasse beter dan deze twee spelers bij elkaar.
Ik zou dan ook eerder Gabri vervangen dan Lindgren. Enoh is een klasse beter dan deze twee spelers bij elkaar.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat is het eufemisme van het jaar.Bertje schreef:Lindgren neemt weinig risico, akkoord...

Lindgren speelt erg traag, je kunt dat niet voorzichtig meer noemen. Bovendien rent hij bij het minste terug. Ik denk dat hij gaat sneuvelen, hij is niet voor niets al in de hierarchie gepasseerd door Vermaelen.
Het stinkt aan alle kanten!